Uitbundig juichen naast Suarez.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Shreyas het volgende:
Wat deed Evra verkeerd na de wedstrijd dan?
Hij ging het publiek opjutten en dat voor de neus van Suarez...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Shreyas het volgende:
Suarez provocerenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uitbundig juichen naast Suarez.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ging het publiek opjutten en dat voor de neus van Suarez...
okquote:
Hilarisch die Afrikanen, die aanloop ook, zag je meteen dat die CIV speler hem ging missen.quote:
We zullen het zien. Ik ga nu kijken. Gisteren Afrika gekeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is SV van gisteren het terugkijken waard?
Mja, ik kijk ook nu.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik ga nu kijken. Gisteren Afrika gekeken.
Normaal geef ik je gelijk, maar hij had hier toch gewoon gelijk dat Guidetti nog te weinig wordt begrepen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:29 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die nikszeggende van Halst met zijn videobeelden
Ach als je 3 X 3 doelpunten maakt valt dat wel mee denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal geef ik je gelijk, maar hij had hier toch gewoon gelijk dat Guidetti nog te weinig wordt begrepen.
Vind je het gek met mensen als Arno Vermeulen en Van 't Hek aan tafel. Mulder en Van Halst zijn prima gasten, maar er moet toch wel een alternatief voor die andere twee pannenkoeken te vinden zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
kijkcijfers net boven het miljoen, dat is ook weleens beter geweest
Doet Ajax weer mee? Zeg het maar ..quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Guidetti staat er sowieso op. Koeman, Ajax, Cruijff, United en AC Milan.
De monitor en McLaren.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
"Verschrikkelijk slecht PSV" ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Van Basten, Groningen, De graafschap (nieuwe trainer)quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Tom van 't Hek er niet bij isquote:Op zondag 19 februari 2012 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is zondag, en dat betekent dat het weer tijd is voor uw wekelijkse tranentrekker!
Met deze week:
22:15 NOS Studio Voetbal Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal. Gastheer: Jack van Gelder. Tafelgasten: Jan van Halst, Ronald Waterreus, Arno Vermeulen en Jan Mulder.
Hiddink natuurlijk nog even aan de telefoonquote:Op zondag 19 februari 2012 19:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Van Basten, Groningen, De graafschap (nieuwe trainer)
Inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tijd dat Hugo weer eens terugkomt.
Wat doet die tegenwoordig eigenlijk ? Gestopt omdat 'ie manisch-depressief was toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tijd dat Hugo weer eens terugkomt.
is goedquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal ik maar een bingokaart maken dan?
Van Basten, Guidetti en Psv ook, vertelde Sjek al bij de voorbeschouwingquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou weet je Cruijf en Ajax sowieso zeker
GELIJJKKK! BARCA BIR!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef msnk het volgende:
HEY SJEKK.
BARCA STAAT ACHTER. KAMPIOENSCHAP WEG MAN. WEG! PANNEKOEK!
Valse tussenstand, banquote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef msnk het volgende:
HEY SJEKK.
BARCA STAAT ACHTER. KAMPIOENSCHAP WEG MAN. WEG! PANNEKOEK!
Hiddink staat er niet op.quote:
Is dat niet geshopt? Ik dacht ook alleen duimpje?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Die Groningen supporter had zelfs een kaartje in zijn hand.
Ik dacht dat hij alleen zijn duim opstak.
Idiotenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Muto het volgende:
Guidetti werd uitgejouwd toen die het veld afging. NIET NORMAAL. Hij kreeg aanstekers toegeworpen enzo.
Serieus? Dat is wel heel triest.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Muto het volgende:
Guidetti werd uitgejouwd toen die het veld afging. NIET NORMAAL. Hij kreeg aanstekers toegeworpen enzo.
Was cynisch bedoelt. Was totaal niet het geval namelijk, ondanks dat Gelder iets ander wil doen geloven.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
IdiotenAls die gast er niet was hadden ze nu 13e ofzo gestaan.
Bansheequote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Feyenoord staat zo hoog vanwege Guidetti. Hoe durven ze.²
Ik dacht al, iedereen om mij heen klapte en zong voor hemquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Was cynisch bedoelt. Was totaal niet het geval namelijk, ondanks dat Gelder iets ander wil doen geloven.
Jack is jaloers dat hij niet bij Ajax speelt.quote:
Ik geef arno een keer gelijkquote:
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jack is jaloers dat hij niet bij Ajax speelt.²
Idd, wat een niveau.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Die dikke teringneus zit weer te zoeken hoor.
Jan gaat al losquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Zeg eens wat Mulder, deze twee idioten zijn veel te veel aan het woord.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Oidipous het volgende:
Al 10 minuten besteed aan dit klote-onderwerp? HUP, DOORRRRRRRRRRGAAAN!
Is dat zo?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Muto het volgende:
Gio en Koeman komen ook met een hun Porsches naar de trainingen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Grifte het volgende:
Studio Voetbal was toch zo inhoudelijk over voetbal, in tegenstelling tot vi??
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Muto het volgende:
Gio en Koeman komen ook met een hun Porsches naar de trainingen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Is Wattereus enige PSV 'kenner'?????
WTF
Anderen zijn denk ik niet te verstaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Is Wattereus enige PSV 'kenner'?????
WTF
gewoon gehyped.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Strootman was weer eens onzichtbaar. Verrassend.
Hij had wel mooi balverlies bij de 1-0.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Kom niet aan de Strootquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Watergiant heeft altijd 100 bijzinnen.
Dat onderstel van hem is erg gaar.²
Alors on danse wat doe je.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Kom niet aan de Stroot![]()
![]()
ik dacht altijd dat het een grap was, dat hypen, maar mensen waren serieus.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
De enige normale man daar aan tafel is eigenlijk van Halst. Ok, zijn kopje glimt, maar dat is het dan ook.²
Geen probleem jongens met liefde gedaan, en programma werkt felicitaties zijn wel op zijn plek.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Neem Waterreus zijn gezeik op hoor. Ff een programma uittesten.
Deze post gaat door de ondergrens.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Ik word gek van het woord 'ondergrens'.
Ja? Zonde man.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Ik word gek van het woord 'ondergrens'.
Stiekem denkt hij echt dat AJax nog kampioen wordt.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Haha Vermeulen is goed bezig haha!
Schitterend om te zien manquote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef vincerusso het volgende:
Waterreus word gek als zijn boerenclubje aangevallen word
De rest wil niet meer komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Waarom is Arno ineens vaste gast?
Echt een niets nut.
Die kan zichzelf uitnodigen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Echt een niets nut.
Van T'hek is inderdaad veel beterquote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Echt een niets nut.
lood om oud ijzer.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Van T'hek is inderdaad veel beter
dat magquote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat wij als Feijenoorders nu wel even excuses mogen eisen van Jack.
QFTquote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je van Halst zo hoort was hij vroeger beter dan Pele, Maradona, Zidane, El Hamdaoui en Bergkamp bij elkaar.²
Idd best maf "directeur voetbal" of zoiets bij NOS...zichzelf uitnodigen en leuke wedstrijdjes regelen om commentaar bij te geven. En nooit een boeiende mening.quote:
Hij was ook beter dan el hamadouiquote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je van Halst zo hoort was hij vroeger beter dan Pele, Maradona, Zidane, El Hamdaoui en Bergkamp bij elkaar.²
Wanna be Johan Derksen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Idd best maf "directeur voetbal" of zoiets bij NOS...zichzelf uitnodigen en leuke wedstrijdjes regelen om commentaar bij te geven. En nooit een boeiende mening.
Zijn kopje glimt beter, maar voor de rest....quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Hij was ook beter dan el hamadoui
Nou nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Hij was ook beter dan el hamadoui
MeH tussen die namenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij had nu geen gelijk, Elm stond wel goed, Moisander stond gewoon lucht te dekken die had naar binnen gekund.quote:
Ja, ik had Diba er ook bij moeten zetten.quote:
En Boussoufa, Aissati en vergeet Mido nietquote:Op zondag 19 februari 2012 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik had Diba er ook bij moeten zetten.²
Ze gaan van top naar beneden.quote:
In het veld wellicht niet, maar als je de beelden terugziet is het wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Die handsbal is ook niet echt heel duidelijk volgens mij
Jan Mulder zei het een keer, telt dat niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef Oidipous het volgende:
Het woord Ajax is nog steeds niet gevallen.
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Jan Mulder zei het een keer, telt dat niet?
Heel erg fail.quote:
Is wel mooi.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe i40 CW?²
Ach, dan kunnen die boys uit Amsterdam carpoolen met San Marco.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef alors het volgende:
Jezus, Heerenveen - Amsterdam is een dik uur rijden, doen alsof het een onoverbrugbare afstand is
Zit ik aan te denken man.quote:
Ombudsman inschakelen?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zo weinig over AJAX FFS WAT IS DIT?
In de VS lachen ze om dit soort afstanden.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef alors het volgende:
Jezus, Heerenveen - Amsterdam is een dik uur rijden, doen alsof het een onoverbrugbare afstand is
Niets geleerd van Polen? Nooit met z'n alleen in één auto.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen die boys uit Amsterdam carpoolen met San Marco.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deed het Friese publiek ook eens maar dan over Huistra's moeder
Klopt ja. Maar hij blijft leuk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zingen ze ook altijd voor Pieter Huistra van Groningen
Geen wonder dat ze zo lui en dik zijn daar, die hebben écht een tekort aan tijd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In de VS lachen ze om dit soort afstanden.
Ze rijden daar anders een stuk minder gehaast dan hierquote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zo lui en dik zijn daar, die hebben écht een tekort aan tijd.
Tja daar zijn ze blij als ze er één dag over doen...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In de VS lachen ze om dit soort afstanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |