Uitbundig juichen naast Suarez.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Shreyas het volgende:
Wat deed Evra verkeerd na de wedstrijd dan?
Hij ging het publiek opjutten en dat voor de neus van Suarez...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Shreyas het volgende:
Suarez provocerenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uitbundig juichen naast Suarez.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ging het publiek opjutten en dat voor de neus van Suarez...
okquote:
Hilarisch die Afrikanen, die aanloop ook, zag je meteen dat die CIV speler hem ging missen.quote:
We zullen het zien. Ik ga nu kijken. Gisteren Afrika gekeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is SV van gisteren het terugkijken waard?
Mja, ik kijk ook nu.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik ga nu kijken. Gisteren Afrika gekeken.
Normaal geef ik je gelijk, maar hij had hier toch gewoon gelijk dat Guidetti nog te weinig wordt begrepen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:29 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die nikszeggende van Halst met zijn videobeelden
Ach als je 3 X 3 doelpunten maakt valt dat wel mee denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal geef ik je gelijk, maar hij had hier toch gewoon gelijk dat Guidetti nog te weinig wordt begrepen.
Vind je het gek met mensen als Arno Vermeulen en Van 't Hek aan tafel. Mulder en Van Halst zijn prima gasten, maar er moet toch wel een alternatief voor die andere twee pannenkoeken te vinden zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:47 schreef rubbereend het volgende:
kijkcijfers net boven het miljoen, dat is ook weleens beter geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |