Ja, Jambers was tofquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
sinterklaaskapoentje weer met zijn Pepijn.![]()
Beter gooien ze Jambers weer eens in de herhaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He joh!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Almelo is toch een voorstad van Berlijn?
Werk! Maar ik maak zeker tijd voor andere dingenquote:
Als je vanuit A'dam rijdt jaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Almelo is toch een voorstad van Berlijn?
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef darkshadow16 het volgende:
Als je die 2 als vriendin hebt, heb je altijd een trio.
Haha dat zei ik paar topics geleden ook alquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef darkshadow16 het volgende:
Als je die 2 als vriendin hebt, heb je altijd een trio.
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die kunnen wel mooi spieken tijdens proefwerken
Ja dat dacht ik ookal.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dan de benen en armen 'bestuurt', om nog maar te zwijgen van naar de wc gaan enzo.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookal.
GMTA
Die ziet er ook wat Down uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk de linkse eerlijk gezegd, want haar hoofd zit als het ware normaal op het lichaam. Die rechtse lijkt er 'aangegroeid' te zijn.
Ze hebben tocfh allebij een helft van het lichaam ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk de linkse eerlijk gezegd, want haar hoofd zit als het ware normaal op het lichaam. Die rechtse lijkt er 'aangegroeid' te zijn.
Dat kan toch bijna niet? Lijkt me ongelooflijk moeilijk om je bewegingen dan te coördineren enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hebben tocfh allebij een helft van het lichaam ofzo?
Kan de ene die andere mooi trollen als die andere hoogtevrees heeft door toch op het randje van het dak te gaan staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dan de benen en armen 'bestuurt', om nog maar te zwijgen van naar de wc gaan enzo.
Bij het begin was het nog dat ze elkaar helpen met haar kammen enzoquote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat kan toch bijna niet? Lijkt me ongelooflijk moeilijk om je bewegingen dan te coördineren enzo.
Wat een kut reportage eigenlijk, dat die vraag onbeantwoord blijft
Misschien kast van een winterdepressie?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze komen sowieso een beetje down over
En die andere maar roepen dat ze niks gedaan heeftquote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als er eentje vervelend is en eruit gestuurd wordt moet de ander dr ook uit
2x de helft hihiquote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zie je wel, allebij de helft
Met vallen en opstaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
Wtf hoe kun je dan lopen. Ik ga links, nee rechts, nee links........
Ja joh... krijgen ze nou een rijbewijs terwijl ze bij het rij-examen pas op straat gaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vooroordeel dat echt ELKE malloot in Amerika de weg op mag is bij deze dus keihard bevestigd
Jup, je moet daar op een afgesloten terrein tussen pionnetjes doorrijden en als dat lukt krijg je je rijbewijs (in de meeste staten dan).quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh... krijgen ze nou een rijbewijs terwijl ze bij het rij-examen pas op straat gaan?
Wauw idioot vergeleken bij hierquote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jup, je moet daar op een afgesloten terrein tussen pionnetjes doorrijden en als dat lukt krijg je je rijbewijs (in de meeste staten dan).
Nounounou!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dit soort abominations laat leven gaan we niet veel verder komen als mensheiddit is niet goed voor onze evolutie.
Like a bossquote:Op zondag 12 februari 2012 23:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nounounou!
[ afbeelding ]
Inderdaad. Je kind zou maar doodgereden worden ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat doen hoor, allebei een arm en een been besturen en toch gaat het goed.
Dat autorijden vind ik wel wat dubieus.
Eigenlijk doet de rechtse alles. Die geeft gas en remt en stuurt met rechts.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat doen hoor, allebei een arm en een been besturen en toch gaat het goed.
Dat autorijden vind ik wel wat dubieus.
Maar wie heeft het dan gedaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kind zou maar doodgereden worden ofzo
OMGquote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/380775109
/b/, waar de pedo's heengaan als TOR het niet doetquote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
/b/, waar de pedo's heengaan als TOR het niet doet
Godver, die muziekquote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beau arrogante kwal, met z'n eiland. Kutprogramma ook. Eerst kwam hij ook nog onze zondagavond verpesten door na WMB te komen. Rustigste maand ooitquote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die reclame van dat programma van Beau![]()
![]()
Beau - Wat vindon jullie ehjrrvan dat papa op een onbewoond eiland gaat zitten?
Kutkind (10 jaar) - Bizahjr
Beau - Bizahjr?
Mensen die naar die onzin (blijven) kijken zorgen ervoor dat er meer van die kut programma's komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die reclame van dat programma van Beau![]()
![]()
Beau - Wat vindon jullie ehjrrvan dat papa op een onbewoond eiland gaat zitten?
Kutkind (10 jaar) - Bizahjr
Beau - Bizahjr?
dat is 9gagquote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Daar zitten alle stoere 14 jarige ..zich voor doen als uber 1337 hax0r
What the fuck is dit ;D?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat /b/ topic gaat nu alweer richting getekende plaatjes van meisjes van 10
Enige mooie moment ik op /b/ gehad heb was de Dwaalhaas cam, dat opgepikt werd door Geenstijl![]()
http://www.geenstijl.nl/archives/images/resume.html
Kan de topic op GS niet meer vinden, maar kwam er op neer dat dat nudisten waren met open webcam en mannen die in vrouwenkleding liepen. Heel /b/ werd gek.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the fuck is dit ;D?
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kan de topic op GS niet meer vinden, maar kwam er op neer dat dat nudisten waren met open webcam en mannen die in vrouwenkleding liepen. Heel /b/ werd gek.
Was in zo'n straatje in EindhovenKwam er op neer dat er om 4 uur 's nachts voor 410 euro aan pizza bezorgd werd aan hun deur..
Dat waren geen nep benenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!!!!
Wat is met die nep-benen ofzo
Klotezooi, waarom mis ik zulks toffe dingen altijd .quote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kan de topic op GS niet meer vinden, maar kwam er op neer dat dat nudisten waren met open webcam en mannen die in vrouwenkleding liepen. Heel /b/ werd gek.
Was in zo'n straatje in EindhovenOm 4 uur 's nachts werd er voor 400 euro pizza bezorgd aan hun deur
Je moet gewoon beetje rondhangen op /b/, er zijn zovaak van dat soort geinige relletjes gaandequote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klotezooi, waarom mis ik zulks toffe dingen altijd .
Het mooiste was toen hij naar zijn twee vrienden (die net in de jacuzzi elkaar het hof maakten) riep wie er voor 400 euro pizza besteld had, en hij begon over een stalker die Youssef heette ofzoquote:
Het was weer eens typerend. Het is gewoon echt zo dat ze bijna allemaal dat gedrag vertonen... Niks klein groepje die het verpest voor de rest.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Iemand wegmisbruikers gezien? Gek he dat mensen het niet zo hebben op die marrokanen..
Nu 1,5 uur later vind ik het toch een behoorlijke faalaflevering.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
UiN staat ondertussen op sbs6gemist
Ja ik zat vorig jaar met een groepje van dat soort in de klas, echt zo irritant, asociaal gedrag constant. Ik kan me er bont en blauw aan irriteren.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ze halen je echt het bloed onder de nagels vandaan..
Vooral het beginnen met praten in hun eigen taal. Die gasten denken allemaal dat ze vogelvrij zijn ofzo
Ben ze nog niet tegen gekomen..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ken trouwens ook heel veel 'normale' marokkaanse jongens
Hun imago.. dat is iets wat wij en de media ervan maken, elke keer bij het nieuws 'Marokkaanse jongen van 21 opgepakt wegens het mishandelen van..'. En die jongen is dan gewoon in Nederland geboren e.d.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zat vorig jaar met een groepje van dat soort in de klas, echt zo irritant, asociaal gedrag constant. Ik kan me er bont en blauw aan irriteren.
Ken trouwens ook heel veel 'normale' marokkaanse jongens, die zeggen zelf ook dat ze het kut vinden dat die paupers hun imago kapot maken
Ze zijn er wel hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ben ze nog niet tegen gekomen..
Hoe wilde je ze dan noemen?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hun imago.. dat is iets wat wij en de media ervan maken, elke keer bij het nieuws 'Marokkaanse jongen van 21 opgepakt wegens het mishandelen van..'. En die jongen is dan gewoon in Nederland geboren e.d.
Tijd om die plaat voor je hoofd te verwijderenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hun imago.. dat is iets wat wij en de media ervan maken.
Gewoon een jongeman van 21?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe wilde je ze dan noemen?
Ik zat op een school waar 70% of meer allochtoon was, ik denk wel dat ik weet hoe ze zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Tijd om die plaat voor je hoofd te verwijderen
Prima, maar als het gaat om een signalement van iemand die bijvoorbeeld een supermarkt beroofd heeft?quote:
Heb je wel eens opsporing verzocht gekeken?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat op een school waar 70% of meer allochtoon was, ik denk wel dat ik weet hoe ze zijn
Tuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Heb je wel eens opsporing verzocht gekeken?
Dan moet je hem natuurlijk omschrijven en de signalementen afgeven jaquote:Op maandag 13 februari 2012 00:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Prima, maar als het gaat om een signalement van iemand die bijvoorbeeld een supermarkt beroofd heeft?
Ik bedoel meer het soort mensen wat daar vrij vaak in voor komt..quote:Op maandag 13 februari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Sowieso moet ik er bij zeggen dat ik sowieso mijn twijfels heb of wij wel al dat geweld op TV moeten laten zien, ene kant heb je het recht om dat te weten en de persvrijheid om het te vertellen/tonen maar aan de andere kant creëer je veel angst.
Ik weet wat je bedoeld, 9/10 daar is Marokkaans/buitenlands.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het soort mensen wat daar vrij vaak in voor komt..
Bij opsporing verzocht is het wel functioneel omdat je mensen oproept om mee te denken om dat tuig achter de tralies te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Sowieso moet ik er bij zeggen dat ik sowieso mijn twijfels heb of wij wel al dat geweld op TV moeten laten zien, ene kant heb je het recht om dat te weten en de persvrijheid om het te vertellen/tonen maar aan de andere kant creëer je veel angst.
Klopt, agenten stralen niks uit en niemand heeft meer respect maar weet je waar ik van schrik.. Ik kijk overtreders, daar smokkelt iemand bewust hard drugs/verdovende middelen een kliniek binnen, er staat een bord dat het niet mag!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:12 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja.. kijk ik vind het prima dat we hier een multiculturele samenleving enzo hebben, alleen als ik dat vanavond weer zie, zie ik pas hoe verrot ons land is.
Als je in ieder ander land zo respectloos zou reageren dan kreeg je minimaal een mep van een agent. Hier mag alles maar.. geen respect man.
Vind dat alleen maar een compliment voor de Nederlandse politie. Zoveel bakken stront krijgen en toch netjes je werk blijven doen zonder menselijkheid te verliezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:12 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja.. kijk ik vind het prima dat we hier een multiculturele samenleving enzo hebben, alleen als ik dat vanavond weer zie, zie ik pas hoe verrot ons land is.
Als je in ieder ander land zo respectloos zou reageren dan kreeg je minimaal een mep van een agent. Hier mag alles maar.. geen respect man.
De Nederlandse politie wil de huidige boetes ook niet uitschrijven, omdat ze te hoog zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Of wegmisbruikers, 5 overtredingen .. ja we geven u 3 boetes, anders is dat ook zo veel..
Gordel niet om en bellen, ja.. die gordel vergeten we dan maar want de boete van het bellen tijdens het rijden is al zo duur.__________
Dan denk ik ook, waar ben je dan mee bezi en dat signaal geef je af op nationale tv.
Ja, ook dat verhaal ken ik en dat snap ik.. maar dat is niet mijn punt.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De Nederlandse politie wil de huidige boetes ook niet uitschrijven, omdat ze te hoog zijn.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zijn_te_hoog__.html
Maar waarom die coulance? Jij zit fout, en in bijna alle gevallen WEET JE dat je fout zit.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een beetje coulance als iemand al 300 euro af moet tikken en ook netjes zijn boete accepteert vind ik niks mis mee. Aan de andere kant, onnodig toeteren kost nu 350 euro!!!!!
Als een bestuurder of wie dan ook meteen een bijdehand toontje aanslaat is het een ander verhaal.
Inderdaad!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
01. 388 sinterklaaskapoentje
02. 277 donald_dick
03. 270 Jofunu-kun
04. 257 Doler12
05. 245 Karina
06. 227 Paul
07. 223 ajacied4lf
08. 220 Helpmefok
09. 219 stefanhaan
10. 210 tralalala
TV SC, fuck yeah
Gastquote:Op maandag 13 februari 2012 00:12 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik ben het wel met hem eens hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 07:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
GastJe ziet in het hele programma alleen maar Nederlandse tokkies die de politie trollen, maar als het een 'buitenlander' is, dan is heel Nederland verrot en heeft de multiculturele samenleving het gedaan
Oh, ik vond ze eigenlijk nog niet hoog genoeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De Nederlandse politie wil de huidige boetes ook niet uitschrijven, omdat ze te hoog zijn.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zijn_te_hoog__.html
Het geeft wel aan dat er hier iets mis is in Nederlandquote:Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, ik vond ze eigenlijk nog niet hoog genoeg.
Nouja, ik denk, als een boete 160 euro kost lijkt me het niet echt uitmaken of je er nou 180 van maakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, ik vond ze eigenlijk nog niet hoog genoeg.
Maar wel als je ze het jaar erop 200 maakt en dan 220, 240, 260.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk, als een boete 160 euro kost lijkt me het niet echt uitmaken of je er nou 180 van maakt.
http://www.powned.tv/nieu(...)k_had_geen_idee.htmlquote:Het zit Beau van Erven Dorens ook niet mee. Zelfs aanspoelen op een onbewoond eiland was een grandioze mislukking. Nadat Beau zijn vrouw had gebeld, liet die hem meteen ophalen. "Ik klonk zo slecht dat ze heeft ingegrepen."
Voor een nieuwe serie van 'De wereld van Beau' heeft de presentator/cabaretier/schaatser getest hoe het is om op een onbewoond eiland aan te spoelen. En dat viel nog vies tegen. "Het leek me wel geestig om me helemaal niet voor te bereiden. In een van de beste scènes van de aflevering sta ik al vijf minuten in te hakken op een kokosnoot, terwijl ik me nog steeds afvraag of het wel een kokosnoot was. Ik had geen idee."
"Ik had een satelliettelefoon bij me voor noodgevallen, en toen ik haar belde, klonk ik zo slecht dat ze heeft ingegrepen. Ik ben bang geweest op het eiland. Ik viel bijvoorbeeld een keer flauw. Gelukkig op het goede moment, terwijl ik vuur aan het aanblazen was, maar stel je voor dat ik op dat moment op een rots had gestaan. Geen water meenemen was totaal onverantwoord."
Het wilt maar niet lukken voor hem, tsjaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar is die Beau allemaal mee bezig?
http://zappen.blog.nl/alg(...)-kijkers-recht-gezetquote:Recht Gezet heeft een redelijke start gemaakt op RTL 4. Naar het nieuwe programma van John van den Heuvel keken 948 duizend mensen. Dat is meer dan Home Is Where the Heart Is en Sunday Night Fever op hetzelfde tijdslot trokken. Recht Gezet moest bovendien opboksen tegen het op zondag machtige Nederland 1. Maar het misdaadprogramma scoort weer relatief laag vergeleken met de programmering van RTL 4 in andere dagen.
De NOS had de beste papieren in handen deze zondag; het NOS Journaal en Studio Sport Eredivisie trokken beide 3,1 miljoen kijkers.
Voor Bananasplit bleven 1,9 miljoen kijkers op Nederland 1, de TV Show was goed voor 1,7 miljoen kijkers. Stichting Kijkonderzoek telde 1,6 miljoen kijkers voor de tweede aflevering van Van Kooten & De Bie Sloegen Weer Toe. Op Nederland 3 was 3 op Reis goed voor 816 duizend kijkers.
SBS 6 boeide 906 duizend kijkers met Wegmisbruikers terwijl Undercover in Nederland uitkwam op 1,2 miljoen kijkers. Hart van Nederland bezorgde de zender een piek met 1,4 miljoen kijkers.
Ja ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef Shispeed het volgende:
zit er nou ook toevallig iemand naar BNN te kijken over dat goudzoeken?
wat is die daphne een dom wijf zeg
Nogal.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een lamlul die kapitein zeg....
Zijn die nog te shockeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef Doler12 het volgende:
Alberto heeft heel België geschokt!![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)geman-schokt-belgie/
Mooi bedragquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Maraca het volgende:
Bijna 100 euro opgehaaldwelke helden of heldinnen vullen aan?
Wauwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:17 schreef Maraca het volgende:
Bijna 100 euro opgehaaldwelke helden of heldinnen vullen aan?
Nee, die hebben standaard kelders met kinderen.quote:
Heldinquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog wel 5 euro gevenIk maak het vanmiddag over. Mits er nog iemand is die OOK 5 euro geeft, zodat we op een mooi rond bedrag uitkomen, anders maakt het niet zoveel uit, dan blijft het sowieso een "geen rond" bedrag.
Dan hoef jij ook niet nog een tientje te geven lijkt me
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heldin
En jawel want 2x 5 = 10 en dan hebben we 90 euro. En dan stort ik nog 10 euro en hebben we een prachtbedrag opgehaald waar we trots op mogen zijn!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:47 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben het helemaal vergeten over te maken, ik ga mezelf nu een email sturen ter herinnering
Dan kan ze het snel overmakenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gedaan
@Stephan: lekkere communicatie binnen dat bedrijf zeg
We moeten toch zeker wel rekenen op een vermelding in het programmaquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan ze het snel overmaken, dan is het nog binnen voor zijn verjaardag.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.
Dat wordt wel eens tijd ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
We moeten toch zeker wel rekenen op een vermelding in het programma
Ik leg het morgen even onder de neus van mijn leidinggevendequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een faal Stephan.Wat heb je ermee gedaan/gezegd?
Wat een eikelquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Van de plek waar ik nu werk /een baan heb kreeg ik vandaag het volgende emailbericht![]()
Ik heb een gesprek met iemand anders gehad van het bedrijf en die heeft mij aangenomen.
Geachte Stephan1237,
Hiermede refereren wij aan uw sollicitatie onze openstaande vakature Financieel administratieve duizendpoot.
Wij hebben een enorm aantal reacties gekregen op deze vakature.
Om die reden hebben wij alleen de kandidaten uitgenodigd met de meeste ervaring en die volledig
voldeden aan de door ons gestelde eisen.
Wij moeten u tot onze spijt meedelen dat u om bovengenoemde redenen helaas niet tot de
kandidaten behoort, die voor een sollicitatie gesprek zijn uitgenodigd.
Wij danken u hartelijk voor de genomen moeite en wensen u veel succes bij verdere sollicitaties.
Ik ga vrijdag een kaart versturen met onze namen zodat die iig op zijn verjaardag binnen is. Geld gaat asap naar de rekening van de stichtingquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan ze het snel overmaken, dan is het nog binnen voor zijn verjaardag.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.
Wat voor een kaart?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag een kaart versturen met onze namen zodat die iig op zijn verjaardag binnen is. Geld gaat asap naar de rekening van de stichting(heb nog niet alles ontvangen)
Een normaal mens heeft toch een tv.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Studiotje het volgende:
SBS6 livestreamVoor zondag... (Mac gebruikers openen in Quicktime, Windows gebruikers moeten 't zelf uitzoeken
)
Worden er uberhaupt nog nieuwe uitzendingen gemaakt/quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pepijn kom er maar in!
http://www.nu.nl/buitenla(...)snapt-kelder-vs.html
ze kopen docu's in, vertalen deze naar het nederlands, kopen een KFC bucket en roepen dam Pepijn op om te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Worden er uberhaupt nog nieuwe uitzendingen gemaakt/
Het is wel een valentijnskaartquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef tralalala het volgende:
Niet deze kaart versturen Maraca![]()
[ afbeelding ]
Alsof Maraca haar rekeningnummer hier gaat postenquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar mot dat geld nu heen, ik ben te lui om het op te zoeken in m'n mailbox
Was ik niet van plan neequote:Op donderdag 16 februari 2012 08:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof Maraca haar rekeningnummer hier gaat posten
in VLC kan hij hem niet openen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Studiotje het volgende:
SBS6 livestreamVoor zondag... (Mac gebruikers openen in Quicktime, Windows gebruikers moeten 't zelf uitzoeken
)
Oh nice, voor als ik Koot & Bie zit te kijken, zet ik dit open op de laptopquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Studiotje het volgende:
)
vlc en windows media player geprobeerd. Lukt niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nice, voor als ik Koot & Bie zit te kijken, zet ik dit open op de laptop
In Mediaplayer of zo openen dus die stream![]()
Hehequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vergeet niet alle namen te noemen he maraca
Ja echte namen he, dan kunnen we je opzoeken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan word je gebruikt in UiN, dan is Rob Geus niet zogenaamd de pedo maar jij!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja echte namen he, dan kunnen we je opzoeken!
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtmorgen gaat de kaart weg. Ben nu te moe om mijn tekst te controleren
Nee nee, zal alleen de usernames plaatsen. Daarnaast zag ik alleen de voorletter + achternaam dus jullie echte namen weet ik alleen van wat jullie zelf gepost hebben hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]Wel tof dat je dit weer doet.
En geen echte namen neerzettenAlhoewel mijn voornaam bijna het zelfde is als mijn username.
Patricia dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]Wel tof dat je dit weer doet.
En geen echte namen neerzettenAlhoewel mijn voornaam bijna het zelfde is als mijn username.
Nee het slaat ook als een tang op een varken wat hij zeiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie de link tussen Karina en Patricia niet.
quote:‘Vrouwen vallen massaal voor Rob Geus’
Rob Geus is door zijn bekendheid van televisie enorm in trek bij de vrouwen. Dat vertelt zijn manager in weekblad Weekend. Geus is de laatste maanden voer voor de bladen door zijn scheiding en geruchten over een vermeend bezoek aan een parenclub en een minnares. “Rob is nu eenmaal populair bij vrouwen“, weet zijn manager. “Hij is een BN’er, die kan makkelijker een vrouw krijgen, en er zijn altijd bepaalde types die daarop vallen. En Rob is natuurlijk een flirt, absoluut.“
Het SBS 6-gezicht vindt het allemaal wel leuk. “Hij geniet van alle aandacht, maar dat betekent nog niet dat hij met iedereen in bed duikt. Ik weet dat het niet is gebeurd, maar dat kan ik niet bewijzen. Als hij vreemd zou gaan, had ik het geweten. Er is absoluut geen ander in het spel, ook op dit moment niet.”
Geus heeft geen maîtresse gehad, benadrukt zijn manager. “Een keertje zoenen, nou oké, wie doet dat niet? Als je iemand een kusje op de wang geeft en er wordt een foto van gemaakt, dan sta je bij wijze van spreken al te tongen.”
In oktober omschreef Geus zichzelf nog als ‘leuk, grappig en ondeugend’. “Het is een beetje raar om van jezelf te zeggen, maar als ik om me heen kijken naar mannen van mijn leeftijd, dan mag ik niet klagen, denk ik“, aldus de keurmeester. Bron
Dat vrouwen dat leuk vinden, iemand die het 24/7 over hygiëne heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het slaat ook als een tang op een varken wat hij zei![]()
En dit ookZie je het voor je, Rob als sekssymbool
[..]
Hoezo?quote:
en paardenporno!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef Doler12 het volgende:
Vandaag is het weer tijd voor Alberto en John!
gewoon weer door elkaar heen lullen, dan kan je lachenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we weer ruzie welk programma we kijken
Ik zeg, gewoon John van 20 - 21. Wegmisbruikers komt altijd en John is nieuw, bovendien kijken we alsnog de helft van WMB.
Moet er wel een gastenboek zijn natuurlijkquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef Studiotje het volgende:
Wegmisbruikers, John heeft een kut hoofd.
Spannend!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto gaat naar beverwijk
KIJKEN!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:36 schreef Maraca het volgende:
Te kijken of niet te kijken.. dat is de vraag
HONDERD EURO!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de stand van zaken voor Alberto's cadeau?
Afgelopen dagen zijn nogal chaotisch geweest dus in alle eerlijkheid ben ik het kaartje vergetenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de stand van zaken voor Alberto's cadeau?
Ja maar.. moet nog een onderzoek doen en werken en ook nog huishouden en koffer inpakken en en enquote:
HONDERD EUROKNALLERS BIJ DE MACCIE !!EINZ!quote:
Ik zeg John, om half 9 weer Koot & Bie voor mij en daarna Albertoquote:Op zondag 19 februari 2012 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we weer ruzie welk programma we kijken
Ik zeg, gewoon John van 20 - 21. Wegmisbruikers komt altijd en John is nieuw, bovendien kijken we alsnog de helft van WMB.
Top.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Afgelopen dagen zijn nogal chaotisch geweest dus in alle eerlijkheid ben ik het kaartje vergetenWat ik ga doen is morgenochtend een e-mail sturen met de tekst + alle namen. Van de week maak ik dan het geld over (100 euro
) naar de stichting. Heb nog niet al het geld ontvangen en zo kan ik rente trekken uiterlijk woensdag maak ik de 100 euro over. Ongeacht of ik alles ontvangen heb of niet. Dat is dan even mijn risico.
Ja hoe makkelijk het is om van mensen geld af te troggelenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto kennende krijgen we wel een reactie
Dit is even de kladversie:quote:Op zondag 19 februari 2012 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Top.
Dus een e-mailtje, maak er wel iets moois van
Alberto kennende krijgen we wel een reactie
quote:Hoi Alberto,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Na drie jaar kunnen we haast spreken van een traditie, maar het blijft leuk om je op deze manier te bedanken voor programma’s zoals Undercover in Nederland en Red mijn vakantie.
We zijn erachter gekomen dat je ambassadeur bent van de stichting Julian4Life. Omdat wij het zo waarderen dat jij je hiervoor inzet hebben wij besloten om dit jaar als verjaardagscadeau te doneren aan deze stichting. We zijn hiervoor met de virtuele pet langsgegaan en hebben een bedrag van ¤100,- opgehaald.
Wij wensen Julian veel beterschap en jou veel succes met je programma’s.
Fijne verjaardag!
De TV SC van forum.fok.nl (en dan alle namen)
Zou het niet ironisch zijn als ik het geld niet overmaak en jullie Alberto op me afsturen?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja hoe makkelijk het is om van mensen geld af te troggelen![]()
Nee, dat is niet ironisch, dat is je natte droom!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het niet ironisch zijn als ik het geld niet overmaak en jullie Alberto op me afsturen?
Shit, je hebt me door. Nu ga je zeker John vd Heuvel op me afsturen.. gewoon omdat je mij Alberto niet guntquote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ironisch, dat is je natte droom!
ik dacht meer aan Peter, kijk mij eens tietjes hebben, R de Vries!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Nu ga je zeker John vd Heuvel op me afsturen.. gewoon omdat je mij Alberto niet gunt![]()
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 18:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik dacht meer aan Peter, kijk mij eens tietjes hebben, R de Vries!
STOP DE PERSEN!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de brutaalste tv persoonlijkheden
Alberto komt er ook in voor
Stop met persen?quote:
Pardon? Pardon?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
OMG dat dit kan!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
John, WMB en dan Onderkoffer in Hollandia!quote:
Ik schakel wel in bij onderkofferquote:Op zondag 19 februari 2012 19:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
John, WMB en dan Onderkoffer in Hollandia!
TEN EERSTE! HET IS STUDIOTJE (ik weet, typo), TEN TWEEDE! Hier wel als ik hem in Quicktime inlaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:13 schreef Flitskikker het volgende:
Goedenavond!
Goed te zien dat we 100 euro bij elkaar hebben! Morgen is de dag.![]()
En Studiootje, je SBS-stream doet het niet.
je laadt hem lokaal in?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
TEN EERSTE! HET IS STUDIOTJE (ik weet, typo), TEN TWEEDE! Hier wel als ik hem in Quicktime inlaad.
[ afbeelding ]
ik bedoel meer van, Capture het op je mac en open je dezelfde stream op je mac ?quote:
baasquote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
TEN EERSTE! HET IS STUDIOTJE (ik weet, typo), TEN TWEEDE! Hier wel als ik hem in Quicktime inlaad.
[ afbeelding ]
Welgemeende excuses. Ik zal wel even VLC proberen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quicktime is kut. fix m ff dat tie in WMP werktquote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whut?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Maraca het volgende:
\(-.-\) To The Windooooooooooooow!
(/-.-)/ To The Waaaaaaaaaaaall!
(|-.-)| To The Sweat Drops Down My Balls!
Sorry, play random staat aanquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Maraca het volgende:
\(-.-\) To The Windooooooooooooow!
(/-.-)/ To The Waaaaaaaaaaaall!
(|-.-)| To The Sweat Drops Down My Balls!
1 | http://212.54.62.100/session/b8d03db9-9367-4bb3-b79e-3867df7eee85/c_SBS6_55e34dda36ce2918108247a3b0001e4a/SBS6_S3/mnf.m3u8?live |
1 | http://212.54.62.100/session/b8d03db9-9367-4bb3-b79e-3867df7eee85/c_SBS6_55e34dda36ce2918108247a3b0001e4a/SBS6_S3/mnf.m3u8?live |
Goed bezigquote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef Studiotje het volgende:
Voor de VLC'ers (op windows & Windows)
1. Start VLC
2. Klik op media
3. Klik op "Netwerkstream openen" (voor OSX "Netwerk openen")
4. Plak de link er in:
[ code verwijderd ]
5. Wooo!
Voor Quicktimers (Op Max OSX)
1. Start Quicktime
2. Klik op Archief
3. Klik op "Open locatie"
4. Plak de link er in:
[ code verwijderd ]
5. Wooo!
Werkt beide niet. Dan maar even Mac OS X in VMWare starten.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welgemeende excuses. Ik zal wel even VLC proberen.
VLC heb ik net getest op een Windows PC die het program nog niet had, even de laatste versie gedownload en toen werkte hetquote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werkt beide niet. Dan maar even Mac OS X in VMWare starten.
Ik zal even de nieuwe versie downloaden dan.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
VLC heb ik net getest op een Windows PC die het program nog niet had, even de laatste versie gedownload en toen werkte het
Werkt ook niet. En ook in QuickTime op Mac niet. Is het jouw IP-adres? Wellicht staan je ports niet open zodat je hem alleen lokaal kunt gebruiken.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zal even de nieuwe versie downloaden dan.
Het is niet mijn ip adresquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werkt ook niet. En ook in QuickTime op Mac niet. Is het jouw IP-adres? Wellicht staan je ports niet open zodat je hem alleen lokaal kunt gebruiken.
ow je opent de ziggo streamquote:
Dan werkt het inderdaad nietquote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow je opent de ziggo streamja dat gaat niet met UPC of een andere provider werken
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan werkt het inderdaad niet
Studiotje, kun je ze doorstreamen?![]()
(UPC heeft zelf streams, geloof ik, maar ik heb Online/T-Mobile)
dat dusquote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef StephanL het volgende:
Osborn, alles strak behalve haar tetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |