Ja, Jambers was tofquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
sinterklaaskapoentje weer met zijn Pepijn.![]()
Beter gooien ze Jambers weer eens in de herhaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He joh!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Almelo is toch een voorstad van Berlijn?
Werk! Maar ik maak zeker tijd voor andere dingenquote:
Als je vanuit A'dam rijdt jaquote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Almelo is toch een voorstad van Berlijn?
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef darkshadow16 het volgende:
Als je die 2 als vriendin hebt, heb je altijd een trio.
Haha dat zei ik paar topics geleden ook alquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef darkshadow16 het volgende:
Als je die 2 als vriendin hebt, heb je altijd een trio.
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die kunnen wel mooi spieken tijdens proefwerken
Ja dat dacht ik ookal.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dan de benen en armen 'bestuurt', om nog maar te zwijgen van naar de wc gaan enzo.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookal.
GMTA
Die ziet er ook wat Down uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk de linkse eerlijk gezegd, want haar hoofd zit als het ware normaal op het lichaam. Die rechtse lijkt er 'aangegroeid' te zijn.
Ze hebben tocfh allebij een helft van het lichaam ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk de linkse eerlijk gezegd, want haar hoofd zit als het ware normaal op het lichaam. Die rechtse lijkt er 'aangegroeid' te zijn.
Dat kan toch bijna niet? Lijkt me ongelooflijk moeilijk om je bewegingen dan te coördineren enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hebben tocfh allebij een helft van het lichaam ofzo?
Kan de ene die andere mooi trollen als die andere hoogtevrees heeft door toch op het randje van het dak te gaan staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dan de benen en armen 'bestuurt', om nog maar te zwijgen van naar de wc gaan enzo.
Bij het begin was het nog dat ze elkaar helpen met haar kammen enzoquote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat kan toch bijna niet? Lijkt me ongelooflijk moeilijk om je bewegingen dan te coördineren enzo.
Wat een kut reportage eigenlijk, dat die vraag onbeantwoord blijft
Misschien kast van een winterdepressie?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze komen sowieso een beetje down over
En die andere maar roepen dat ze niks gedaan heeftquote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als er eentje vervelend is en eruit gestuurd wordt moet de ander dr ook uit
2x de helft hihiquote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zie je wel, allebij de helft
Met vallen en opstaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:19 schreef darkshadow16 het volgende:
Wtf hoe kun je dan lopen. Ik ga links, nee rechts, nee links........
Ja joh... krijgen ze nou een rijbewijs terwijl ze bij het rij-examen pas op straat gaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vooroordeel dat echt ELKE malloot in Amerika de weg op mag is bij deze dus keihard bevestigd
Jup, je moet daar op een afgesloten terrein tussen pionnetjes doorrijden en als dat lukt krijg je je rijbewijs (in de meeste staten dan).quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh... krijgen ze nou een rijbewijs terwijl ze bij het rij-examen pas op straat gaan?
Wauw idioot vergeleken bij hierquote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jup, je moet daar op een afgesloten terrein tussen pionnetjes doorrijden en als dat lukt krijg je je rijbewijs (in de meeste staten dan).
Nounounou!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dit soort abominations laat leven gaan we niet veel verder komen als mensheiddit is niet goed voor onze evolutie.
Like a bossquote:Op zondag 12 februari 2012 23:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nounounou!
[ afbeelding ]
Inderdaad. Je kind zou maar doodgereden worden ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat doen hoor, allebei een arm en een been besturen en toch gaat het goed.
Dat autorijden vind ik wel wat dubieus.
Eigenlijk doet de rechtse alles. Die geeft gas en remt en stuurt met rechts.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat doen hoor, allebei een arm en een been besturen en toch gaat het goed.
Dat autorijden vind ik wel wat dubieus.
Maar wie heeft het dan gedaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kind zou maar doodgereden worden ofzo
OMGquote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/380775109
/b/, waar de pedo's heengaan als TOR het niet doetquote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
/b/, waar de pedo's heengaan als TOR het niet doet
Godver, die muziekquote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beau arrogante kwal, met z'n eiland. Kutprogramma ook. Eerst kwam hij ook nog onze zondagavond verpesten door na WMB te komen. Rustigste maand ooitquote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die reclame van dat programma van Beau![]()
![]()
Beau - Wat vindon jullie ehjrrvan dat papa op een onbewoond eiland gaat zitten?
Kutkind (10 jaar) - Bizahjr
Beau - Bizahjr?
Mensen die naar die onzin (blijven) kijken zorgen ervoor dat er meer van die kut programma's komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die reclame van dat programma van Beau![]()
![]()
Beau - Wat vindon jullie ehjrrvan dat papa op een onbewoond eiland gaat zitten?
Kutkind (10 jaar) - Bizahjr
Beau - Bizahjr?
dat is 9gagquote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Daar zitten alle stoere 14 jarige ..zich voor doen als uber 1337 hax0r
What the fuck is dit ;D?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat /b/ topic gaat nu alweer richting getekende plaatjes van meisjes van 10
Enige mooie moment ik op /b/ gehad heb was de Dwaalhaas cam, dat opgepikt werd door Geenstijl![]()
http://www.geenstijl.nl/archives/images/resume.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |