abonnement Unibet Coolblue
pi_107912422
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Italie is idd de 4e competitie, Uefa is het met mij eens overigens. Alleen iemand die alleen maar Italie bekijkt kan beweren dat Italie de 2e competitie ter wereld is :')

Italie is meer dan Juventus hoor :') misschien moet jij je oogkleppen eens afdoen
Ik zeg toch ook de hele tijd dat het niet alleen Juventus is!! Leer eens lezen man vent.......

Italie is absoluut niet de 4e. Als je simpelweg naar de top kijkt ja dan de 3e hooguit.
Aangezien Real en Barca gewoon beter zijn dan de Italiaanse top.
En de Engelsen ook wel.

Maar Duitsland is op geen enkel vlak beter, de toppers daar(wat eigenlijk alleen Bayern is) is nou echt niet beter dan de Italiaanse top. En in de breedte komen ze al helemaal niet in de buurt.
En in de breedte gezien is Italie gewoon sterker dan Spanje.

Idioot sarcastische topic titel ook weer. Alsof jij daar iets van meent zeker?
Of draai je nu ineens compleet bij nu je de cijfers daar hebt gezien???
pi_107912578
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef tjoptjop het volgende:

hehe ik wist dat datt je dwars ging zitten :D
Och wat een humor toch weer.......
Nou sowieso is Bianca een vrouwen naam dus getuigt niet van veel respect.
En ten 2e toont het gewoon des interesse in Italiaans voetbal(zonder te kijken) en gebrek aan kennis ervan.

Waar staat Bianconeri dan voor?
pi_107912585
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook de hele tijd dat het niet alleen Juventus is!! Leer eens lezen man vent.......

Italie is absoluut niet de 4e. Als je simpelweg naar de top kijkt ja dan de 3e hooguit.
Aangezien Real en Barca gewoon beter zijn dan de Italiaanse top.
En de Engelsen ook wel.

Maar Duitsland is op geen enkel vlak beter, de toppers daar(wat eigenlijk alleen Bayern is) is nou echt niet beter dan de Italiaanse top. En in de breedte komen ze al helemaal niet in de buurt.
En in de breedte gezien is Italie gewoon sterker dan Spanje.

Idioot sarcastische topic titel ook weer. Alsof jij daar iets van meent zeker?
Of draai je nu ineens compleet bij nu je de cijfers daar hebt gezien???
Nou ja zeg heb ik gewoon een serieuze titel gemaakt is het weer niet goed :{

Ik heb notabene zelf gezegd dat Juventus het lichtpuntje is qua toeschouwersaantallen, weet je zeker dat je geen Bianca heet? Je zeikt als een wijf nl.
pi_107912610
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Och wat een humor toch weer.......
Nou sowieso is Bianca een vrouwen naam dus getuigt niet van veel respect.
En ten 2e toont het gewoon des interesse in Italiaans voetbal(zonder te kijken) en gebrek aan kennis ervan.

Waar staat Bianconeri dan voor?
Zelfs ik kan kleuren wel vertalen hoor :')
pi_107912664
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef tjoptjop het volgende:

Nou ja zeg heb ik gewoon een serieuze titel gemaakt is het weer niet goed :{

Ik heb notabene zelf gezegd dat Juventus het lichtpuntje is qua toeschouwersaantallen, weet je zeker dat je geen Bianca heet? Je zeikt als een wijf nl.
Jij zeikt over het Italiaans voetbal en begon te zeiken erover?
Ik zeg er toch ook bij: Of draai je ineens bij? Want erg positief klonk het in 1e instantie niet over Juventus aantallen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zelfs ik kan kleuren wel vertalen hoor :')
Zo zo knap van je hoor. Lekker veel respect getoond in elk geval.
pi_107912807
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Jij zeikt over het Italiaans voetbal en begon te zeiken erover?
Ik zeg er toch ook bij: Of draai je ineens bij? Want erg positief klonk het in 1e instantie niet over Juventus aantallen.

Ik neem aan dat je dat kan onderbouwen met een post van mijn kant waar ik negatief over de Juventus bezoekersaantallen ben?

Je ziet dingen die er niet zijn
pi_107912845
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dat kan onderbouwen met een post van mijn kant waar ik negatief over de Juventus bezoekersaantallen ben?

Je ziet dingen die er niet zijn
Waar je zat te zeiken over de aantallen zei je denigrerend maar beetje:
Enig lichtpuntje is een beetje Juventus.
Nou klonk zo positief hoor.
pi_107912888
Novara 16 punten uit 23 duels waarvan 6 tegen Inter :') Het lijkt Utrecht tegen Ajax wel.
  zondag 12 februari 2012 @ 22:35:52 #10
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_107912900


Mooi O+
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_107912912
Juve is er iig op vooruit gegaan met dat nieuwe stadion, dat vorige zag er ook altijd zo troosteloos uit.
pi_107912947
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waar je zat te zeiken over de aantallen zei je denigrerend maar beetje:
Enig lichtpuntje is een beetje Juventus.
Nou klonk zo positief hoor.
Is toch ook positief?

Echt, als het over Juventus gaat krijg jij een soort waas voor je ogen waardoor je niet meer helder kunt denken. Serieus, je ziet dingen die er niet zijn.
pi_107913047
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef Paul-89 het volgende:
Juve is er iig op vooruit gegaan met dat nieuwe stadion, dat vorige zag er ook altijd zo troosteloos uit.
Idd dat klopt.
Komt ook door het multi functionele karakter van het Delle Alpi met die atletiek ring.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef tjoptjop het volgende:

Is toch ook positief?

Echt, als het over Juventus gaat krijg jij een soort waas voor je ogen waardoor je niet meer helder kunt denken. Serieus, je ziet dingen die er niet zijn.
Wat een onzin zeg. enig lichtpuntje een beetje? Dat klinkt toch niet positief?
Zeg dan alleen Juventus heeft stadion helemaal vol ofzo.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi O+
Idd mooi _O_

Was ook prachtige ceremonie trouwens van het Juventus stadion!
Echt mooi gedaan. Emotioneel ook wel beetje.
  zondag 12 februari 2012 @ 22:41:22 #14
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107913198
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook de hele tijd dat het niet alleen Juventus is!! Leer eens lezen man vent.......

Italie is absoluut niet de 4e. Als je simpelweg naar de top kijkt ja dan de 3e hooguit.
Aangezien Real en Barca gewoon beter zijn dan de Italiaanse top.
En de Engelsen ook wel.

Maar Duitsland is op geen enkel vlak beter, de toppers daar(wat eigenlijk alleen Bayern is) is nou echt niet beter dan de Italiaanse top. En in de breedte komen ze al helemaal niet in de buurt.
En in de breedte gezien is Italie gewoon sterker dan Spanje.

Idioot sarcastische topic titel ook weer. Alsof jij daar iets van meent zeker?
Of draai je nu ineens compleet bij nu je de cijfers daar hebt gezien???
Dat is inderdaad heel lang zo geweest. Maar waar tot enkele jaren gelden ploegen als Fiorentina, Sampdoria, Palermo en AS Roma altijd sterk waren is het nu allemaal wel heel erg kwakkelend. Veel van die teams zijn ver afgegleden (Samp al helemaal). Gelukkig is Napoli er weer bijgekomen en Lazio ook weer terug.

Maar als het gaat vergelijken met de Duitse en Spaanse subtob is het erg mager hoor. De Spaanse subtoppers zijn een stuk minder dan Barca en Real, maar wel beter dan de Italiaanse. Hetzelfde geldt voor het Duitse voetbal is in de breedte zelfs nog een heel stuk sterker dan de Italiaanse. Maar ja als jij ploegen als Schalke en M'Gladbach al afschrijft als matig heb je er zelf gewoon geen fuck verstand van.

Ik kan i.i.g. van mezelf zeggen dat ik zowel Italiaans voetbal in de breedte kijk, alsmede Spaans en Duits voetbal in de breedte. Dan zie je gewoon het klasse verschil. Daarbij zie je juist ook in Europa dat de Italianen zijn afgegleden. Nou geven ze daar geen moer om de Europaleague, maar dat deden ze voorheen ook niet en toen kwamen Italiaanse ploegen nog wel eens ergens.

Natuurlijk is het wel zo dat het voetbal aan het veranderen is in Italië. Het wordt wat minder defensief, maar nog steeds is de kans dat je een leukere Spaanse of Duitse wedstrijd ziet, groter dan een uit de Serie A.

Kwalitatief zie je het ook terug bij het Italiaanse elftal. Waar je voorheen met gemak tig spelers kon opnoemen die tot de top van Europa behoren, is dat nu al heel wat minder. En dan bedoel ik dus de spelers die dat elk seizoen laten zien. Want Italië staat bol van de talenten, die uiteindelijk nooit echt zijn doorgebroken.

En dit zeg ik als liefhebber van Italië. Maar het verschil is dat ik geen roze bril op heb en jij wel. Want denk ik je nou echt dat alle anderen in dit topic ongelijk hebben en jij als enige wel gelijk?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107913242
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef bianconeri het volgende:

Wat een onzin zeg. enig lichtpuntje een beetje? Dat klinkt toch niet positief?
Zeg dan alleen Juventus heeft stadion helemaal vol ofzo.

Als de gehele competitie -5% scoort van is Juventus toch een lichtpuntje? Wat is hier niet correct aan?
pi_107913292
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heel lang zo geweest. Maar waar tot enkele jaren gelden ploegen als Fiorentina, Sampdoria, Palermo en AS Roma altijd sterk waren is het nu allemaal wel heel erg kwakkelend. Veel van die teams zijn ver afgegleden (Samp al helemaal). Gelukkig is Napoli er weer bijgekomen en Lazio ook weer terug.

Maar als het gaat vergelijken met de Duitse en Spaanse subtob is het erg mager hoor. De Spaanse subtoppers zijn een stuk minder dan Barca en Real, maar wel beter dan de Italiaanse. Hetzelfde geldt voor het Duitse voetbal is in de breedte zelfs nog een heel stuk sterker dan de Italiaanse. Maar ja als jij ploegen als Schalke en M'Gladbach al afschrijft als matig heb je er zelf gewoon geen fuck verstand van.

Ik kan i.i.g. van mezelf zeggen dat ik zowel Italiaans voetbal in de breedte kijk, alsmede Spaans en Duits voetbal in de breedte. Dan zie je gewoon het klasse verschil. Daarbij zie je juist ook in Europa dat de Italianen zijn afgegleden. Nou geven ze daar geen moer om de Europaleague, maar dat deden ze voorheen ook niet en toen kwamen Italiaanse ploegen nog wel eens ergens.

Natuurlijk is het wel zo dat het voetbal aan het veranderen is in Italië. Het wordt wat minder defensief, maar nog steeds is de kans dat je een leukere Spaanse of Duitse wedstrijd ziet, groter dan een uit de Serie A.

Kwalitatief zie je het ook terug bij het Italiaanse elftal. Waar je voorheen met gemak tig spelers kon opnoemen die tot de top van Europa behoren, is dat nu al heel wat minder. En dan bedoel ik dus de spelers die dat elk seizoen laten zien. Want Italië staat bol van de talenten, die uiteindelijk nooit echt zijn doorgebroken.

En dit zeg ik als liefhebber van Italië. Maar het verschil is dat ik geen roze bril op heb en jij wel. Want denk ik je nou echt dat alle anderen in dit topic ongelijk hebben en jij als enige wel gelijk?
Oh oh, jij snapt er dus helemaal niets van


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 februari 2012 @ 22:44:41 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107913376
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Oh oh, jij snapt er dus helemaal niets van
Dat zal best. Maar verklaar je nader over welke gedeeltes die onzin zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 12 februari 2012 @ 22:48:33 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107913591
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Oh oh, jij snapt er dus helemaal niets van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107913700
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Redefine het volgende:

Dat is inderdaad heel lang zo geweest. Maar waar tot enkele jaren gelden ploegen als Fiorentina, Sampdoria, Palermo en AS Roma altijd sterk waren is het nu allemaal wel heel erg kwakkelend. Veel van die teams zijn ver afgegleden (Samp al helemaal). Gelukkig is Napoli er weer bijgekomen en Lazio ook weer terug.
Je hebt gelijk deels wel ja, Fiorentina is niet meer wat het geweest is. Alhoewel het toch aardig ploegje blijft. Palermo en As Roma geldt hetzelfde voor.

quote:
Maar als het gaat vergelijken met de Duitse en Spaanse subtob is het erg mager hoor. De Spaanse subtoppers zijn een stuk minder dan Barca en Real, maar wel beter dan de Italiaanse. Hetzelfde geldt voor het Duitse voetbal is in de breedte zelfs nog een heel stuk sterker dan de Italiaanse. Maar ja als jij ploegen als Schalke en M'Gladbach al afschrijft als matig heb je er zelf gewoon geen fuck verstand van.
Duitse en Spaanse subtop is toch 10x niets man. Ploegjes als Dortmund en Schalke ofzo?
Nou sorry hoor maar die zijn echt niet zo sterk hoor. Spaanse subtop al helemaal niet, Spanje draait puur om Real en Barca en de rest zijn figuranten. Vreselijk over hyped dat Spanje.
Ga je nou serieus Gladbach dan als goede ploeg neerzetten? Schalke is zo slecht nog niet nee maar gladbach lol....

quote:
Ik kan i.i.g. van mezelf zeggen dat ik zowel Italiaans voetbal in de breedte kijk, alsmede Spaans en Duits voetbal in de breedte. Dan zie je gewoon het klasse verschil. Daarbij zie je juist ook in Europa dat de Italianen zijn afgegleden. Nou geven ze daar geen moer om de Europaleague, maar dat deden ze voorheen ook niet en toen kwamen Italiaanse ploegen nog wel eens ergens.
Die zijn klasses minder bedoel je, zeker kwa het vermakelijke deel.
Barcelona bv kunnen erg goed voetballen maar ontzettend saai om naar te kijken.
Schwalbe voetbal daar altijd, na 10000x passen heb ik dat ook wel gezien na 10 minuutjes.

quote:
Natuurlijk is het wel zo dat het voetbal aan het veranderen is in Italië. Het wordt wat minder defensief, maar nog steeds is de kans dat je een leukere Spaanse of Duitse wedstrijd ziet, groter dan een uit de Serie A.
Het is al jaren wat aan het veranderen hoor. Je doet nu ook net of er nauwelijks vooruitgang is maar dat is niet waar. Ploegen waaronder Juventus spelen gewoon vrij aanvallend, veel aanvallender dan ze hier in Nederland doen en hier wordt het altijd geroemd omdat het zo aanvallend is.....
Kans van leuke Italiaanse is veel groter.

quote:
Kwalitatief zie je het ook terug bij het Italiaanse elftal. Waar je voorheen met gemak tig spelers kon opnoemen die tot de top van Europa behoren, is dat nu al heel wat minder. En dan bedoel ik dus de spelers die dat elk seizoen laten zien. Want Italië staat bol van de talenten, die uiteindelijk nooit echt zijn doorgebroken.
Hebben idd magere jaren gehad, maar komen al weer wat meer terug met leuke groep kerels.

quote:
En dit zeg ik als liefhebber van Italië. Maar het verschil is dat ik geen roze bril op heb en jij wel. Want denk ik je nou echt dat alle anderen in dit topic ongelijk hebben en jij als enige wel gelijk?
Ik heb idd een verkleurde bril dat geef ik toe.
Maar sorry hoor als je Duits en zelfs een Spaanse competitie hoger aanschrijft dan Italiaans voetbal. Dan echt :'(
pi_107913800
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je hebt gelijk deels wel ja, Fiorentina is niet meer wat het geweest is. Alhoewel het toch aardig ploegje blijft. Palermo en As Roma geldt hetzelfde voor.

[..]

Duitse en Spaanse subtop is toch 10x niets man. Ploegjes als Dortmund en Schalke ofzo?
Nou sorry hoor maar die zijn echt niet zo sterk hoor. Spaanse subtop al helemaal niet, Spanje draait puur om Real en Barca en de rest zijn figuranten. Vreselijk over hyped dat Spanje.
Ga je nou serieus Gladbach dan als goede ploeg neerzetten? Schalke is zo slecht nog niet nee maar gladbach lol....

[..]

Als je het niet volgt moet je er ook niet over praten, Gladbach heeft dit seizoen Schalke al 2x voetballes gegeven en staat ook op de ranglijst boven Schalke. :)
  zondag 12 februari 2012 @ 22:58:56 #21
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107914147
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je hebt gelijk deels wel ja, Fiorentina is niet meer wat het geweest is. Alhoewel het toch aardig ploegje blijft. Palermo en As Roma geldt hetzelfde voor.

[..]

Duitse en Spaanse subtop is toch 10x niets man. Ploegjes als Dortmund en Schalke ofzo?
Nou sorry hoor maar die zijn echt niet zo sterk hoor. Spaanse subtop al helemaal niet, Spanje draait puur om Real en Barca en de rest zijn figuranten. Vreselijk over hyped dat Spanje.
Ga je nou serieus Gladbach dan als goede ploeg neerzetten? Schalke is zo slecht nog niet nee maar gladbach lol....

[..]

Die zijn klasses minder bedoel je, zeker kwa het vermakelijke deel.
Barcelona bv kunnen erg goed voetballen maar ontzettend saai om naar te kijken.
Schwalbe voetbal daar altijd, na 10000x passen heb ik dat ook wel gezien na 10 minuutjes.

[..]

Het is al jaren wat aan het veranderen hoor. Je doet nu ook net of er nauwelijks vooruitgang is maar dat is niet waar. Ploegen waaronder Juventus spelen gewoon vrij aanvallend, veel aanvallender dan ze hier in Nederland doen en hier wordt het altijd geroemd omdat het zo aanvallend is.....
Kans van leuke Italiaanse is veel groter.

[..]

Hebben idd magere jaren gehad, maar komen al weer wat meer terug met leuke groep kerels.

[..]

Ik heb idd een verkleurde bril dat geef ik toe.
Maar sorry hoor als je Duits en zelfs een Spaanse competitie hoger aanschrijft dan Italiaans voetbal. Dan echt :'(
De Spaanse subtop met Valencia, Villarreal, Atletico, Sevilla en Athletic sla ik persoonlijk hoger aan dan de Italiaanse equivalenten.

Het punt is dat jij steeds teveel blijft hangen bij Juventus, die je als enige blijft noemen. Hetzelfde geldt voor Barca en Real. Kijk eens wat verder dan je neus lang is.

En dat je niet inziet dat Gladbach een goed elftal heeft, zegt mij toch dat jij ze nooit ziet spelen.

En wat betreft de Italiaanse spelers die er aankomen, dat is al een aantal jaren zo. Hoeveel spelers kun je opnoemen die de laatste drie jaar zijn doorgebroken? Spelers die bij de Europese top horen. Ik ben blij dat Nocerino nu een extra stap aan het maken is en hopelijk kunnen spelers als Montolivo en Giovinco dat nu ook eens doen. Te vaak blijft het tot een degelijk niveau hangen en komt het er niet echt uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107914467
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:

De Spaanse subtop met Valencia, Villarreal, Atletico, Sevilla en Athletic sla ik persoonlijk hoger aan dan de Italiaanse equivalenten.

Het punt is dat jij steeds teveel blijft hangen bij Juventus, die je als enige blijft noemen. Hetzelfde geldt voor Barca en Real. Kijk eens wat verder dan je neus lang is.

En dat je niet inziet dat Gladbach een goed elftal heeft, zegt mij toch dat jij ze nooit ziet spelen.

En wat betreft de Italiaanse spelers die er aankomen, dat is al een aantal jaren zo. Hoeveel spelers kun je opnoemen die de laatste drie jaar zijn doorgebroken? Spelers die bij de Europese top horen. Ik ben blij dat Nocerino nu een extra stap aan het maken is en hopelijk kunnen spelers als Montolivo en Giovinco dat nu ook eens doen. Te vaak blijft het tot een degelijk niveau hangen en komt het er niet echt uit.
Ik haal telkens Juventus alleen maar als vb aan niet als zijnde enige club ofzo hoor.
Dit dan weer omdat ik een Juventus fan ben en ze ook volg.

Spaanse subtop is allang niet meer wat het is geweest.
Je noemde zelf een rij met Italiaanse afglijders, nou zo goed als elke van deze clubs past daar ook super in. Ploegen als Lazio, Udinese, Napoli en As Roma(en wellicht meer clubs) zijn toch beter dan die Spaanse subtoppers.

Ze blijven idd wat hangen vaak maar toch heeft het nationale elftal weer leuk team er staan en doen het wel aardig allemaal. Spelers die momenteel ff doorbreken zijn er niet echt.
Maar een Buffon blijft een wereldkeeper, al is ie wat minder bezig na zijn blessures.
Ook een Chiellini blijft een wereldverdediger.

Maar Giovinco is idd goed voorbeeld van groot talent maar komt nog niet.
Iets waar hij in te vergelijken is met wat ik vaker aanhaling richting @Bramvko die Pato.
Ook groot talent maar komt er niet altijd uit.
pi_107916610
De Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse _O- _O- _O-

Je laatste stukje geloofwaardigheid heb je echt verloren Bianca.

Jij ziet jou meningen als feiten en dan moet je niet hier komen posten, maar een dagboek kopen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_107917621
Tja ik begin haar er ook van te verdenken gewoon een troll te zijn.
pi_107945406
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Roberto258 het volgende:
De Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse _O- _O- _O-

Je laatste stukje geloofwaardigheid heb je echt verloren Bianca.

Jij ziet jou meningen als feiten en dan moet je niet hier komen posten, maar een dagboek kopen.
En iemand die net als Tjoptjop in haar laatste reactie totaal geen respect meer toont moeten wel geloofwaardig genomen worden zeker?

En ja idd is de Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse, dat is toch duidelijk zat man.
Spanje bestaat uit Real en Barca, Duitsland bestaat uit Bayern.
De ploegen die na deze ploegen komen stellen niet bepaald veel voor en kunnen echt niet op tegen Italiaanse subtop. Ik weet het: hard voor je! Maar als je objectief kijkt gewoon waar.

Bv Dortmund tegen As Roma? lol.....
Of een Gladbach tegen Napoli? lol.......
Of Valencia tegen As Roma? lol......
Of Villareal tegen Napoli? lol......
pi_107945660
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En iemand die net als Tjoptjop in haar laatste reactie totaal geen respect meer toont moeten wel geloofwaardig genomen worden zeker?

En ja idd is de Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse, dat is toch duidelijk zat man.
Spanje bestaat uit Real en Barca, Duitsland bestaat uit Bayern.
De ploegen die na deze ploegen komen stellen niet bepaald veel voor en kunnen echt niet op tegen Italiaanse subtop. Ik weet het: hard voor je! Maar als je objectief kijkt gewoon waar.

Bv Dortmund tegen As Roma? lol.....
Of een Gladbach tegen Napoli? lol.......
Of Valencia tegen As Roma? lol......
Of Villareal tegen Napoli? lol......
Ik weet niet of je begin dit seizoen de oefenwedstrijd tussen Valencia en Roma gezien hebt, werden helemaal ondersteboven gevoetbald die romeinen. Ik ben ook fan van de Serie A maar het niveau is flink gedaald sinds een jaar of 10 geleden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_107945777
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En iemand die net als Tjoptjop in haar laatste reactie totaal geen respect meer toont moeten wel geloofwaardig genomen worden zeker?
..
Haar? Ik ben een hij.

quote:
En ja idd is de Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse, dat is toch duidelijk zat man.
Spanje bestaat uit Real en Barca, Duitsland bestaat uit Bayern.
De ploegen die na deze ploegen komen stellen niet bepaald veel voor en kunnen echt niet op tegen Italiaanse subtop. Ik weet het: hard voor je! Maar als je objectief kijkt gewoon waar.

Bv Dortmund tegen As Roma? lol.....
Of een Gladbach tegen Napoli? lol.......
Of Valencia tegen As Roma? lol......
Of Villareal tegen Napoli? lol......
En jij kijkt objectief? Uefa is het overigens ook niet met je eens.

[ Bericht 6% gewijzigd door tjoptjop op 13-02-2012 21:14:22 ]
pi_107949134
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Haar? Ik ben een hij.

[..]

En jij kijkt objectief? Uefa is het overigens ook niet met je eens.
Jij noemt mij ook een haar dus wat zeur je nou dan?
Ik kijk in elk geval objectiever en wat de Uefa er mee te maken heeft weet ik ook niet.
Kwalitatief zijn de Italiaanse ploegen gewoon sterker, dat neigt al veel meer naar een feit dan mening kan ik je vertellen @ Zoek maar eens op.
pi_107949343
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Jij noemt mij ook een haar dus wat zeur je nou dan?
Dan mijn oprechte excuses, ik zag geen geslacht staan in je profiel en je overdreven reacties en selectief observatievermogen vond ik wat vrouwlijk overkomen, dus vandaar.

quote:
Ik kijk in elk geval objectiever en wat de Uefa er mee te maken heeft weet ik ook niet.
Kwalitatief zijn de Italiaanse ploegen gewoon sterker, dat neigt al veel meer naar een feit dan mening kan ik je vertellen @ Zoek maar eens op.
Ja wat zal de Uefa er nou van weten.....

Leuk dat jij iets een feit vind, maar het is gewoon een op mening. Sterker nog, eentje die alleen jij blijkbaar deelt.
  maandag 13 februari 2012 @ 22:20:53 #30
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107950225
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En iemand die net als Tjoptjop in haar laatste reactie totaal geen respect meer toont moeten wel geloofwaardig genomen worden zeker?

En ja idd is de Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse, dat is toch duidelijk zat man.
Spanje bestaat uit Real en Barca, Duitsland bestaat uit Bayern.
De ploegen die na deze ploegen komen stellen niet bepaald veel voor en kunnen echt niet op tegen Italiaanse subtop. Ik weet het: hard voor je! Maar als je objectief kijkt gewoon waar.

Bv Dortmund tegen As Roma? lol.....
Of een Gladbach tegen Napoli? lol.......
Of Valencia tegen As Roma? lol......
Of Villareal tegen Napoli? lol......
Als je serieus denkt dat AS Roma beter is dan Valencia, heb je er echt de ballen verstand van. Dortmund tegen Roma zal waarschijnlijk ook in het nadeel van de Romeinen vallen. Want die spelen al lange tijd vrij matig.

Napoli is wel in het voordeel van Villarreal, eerder dit seizoen al gebleken en die laatste zijn aan een zeer slecht seizoen bezig.

Gladbach tegen Napoli kan ik niet eerlijk vergelijken, aangezien ik zelf voor Napoli ben. Ik geloof niet dat ik daarin objectief zou kunnen zijn. Een woord die jij sowieso niet in de mond zou moeten nemen, want jij bent zo subjectief als het maar kan zijn. Of je gelijk hebt is weer een ander verhaal, maar objectief ben je echt in de verste verte niet. Dat jij dat niet ziet is echt bizar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107950249
Ik verdedig ook altijd de Italiaanse competitie tegenover mijn vrienden, maar het niveau is gedaald en dat valt ook te zien, zoals hier al gezegd, aan de UEFA ranking. Het is dan ook niet toevallig dat de Serie A zelfs een CL ticket moest inleveren.
De Duitse competitie is een competitie in volle boost en moet zeker niet meer onderdoen voor de Serie A, hoe spijtig ik dat ook vind. De Bundesliga is op economisch vlak overigens de sterkste competitie met altijd bomvolle stadions.
pi_107950303
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:04 schreef tjoptjop het volgende:

Ja wat zal de Uefa er nou van weten.....

Leuk dat jij iets een feit vind, maar het is gewoon een op mening. Sterker nog, eentje die alleen jij blijkbaar deelt.
De Uefa coefficient doel je zeker weer eens op of niet? Nou idd lekker belangrijk wat het zegt over onderlinge kwaliteiten?
Of ga je zeggen dat Oekraine bv beter is dan NL? En Portugal slechter dan de Fransjes?

Tis ook een feit als je de elftallen vergelijkt hoor. Staan veel betere spelers.
pi_107950305
De bundesliga heeft op termijn ook zeker de potentie om de sterkste competitie ter wereld te worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107950395
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:21 schreef BramKVO het volgende:
Ik verdedig ook altijd de Italiaanse competitie tegenover mijn vrienden, maar het niveau is gedaald en dat valt ook te zien, zoals hier al gezegd, aan de UEFA ranking. Het is dan ook niet toevallig dat de Serie A zelfs een CL ticket moest inleveren.
De Duitse competitie is een competitie in volle boost en moet zeker niet meer onderdoen voor de Serie A, hoe spijtig ik dat ook vind. De Bundesliga is op economisch vlak overigens de sterkste competitie met altijd bomvolle stadions.
Ja idd het niveau is de laatste jaren gezakt.
Maar kwalitatief doet de Italiaanse competitie niets onder voor de Duitse en Spaanse, is het gewoon beter.

Wellicht op andere gebieden idd niet, zoals supporters en economie. Maar daar praten we niet over.

quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
De bundesliga heeft op termijn ook zeker de potentie om de sterkste competitie ter wereld te worden.
Tja zouden die Duitsers wel willen. Zie ik niet op redelijke termijn gebeuren daar zijn ze te zwak voor nog.
  maandag 13 februari 2012 @ 22:29:14 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107950690
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]

De Uefa coefficient doel je zeker weer eens op of niet? Nou idd lekker belangrijk wat het zegt over onderlinge kwaliteiten?
Of ga je zeggen dat Oekraine bv beter is dan NL? En Portugal slechter dan de Fransjes?

Tis ook een feit als je de elftallen vergelijkt hoor. Staan veel betere spelers.
Bij het coëfficient heeft de stand van Oekraïne vs Nederland ermee te maken dat de ploegen die Europees voetbal spelen het gemmiddeld beter gedaan hebben. Waarbij Shakhtar momenteel nog wel beter is dan alle Nederlandse clubs.

En als jij niet inziet dat de Franse competitie in de breedte vele malen sterker is dan de Portugese, heb je er echt geen kaas van gegeten. Als er één competitie is, waar het niveau drastisch daalt na de drie traditionele ploegen (en nu Braga), is het wel de Portugese.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107950708
Het was natuurlijk ook een drama toen de Serie A werd uitgebreid naar 20 clubs want dan heb je teveel matige clubs die het niveau naar beneden halen. Dat is de kwaliteit van de competitie niet ten goede gekomen. En tegenwoordig heb je ook allerlei bananrepublieken die mensen als Eto'o wegkapen met duizelingwekkende salarissen. Daardoor worden de grote sterren verspreid over veel verschillende competies wat jammer is. Vroeger kozen sterren automatisch voor Engeland, Spanje of Italie.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_107952014
Zeg Bianconeri, iedereen is het met je oneens, en dan denk je nog steeds dat je gelijk hebt? Hoezo een bord voor je kop.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_107952101
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
Zeg Bianconeri, iedereen is het met je oneens, en dan denk je nog steeds dat je gelijk hebt? Hoezo een bord voor je kop.
Ik vraag mij eigenlijk meer af waarom er nog gereageerd wordt op hem.... :{
★★★
  maandag 13 februari 2012 @ 23:05:36 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107952677
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik vraag mij eigenlijk meer af waarom er nog gereageerd wordt op hem.... :{
Dat is helaas een natuurlijke reactie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107968233
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Redefine het volgende:

Bij het coëfficient heeft de stand van Oekraïne vs Nederland ermee te maken dat de ploegen die Europees voetbal spelen het gemmiddeld beter gedaan hebben. Waarbij Shakhtar momenteel nog wel beter is dan alle Nederlandse clubs.

En als jij niet inziet dat de Franse competitie in de breedte vele malen sterker is dan de Portugese, heb je er echt geen kaas van gegeten. Als er één competitie is, waar het niveau drastisch daalt na de drie traditionele ploegen (en nu Braga), is het wel de Portugese.
Ja ik snap ook wel dat die het dan gemiddeld beter gedaan hebben. Maar omdat gezegd wordt dat Uefa er anders over denkt enzo laat ik gewoon ff zien wat voor onzin dat is.
Want Oekraine is lang niet zo sterk als hiero.

Franse is in de breedte zwak hoor? Psg en Lyon(alhoewel laatste ook niet bepaald meer sterk is) en nog een hangende Lille. Nou Porto, Sporting en Benfica staan toch echt wel sterker.
pi_107968320
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef Roberto258 het volgende:
Zeg Bianconeri, iedereen is het met je oneens, en dan denk je nog steeds dat je gelijk hebt? Hoezo een bord voor je kop.
Ja ik heb daarin ook gelijk.
Wie de ander wijst op een stukje hout heeft zelf een dikke balk he Roberto(en anderen).
Duitsland en Spanje in breedte sterker dan Italie _O-

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het was natuurlijk ook een drama toen de Serie A werd uitgebreid naar 20 clubs want dan heb je teveel matige clubs die het niveau naar beneden halen. Dat is de kwaliteit van de competitie niet ten goede gekomen. En tegenwoordig heb je ook allerlei bananrepublieken die mensen als Eto'o wegkapen met duizelingwekkende salarissen. Daardoor worden de grote sterren verspreid over veel verschillende competies wat jammer is. Vroeger kozen sterren automatisch voor Engeland, Spanje of Italie.
In de breedte vind ik het niet eens zo zwak hoor, je ziet toch dat alle ploegen het tegen elkaar lastig hebben. Dit wel weer doordat de zwakkere clubs wel erg vasthouden aan het verdedigende spel.
De sterren verspreiden zich inderdaad steeds meer, zeker met Midden-oosten en andere plekken met al dat overtollige geld. Al die geldwolven ook altijd........
pi_107972864
Duitsland is in de breedte (veel) sterker dan Italië hoor. In Duitsland heb je minder topclubs wat betekent dat je meer subtoppers heb. Denk aan Schalke, BMG, Werder, Wolfsburg, Stuttgart. In Italië heb je AC Milan, Juve en Inter en daarachter Roma, Napoli en Udinese.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:56:49 #43
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107975839
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja ik snap ook wel dat die het dan gemiddeld beter gedaan hebben. Maar omdat gezegd wordt dat Uefa er anders over denkt enzo laat ik gewoon ff zien wat voor onzin dat is.
Want Oekraine is lang niet zo sterk als hiero.

Franse is in de breedte zwak hoor? Psg en Lyon(alhoewel laatste ook niet bepaald meer sterk is) en nog een hangende Lille. Nou Porto, Sporting en Benfica staan toch echt wel sterker.
Het lijkt mij eigenlijk handiger als je eerst even de betekenis van 'sterker in de breedte' even op zoekt en daarna reageert. Notabene noem ik nog de grote ploegen in Portugal op, waarbij het daarna heel snel bergafwaarts gaan. De Franse nummer vijf t/m tien zijn sowieso sterker dan de Portugese equivalenten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:58:22 #44
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107975901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja ik heb daarin ook gelijk.
Wie de ander wijst op een stukje hout heeft zelf een dikke balk he Roberto(en anderen).
Duitsland en Spanje in breedte sterker dan Italie _O-

[..]

In de breedte vind ik het niet eens zo zwak hoor, je ziet toch dat alle ploegen het tegen elkaar lastig hebben. Dit wel weer doordat de zwakkere clubs wel erg vasthouden aan het verdedigende spel.
De sterren verspreiden zich inderdaad steeds meer, zeker met Midden-oosten en andere plekken met al dat overtollige geld. Al die geldwolven ook altijd........
Nee je denkt daarin gelijk te hebben. Op zich zouden we het er op kunnen houden dat we allemaal het gekleurd zien. Maar het is toch wel heel vreemd dat er dus tien mensen fout zitten en jij als enige goed?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108016422
Wat is die Vucinic toch ongelofelijk slecht zeg ongelofelijk!!!
Hoe kan Conte die kneus er nog in laten? Zelfs een blind varken kan nog zien dat die verre van in de basis hoort.
pi_108016892
Liever Vucinic dan Estigarribia.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108016896
Ik moet trouwens wel lachen om de comments van de mensen die denken dat Conte populair is haha _O-

Ook nu wordt ie weer genoeg afgezeken met zijn idiote beslissingen.
pi_108016931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef Roberto258 het volgende:
Liever Vucinic dan Estigarribia.
Vleugels moeten Elia en Krasic gewoon zijn!
Ik snap ook niet wat die idioot van een Conte in zijn hoofd wel niet heeft zeg.
Krasic op 1% is nog goed genoeg voor de basis.

Edit:
Pleeeeeaasssseeee blessure Vucinic!!!!
Yes fantastisch zou dat zijn.(hoe erg natuurlijk dat ook is)

Bah jammer hij is er weer.
pi_108017043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef bianconeri het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om de comments van de mensen die denken dat Conte populair is haha _O-

Ook nu wordt ie weer genoeg afgezeken met zijn idiote beslissingen.

En zo gaat het elke wedstrijd :W :W :W
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108017298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef bianconeri het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om de comments van de mensen die denken dat Conte populair is haha _O-

Ook nu wordt ie weer genoeg afgezeken met zijn idiote beslissingen.
door wie ? Pseudofans die anoniem op een forum zitten ? Als je de Italiaanse pers, wedstrijden, ... wat volgt, weet je wel dat Conte vrij geliefd is in Turijn.
pi_108017334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef Roberto258 het volgende:

[..]


En zo gaat het elke wedstrijd :W :W :W
De sfeer is inderdaad altijd zo fantastisch. Maar zonder dat Conte gedeelte hoor.
Ik weet niet waar jij altijd maar kijkt maar je moet maar eens goed kijken.
Ik zie zo vaak comments dat Conte er geen ene bal van snapt.
Sowieso kan elke idioot die alleen al naar de opstelling kijken wat voor kneus Conte is.

Elia en Krasic bv zitten op de tribune :'( Terwijl een kneus als Vucinic in de basis staat?
Nou sorry hoor maar das |:(
pi_108017374
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Vleugels moeten Elia en Krasic gewoon zijn!
I
En dan zeg je dat Milan minder kwaliteit heeft, maar je roept wel om Elia en Krasic in de basis, toch ook geen twee superspelers.
Conté heeft van Juve gewoon een sterk geheel gemaakt, zonder echt veel vedetten of namen, dat is zijn grote verdienste.
pi_108017724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

De sfeer is inderdaad altijd zo fantastisch. Maar zonder dat Conte gedeelte hoor.
Ik weet niet waar jij altijd maar kijkt maar je moet maar eens goed kijken.
Ik zie zo vaak comments dat Conte er geen ene bal van snapt.
Sowieso kan elke idioot die alleen al naar de opstelling kijken wat voor kneus Conte is.

Elia en Krasic bv zitten op de tribune :'( Terwijl een kneus als Vucinic in de basis staat?
Nou sorry hoor maar das |:(
Wat lul jij nou weer _O- _O-

Het gaat hier toch niet over mijn mening, maar over de mening van de echte fans! En dus ook niet de mening van anonieme idioten op een forum zoals jij.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108017851
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef BramKVO het volgende:

En dan zeg je dat Milan minder kwaliteit heeft, maar je roept wel om Elia en Krasic in de basis, toch ook geen twee superspelers.
Conté heeft van Juve gewoon een sterk geheel gemaakt, zonder echt veel vedetten of namen, dat is zijn grote verdienste.
Aanvallend is Juve ook gewoon niet zo sterk. Krasic is wel een topper heeft hij vorig seizoen wel laten zien, loopt dit seizoen alleen ff wat minder. Ook Elia is wel een aardige speler.
En slechter dan bv een Vucinic en een Matri kan niet.

''ho cercato di capire per tutto il primo tempo con che modulo gioca la Juventus, in campo è sistemata malissimo.
Lichtsteiner sulla destra mai considerato perchè se sale lascia un buco sulla fascia (dove non c'è nessuno), la squadra è tutta spostata a sinistra, Estigarribia contro Biabiaqualcosa non fa niente, Vucinic gioca largo a sinistra e nessuno che aiuta le punte..... boh, secondo me bisogna sistemare il modulo''

''Matri proprio da serie b!!!!''

''Slooom.. als matri snelheid had zat deze erin. maar nee de slak''

''Jezus Matri -_-" leer de bal eens te controleren!! beter komt Alex voor Matri ''

''Wat een schele die vucinic''

''Conte speelt geregeld in een 352, afhankelijk hoe de tegenstander speelt. Parma speelt ook in dat systeem dus daarom dat Conte vandaag dat ook doet. Ik snap werkelijk niet waarom Borriello, Del Piero & Quagliarella op de bank zitten. Zet één van hun op de tribune en geef Elia eens een kans pff..''

Gewoon wat reacties, zowel Italiaanse als Nederlandse fans.
pi_108017928
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer _O- _O-

Het gaat hier toch niet over mijn mening, maar over de mening van de echte fans! En dus ook niet de mening van anonieme idioten op een forum zoals jij.
Wie is hier nou een idioot dan?
Ik in elk geval niet.

Heb je ooit de opstelling van Juve al eens bekeken?
Matri en Vucinic bv maken er elke wedstrijd weer een potje van. Hoe kun je dan ooit verdedigen dat die 2 in de basis zouden horen? Dat kan je niet verdedigen want die 2 hebben al getoond het iveau van Juve niet aan te kunnen.
Met zo'n waardeloze opstelling voorin vraag je gewoon om scorings problemen.
pi_108018067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wie is hier nou een idioot dan?
Ik in elk geval niet.

Heb je ooit de opstelling van Juve al eens bekeken?
Matri en Vucinic bv maken er elke wedstrijd weer een potje van. Hoe kun je dan ooit verdedigen dat die 2 in de basis zouden horen? Dat kan je niet verdedigen want die 2 hebben al getoond het iveau van Juve niet aan te kunnen.
Met zo'n waardeloze opstelling voorin vraag je gewoon om scorings problemen.
Haha jij snapt het echt niet he? Ik beweer toch nergens dat ik het eens ben met de opstellingen van Conte?

Jij beweert dat Conte niet populair is bij de fans, en dat is de grootste onzin.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108018332
hoe speelt juve?
pi_108019208
Mooie actie was dat.
pi_108019234
Schijt door een trechter loopt nog harder dan alle spelers bij Parma - Juve bij elkaar. WTF...
U MAD?
pi_108019720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Roberto258 het volgende:

Jij beweert dat Conte niet populair is bij de fans, en dat is de grootste onzin.
Is ie ook niet. Kijk alleen al naar de resultaten!!!
Wat een waardeloze resultaten de helft van de tijd, puur omdat die aanval gewoon bestaat uit een stel kneusjes die zelfs bij Ajax niet zouden spelen.

*** Conte!! Bedankt voor het, lijkt erop, puntenverlies alweer!!!
pi_108019752
praktisch 1 tegen 1 en toch krijgt die schijt kneus hem er niet in ongelofelijk wat een blunder weer
pi_108019982
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108020057
quote:
Dat topic loopt net zo snel als de voorhoede.
U MAD?
pi_108020197
Dankje Pirlo dankje domme idioot
pi_108020227
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat topic loopt net zo snel als de voorhoede.
Dat is allemaal de schuld van Conte (uitgekotst door eigen aanhang trouwens) en kneuzen als Matri en Vucinic. Dat lees ik nu al twee topics lang en komt mijn neus uit.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108020237
Een echte Italiaanse uitslag. :D
pi_108020279
:r :r Dankje Conte weer punten verknalt ongelofelijk wat slecht weer.
Wanneer ziet die idioot van een Conte nou eens in dat deze aanval nog geen deuk in een pak boter schiet.

Dankje nogmaals Conte, wat een blunder en schande.
pi_108020301
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef bianconeri het volgende:
Dankje Pirlo dankje domme idioot
Alsjeblieft.

gr gr Pirlo en een pootje van de hond
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108020310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
Een echte Italiaanse uitslag. :D
Ja wat verwacht je dan met die idioot van een Conte!!
Die kerel probeert met zo'n waardeloze aanval niet eens om te scoren.......
Ongelofelijk
pi_108020354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef bianconeri het volgende:
Dankje Pirlo dankje domme idioot
Nu is Pirlo ook al een idioot. Aan de ene kant hemel je juve op, aan de andere kant kaffer je de spelers constant uit. Pirlo is de drijvende kracht van juve dit seizoen. Zet hem terug bij Milan ( en dus weg van juve )!en Milan staat zeker zes punten los van juve.
pi_108020444
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Nu is Pirlo ook al een idioot. Aan de ene kant hemel je juve op, aan de andere kant kaffer je de spelers constant uit. Pirlo is de drijvende kracht van juve dit seizoen. Zet hem terug bij Milan ( en dus weg van juve )!en Milan staat zeker zes punten los van juve.
Heb jij die actie van Pirlo in de 92e minuut gezien dan???
Wat een ongelofelijk idiote actie, hij kan die bal compleet vrij intikken en dan is het 0-1.
Maar nee hoor domme sukkel moet een schwalbe maken......

Waarom voor een penalty gaan als je die bal met het grootste gemak binnen kan tikken?

Met die actie boort hij nu dus Juve punten door de neus, logisch dat hij een idioot is.
pi_108020691
En voor alle idioten die Conte nog steeds zo goed vinden:

Bekijk de ranglijst maar eens.....
Juve niet eens meer op de 1e plaats, ook al zijn ze ongeslagen terwijl Ac al 4x verloor.
10!!!! Ja idd 10!!!! gelijkspelen, gedeeld meeste van iedereen.

Minste tegen ja idd, midveld en verdediging is absoluut geen probleem.

Maar aanvallend ongelofelijk weinig gescoord.

Kijk alle resultaten maar eens bij langs hoeveel punten onnodig verknalt zijn.
Dat zijn er echt belachelijk veel. Ik verlies liever 5x ofzo dan zoveel onnodige punten verknallen.
Wat elke trainer beter kan doen dan die huidige Conte kneus.
Elke trainer snapt dat Vucinic en Matri er niet horen te staan.
pi_108020906
Ik begin de indruk te krijgen dat iemand hier niet zo'n fan is van Conte. :{
pi_108020921
En dan te bedenken dat Juve van de top verreweg het minst aantal duels heeft moeten spelen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108021015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ik begin de indruk te krijgen dat iemand hier niet zo'n fan is van Conte. :{
Nee idd niet!!!
Kan wel kotsen van die man :r

Hoe koppig kun je zijn met je opstelling? Dat je in het begin deze aanvallers gebruikt kan ik me ook wel voorstellen hoor. Maar als ze week na week na week na week door de mand vallen, gebruik dan verdorie nou eens de andere aanvallers die je hebt man!!! Een speler als Krasic en Elia hebben goede acties enzo in huis, gebruik die 2 eens een keer.

Koppige gek is het die Conte, en de resultaten zijn niet zo goed dat het doel de middelen heiligt en deze man als goed laat zijn :r
pi_108021090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat Juve van de top verreweg het minst aantal duels heeft moeten spelen. _O-
Tja idd, walgelijk slechte resultaten behalen ze......

Hopelijk snel nieuwe trainer! Wellicht iemand die niet blind is??
Zelfs de slechtste trainer(zet Ten Have ofzo maar als trainer ;) )
kan nog een betere opstelling maken dan Conte kneus.
pi_108021222
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat is allemaal de schuld van Conte (uitgekotst door eigen aanhang trouwens) en kneuzen als Matri en Vucinic. Dat lees ik nu al twee topics lang en komt mijn neus uit.
Ik hou er wel van, van dat commentaar.
Zijn mensen die met Football Manager Dagenham & Red richting Premier League sturen en dan menen dat ze zelf verstand hebben van voetbal _O_

Ik ben er ook zoene.
U MAD?
pi_108021247
''Conte inizia a perdere colpi... ma come si fa a far giocare 90 min. Vucinic???''

''Conte ha sbagliato tutto stasera...estigarribia non doveva giocare...matri doveva riposare e' troppo stanco...Vucinic non prende la porta nemmeno a un metro....e se concedi tre giocatori ...non vinci di certo!!!! Cmq sento puzza di bruciato ....altro rigore solare non fischiato...mi sa che qualcuno ci mette lo zampino sono certo che se stasera giocava il Milan...gli fischiava una paio di rigori a favore!!!!''

''Qerimi come fai a non criticare Conte? Del Piero e Caceres in panca e Vucinic(scandaloso) ed Estigarribia in campo,ma stiamo scherzando? Giocatori del genere vanno bene per squadrette come l'Inter,non per la Juve''

''VUCINIC GET FIRED''

Tja weer een Italiaanse Juve fan. Hoezo alle Juve fans zijn fan van Conte?
pi_108021316
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik hou er wel van, van dat commentaar.
Zijn mensen die met Football Manager Dagenham & Red richting Premier League sturen en dan menen dat ze zelf verstand hebben van voetbal _O_

Ik ben er ook zoene.
Tuurlijk kun je dat wel zeggen ja.
Maar het is toch geen grote bek om te zeggen dat iemand als vucinic en matri het niet waard zijn om bij Juve te spelen? Net als vele van die aanvallers.
En dan laat hij een Elia en een Krasic op de tribune?

Nou sorry hoor maar dan snap ik idd het nog beter.
pi_108021524
Uhm, sorry. Ik volg amper de serie A, echt totaal niet interessant. Toevallig deze wedstrijd omdat ik mezelf de kont uithong. Die Vucinic was toch in het verleden best een aardige baller, niet?
U MAD?
pi_108021734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm, sorry. Ik volg amper de serie A, echt totaal niet interessant. Toevallig deze wedstrijd omdat ik mezelf de kont uithong. Die Vucinic was toch in het verleden best een aardige baller, niet?
Zijn verleden ken ik niet. Ken hem met name van dit jaar bij Juventus.
Hij speelt eigenlijk alle wedstrijden van Juventus. Maar echt hij bakt er al vanaf het begin echt geen ene reet van. Wat is die man een drama zeg!! Oftewel het bekende gezegde: Hij raakt nog geen olifant op een meter afstand. Zelfs een stilstaande pop zou hij niet voorbij kunnen en niet kunnen passeren :r
pi_108024557
Nou bianconeri , ik denk dat Boateng nu al toont hoezeer Milan hem gemist heeft. Is alomtegenwoordig in de eerste helft tegen Arsenal, fysisch een beest.
pi_108026408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zijn verleden ken ik niet. Ken hem met name van dit jaar bij Juventus.
Hij speelt eigenlijk alle wedstrijden van Juventus. Maar echt hij bakt er al vanaf het begin echt geen ene reet van. Wat is die man een drama zeg!! Oftewel het bekende gezegde: Hij raakt nog geen olifant op een meter afstand. Zelfs een stilstaande pop zou hij niet voorbij kunnen en niet kunnen passeren :r
Eens hij bakt er helemaal niks van. Estigarribia ook niet trouwens, zie daar liever Fabio en Alex

Zeker Krasic niet en Elia... tja geef hem maar eens een kans
pi_108028608
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef yes-yes het volgende:

[..]

Eens hij bakt er helemaal niks van. Estigarribia ook niet trouwens, zie daar liever Fabio en Alex

Zeker Krasic niet en Elia... tja geef hem maar eens een kans
Krasic speelde vorig jaar echt ontzettend goed! Hij heeft gewoon ff vertrouwen nodig en speelminuten. We weten dat hij het kan. Elia heeft paar keer gespeeld en deed het altijd wel redelijk goed. Ik vind nog altijd dat met die 2 over de vleugels het gewoon lekker gaat hoor! Zijn 2 erg sterke vleugelspelers.

En die heffen dan het grote gebrek van Matri wel op, die tikt ze er geregeld nog wel eens in dus met goede hulp om zich heen moet het kunnen.

Maar nee koppige Conte blijft vasthouden aan opstelling die week na week verkeerd blijkt te zijn.
pi_108029209
Klinkende zege voor Milan tegen Arsenal. Boateng toonde andermaal hoe matig hij is lol.
pi_108029267
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef BramKVO het volgende:
Klinkende zege voor Milan tegen Arsenal. Boateng toonde andermaal hoe matig hij is lol.
Na vanavond is ook wel duidelijk geworden dat Milan een sterker elftal heeft dan Juventus.

O nee, dat ligt aan Conte...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108029453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Roberto258 het volgende:

Na vanavond is ook wel duidelijk geworden dat Milan een sterker elftal heeft dan Juventus.

O nee, dat ligt aan Conte...
Als Conte het sterkste elftal dat ze kunnen opstellen het veld instuurt is Juve kwalitatief toch echt beter dan Ac hoor. Sorry hoor maar leg die elftallen maar eens naast elkaar, op praktisch elke positie troeft Juve Ac af. Bv die keeper van Ac lol, of genoeg anderen daar.

Maar lekker flauw hoor dat getroll van je elke keer weer en nooit een zinnig woord.
pi_108029585
Bianconeri, jij noemt zowat iedereen van Milan matig, maar je kunt dan wel niet ophouden over Elia en Krasic. Als ik moet kiezen tussen Boateng en Elia weet ik het wel alleszins.
pi_108029624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Maar lekker flauw hoor dat getroll van je elke keer weer en nooit een zinnig woord.
De pot verwijt de ketel _O-

Volgens mij stond Krasic vorig jaar in de top 10 van slechtste aankopen, dus of hij nou een verbetering zal zijn :')
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108029893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel _O-

Volgens mij stond Krasic vorig jaar in de top 10 van slechtste aankopen, dus of hij nou een verbetering zal zijn :')
Haha top 10 slechtste aankopen? Hij starte idd niet al te best maar zeker rest van het seizoen echt fantastisch gespeeld :D Krasic is echt een hele goede speler en hoort er gewoon in te staan(nu nog beetje vorm erbij).

En trouwens klap allemaal maar lekker hoor bij Ac(ben ik in deze 2-strijd ook voor). Maar dit was weer eens zo'n wedstrijdje waar alles klopte. Ac kant gewoon sterk gespeeld, liep allemaal gewoon lekker, de puzzelstukjes vielen deze wedstrijd wel in elkaar. Arsenal gewoon erg zwak.
Tis in competitie zo vaak een heel stuk anders dan Ac, maar laat ze maar lekker in CL presteren das een stuk beter.

Met de mensen dat Italiaans voetbal zooooooooo zwak is :'(
Waar zijn jullie nu?
pi_108029990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haha top 10 slechtste aankopen? Hij starte idd niet al te best maar zeker rest van het seizoen echt fantastisch gespeeld :D Krasic is echt een hele goede speler en hoort er gewoon in te staan(nu nog beetje vorm erbij).


Nou, nochtans is het zo hoor dat Krasic in een top tien van meest ontgoochelende transfers stond ;)
pi_108030082
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Nou, nochtans is het zo hoor dat Krasic in een top tien van meest ontgoochelende transfers stond ;)
Tja, daar kunnen we hem wel op attenderen, dat snapt hij toch niet, aangezien hij een andere mening heeft.

Trouwens Bianca, volgens mij ging het om de subtop/middenmoot, er was geen discussie over Milan. Maar goed, jij draait alle woorden van iedereen om in je eigen voordeel, ontzettende flapdrol, zoals Arno Vermeulen zou zeggen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108030284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef Roberto258 het volgende:

Tja, daar kunnen we hem wel op attenderen, dat snapt hij toch niet, aangezien hij een andere mening heeft.

Trouwens Bianca, volgens mij ging het om de subtop/middenmoot, er was geen discussie over Milan. Maar goed, jij draait alle woorden van iedereen om in je eigen voordeel, ontzettende flapdrol, zoals Arno Vermeulen zou zeggen.
Ik heb daar idd een andere mening over. Net als iedere Juve fan en elk die gekeken heeft vorig jaar.

Begint het Bianca nou weer dan? Lekker respectloos alweer.
Ik ben niet begonnen over Ac milan hoor? Kijk gerust maar eens.
Over subtop/middenmoot hadden we het niet meer hoor.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef BramKVO het volgende:

Nou, nochtans is het zo hoor dat Krasic in een top tien van meest ontgoochelende transfers stond ;)
Kan wel zijn, maar weet niet of je vorig jaar Juventus hebt bekeken?
Schijnbaar niet want anders wist je wel anders. Erg goede speler.
pi_108030535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik heb daar idd een andere mening over. Net als iedere Juve fan en elk die gekeken heeft vorig jaar.

Begint het Bianca nou weer dan? Lekker respectloos alweer.
Ik ben niet begonnen over Ac milan hoor? Kijk gerust maar eens.
Over subtop/middenmoot hadden we het niet meer hoor.

[..]

Kan wel zijn, maar weet niet of je vorig jaar Juventus hebt bekeken?
Schijnbaar niet want anders wist je wel anders. Erg goede speler.
Jij zegt toch "Met de mensen dat Italiaans voetbal zooooooooo zwak is :'( Waar zijn jullie nu?"

De discussie ging niet over de topploegen, de discussie ging over de subtop/middenmoot (en dat de Duitse en Spaanse subtop/middenmoot sterker is dan de Italiaanse). Dus het slaat nergens op dat je zo'n uitspraak doet op het moment dat Milan wint, of zie je Milan als een subtopper/middenmoter? :')

En dan dit: "Ik heb daar idd een andere mening over. Net als iedere Juve fan en elk die gekeken heeft vorig jaar."

Dus jij denkt dat de mensen (Gazetta dello Sport, die deze lijst hebben samengesteld) niet gekeken hebben? :') Sure...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108030580
Je kan serieus nog beter tegen een boom gaan praten, snap jullie niet zo :')

Vooral die BramKVO die steeds maar blijft happen. Achterlijke belg. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108030689
Bianca is ook zo warrig dat je ook amper kunt discussiëren met haar.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108031261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Je kan serieus nog beter tegen een boom gaan praten, snap jullie niet zo :')

Vooral die BramKVO die steeds maar blijft happen. Achterlijke belg. _O-
Zucht, wie we hier weer hebben ... Alles goed met VoiceOver en van poppel trouwens ? ;)
pi_108054115
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Krasic speelde vorig jaar echt ontzettend goed!
Krasic was vorig jaar al een drama veel balverlies, altijd dezelfde actie waarmee hij de bal over de achterlijn loopt. Alleen de eerste wedstrijden ging het wel, hij scoorde toen 2x tegen Cagliari verder kan ik me geen goede wedstrijd van hem voor de geest halen.

En wat te denken van Boriello ???? waarom hem halen terwijl je Iaquinta hebt
pi_108054556
Denk dat we hem niet meer terug zien, de nummer 3 van Italië staat immers thuis achter tegen de nummer 6 van Spanje...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108066546
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En iemand die net als Tjoptjop in haar laatste reactie totaal geen respect meer toont moeten wel geloofwaardig genomen worden zeker?

En ja idd is de Italiaanse competitie beter dan de Spaanse en Duitse, dat is toch duidelijk zat man.
Spanje bestaat uit Real en Barca, Duitsland bestaat uit Bayern.
De ploegen die na deze ploegen komen stellen niet bepaald veel voor en kunnen echt niet op tegen Italiaanse subtop. Ik weet het: hard voor je! Maar als je objectief kijkt gewoon waar.

Bv Dortmund tegen As Roma? lol.....
Of een Gladbach tegen Napoli? lol.......
Of Valencia tegen As Roma? lol......
Of Villareal tegen Napoli? lol......
Lazio - Atletico 1-3 :W
pi_108077603
Ik heb niet vaak in mijn leven iemand gezien die zoveel onzin over voetbal uitkraamt dan bianconeri. Pirlo een kneus noemen, Juve op elke positie beter dan AC, ga weg man. Op de keepr na is Milan vrijwel overal beter. Oke en de linksback misschien.
pi_108077935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Funzel het volgende:
Ik heb niet vaak in mijn leven iemand gezien die zoveel onzin over voetbal uitkraamt dan bianconeri. Pirlo een kneus noemen, Juve op elke positie beter dan AC, ga weg man. Op de keepr na is Milan vrijwel overal beter. Oke en de linksback misschien.
1. Dankje voor het compleet en jouw oh zo fantastische bijdrage :'(
Je zegt wel dat het onzin is en toch kan er niemand iets tegen inbrengen, dat zegt toch wel wat.

2. Pirlo verknalde die bal en is dus op dat moment een kneus. Niet sprekend over andere gevallen.
Moeilijk he lezen???

3. Keeper is Juve 100x beter, verdediging van Juve is ook een stuk sterker. Alleen die Silva zou bij Juve in basis staan dat kan ik je nu al vertellen.
Middenveld zelfde verhaal maar dan is Silva nu Boateng(als die goed in vorm is zoals nu).
Aanval tja daarin is Juve een groot drama, Ac buiten Ibra ook.
pi_108078417
1. Wat zou je er tegen in moeten brengen? Je luistert toch niet.
2. Zeg dat dan duidelijker.
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
pi_108089055
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Funzel het volgende:
1. Wat zou je er tegen in moeten brengen? Je luistert toch niet.
2. Zeg dat dan duidelijker.
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
Buffon begint af te takelen ? wordt tijd dat je Juve eens een beetje gaat volgen...

Hij keept weer als in zn beste jaren.

Verder is de discussie Milan-Juve onzin. Maar het eind van de rit zullen we zien wie beter is.
Hoewel onderling het al 2-0 voor Juve is ;)
pi_108089828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Funzel het volgende:
1. Wat zou je er tegen in moeten brengen? Je luistert toch niet.
2. Zeg dat dan duidelijker.
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
1. Ik luister wel degelijk.
2. Dat heb ik allang duidelijk gemaakt.
3. Buffon wordt natuurlijk wel dagje ouder maar is nog altijd heel veel beter.
Silva is wel beter, Chiellini idd ook, Lichtsteiner ook wel beter hoor en Cacares ook.
In de voorhoede heeft Juve idd grote vorm problemen en rare keuzes van de trainer.
Krasic normaal erg sterk, Elia geen mogelijkheid nog.
Op Ibra na ja, Pato zoals vaak gezegd blijft een groot talent wat er soms uitkomt maar vaak niet.
Matri tja pakt zijn goaltjes mee maar verknalt ook erg veel kansen.
pi_108091362
Chiellini mag de veters van Nesta nog niet strikken. En nu zou Boateng opeens spelen bij Juve ? Week geleden vond je hem matig en vond je het belachelijk dat ie ih elftal vh jaar stond.
En zelfs al wint Juventus vijf keer van Milan, enkel de stand telt. Plus dat Milan wellicht ook id kwartfinale van de CL staat. Niet slecht voor een ploeg met slechts een handvol goede spelers :)
pi_108097267
Inter _O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:26:14 #108
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108097337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Inter _O-
Teleurstellend al met 0-2 achter tegen Bologna
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108099726
Luc Castagnos is ingevallen
pi_108099822
Erg leeg stadion ook. :{
pi_108100066
Kijk, daar had Guus ook best kunnen zitten bij Inter, maar het geld lokt hem weer ergens anders heen :|W
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:22:41 #112
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108100191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Erg leeg stadion ook. :{
Ik denk dat ze straks gewoon op dit veldje kunnen spelen...

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108100376
0-3 _O-
pi_108100388
Oh oh oh oh oh oh oh...................
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:27:57 #115
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108100418
Loopt zo door die verdediging heen _O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108100459
Echt gewoon 4 man staan toe te kijken en die gast kan gewoon vrij inschieten
pi_108101530
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Lazio - Atletico 1-3 :W
pi_108102264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef BramKVO het volgende:
Chiellini mag de veters van Nesta nog niet strikken. En nu zou Boateng opeens spelen bij Juve ? Week geleden vond je hem matig en vond je het belachelijk dat ie ih elftal vh jaar stond.
En zelfs al wint Juventus vijf keer van Milan, enkel de stand telt. Plus dat Milan wellicht ook id kwartfinale van de CL staat. Niet slecht voor een ploeg met slechts een handvol goede spelers :)
Chiellini is een veel en veel betere verdediger NU! Of iemand 100 jaar geleden goed was doet er niet toe.
Boateng kan wel eens wat moois doen ja, dus hij is welkom. Zeker gewoon lekker op de vleugel dan maar. Middenveld bij Juve heeft hij niets te zoeken dat heeft Juve gewoon beter met Vidal, Pirlo en Marchisio.

Tja kwart finale halen tegen Arsenal is niet bepaald moeilijk aangezien Arsenal tegenwoordig 10x niets is.
pi_108108805
Waar is juve in de CL ?
pi_108127589
Interessante opstelling brengt Conte het veld in tegen Catania.
Quagliarella en Boriello in aanval met Pirlo daar vlak achter.
Padoin speelt ook mee(vleugel mid) en die maakt daarmee volgens mij zijn competitie debuut na zijn debuut voor Juve tegen Ac Milan in de beker.
Ook nog Giaccherini verd mid.
+De Ceglie en Marchisio op midveld.

Mooi dat Vucinic en Matri er niet inzitten, zeker Quagliarella is een vooruitgang.
Boriello niet zo, maar ja we zullen zien.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:50:58 #121
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127715
Oei, valse start. Gaat Juve dan eindelijk verliezen?
AFC AJAX
pi_108127782
Nou pakt in elk geval goed uit met de start..... not.
0-1 voor Catania.
Terwijl ik net ff chips aan het halen was, dus geen idee hoe.

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef msnk het volgende:
Oei, valse start. Gaat Juve dan eindelijk verliezen?
Valse start idd maar nee verwacht het niet.
Maar met Conte weet je het maar nooit, dan kun je ook tegen flut clubjes verliezen.
Krasic en Elia alweer gewoon op de tribune, oh oh Conte hoe wil je nu drukken met deze achterstand? Niet met die andere prutser aanvallers op de bank.
pi_108127918
Opstelling met 11 Italianen, lol tis wat met die Conte....
Die kiest op nationaliteit en niet op kwaliteit.
pi_108128249
Is Juve vervloekt ofzo? Hoe kan die bal er(alweer) in vredesnaam niet ingaan.

Edit: Door een omhaal haalt ie hem nog uit het doel die verdediger van Catania........
pi_108128325
:')
U MAD?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:07:12 #126
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108128326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef bianconeri het volgende:
Is Juve vervloekt ofzo? Hoe kan die bal er(alweer) in vredesnaam niet ingaan.

Edit: Door een omhaal haalt ie hem nog uit het doel die verdediger van Catania........
:D! Dat had ik wel willen zien.
AFC AJAX
pi_108128375
1-1 vrije trap Pirlo
pi_108128378
Pirlo. O+
Citius, Altius, Fortius.
pi_108128408
Eigenlijk wel jammer, want nu krijgt Conte zijn goede resultaat wellicht weer en komt de kritiek nog niet echt verder op gang.....

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:07 schreef msnk het volgende:

[..]

:D! Dat had ik wel willen zien.
Nou had van mij niet plaats hoeven vinden hoor :P
Maar wel hele goede reactie van die verdediger.
pi_108128609
Het is wel weer heel erg dat ooohhhh zooo verdedigende voetbal van Italianen he :'(

Beide ploegen spelen op de aanval, dapper van Catania.
Middenveld en richting aanval draait op momenten wel goed vandaag.
pi_108128685
@&&@&@*@*@ lat.......

Veel druk van Juve al vanaf begin, hoe lang houdt Catania dat tegen?
Moeten wel snel scoren nu het nog lekker gaat. Maar ja zit zoals gewoonlijk weer totaal niet mee.

En mensen die nog steeds denken dat Conte populair is :'( :'( :'(

Kan het dan niet 1x even meezitten???
pi_108129266
1-1 rust.
Juventus zoals gewoonlijk weer erg veel druk en ook zeker kansen maar mist ook zoals gewoonlijk die accuraatheid voorin.

Pirlo speelt vandaag ook sterk, Quagliarella ook grote vooruitgang voorin. De Ceglie goed.
Padoin valt toch tegen.
pi_108130566
Rood voor Motta(Catania) tegen zijn oude club.

Lol scheids liet veel toe en dat was super maar hij heeft er nu echt genoeg van gehad haha
komt met kaarten nu.
pi_108130599
Wat een redding Buffon!!!
Pff gelukkig maar, gevaarlijke counter.

Conte durft voor het eerst het seizoen wat meer te doen!
Padoin eruit en Pepe in, De Ceglie eruit en Vucinic erin.
Geen toppers maar in elk geval aanvallend, moet lukken zo zou je zeggen.
pi_108130893
Chiellini :D 2-1!!!
Beste verdediger van Italie!! Speelt zoals altijd erg sterke wedstrijd en goed doelpunt.
pi_108131172
3-1 Quagliarella :D

:X Tijdens het feesten botsing, Quagliarella pijnlijk koppie en Pepe's gezicht vol bloed. mmm
pi_108131787
3-1 is binnen en de 3 punten ook.
Wel raar dat de scheids niet affluit als Juve vanuit verdediging start met de aanval maar pas affluit als Juve net bij strafschopgebied Catania komt, nah ja 3 punten binnen.

Eindelijk weer eens, en hopelijk vindt Conte deze week zijn breins terug voor de komende wedstrijd tegen Ac.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:39:48 #138
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108131835
3-1 na een vroege 0-1, als ik één ding niet had verwacht...
AFC AJAX
pi_108134491
Ik denk dat er een vloek rust op Milan, wat blessures betreft. Boateng wellicht weer tijdje out en Seedorf ook. Met Aquilani die nog niet fit is en Cassano die nog out is, worden de opties wel erg beperkt in het aanvallende compartiment vh middenveld . Tel daar nog de schorsing van Ibra bij en je weet dat het weer moeilijk wordt.
pi_108141245
@Bram

Over Boateng nog niets gehoord maar als ik opstelling op Ac website kijk dan staat hij er idd niet bij(ook niet opgeroepen). Maar kan net zo goed zijn dat ie rust krijgt voor volgende week tegen Juve.
Ibra idd rood.

Seedorf met een blessure doet er echt niet toe, Aquilani is nou ook niet bepaald belangrijk en Cassano ook niet. Dus verder valt het met grote namen wel mee dan.
  zondag 19 februari 2012 @ 20:50:20 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108162811
Palermo - Lazio maar opgezet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 februari 2012 @ 20:59:07 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108163265
1-0 Barreto, mooie knal.

10 minuten gespeeld maar het regent kansen over en weer, leuke open wedstrijd :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 februari 2012 @ 21:09:12 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108163732
En 2-0 Donati.

Wat een ge-wel-dig doelpunt zeg :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 februari 2012 @ 21:30:21 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108165005
3-0 Silvestre, wat een vrijheid.

Afstraffing in de maak. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 februari 2012 @ 22:06:17 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108167095
5-0 inmiddels :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108167169
Palermo :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:35:42 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108247254
Mooie overwinning van Napoli :). Wat toch nog altijd de meest aanvallende ploeg van Italië blijft. Wel jammer dat ze het in de Serie A zo wisselvallig blijven doen dit seizoen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108247694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef Redefine het volgende:
Mooie overwinning van Napoli :). Wat toch nog altijd de meest aanvallende ploeg van Italië blijft. Wel jammer dat ze het in de Serie A zo wisselvallig blijven doen dit seizoen.
Ik denk dat ze zonder CL verplichtingen serieus bovenin hadden kunnen meedoen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:19:10 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108248502
Milan wint overtuigend van Arsenal.
Napoli doet hetzelfde tegen Chelsea.

:)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:20:22 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108248541
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zonder CL verplichtingen serieus bovenin hadden kunnen meedoen.
Daar hebben de meeste ploegen wel last van inderdaad. Al vind ik ze ook vaak wisselvallig spelen als er geen CL wedstrijden op de kalender staan. Qua selectie (en vooral het samenspel) hadden ze normaalgesproken mee moeten doen om het kampioenschap.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108274086
Haha en Engeland was zoveel sterker dan Italiaans voetbal haha.

Volgens sommige hier....

[ Bericht 22% gewijzigd door bianconeri op 22-02-2012 20:09:39 ]
pi_108274697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:28 schreef bianconeri het volgende:
Haha en Engeland was zoveel sterker dan Italiaans voetbal haha.
Veel Engelse clubs kopen veels te veel in op fysiek in Italië zie ik veel meer technische spelers en die winnen het gelukkig van het fysiek. :)
pi_108277026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:28 schreef bianconeri het volgende:
Haha en Engeland was zoveel sterker dan Italiaans voetbal haha.

Volgens sommige hier....
Dat waren notabene nog je eigen woorden ook _O-
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:33:30 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108277347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:28 schreef bianconeri het volgende:
Haha en Engeland was zoveel sterker dan Italiaans voetbal haha.

Volgens sommige hier....
De Italianen zijn voor het eerst sterker dan de Engelsen. Één zwaluw maakt nog geen zomer.

Verder is de Premier League in de breedte juist zo sterk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108278763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef tjoptjop het volgende:

Dat waren notabene nog je eigen woorden ook _O-
Dat ik me er nog enigszins in kon vinden ja.
Maar hier wordt telkens zo negatief gedaan over het Italiaanse voetbal :r

Terwijl de Engelse topclubs in verval zijn(en ja Inter ook).
Spanje een dictators voetbal is met Real en Barca.
En Duitsland tja leuk probeert mee te doen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:47:40 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108284485
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat ik me er nog enigszins in kon vinden ja.
Maar hier wordt telkens zo negatief gedaan over het Italiaanse voetbal :r

Terwijl de Engelse topclubs in verval zijn(en ja Inter ook).
Spanje een dictators voetbal is met Real en Barca.
En Duitsland tja leuk probeert mee te doen.
Ach Arsenal is inderdaad in verval, Chelsea kan er wel redelijk snel weer bovenop komen, maar dan moet daar wel echt omgeschakeld worden. Manchester City is daarnaast een vervanging in de top, die groeien elk jaar en daarnaast zijn de Spurs er ook bijgekomen.

Weliswaar is de daling dan alsnog ingezet, maar staan ze nog mijlenver boven de Serie A. Die is wel in de lift, maar komt vanuit een diep dal. Waarbij er inderdaad een paar hier zijn die roepen dat de Serie A niets is, maar de users waarmee je in discussie bent, zijn juist wel van mening dat er ook goed gevoetbalt wordt in Italië.

Maar ja, met jou discussieren is onmogelijk, aangezien je alleen maar onzin verkoopt. Niet voorbij Barca en Real in Spanje kunnen kijken is al dom, maar je uitspraak over de Bundesliga is wel heel treurig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 23 februari 2012 @ 03:07:28 #157
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_108290279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat ik me er nog enigszins in kon vinden ja.
Maar hier wordt telkens zo negatief gedaan over het Italiaanse voetbal :r

Terwijl de Engelse topclubs in verval zijn(en ja Inter ook).
Spanje een dictators voetbal is met Real en Barca.
En Duitsland tja leuk probeert mee te doen.
Volgens mij is de Bundesliga de voorbeeldcompetitie voor heel Europa.

Ambiance, overvolle stadions, normale tarieven, beheersbare salarissen en schulden nauwelijks regelingen voor uitwedstrijden, een gezonde mix tussen talenten en routiniers, aanvallend spel, nihilisering tussen clubs onderling (alleen de Ligue 1 is nog spannender).

Engeland is inderdaad in verval als je het hebt over doorstroming van eigen talenten, salarissen en schulden (de meesten die Thatcher de schuld willen geven: zij gaf slechts de aanstoot tot neoliberalisme, de clubs hebben dit geperfectioneerd).

De reden waarom Real en Barça reuzen zijn in vergelijking met de 18 dwergen die de Primera Division completeren: clubs mogen zelf onderhandelen met welke mediapartners ze in zee gaan. Daarnaast hebben middenmoters als Valencia zichzelf in de voet geschoten door bijna niets te veranderen aan dat verdienmodel.

De Serie A is ook die kant op gegaan door zich af te scheiden van de Italiaanse bond. Ik voorspel dat er nog genoeg teams uit de Serie B en lager de schuldendood sterven...
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:58:42 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108292658
@Ofyles2,

Niets aan toe te voegen, behalve dat je punt over schulden niet helemaal klopt. Weliswaar is het in Duitsland minder sterk. Maar veel Duitse clubs hebben ook schulden en flink ook.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108340887
Bah, Boateng wellicht out voor de match tegen Juve, zware aderlating, nadat ook de schorsing van Ibra werd bevestigd. Ook Aquilani nog steeds niet hersteld. Nesta en Pato raken wellicht wel fit.
pi_108351342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Redefine het volgende:
@Ofyles2,

Niets aan toe te voegen, behalve dat je punt over schulden niet helemaal klopt. Weliswaar is het in Duitsland minder sterk. Maar veel Duitse clubs hebben ook schulden en flink ook.
Over schulden weet ik niet veel verder, maar weet sowieso al dat Juventus gewoon vrij weinig schulden heeft en zich nooit in schulden echt steekt.
In tegenstelling tot andere topclubs, zo'n financial fairplay zou dan ook gewoon super zijn :D

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:

Maar ja, met jou discussieren is onmogelijk, aangezien je alleen maar onzin verkoopt. Niet voorbij Barca en Real in Spanje kunnen kijken is al dom, maar je uitspraak over de Bundesliga is wel heel treurig.
Toch geef je me wel gelijk en toch valt er niet te discusseren? mmmmmm
Spanje is buiten Real en Barca ook niet veel bijzonders hoor, weet niet in welke grot jij slaapt?
pi_108351374
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef BramKVO het volgende:
Bah, Boateng wellicht out voor de match tegen Juve, zware aderlating, nadat ook de schorsing van Ibra werd bevestigd. Ook Aquilani nog steeds niet hersteld. Nesta en Pato raken wellicht wel fit.
Boateng zou mooi zijn dan, net als dat Ibra er niet is.

Nesta en Pato weer terug zou me echt een worst wezen, die gaan het verschil nooit van hun leven maken. En Aqualani niet terug zou me ook worst wezen, alhoewel die wellicht tegen ex-club vol passie gaat spelen ofzo.
pi_108351481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Over schulden weet ik niet veel verder, maar weet sowieso al dat Juventus gewoon vrij weinig schulden heeft en zich nooit in schulden echt steekt.
In tegenstelling tot andere topclubs, zo'n financial fairplay zou dan ook gewoon super zijn :D

[..]

Toch geef je me wel gelijk en toch valt er niet te discusseren? mmmmmm
Spanje is buiten Real en Barca ook niet veel bijzonders hoor, weet niet in welke grot jij slaapt?
Voor de zoveelste keer, leer eens accepteren dat mensen een andere mening kunnen hebben en dat jouw mening niet per definitie feiten zijn. :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:49:45 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108351726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Over schulden weet ik niet veel verder, maar weet sowieso al dat Juventus gewoon vrij weinig schulden heeft en zich nooit in schulden echt steekt.
In tegenstelling tot andere topclubs, zo'n financial fairplay zou dan ook gewoon super zijn :D

[..]

Toch geef je me wel gelijk en toch valt er niet te discusseren? mmmmmm
Spanje is buiten Real en Barca ook niet veel bijzonders hoor, weet niet in welke grot jij slaapt?
Ik slaap in een grot waar ik ook andere competities kan zien en me niet blind hoeft te staren op alleen de Serie A (wat niks doet aan dat de Serie A een mooie competitie is).

Wat betreft de schulden lul je nou wel ontzettend uit je nek zeg. Juventus heeft jarenlang een enorme schuld gehad. Die zijn ze na het uitgeven van nieuwe aandelen afgelopen november aan het aflossen.

Ik snap echt hoe je er bij komt te zeggen dat Juve nooit veel schulden maakt/heeft gemaakt. Eigenlijk laat dat alleen maar zien hoe blind jij bent wat betreft Juve.

Edit: en waar geef ik je dan gelijk? Dat Juve een mooie club is, heb ik inderdaad al veel eerder gezegd. Maar wat jij allemaal blaat slaat helemaal nergens op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108352445
De jaarrekening is gewoon te downloaden op de site van Juve, dus wat jij zegt verzin je gewoon weer ter plekke bianconeri. Juventus heeft flinke schulden (al zijn deze wel gefinancierd).
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:25:41 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108352915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Roberto258 het volgende:
De jaarrekening is gewoon te downloaden op de site van Juve, dus wat jij zegt verzin je gewoon weer ter plekke bianconeri. Juventus heeft flinke schulden (al zijn deze wel gefinancierd).
Daar heb ik niet eens naar gekeken. Toen bianconeri met die opmerking kwam, dacht ik al gelijk zoiets van, Juve zonder schulden, daar klopt niets van. De eerste google zoektocht leverde al gelijk het bewijs op, dat ze niet schuldenvrij zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108354271
Het hebben van schulden zegt niet zoveel. Het gaat om de betaalbaarheid, en dat de verhouding vreemd- en eigenvermogen niet teveel uit het lood loopt.
pi_108354870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Boateng zou mooi zijn dan, net als dat Ibra er niet is.

Nesta en Pato weer terug zou me echt een worst wezen, die gaan het verschil nooit van hun leven maken. En Aqualani niet terug zou me ook worst wezen, alhoewel die wellicht tegen ex-club vol passie gaat spelen ofzo.
Aquilani was aan een ijzersterk seizoen bezig en Pato kan gewoon het verschil maken. Benieuwd wat je dan zegt als ie het verschil maakt.
pi_108354897
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:07 schreef tjoptjop het volgende:
Het hebben van schulden zegt niet zoveel. Het gaat om de betaalbaarheid, en dat de verhouding vreemd- en eigenvermogen niet teveel uit het lood loopt.
Precies en dat is bij Juve meer dan gezond.
Maar ook niet volledig hier mee eens als je sommige schulden ziet.
Zoals alle topploegen in Engeland en Barca+Real!!
Dat is gewoon walgelijk hoeveel schulden die elke keer weer hebben en toch wordt het ze weer verleent enzo. Ja ok sommigen van dezen hebben die verhouding nog goed, maar zijn die schuldbedragen gewoon schandalig hoog.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar heb ik niet eens naar gekeken. Toen bianconeri met die opmerking kwam, dacht ik al gelijk zoiets van, Juve zonder schulden, daar klopt niets van. De eerste google zoektocht leverde al gelijk het bewijs op, dat ze niet schuldenvrij zijn.
Ik heb nooit gezegd: Zonder schulden.
Alleen in verhouding erg weinig schulden

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef Redefine het volgende:

Wat betreft de schulden lul je nou wel ontzettend uit je nek zeg. Juventus heeft jarenlang een enorme schuld gehad. Die zijn ze na het uitgeven van nieuwe aandelen afgelopen november aan het aflossen.

Ik snap echt hoe je er bij komt te zeggen dat Juve nooit veel schulden maakt/heeft gemaakt.
had/heeft is een ander woord maar ja, Juve heeft gewoon weinig schulden en zeker geen schulden die niet dat jaar al betaald kunnen worden ivm inkomsten enzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Roberto258 het volgende:
De jaarrekening is gewoon te downloaden op de site van Juve, dus wat jij zegt verzin je gewoon weer ter plekke bianconeri. Juventus heeft flinke schulden (al zijn deze wel gefinancierd).
Wat verzin ik ter plekke nou weer dan? Wat lul je voor doms.
En ja en dat die te downloaden is?
Juventus heeft helemaal geen dikke schulden!! Ja tuurlijk voor ons als burgers maar niet in de voetballerij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar heb ik niet eens naar gekeken. Toen bianconeri met die opmerking kwam, dacht ik al gelijk zoiets van, Juve zonder schulden, daar klopt niets van. De eerste google zoektocht leverde al gelijk het bewijs op, dat ze niet schuldenvrij zijn.
Ik heb nooit gezegd: Zonder schulden.
Alleen in verhouding erg weinig schulden

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef Redefine het volgende:

Wat betreft de schulden lul je nou wel ontzettend uit je nek zeg. Juventus heeft jarenlang een enorme schuld gehad. Die zijn ze na het uitgeven van nieuwe aandelen afgelopen november aan het aflossen.

Ik snap echt hoe je er bij komt te zeggen dat Juve nooit veel schulden maakt/heeft gemaakt.
had/heeft is een ander woord maar ja, Juve heeft gewoon weinig schulden en zeker geen schulden die niet dat jaar al betaald kunnen worden ivm inkomsten enzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Roberto258 het volgende:
De jaarrekening is gewoon te downloaden op de site van Juve, dus wat jij zegt verzin je gewoon weer ter plekke bianconeri. Juventus heeft flinke schulden (al zijn deze wel gefinancierd).
Wat verzin ik ter plekke nou weer dan? Wat lul je voor doms.
En ja en dat die te downloaden is?
Juventus heeft helemaal geen dikke schulden!! Ja tuurlijk voor ons als burgers maar niet in de voetballerij.
pi_108354927
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:26 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Aquilani was aan een ijzersterk seizoen bezig en Pato kan gewoon het verschil maken. Benieuwd wat je dan zegt als ie het verschil maakt.
Verschil maken is anders dan een doelpuntje vergeet dat niet.
Nou sorry hoor maar als je het al van die 2 spelers moet hebben!
Als Aquilani zo goed was dan had ie nog altijd bij Juve gespeeld, niet voor niets weg daar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:34:37 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108355167
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Precies en dat is bij Juve meer dan gezond.
Maar ook niet volledig hier mee eens als je sommige schulden ziet.
Zoals alle topploegen in Engeland en Barca+Real!!
Dat is gewoon walgelijk hoeveel schulden die elke keer weer hebben en toch wordt het ze weer verleent enzo. Ja ok sommigen van dezen hebben die verhouding nog goed, maar zijn die schuldbedragen gewoon schandalig hoog.

[..]

Ik heb nooit gezegd: Zonder schulden.
Alleen in verhouding erg weinig schulden

[..]

had/heeft is een ander woord maar ja, Juve heeft gewoon weinig schulden en zeker geen schulden die niet dat jaar al betaald kunnen worden ivm inkomsten enzo.

[..]
De verhouding tot het inkomen, was volledig uit balans. In verhouding was het een zeer grote schuld. Vergeleken met andere clubs valt het nog mee inderdaad. Maar toch is je opmerking niet helemaal correct.

Daarnaast is de verhouding bij bijvoorbeeld Real Madrid, hoe bizar ook, beter dan die bij Juventus was. Die hebben een enorme schuld inderdaad, maar daar staat veel meer inkomen tegenover (ook verhoudingsgewijs).

Dat het finanical fair play z.s.m. moet ingevoerd worden vind ik overigens ook. Maar de vraag is of dat er echt gaat komen en, of bepaalde ploegen niet al aan de eisen voldoen, ondanks de grote uitgaven en schulden. Daarnaast zullen ze (helaas) wel genoeg mazen in de wet vinden, als deze er komt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108355976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Precies en dat is bij Juve meer dan gezond.
Maar ook niet volledig hier mee eens als je sommige schulden ziet.
Zoals alle topploegen in Engeland en Barca+Real!!
Dat is gewoon walgelijk hoeveel schulden die elke keer weer hebben en toch wordt het ze weer verleent enzo. Ja ok sommigen van dezen hebben die verhouding nog goed, maar zijn die schuldbedragen gewoon schandalig hoog.

Wat verzin ik ter plekke nou weer dan? Wat lul je voor doms.
En ja en dat die te downloaden is?
Juventus heeft helemaal geen dikke schulden!! Ja tuurlijk voor ons als burgers maar niet in de voetballerij.
Ik zit zo eens even snel door die rapporten te bladeren maar Juventus past prima tussen de andere topclubs (ex-Chelsea :') ) qua relatieve schulden.

Ben ook benieuwd naar dit lopende jaar van ze. Vorig jaar was echt belabberd, een kwart omzetdaling en een verlies van iets van ¤90 miljoen :')
pi_108356054
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

De verhouding tot het inkomen, was volledig uit balans. In verhouding was het een zeer grote schuld. Vergeleken met andere clubs valt het nog mee inderdaad. Maar toch is je opmerking niet helemaal correct.

Daarnaast is de verhouding bij bijvoorbeeld Real Madrid, hoe bizar ook, beter dan die bij Juventus was. Die hebben een enorme schuld inderdaad, maar daar staat veel meer inkomen tegenover (ook verhoudingsgewijs).

Juventus heeft gewoon nieuwe aandelen uitgegeven ;)

Real Madrid heeft overigens helemaal niet zo'n bizarre schuld, al helemaal niet ten opzichte van de inkomsten. Even uit m'n hoofd, schuld iets van ¤160m-180m en omzet loopt bijkans tegen de ¤450m-¤500m aan. Wel hadden ze een tijdje terug natuurlijk een ietwat dubieus stadiondealtje met de gemeente ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door tjoptjop op 24-02-2012 19:09:51 ]
pi_108361749
Ik moet lachen met die bianconeri, AC Milan was namelijk de koploper toen ze tegen Arsenal speelde, die in het weekend voor deze wedstrijd pas op de 4de plek stonden. Daarnaast speelde AC Milan thuis en kennelijk had alleen bianconeri de verwachting dat Arsenal kans zou maken.

Ook Napoli speelde thuis en is daar moeilijk te verslaan (alleen Parma en Roma lukte dat dit seizoen), Chelsea zou dus verliezen aangezien ze totaal niet in vorm zijn.
pi_108362229
Chelsea is wel zo'n ploeg die er thuis flink op kan klappen, Napoli door is imho nog niet zeker. Milan daarentegen is wel gewoon door natuurlijk.
pi_108362708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef tjoptjop het volgende:
Chelsea is wel zo'n ploeg die er thuis flink op kan klappen, Napoli door is imho nog niet zeker. Milan daarentegen is wel gewoon door natuurlijk.
Ik heb ze uit tegen Manchester City ook gezien daar werd het 1-1 maar Napoli had daar kansen op de overwinning.
pi_108363637
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef tjoptjop het volgende:
Chelsea is wel zo'n ploeg die er thuis flink op kan klappen, Napoli door is imho nog niet zeker. Milan daarentegen is wel gewoon door natuurlijk.
Chelsea kan niets meer laatste jaren, hebben nou ook niet bepaald erg sterk elftal meer.
Dus kans zat voor Napoli

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
Ik moet lachen met die bianconeri, AC Milan was namelijk de koploper toen ze tegen Arsenal speelde, die in het weekend voor deze wedstrijd pas op de 4de plek stonden. Daarnaast speelde AC Milan thuis en kennelijk had alleen bianconeri de verwachting dat Arsenal kans zou maken.
1. Wat doet het er toe of Ac half koploper(Juve wedstrijd minder) stond?
Daardoor wordt het kwalitatief nog niet beter hoor?
2. Ik verwachte ook niet veel van Arsenal, heb ik dat gezegd dan?
Maar 4-0 vernedering is wel heel erg.
pi_108364230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik heb ze uit tegen Manchester City ook gezien daar werd het 1-1 maar Napoli had daar kansen op de overwinning.
Nou ja, we gaan het zien in de return. Ik denk wel dat het een vermakelijke wedstrijd gaat worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Chelsea kan niets meer laatste jaren, hebben nou ook niet bepaald erg sterk elftal meer.
Dus kans zat voor Napoli

Jouw mening omtrent clubs/prestaties is natuurlijk totaal niet meer serieus te nemen :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:56:15 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108364390
Chelsea is totaal niet in vorm, heeft niet meer het allersterkste team, maar als het een tijdje goed zou staan, doen ze gewoon weer mee met de top. Op Stamford Bridge kan het sowieso wel anders zijn, maar dat zal vooral aan Napoli liggen. Helaas is het nog weleens wisselvallig en kan de bal nog weleens verkeerd vallen. Maar ik hoop uiteraard dat ze hun vorm halen en doorgaan.

Arsenal is een heel ander verhaal, die zijn al een paar jaar aan het aftakelen. Wat vaak nog werd/wordt verdoezeld door Van Persie (en daarvoor ook Fabregas). Die hebben de laatste jaren de verkeerde spelers gehaald. En dat is echt niet alleen maar een kwestie van geld. Het is een kwestie van keuzes maken. Cahill koste Chelsea 8M, terwijl die eerst naar Arsenal had gekund. Nee dan kopen ze liever een talent (Chamberlain, wel een hele goede speler uiteraard) die duurder is.

Maar om nou te zeggen dat het niet ook aan Milan te wijten is dat het klasse verschil zo groot was, is onzin. Ze maakten het Barca het niet voor niets zo moeilijk in die twee wedstrijden. Het is zeker nog wel een goed team, geen super top team, maar wel gewoon goed.

Juventus moet nog op dat niveau komen, in Europa dan. Want met de huidige status zal het zich niet redden in de CL.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108366134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Chelsea kan niets meer laatste jaren, hebben nou ook niet bepaald erg sterk elftal meer.
Dus kans zat voor Napoli

[..]

1. Wat doet het er toe of Ac half koploper(Juve wedstrijd minder) stond?
Daardoor wordt het kwalitatief nog niet beter hoor?
2. Ik verwachte ook niet veel van Arsenal, heb ik dat gezegd dan?
Maar 4-0 vernedering is wel heel erg.
Maar je was er wel als de kippen bij om te melden dat de Engelse clubs niet zoveel voorstellen omdat AC Milan thuis won van een club dat al jaren niets gewonnen heeft! Ik voorspelde 4-1 dus zo'n vernedering was het niet, Milan is gewoon sterker dan Arsenal zeker in een thuiswedstrijd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 02:59:22 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_108373966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Redefine het volgende:
@Ofyles2,

Niets aan toe te voegen, behalve dat je punt over schulden niet helemaal klopt. Weliswaar is het in Duitsland minder sterk. Maar veel Duitse clubs hebben ook schulden en flink ook.
Schalke 04 is een schoolvoorbeeld van een dobberend schip, was ik vergeten te zeggen.

Ik verdedigde iets te fanatiek de Bundesliga.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 03:04:12 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_108374031
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef tjoptjop het volgende:
Chelsea is wel zo'n ploeg die er thuis flink op kan klappen, Napoli door is imho nog niet zeker. Milan daarentegen is wel gewoon door natuurlijk.
Zelfs op Stamford Bridge overtuigt Chelsea niet echt. Dit seizoen heeft een club in nood (Queens Park Rangers, red.) daar de winst gepakt.

Ik reken erop dat Napoli in Londen een gelijkspel of zelfs een overwinning kan meenemen.
pi_108377003
Vanavond tenminste weer voetbal. (Weer) Milan tegen Juve. Vorige twee keren zat ik ook goed met mijn voorspelling dat Juve in ieder geval niet verliest. Vanavond denk ik dat Juve weer niet zal verliezen. Milan zonder Ibra, Boateng, Aquilani en Lopez is toch wel matig hoor op het middenveld en aanval.
pi_108392318
Topper zo :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:41:44 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108392382
Jammer van de blessures bij Milan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108393960
Milan: Abbiati, Abate, Mexes, Thiago Silva, Antonini, Nocerino, Van Bommel, Muntari, Emanuelson, Pato, Robinho.

Juventus: Buffon, Barzagli, Bonucci, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Estigarribia, Borriello, Quagliarella.
pi_108394141
Sanne Clements, not bad...
pi_108394412
Weinig interesse?
pi_108394440
Is er engels commentaar?
2 mensen die altijd te opvallend adem halen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108394464
Zin in. :9
pi_108394477
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef mrstylo het volgende:
Is er engels commentaar?
2 mensen die altijd te opvallend adem halen.
Denk het wel, want als Juventus niet op het hoofdkanaal wordt uitgezonden is vaak alleen maar Engels commentaar.


quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Zin in. :9
Citius, Altius, Fortius.
pi_108394557
Match of the Day altijd tweetalig beschikbaar toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108394648
bij opties staat bij mij org. Maar vaak is dat geen commentaar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108394727
Ik gun Emanuelsson wel succes vandaag. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108394760
Geen engels commentaar. :'(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108394774
Eindelijk _O_
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:46:26 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108394793
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
Geen engels commentaar. :'(
Schelvis is baas man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108394801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
Geen engels commentaar. :'(
Is ook geen PL he.
pi_108394829
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Schelvis is baas man.
je hebt *ademt hard in* niet zo *ademt hard in* veel last *ademt hard in* van zijn *ademt hard in* commentaar?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108394867
Wim Kieft. :-(
Echt schandelijk dat Sport1 daar niet wat aan doet. Zet dan gewoon een knijper op z'n neus.
pi_108394922
Dan maar gewoon Schelveccio.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108394936
Kieft zegt niks. :D
pi_108394950
Laatste ontmoeting
AC Milan 1-2 Juventus
8 februari 2012, Coppa Italia
Cáceres 53', 83'
El Shaarawy 62'

Volledige match stats
pi_108394967
Ah daar is die.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:52:16 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108394992
Oh god, Kieft zit erbij :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108395007
hij zegt niks maar je hoort hem wel...
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_108395012
Ik heb gewoon engels commentaar
pi_108395020
Ik ben blij dat Juventus weer terug is maar ik ben voor AC Milan.
pi_108395025
Ik zou als sport1 gewoon een gate op de stem van Kieft zetten. Dan hoor je 'm alleen als ie praat.. maarja, nu maar gewoon kijken
pi_108395057
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik heb gewoon engels commentaar
Ik ook. Ze zeggen alleen niets. ;)
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395080
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ook. Ze zeggen alleen niets. ;)
Haha :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395105
Emanuelson :')
pi_108395107
Wat een misser. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395110
Urby. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395122
Wat een sukkel, krijg je de bal van links en wil je schieten met links... dat gaat zelden goed!
pi_108395129
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ook. Ze zeggen alleen niets. ;)
Ik hoor heel zacht Italianen praten bij mijn 2e audio.
pi_108395169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik hoor heel zacht Italianen praten bij mijn 2e audio.
Jep, heb ik ook.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395171
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik hoor heel zacht Italianen praten bij mijn 2e audio.
Zelfde hier maar ik hoor liever Schelvis ( _O_ ).
Citius, Altius, Fortius.
pi_108395217
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Aguero het volgende:

[..]

Zelfde hier maar ik hoor liever Schelvis ( _O_ ).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395348
Hebben Robinho en Furby hetzelfde vader of moeder?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395387
Gol!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395389
:{
Citius, Altius, Fortius.
pi_108395390
goooooooooooooooool
pi_108395391
1-0
pi_108395393
goooooaaaaaaal
pi_108395397
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
pi_108395413
Ongelofelijk wat een lucky goal

dikke blunder ook
pi_108395430
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
Hebben Robinho en Furby hetzelfde vader of moeder?
Jammer dat Emanuelson geen nummer 36 heeft dan had ik gezegd dat die vader 70 schijnt te zijn.
pi_108395436
Allemaal de schuld van Conte, Vucinic en Matri.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_108395458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Roberto258 het volgende:
Allemaal de schuld van Conte, Vucinic en Matri.
:').
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395463
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Roberto258 het volgende:
Allemaal de schuld van Conte, Vucinic en Matri.
Daar noem je wel 3 kneusjes op idd.

Maar als je dit niet toegeeft dat het lucky goal was.
Ten 1e met die mega blunder en ten 2e sowieso dat schot al.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:04:18 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108395475
Juve zakt aardig door de mand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108395481
+Dat Conte weer drama opstelling heeft
pi_108395483
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Jammer dat Emanuelson geen nummer 36 heeft dan had ik gezegd dat die vader 70 schijnt te zijn.
:D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395542
"Robinho heeft nog niets, niets normaal gedaan deze wedstrijd hè"
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:06:13 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108395543
Heerlijk sfeertje zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108395563
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
"Robinho heeft nog niets, niets normaal gedaan deze wedstrijd hè"
Kut commentaar. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395666
Vreemd, dacht dat er altijd afgefloten werd na het eerste doelpunt maar ze gaan door.
pi_108395750
Auch :@
★★★
pi_108395752
bianconeri niet online trouwens?
pi_108395754
R.I.P. toekomstige kinderen Silva
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395756
Wat is er met Elia? Is hij geblesseerd of komt hij gewoon totaal niet aan spelen toe
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_108395768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef wieisboos het volgende:
Wat is er met Elia? Is hij geblesseerd of komt hij gewoon totaal niet aan spelen toe
Hij zit niet eens bij de selectie.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395770
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Nober het volgende:
bianconeri niet online trouwens?
Hij zit in de San Siro .. echte supporter, zoals het hoort.
★★★
pi_108395772
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij zit niet eens bij de selectie.
daarom vraag ik het :P
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_108395780
Robinho en Emanuelson zijn bff
pi_108395800
JAA! _O_

FUCK wat?
★★★
pi_108395803
Wtf?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395812
wat is dit
pi_108395818
Gaat hij juichen terwijl hij nog niet eens zit _O-
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_108395823
wow
It Never Hurts To Help!
pi_108395824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef wieisboos het volgende:
Wat is er met Elia? Is hij geblesseerd of komt hij gewoon totaal niet aan spelen toe
Komt totaal niet aan spelen toe, heeft tot nu een helft tegen Catania (correct me if I am wrong) en ingevallen tegen Bologna in de beker waar hij toen wel een assist gaf op Del Piero.
Citius, Altius, Fortius.
pi_108395829
duuuuuuuude
pi_108395831
Zoooo RUIM over de lijn.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_108395833
Godverdomme zeg :{
★★★
pi_108395835
Dik over de lijn. :D
Citius, Altius, Fortius.
pi_108395837
Wajoo dik de lijn gepasseerd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108395839
Wtf, meter over de lijn.
pi_108395843
_O-
pi_108395845
2-0 Muntari, al tellen ze hem niet.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:14:14 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108395853
Die is er echt dik een meter achter. _O-
Wat wordt Milan genaaid zeg, onvoorstelbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108395858
trainert blijft er kalmpjes onder
It Never Hurts To Help!
pi_108395861
Zelfs Nederlandse scheidsrechters hadden dit gezien.. dit is wel heeel slecht...
★★★
pi_108395874
:r
pi_108395886
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
Die is er echt dik een meter achter. _O-
Wat wordt Milan genaaid zeg, onvoorstelbaar.
Denk dat Milan alsnog wel redelijk makkelijk gaat winnen
pi_108395888
Juve heeft weer omgekocht?
pi_108395889
Zelfs op mijn baggerstream kon je zien dat die dik over de lijn was :')
pi_108395893
pass _O_
It Never Hurts To Help!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:15:21 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108395896
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:15 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Denk dat Milan alsnog wel redelijk makkelijk gaat winnen
Ik hoop het wel voor die scheidsrechter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108395899
Juve, de beste club van de wereld, wordt weggespeeld..
★★★
pi_108395904
HAHAHA
pi_108395907
Hahahahahahhaa urby
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108395909
AC Milan is veel sterker
pi_108395910


Jongens, mondje dicht - dit is het charme van het spel!
¯ _(ツ)_/¯
pi_108395919
dikke meter ook gewoon
It Never Hurts To Help!
pi_108395921
Milan is genaaid. Emanuelson speelt goed.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:16:11 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108395933
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:15 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]

Jongens, mondje dicht - dit is het charme van het spel!
Het charme? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108395947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Het charme? :')
Dat is het charme van taal.
Citius, Altius, Fortius.
pi_108395948
Robinho & Emanuelson, gouden koppel..

we moeten Robinho nationaliseren ..
★★★
pi_108395982
Blatter, Is voetbal nog steeds leuk zonder hulpmiddelen?
pi_108395988
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Robinho & Emanuelson, gouden koppel..

we moeten Robinho nationaliseren ..
Nee Emanuelson moet Braziliaan worden.
pi_108395989
die grens _O- 8)7
It Never Hurts To Help!
pi_108395990
WTF
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108396002
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter, Is voetbal nog steeds leuk zonder hulpmiddelen?
Ik denk niet dat Blatter dit leest ..
★★★
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:17:55 #284
20758 Stringer
You have a nice day
pi_108396004
Terecht doorgespeeld, niets aan het handje.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:18:05 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108396009
Ik sta nog steeds versteld, hoe kán je dat nou niet zien? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108396024
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter, Is voetbal nog steeds leuk zonder hulpmiddelen?
pi_108396028
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:17 schreef Stringer het volgende:
Terecht doorgespeeld, niets aan het handje.
:')
pi_108396040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
Ik sta nog steeds versteld, hoe kán je dat nou niet zien? _O-
Wie zegt dat hij het niet gezien heeft?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108396044
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Blatter dit leest ..
Blatter is dan ook een halve zool.
pi_108396054
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
Ik sta nog steeds versteld, hoe kán je dat nou niet zien? _O-
Jan Mulder vs Marco van Basten, haha
pi_108396059
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij het niet gezien heeft?
Omgekocht!1!1!1!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:19:34 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108396075
Blatter, dat is toch die man van...

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108396080
Ik denk dat Berlusconi Blatter niet heeft uitgenodigd op de bungafeestjes, anders kan ik het niet verklaren.
pi_108396092
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Blatter, dat is toch die man van...

Ik geloof het wel ja
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:19:52 #295
20758 Stringer
You have a nice day
pi_108396096
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

:')
:|W
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:19:53 #296
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_108396097
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
Ik sta nog steeds versteld, hoe kán je dat nou niet zien? _O-
Corrupt zootje daar. Juve is destijds niet teruggezet omdat ze de verkeerde kleur voetbalshirt hadden...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_108396099
het is een complot, zag um knipogen dan
It Never Hurts To Help!
pi_108396110
haha v Bommel
pi_108396111
v. Bommel :r
★★★
pi_108396130
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef -Willempie- het volgende:
het is een complot, zag um knipogen dan
Is die kroaat ook in Italie gespot? :{
pi_108396147
ajax :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')