abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108077603
Ik heb niet vaak in mijn leven iemand gezien die zoveel onzin over voetbal uitkraamt dan bianconeri. Pirlo een kneus noemen, Juve op elke positie beter dan AC, ga weg man. Op de keepr na is Milan vrijwel overal beter. Oke en de linksback misschien.
pi_108077935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Funzel het volgende:
Ik heb niet vaak in mijn leven iemand gezien die zoveel onzin over voetbal uitkraamt dan bianconeri. Pirlo een kneus noemen, Juve op elke positie beter dan AC, ga weg man. Op de keepr na is Milan vrijwel overal beter. Oke en de linksback misschien.
1. Dankje voor het compleet en jouw oh zo fantastische bijdrage :'(
Je zegt wel dat het onzin is en toch kan er niemand iets tegen inbrengen, dat zegt toch wel wat.

2. Pirlo verknalde die bal en is dus op dat moment een kneus. Niet sprekend over andere gevallen.
Moeilijk he lezen???

3. Keeper is Juve 100x beter, verdediging van Juve is ook een stuk sterker. Alleen die Silva zou bij Juve in basis staan dat kan ik je nu al vertellen.
Middenveld zelfde verhaal maar dan is Silva nu Boateng(als die goed in vorm is zoals nu).
Aanval tja daarin is Juve een groot drama, Ac buiten Ibra ook.
pi_108078417
1. Wat zou je er tegen in moeten brengen? Je luistert toch niet.
2. Zeg dat dan duidelijker.
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
pi_108089055
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Funzel het volgende:
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
Buffon begint af te takelen ? wordt tijd dat je Juve eens een beetje gaat volgen...

Hij keept weer als in zn beste jaren.

Verder is de discussie Milan-Juve onzin. Maar het eind van de rit zullen we zien wie beter is.
Hoewel onderling het al 2-0 voor Juve is ;)
pi_108089828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Funzel het volgende:
1. Ik luister wel degelijk.
2. Dat heb ik allang duidelijk gemaakt.
3. Buffon wordt natuurlijk wel dagje ouder maar is nog altijd heel veel beter.
Silva is wel beter, Chiellini idd ook, Lichtsteiner ook wel beter hoor en Cacares ook.
In de voorhoede heeft Juve idd grote vorm problemen en rare keuzes van de trainer.
Krasic normaal erg sterk, Elia geen mogelijkheid nog.
Op Ibra na ja, Pato zoals vaak gezegd blijft een groot talent wat er soms uitkomt maar vaak niet.
Matri tja pakt zijn goaltjes mee maar verknalt ook erg veel kansen.
pi_108091362
Chiellini mag de veters van Nesta nog niet strikken. En nu zou Boateng opeens spelen bij Juve ? Week geleden vond je hem matig en vond je het belachelijk dat ie ih elftal vh jaar stond.
En zelfs al wint Juventus vijf keer van Milan, enkel de stand telt. Plus dat Milan wellicht ook id kwartfinale van de CL staat. Niet slecht voor een ploeg met slechts een handvol goede spelers :)
pi_108097267
Inter _O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:26:14 #108
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108097337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
Inter _O-
Teleurstellend al met 0-2 achter tegen Bologna
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_108099726
Luc Castagnos is ingevallen
pi_108099822
Erg leeg stadion ook. :{
pi_108100066
Kijk, daar had Guus ook best kunnen zitten bij Inter, maar het geld lokt hem weer ergens anders heen :|W
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:22:41 #112
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108100191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Erg leeg stadion ook. :{
Ik denk dat ze straks gewoon op dit veldje kunnen spelen...

Musica Espaņol
Come On
pi_108100376
0-3 _O-
pi_108100388
Oh oh oh oh oh oh oh...................
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:27:57 #115
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108100418
Loopt zo door die verdediging heen _O-
Musica Espaņol
Come On
pi_108100459
Echt gewoon 4 man staan toe te kijken en die gast kan gewoon vrij inschieten
pi_108101530
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Lazio - Atletico 1-3 :W
pi_108102264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef BramKVO het volgende:
Chiellini mag de veters van Nesta nog niet strikken. En nu zou Boateng opeens spelen bij Juve ? Week geleden vond je hem matig en vond je het belachelijk dat ie ih elftal vh jaar stond.
En zelfs al wint Juventus vijf keer van Milan, enkel de stand telt. Plus dat Milan wellicht ook id kwartfinale van de CL staat. Niet slecht voor een ploeg met slechts een handvol goede spelers :)
Chiellini is een veel en veel betere verdediger NU! Of iemand 100 jaar geleden goed was doet er niet toe.
Boateng kan wel eens wat moois doen ja, dus hij is welkom. Zeker gewoon lekker op de vleugel dan maar. Middenveld bij Juve heeft hij niets te zoeken dat heeft Juve gewoon beter met Vidal, Pirlo en Marchisio.

Tja kwart finale halen tegen Arsenal is niet bepaald moeilijk aangezien Arsenal tegenwoordig 10x niets is.
pi_108108805
Waar is juve in de CL ?
pi_108127589
Interessante opstelling brengt Conte het veld in tegen Catania.
Quagliarella en Boriello in aanval met Pirlo daar vlak achter.
Padoin speelt ook mee(vleugel mid) en die maakt daarmee volgens mij zijn competitie debuut na zijn debuut voor Juve tegen Ac Milan in de beker.
Ook nog Giaccherini verd mid.
+De Ceglie en Marchisio op midveld.

Mooi dat Vucinic en Matri er niet inzitten, zeker Quagliarella is een vooruitgang.
Boriello niet zo, maar ja we zullen zien.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:50:58 #121
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127715
Oei, valse start. Gaat Juve dan eindelijk verliezen?
AFC AJAX
pi_108127782
Nou pakt in elk geval goed uit met de start..... not.
0-1 voor Catania.
Terwijl ik net ff chips aan het halen was, dus geen idee hoe.

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef msnk het volgende:
Oei, valse start. Gaat Juve dan eindelijk verliezen?
Valse start idd maar nee verwacht het niet.
Maar met Conte weet je het maar nooit, dan kun je ook tegen flut clubjes verliezen.
Krasic en Elia alweer gewoon op de tribune, oh oh Conte hoe wil je nu drukken met deze achterstand? Niet met die andere prutser aanvallers op de bank.
pi_108127918
Opstelling met 11 Italianen, lol tis wat met die Conte....
Die kiest op nationaliteit en niet op kwaliteit.
pi_108128249
Is Juve vervloekt ofzo? Hoe kan die bal er(alweer) in vredesnaam niet ingaan.

Edit: Door een omhaal haalt ie hem nog uit het doel die verdediger van Catania........
pi_108128325
:')
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')