1. Dankje voor het compleet en jouw oh zo fantastische bijdragequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Funzel het volgende:
Ik heb niet vaak in mijn leven iemand gezien die zoveel onzin over voetbal uitkraamt dan bianconeri. Pirlo een kneus noemen, Juve op elke positie beter dan AC, ga weg man. Op de keepr na is Milan vrijwel overal beter. Oke en de linksback misschien.
Buffon begint af te takelen ? wordt tijd dat je Juve eens een beetje gaat volgen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Funzel het volgende:
1. Wat zou je er tegen in moeten brengen? Je luistert toch niet.
2. Zeg dat dan duidelijker.
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
1. Ik luister wel degelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef Funzel het volgende:
1. Wat zou je er tegen in moeten brengen? Je luistert toch niet.
2. Zeg dat dan duidelijker.
3. 100x is overdreven. Buffon begint af te takelen en Abbiatiti is best wel onderschat. En qua verdeding weet ik het ook niet. Silva is sowieso beter. Lichtsteiner vind ik niet veel beter dan Abate, Chiellini uiteraard beter dan Antonini.
Middenveld van Milan is echt niks minder hoor, alleen te oud. Boateng en Seedorf zouden bij Juve ook wel spelen. Bij Juve is Krasic uit vorm, Elia krijgt helaas de kans niet. Pirlo is wel een heerser ja. En op Ibra na zeg je.. Alsof Pato een kneus is. Juve heeft met Matri gewoon een goeie goalgetter, snap jouw kritiek op hem niet echt. Vucinic was bij Roma altijd erg goed dus die kan ook echt wel wat.
Chiellini is een veel en veel betere verdediger NU! Of iemand 100 jaar geleden goed was doet er niet toe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef BramKVO het volgende:
Chiellini mag de veters van Nesta nog niet strikken. En nu zou Boateng opeens spelen bij Juve ? Week geleden vond je hem matig en vond je het belachelijk dat ie ih elftal vh jaar stond.
En zelfs al wint Juventus vijf keer van Milan, enkel de stand telt. Plus dat Milan wellicht ook id kwartfinale van de CL staat. Niet slecht voor een ploeg met slechts een handvol goede spelers
Valse start idd maar nee verwacht het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef msnk het volgende:
Oei, valse start. Gaat Juve dan eindelijk verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |