abonnement Unibet Coolblue
pi_107896728
Mooi schot van Sneijder zeg.
  zondag 12 februari 2012 @ 16:52:51 #277
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_107896822
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef Luckypenguin het volgende:
Mooi schot van Sneijder zeg.
Ja maar dat had ie zonet ook ... Ook naast
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zondag 12 februari 2012 @ 16:55:33 #278
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_107896921
En Inter verliest thuis .............
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_107896993
Deze wedstrijd laat wel weer zien waarom zo weinig mensen naar de Serie A kijken.
pi_107898673
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:57 schreef Luckypenguin het volgende:
Deze wedstrijd laat wel weer zien waarom zo weinig mensen naar de Serie A kijken.
^O^
  zondag 12 februari 2012 @ 17:56:07 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_107899061
Ja voor wat ik gezien heb was het bagger .... Half leeg stadion en Yolanthe was blijkbaar nog met Paris op stap of zo .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_107901302
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:57 schreef Luckypenguin het volgende:
Deze wedstrijd laat wel weer zien waarom zo weinig mensen naar de Serie A kijken.
Wat een onzin zeg! Het is echt een schande dat er nog altijd zoveel mensen zulke domme reacties geven. Ja idd Inter speelt gewoon waardeloos! Maar dat betekent niet dat alles in Italie waardeloos is.
Vele wedstrijden, waarvan voor mij vooral Juventus, zijn gewoon erg leuk om naar te kijken.
Aanvallend ook nog eens ja ja.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef kilozout het volgende:

[..]

^O^
:r bedoel je
pi_107902698
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg! Het is echt een schande dat er nog altijd zoveel mensen zulke domme reacties geven. Ja idd Inter speelt gewoon waardeloos! Maar dat betekent niet dat alles in Italie waardeloos is.
Vele wedstrijden, waarvan voor mij vooral Juventus, zijn gewoon erg leuk om naar te kijken.
Aanvallend ook nog eens ja ja.

De Italianen zelf zijn het met je oneens aangezien de Serie A al jaren te maken heeft met teruglopende toeschouwersaantallen. Ook dit seizoen weer een minnetje van bijna 5%. Juventus redt het nog een beetje omdat die flink plust met dat nieuwe stadion.
pi_107907253
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De Italianen zelf zijn het met je oneens aangezien de Serie A al jaren te maken heeft met teruglopende toeschouwersaantallen. Ook dit seizoen weer een minnetje van bijna 5%. Juventus redt het nog een beetje omdat die flink plust met dat nieuwe stadion.
Weer iemand die eigenwijs loopt te doen.
Man ga gewoon eens naar het Italiaanse voetbal kijken voor mensen met vooroordelen komen over het zogenaamd waardeloze en verdedigende voetbal.

Echt typisch Nederlands he :r
Overal achteraan huppelen zonder zelf er ook maar iets van te weten.
pi_107909690
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Weer iemand die eigenwijs loopt te doen.
Man ga gewoon eens naar het Italiaanse voetbal kijken voor mensen met vooroordelen komen over het zogenaamd waardeloze en verdedigende voetbal.

Echt typisch Nederlands he :r
Overal achteraan huppelen zonder zelf er ook maar iets van te weten.
Ah je betwist de cijfers niet? Luister Bianca, Italie is gewoon volkomen terecht afgegleden naar de 4e competitie van Europa, deal with it

En ik pak geregeld een wedstrijdje mee, maar het haalt het in z'n algemeenheid gewoon niet bij Engeland, Duitsland of Spanje.
pi_107909830
Ik heb de afgelopen tijd ook weer een aantal wedstrijden gekeken maar het was allemaal niet hoogstaand, het bekende saaie Serie-A voetbal. Maar begin van het seizoen ook aardig wat leuke duels gezien dus er is wel degelijk een klein beetje vooruitgang. :P
pi_107911293
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef tjoptjop het volgende:

Ah je betwist de cijfers niet? Luister Bianca, Italie is gewoon volkomen terecht afgegleden naar de 4e competitie van Europa, deal with it

En ik pak geregeld een wedstrijdje mee, maar het haalt het in z'n algemeenheid gewoon niet bij Engeland, Duitsland of Spanje.
Ten 1e zegt het al genoeg dat je me Bianca begint te noemen.
De naam Bianconeri zegt je dus al totaal niets, je volgt Italiaans voetbal dus al totaal niet.

Ten 2e: Italie de 4e competitie van Europa? Haha wat is dat nou voor onzin?
Of noem je Spanje beter? Ja idd Real en Barca steken er wel boven uit maar de rest in Spanje stelt niet veel voor man.
Duitsland? Lol daar maak ik niet eens woorden aan vuil. Italiaans voetbal is nog altijd nummer 2 van Europa achter de Engelsen.

Ten 3e:
Dan kijk je zeker degradanten tegen elkaar of een wedstrijdje Inter?
Ga eens wat meer kijken zou ik zeggen! Want de wedstrijden zijn veel interessanter dan zeker de Duitse, ook zeker dan de gemiddelde Spaanse wedstrijd en ook Engeland steekt er lang niet altijd boven uit ofzo hoor.

Ten 4e betwist ik helemaal geen cijfers, daar spreek ik helemaal niet over.
Behalve dat ik kan zeggen dat Juve stadion altijd bomvol heeft zitten en erg veel sfeer heeft.
Maar ik zeg alleen dat het voetbal wel erg interessant is en leuk om te zien.
pi_107911431
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ten 1e zegt het al genoeg dat je me Bianca begint te noemen.
De naam Bianconeri zegt je dus al totaal niets, je volgt Italiaans voetbal dus al totaal niet.

Ten 2e: Italie de 4e competitie van Europa? Haha wat is dat nou voor onzin?
Of noem je Spanje beter? Ja idd Real en Barca steken er wel boven uit maar de rest in Spanje stelt niet veel voor man.
Duitsland? Lol daar maak ik niet eens woorden aan vuil. Italiaans voetbal is nog altijd nummer 2 van Europa achter de Engelsen.

Ten 3e:
Dan kijk je zeker degradanten tegen elkaar of een wedstrijdje Inter?
Ga eens wat meer kijken zou ik zeggen! Want de wedstrijden zijn veel interessanter dan zeker de Duitse, ook zeker dan de gemiddelde Spaanse wedstrijd en ook Engeland steekt er lang niet altijd boven uit ofzo hoor.

Ten 4e betwist ik helemaal geen cijfers, daar spreek ik helemaal niet over.
Behalve dat ik kan zeggen dat Juve stadion altijd bomvol heeft zitten en erg veel sfeer heeft.
Maar ik zeg alleen dat het voetbal wel erg interessant is en leuk om te zien.
Accepteer eens dat mensen ook een ander mening kunnen hebben. :)
pi_107911438
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd ook weer een aantal wedstrijden gekeken maar het was allemaal niet hoogstaand, het bekende saaie Serie-A voetbal. Maar begin van het seizoen ook aardig wat leuke duels gezien dus er is wel degelijk een klein beetje vooruitgang. :P
Zoals gezegd dat ligt er puur aan welke wedstrijd je kijkt.
Ja idd zit dat ouderwetse Italiaanse voetbal er bij verschillende clubs nog wel in.
Maar bij de top en sub-top heeft eigenlijk alleen Inter nog saai voetbal.

Zoals ook jij zult moeten toegeven is dat Juventus bv gewoon erg aanvallend speelt met eigenlijk gewoon 3 spitsen(2 vleugels). En met leuke acties echt van alles proberen en er ook altijd goede sfeer hangt. Zelfs in de mindere wedstrijden is het gewoon erg leuk om naar te kijken.
Hangt altijd spanning bij.

Terwijl velen bv Eredivisie zo leuk vinden, nou als beide clubs niet 200% spelen zit het vol met grote blunders en waardeloos voetbal. Zonder dat het maar een spatje leuk is.
pi_107911531
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Paul-89 het volgende:

Accepteer eens dat mensen ook een ander mening kunnen hebben. :)
Hij mag best een andere mening hebben en dat accepteer ik van allen ook.
Maar dan moet hij niet met dat soort onzin verhaaltjes aan komen zetten.
Terwijl al blijkt dat hij het Italiaanse voetbal totaal niet volgt.

Mensen die tegenwoordig nog zeggen dat het Italiaans voetbal erg verdedigend is die kijken totaal geen Italiaans voetbal. Want nee dit is geen mening: Het Italiaans voetbal wordt zeker wat hoger op de ranglijst gewoon leuk aanvallend voetbal. (dat leuk is wel mening, maar aanvallend een feit)
pi_107911559
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zoals gezegd dat ligt er puur aan welke wedstrijd je kijkt.
Ja idd zit dat ouderwetse Italiaanse voetbal er bij verschillende clubs nog wel in.
Maar bij de top en sub-top heeft eigenlijk alleen Inter nog saai voetbal.

Zoals ook jij zult moeten toegeven is dat Juventus bv gewoon erg aanvallend speelt met eigenlijk gewoon 3 spitsen(2 vleugels). En met leuke acties echt van alles proberen en er ook altijd goede sfeer hangt. Zelfs in de mindere wedstrijden is het gewoon erg leuk om naar te kijken.
Hangt altijd spanning bij.

Terwijl velen bv Eredivisie zo leuk vinden, nou als beide clubs niet 200% spelen zit het vol met grote blunders en waardeloos voetbal. Zonder dat het maar een spatje leuk is.
Ik heb allerlei wedstrijden gezien, toppers,subtopper, dregradatie kandidaten enz. maar ik vind het de meeste keren gewoon matig.
Gisteren heb ik bijvoorbeeld ook Gladbach-Schalke gezien en dat was zeker de 1e helft geweldig voetbal van Gladbach. :)
pi_107911677
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Paul-89 het volgende:

Ik heb allerlei wedstrijden gezien, toppers,subtopper, dregradatie kandidaten enz. maar ik vind het de meeste keren gewoon matig.
Gisteren heb ik bijvoorbeeld ook Gladbach-Schalke gezien en dat was zeker de 1e helft geweldig voetbal van Gladbach. :)
Alleen al als je de namen Gladbach en Schalke hoort.......

Nou bij die toppers zit dan bv geen Juventus en alleen maar Inter zeker?
Altijd leuk om te weten. Matig of niet het is altijd zeker aanvallend voetbal en zit ook altijd veel spanning in. Dat maakt het gewoon erg leuk, kan van alles gebeuren.
pi_107911715
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Alleen al als je de namen Gladbach en Schalke hoort.......

Ja dan ?
pi_107911791
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja dan ?
Dan weet je al genoeg, 2 matige clubs. De rest vul je zelf maar lekker aan.
pi_107911889
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dan weet je al genoeg, 2 matige clubs. De rest vul je zelf maar lekker aan.
En dan tegen andere roepen dat ze de Serie-A niet volgen en dus niet mogen/kunnen oordelen. :D
pi_107912015
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef Paul-89 het volgende:

En dan tegen andere roepen dat ze de Serie-A niet volgen en dus niet mogen/kunnen oordelen. :D
Zucht wat een domme reactie weer. Wie zegt dat ik daar niets volg dan?

Terwijl iemand die mij Bianca gaat noemen(sowieso wat een lees blunder??)
en dus niet eens weten wat Bianconeri is. :')
En sowieso met getalletjes komt aanzetten..... Lekker interessant.
pi_107912087
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zucht wat een domme reactie weer. Wie zegt dat ik daar niets volg dan?

Terwijl iemand die mij Bianca gaat noemen(sowieso wat een lees blunder??)
en dus niet eens weten wat Bianconeri is. :')
En sowieso met getalletjes komt aanzetten..... Lekker interessant.
Laat gaan joh, Juve is geweldig de rust is allemaal niks. ^O^
pi_107912151
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef Paul-89 het volgende:

Laat gaan joh, Juve is geweldig de rust is allemaal niks. ^O^
Als je mijn reacties hebt gelezen had je niet zo'n ontzettend domme reactie gegeven.
Ik zeg toch niet dat in Italie bv alleen Juventus aanvallend en leuk speelt?
pi_107912157
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ten 1e zegt het al genoeg dat je me Bianca begint te noemen.
De naam Bianconeri zegt je dus al totaal niets, je volgt Italiaans voetbal dus al totaal niet.

Ten 2e: Italie de 4e competitie van Europa? Haha wat is dat nou voor onzin?
Of noem je Spanje beter? Ja idd Real en Barca steken er wel boven uit maar de rest in Spanje stelt niet veel voor man.
Duitsland? Lol daar maak ik niet eens woorden aan vuil. Italiaans voetbal is nog altijd nummer 2 van Europa achter de Engelsen.

Ten 3e:
Dan kijk je zeker degradanten tegen elkaar of een wedstrijdje Inter?
Ga eens wat meer kijken zou ik zeggen! Want de wedstrijden zijn veel interessanter dan zeker de Duitse, ook zeker dan de gemiddelde Spaanse wedstrijd en ook Engeland steekt er lang niet altijd boven uit ofzo hoor.

Ten 4e betwist ik helemaal geen cijfers, daar spreek ik helemaal niet over.
Behalve dat ik kan zeggen dat Juve stadion altijd bomvol heeft zitten en erg veel sfeer heeft.
Maar ik zeg alleen dat het voetbal wel erg interessant is en leuk om te zien.
Italie is idd de 4e competitie, Uefa is het met mij eens overigens. Alleen iemand die alleen maar Italie bekijkt kan beweren dat Italie de 2e competitie ter wereld is :')

Italie is meer dan Juventus hoor :') misschien moet jij je oogkleppen eens afdoen
pi_107912252
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je mijn reacties hebt gelezen had je niet zo'n ontzettend domme reactie gegeven.
Ik zeg toch niet dat in Italie bv alleen Juventus aanvallend en leuk speelt?
Dat jij Schalke en Gladbach meteen afdoet als matige clubs zegt al voldoende. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')