Wij hadden altijd een traditie van slechte 'cult' spitsen. Het feit dat jullie hier zo blij zijn met Bulykin toont aan dat het qua spitsen bij Ajax ook erg karig is inmiddels. Bulykin zou in geen enkel topteam meer mogen zijn dan een pinch-hitter, zeker niet de 1e keus.quote:
Eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik weet zeker dat als Bulykin in de basis stond sinds de blessure van Siggy dat we een stuk hoger zouden staan
Joh.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een traditie van slechte 'cult' spitsen. Het feit dat jullie hier zo blij zijn met Bulykin toont aan dat het qua spitsen bij Ajax ook erg karig is inmiddels. Bulykin zou in geen enkel topteam meer mogen zijn dan een pinch-hitter, zeker niet de 1e keus.
smatjequote:Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een traditie van slechte 'cult' spitsen. Het feit dat jullie hier zo blij zijn met Bulykin toont aan dat het qua spitsen bij Ajax ook erg karig is inmiddels. Bulykin zou in geen enkel topteam meer mogen zijn dan een pinch-hitter, zeker niet de 1e keus.
Hmm, dan hoop ik op Lodeiro. Of we gaan met 2 spitsten spelen, dat verwacht Man. United ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, daar zit wat in. Maar tegen Manchester United wordt het dan al snel lange ballen op Bulykin.
Daarbij gaat De Boer het waarschijnlijk ook niet doen:
Frank de Boer liet vanmorgen in het Algemeen Dagblad doorschemeren tegen manchester United waarschijnlijk niet met Dmitry Bulykin te zullen starten. " Als we donderdag veel op onze helft voetballen en onze spits vaak al rond de middenlijn moet spelen, dan is het minder voor de hand liggend om met Bulykin te komen. Bovendien weet je: bij United houden ze achterin van Bulykin."
Ajax Netwerk
"Tonny Bruins Slot heeft Manchester United voor ons tot in de detail geanalyseerd. Op basis van zijn bevindingen gaan we beslissen wat te doen."
Maar idd, ik had ook met Bulykin begonnen.
Net of dat Manchester Ajax gaat analyseren voor deze wedstrijdquote:Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, dan hoop ik op Lodeiro. Of we gaan met 2 spitsten spelen, dat verwacht Man. United ook niet.
Eens. Het verrassingseffect kan verrassend genoeg zijn om Manchester United uit het lood te blazen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, dan hoop ik op Lodeiro. Of we gaan met 2 spitsten spelen, dat verwacht Man. United ook niet.
Sorry hoor, ik had het sarcasme-bordje niet gezien...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Alsof nog niet duidelijk was dat Ajax een échte spits nodig heeft.
Laat me een klein sprankje hoop houdenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Net of dat Manchester Ajax gaat analyseren voor deze wedstrijd![]()
Op 11 posities hebben ze betere spelers. Die schrikken echt niet als ze opeens tegen 2 spitsen staan ipv 2.
Ach ja, ken gebeuren he.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had het sarcasme-bordje niet gezien...
Zit er niets aan te komen in de jeugd?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft meer baadt bij een goede linksback... (pas een jaar of 3/4)
Die laten we meestal gratis vertrekken naar Eredivisie-middenmotors.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zit er niets aan te komen in de jeugd?
Mitchel Dijks kan er absoluut spelen, fysiek best sterk, maar voetballend heb ik er mijn twijfels bij en lijkt mij Boilesen beter.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, Boilessen was onze jeugd... Echter al het hele jaar geblesseerd... Het kan gewoon niet dat we een middenvelder op die plek moeten zetten...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ach de hele verdediging zal volgend seizoen toch op de schop moeten aangezien van der Wiel en Verthongen waarschijnlijk toch vertrekkenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mitchel Dijks kan er absoluut spelen, fysiek best sterk, maar voetballend heb ik er mijn twijfels bij en lijkt mij Boilesen beter.
Toch verwacht ik Dijks over niet al te lange tijd bij het eerste. Concurrentie voor Boilesen is niet slecht.
Pipo zal wel verkocht worden, contract eindigt in zomer 2013quote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach de hele verdediging zal volgend seizoen toch op de schop moeten aangezien van der Wiel en Verthongen waarschijnlijk toch vertrekken
Kan nog een leuk seizoen worden als je pipo de clown in ons doel ook meetelt
Moeten zeker één of twee goede verdedigers bij. Toch denk ik dat een Denswil en een Dijks er snel aankomen en het niveau zeker aan kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach de hele verdediging zal volgend seizoen toch op de schop moeten aangezien van der Wiel en Verthongen waarschijnlijk toch vertrekken
Kan nog een leuk seizoen worden als je pipo de clown in ons doel ook meetelt
Om ze dan weer voor veel geld terug te kopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die laten we meestal gratis vertrekken naar Eredivisie-middenmotors.
Volgens mij verwacht hij een contractvernieuwingquote:Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Pipo zal wel verkocht worden, contract eindigt in zomer 2013
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om ze dan weer voor veel geld terug te kopen.
Boilessen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Daarnaast is hij geen back maar een centrale verdediger.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee, Boilessen was onze jeugd... Echter al het hele jaar geblesseerd... Het kan gewoon niet dat we een middenvelder op die plek moeten zetten...
Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht hij een contractvernieuwing
2 backs kopen dan bitte. Centraal zitten we redelijk goed met Alderweireld, Boilesen, Denswil en Van Rhijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Moeten zeker één of twee goede verdedigers bij. Toch denk ik dat een Denswil en een Dijks er snel aankomen en het niveau zeker aan kunnen.
Daarbij verwacht ik dat Vermeer tweede doelman wordt en Cillessen de kans krijgt.
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boilessen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Daarnaast is hij geen back maar een centrale verdediger.
Is er 6 miljoen betaald voor Cillessen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?
Klopt. De Boer stond volgens mij ook LB in 1995.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.
De Boer begon volgens mij idd op linksback om uiteindelijk centraal te belanden. Bogarde verving hem destijds toch als linksback?
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Lijkt een beetje traditie in NL, vleugelspelers die niet voldoen worden 1 of 2 linies naar achteren gehaald. Daardoor zijn het niet vaak echte killers, die zich er bijvoorbeeld ook niet voor schamen een bal de 2e ring in te trappen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Dijks kan ver komen en hij is van nature een linksback.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef ValHallen het volgende:
Posities die sowieso versterkt moeten worden: Rechtsback, linksback, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten. Ervanuitgaande dat Greg weggaat deze zomer.
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
De volgende opstelling tegen Manchester United?
------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------
------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers
------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------
--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------
--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---
----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------
De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
iquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Guidetti het volgende:
Kan er iemand bevestigen of dat er idd 6 miljoen is betaald voor Cillessen?
Dat zou ik echt absurd vinden.
Waarschijnlijk nog niet inzetbaar. De lies stribbelt nog tegen. Verwacht hem maar niet hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?
De jong in de spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
De volgende opstelling tegen Manchester United?
------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------
------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers
------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------
--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------
--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---
----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------
De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.quote:
De Boer wil Bulykin er niet inzetten, dus De Jong is dan toch een goed alternatief?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De jong in de spitsSpeel dan gewoon niet.
Fischer is een linker middenvelder toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
Fischer is spits/linksbuiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is een linker middenvelder toch?
Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
Dat jullie je nog druk maken over de opstelling tegen ManU.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
Gewoon een nummer 10 naar mijn weten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is een linker middenvelder toch?
Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
Niets voor jullie?quote:Liverpool-aanvaller en oud-Ajacied Luis Suarez heeft zich mogelijk wel heel erg in zijn vingers gesneden. Zijn slechte gedrag in de wedstrijd van zaterdag tegen Manchester United kost hem mogelijk de kop.
Ian Ayre, algemeen directeur van Liverpool, is helemaal klaar met de Uruguayaan en wil op dit moment niets liever dan Suarez de deur wijzen op Anfield. The Sun meldt vandaag dat zelfs de verlate excuses van de speler hem waarschijnlijk niet kunnen redden. Liverpool voelt zich misleidt door "leugenaar" Suarez.
Ayre: "Voor de wedstrijd beloofde hij dat hij zich zou gedragen. Hij misleidde ons door Evra geen hand te geven." Eerder die week had Suarez verschillende topmensen van Liverpool gerustgesteld door te zeggen dat hij geen problemen had met de ontmoeting met Evra. "Nu blijkt dat dat niet waar was zijn we extreem teleurgesteld in hem", aldus Ayre.
Liverpool beraadt zich nog over de manier waarop Suarez gestraft zal worden voor zijn optreden.
Die trekjes heeft hij in Amsterdam geleerd.quote:
Kat in de zak gekocht he.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
Sigthorsson was bij Az toch ook eerst lang geblesseerd ( de eerste twee jaar toch? ) en pas op het laatst kwam hij aan spelen toe.
Tsja, compleet onderzoeken deze man, klopt toch echt niet zoals iedereen wel al vermoed.
Daarom juist?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die trekjes heeft hij in Amsterdam geleerd.
Je hebt volledig gelijk. M'n postratio Feyenoord:Ajax schommelt op een normale dag dan ook tussen 1:28 en 1:35.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
Blijft merkwaardig hoe mensen van andere clubs zich zo laten horen over Ajax. Ja, meer met Ajax bezig zijn dan met hun club, toch belangrijk he deze mooiste club ter wereld.
Wel grappig om te zien, blijf vooral bezig.
Say-wuuuut? Ik maak één post aangezien jullie een spitsentekort hebben en Suárez zomaar eens een goede oplossing zou zijn, en dan ben ik ineens 'mezelf aan het laten horen over Ajax'?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
Blijft merkwaardig hoe mensen van andere clubs zich zo laten horen over Ajax. Ja, meer met Ajax bezig zijn dan met hun club, toch belangrijk he deze mooiste club ter wereld.
Wel grappig om te zien, blijf vooral bezig.
Je moet je niet aangesproken voelen, eigenlijk had ik het niet tegen jou. Ach ja, dit wordt wellicht ook gezegd door supporters van bv. Feyenoord of Psv, maar dan andersom natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk. M'n postratio Feyenoord:Ajax schommelt op een normale dag dan ook tussen 1:28 en 1:35.
Ieder zijn club zullen we maar zeggen toch? Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, heeft toch geen enkele zin?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Say-wuuuut? Ik maak één post aangezien jullie een spitsentekort hebben en Suárez zomaar eens een goede oplossing zou zijn, en dan ben ik ineens 'mezelf aan het laten horen over Ajax'?.
Ik ben al weg, ik ga naar de DAADWERKELIJK mooiste club van de wereld, Feijenoord: daar waar -10 de fans NIET tegenhoudt om massaal met 45.000 man aanwezig te zijn tegen een nietszeggend team als Vitesse, waar jullie verdomme vorige week met 20.000 man de boot in gaan tegen Utrecht.
Of zou het toch te maken hebben met de prestaties dat ik het regenboogpatroon van de aRENa overal terug zag komen op televisie?
Doei!
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ieder zijn club zullen we maar zeggen toch?
Werd gezegd idd. Ach ja, kan er wel mee lachen. Maar idd, een stel vrijende lesbiennes op de tribune is héél wat smakelijker.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch?. Geintje.
Dat klopt ja! Daar is eigenlijk veel te weinig aandacht aan besteed. Het werd een beetje doodgezwegen dat nieuws.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch?. Geintje.
Waarom denk je dat die gasten altijd met blote bovenbast tepelstreeltje spelen in vak 410?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Daar is eigenlijk veel te weinig aandacht aan besteed. Het werd een beetje doodgezwegen dat nieuws.
Ach...het heeft ook wel wat die nieuwe vlaggen voor 410.
[ afbeelding ]
Zonder problemen. Absoluut. Wij hebben een belachelijk makkelijk programma (enkel nog Twente en PSV uit en AZ thuis, voor de rest baggerteampjes, Groningen is 'uit' ook niet meer wat ze geweest zijn). Het makkelijkste programma uit de top 4.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor de Feyenoord-supporters: denken jullie dat jullie hoger gaan eindigen dan Ajax dit seizoen?
Vind overigens de nieuwe look wel leuk matchen bij de stoeltjes in de Arena.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die gasten altijd met blote bovenbast tepelstreeltje spelen in vak 410?Da's geen toeval hoor!
Kun je wel weer zien dat de supporters betrokken worden in het beleid van de club
Ja hoor. Komende weken kunnen wij prima uitlopen op Ajax tegen een RKC zonder Sno en terend op de wraakgevoelens tegen PSV.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor de Feyenoord-supporters: denken jullie dat jullie hoger gaan eindigen dan Ajax dit seizoen?
Ik waardeer je enthousiasme, maar persoonlijk denk ik dat Ajax op zijn minst boven Feyenoord gaat eindigen. Maar ja, uiteindelijk is het allemaal logisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zonder problemen. Absoluut. Wij hebben een belachelijk makkelijk programma (enkel nog Twente en PSV uit en AZ thuis, voor de rest baggerteampjes, Groningen is 'uit' ook niet meer wat ze geweest zijn). Het makkelijkste programma uit de top 4.
Ik sluit een landskampioenschap absoluut niet uit voor Feijenoord. Schat onze kansen op zo'n 30%.
Op basis waarvan verwacht je dit?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik waardeer je enthousiasme, maar persoonlijk denk ik dat Ajax op zijn minst boven Feyenoord gaat eindigen. Maar ja, uiteindelijk is het allemaal logisch.
En de weken daarna hebben we Utrecht en Groningen thuis. Niets is onmogelijk voor Feijenoord dit seizoen (thuis verliezen tegen NEC en Ado, c'mon zegquote:Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor. Komende weken kunnen wij prima uitlopen op Ajax tegen een RKC zonder Sno en terend op de wraakgevoelens tegen PSV.
Op basis van de 4 punten afgelopen 5 wedstrijden waar Feijenoord er 12 pakte (tegen Twente, Ajax, Vitesse en twee baggerploegies) of ...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik waardeer je enthousiasme, maar persoonlijk denk ik dat Ajax op zijn minst boven Feyenoord gaat eindigen. Maar ja, uiteindelijk is het allemaal logisch.
Invloed van Cruijff.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op basis waarvan verwacht je dit?
Geen concreet argument dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Invloed van Cruijff.![]()
Serieus, tot nu toe is Ajax zo onthutsend slecht bezig dat ik denk dat de poel des verderfs wel is bereikt en het vanaf nu alleen nog maar beter kan gaan.
Daarbij heeft Ajax een eenvoudig programma voor de boeg.
Dat dachten wij ook in 2006quote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Serieus, tot nu toe is Ajax zo onthutsend slecht bezig dat ik denk dat de poel des verderfs wel is bereikt en het vanaf nu alleen nog maar beter kan gaan.
quote:
Oplossing is toch redelijk eenvoudig Helpmefok? Cruijff 23 keer klonen en je hebt een aardige selectie dacht ik zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook in 2006![]()
En daar bleven we nog 5 jaar in hangen. Daarnaast, hoe zou Cruijff in zo'n korte tijd invloed moeten hebben op het huidige elftal? Door zelf weer te gaan spelen?
De spelers van Ajax lopen er per week slapper bij, niemand lijkt het naar zijn zin te hebben, het is geen hecht collectief. Geloof me, het gaat helaas niet gebeuren.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]![]()
Nou weet je, ik denk dat de spelers van Ajax nu toch wel bewust zullen zijn dat er vooruit gedacht moet worden en daar ook naar gehandeld zal moeten worden om de tegenstanders niet altijd in de kaart te spelen en meer uitgegaan zal worden van eigen kracht.
Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]![]()
Nou weet je, ik denk dat de spelers van Ajax nu toch wel bewust zullen zijn dat er vooruit gedacht moet worden en daar ook naar gehandeld zal moeten worden om de tegenstanders niet altijd in de kaart te spelen en meer uitgegaan zal worden van eigen kracht.
Ik denk dat de ommekeer niet lang op zich laat wachten. Het spel van Ajax val ik eerlijk gezegd van in slaap. Ik wil liefst weer wakker worden om weer écht voetbal te kunnen zien in de Arena.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De spelers van Ajax lopen er per week slapper bij, niemand lijkt het naar zijn zin te hebben, het is geen hecht collectief. Geloof me, het gaat helaas niet gebeuren.
Invloed van Cruijff zal dit seizoen niet meer merkbaar zijn. Je moet het vooral hebben van het leegstromen van de ziekenboeg en de resultaten van de concurrentie.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dan zul je nog op z'n minst tot het eind van dit seizoen moeten wachten, als het niet 1 of meer seizoenen is. De volledige selectie zal vervangen moeten worden op een speler of 3 na.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik denk dat de ommekeer niet lang op zich laat wachten. Het spel van Ajax val ik eerlijk gezegd van in slaap. Ik wil liefst weer wakker worden om weer écht voetbal te kunnen zien in de Arena.
Meer van balbezit uitgaan en van daaruit gevaarlijk worden. Hoe slecht deze selectie ook is, toch kan dit wel gaan gebeuren. Met Aissati is er een speler die van achteruit het spel prima kan verdelen, een speler die de basiselementen van het voetbal begrijpt en vooruit denkt.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.
Vertonghen maakt mooie rushes, maar vaak is hij te passief. Verdedigend ook niet al te best. Hij lijkt vaak afwezig.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.
Sorry...meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vertonghen maakt mooie rushes, maar vaak is hij te passief. Verdedigend ook niet al te best. Hij lijkt vaak afwezig.
Lodeiro, Eriksen, Serero, ( die helaas geen kans krijgt ) Aissati (twijfelgeval: eerder niet dan wel), Van der Wiel, Boilesen, Cillessen en Anita zijn eigenlijk de énige ( vind ik persoonlijk ) die meekunnen in het spel wat De Boer voor ogen heeft.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Verschil van mening mag toch? Daarvoor is toch een forum.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry...meer kan ik er niet van maken.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe hoger je klimt, hoe harder je valt he?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is deze 80% van de posts op deze pagina zijn Feyenoorders. Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
Ja...dat hele rijtje is toch onder het niveau dat Ajax na moet streven? Hoe ze dat grote aantal koekebakkers bij elkaar hebben weten te sprokkelen is me een raadsel.quote:
Maakt niet uit met een realistische kijk kijk je toch minder uit naar de wedstrijdquote:Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe hoger je klimt, hoe harder je valt he?
Ik denk dat Lodeiro en Boilesen het wel aankunnen. Dus dan heb je (in mijn ogen): Alderweireld, Vertonghen, Greg, Eriksen, Boerrichter, Lodeiro, Boilesen. Vertonghen en Greg zullen wel vertrekken. Anita vind ik opzich wel een aardige speler, mits op het middenveld, dus die mag er van mij ook wel bijblijven. De rest op op korte termijn wegwezen bitte.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit met een realistische kijk kijk je toch minder uit naar de wedstrijd
Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat Lodeiro en Boilesen het wel aankunnen. Dus dan heb je (in mijn ogen): Alderweireld, Vertonghen, Greg, Eriksen, Boerrichter, Lodeiro, Boilesen. Vertonghen en Greg zullen wel vertrekken. Anita vind ik opzich wel een aardige speler, mits op het middenveld, dus die mag er van mij ook wel bijblijven. De rest op op korte termijn wegwezen bitte.
Ik zeg ook 'minder ernaar' uitkijken doe ik sowiesoquote:Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.
Heb ik opgegeven Lodeiro/Lodessi is super wereldtop. Omdat hij beter is dan Janssen speltechnisch of zoiets.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC?
Geweldig idd om met grote cijfers ingemaakt te worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.
Het heeft ook wel iets comfortabels om te weten dat je er door Man Utd. uitgekegeld wordt ipv op beschamende wijze door een of andere Europese laagvlieger. Dan hou je dat imago nog enigszins overeind.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg ook minder ernaar uitkijken doe ik sowiesoWas ook oprecht blij met deze loting.
Niet mee eens, wordt in Zuid-Amerika gezien als een heel groot talent. Vergeet ook niet dat zijn natuurlijke positie de 'nummer 10' positie is. Hij is technisch echt heel begaafd.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |