abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107923009
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O_ Bulykin _O_
Wij hadden altijd een traditie van slechte 'cult' spitsen. Het feit dat jullie hier zo blij zijn met Bulykin toont aan dat het qua spitsen bij Ajax ook erg karig is inmiddels. Bulykin zou in geen enkel topteam meer mogen zijn dan een pinch-hitter, zeker niet de 1e keus.
BFF met GGMM
pi_107923010
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik weet zeker dat als Bulykin in de basis stond sinds de blessure van Siggy dat we een stuk hoger zouden staan :Y
Eens.
  FOK!Fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 10:52:27 #203
364681 over_hedge
pi_107923027
Ik vind dat Bulykin het goed doet. Goed aanspeelt punt die de bal vast kan houden. En dan een pas kan geven aan de spelers die hierdoor door lopen. En zelf ook een goede afmaker is in de 16.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 10:53:18 #204
364681 over_hedge
pi_107923043
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wij hadden altijd een traditie van slechte 'cult' spitsen. Het feit dat jullie hier zo blij zijn met Bulykin toont aan dat het qua spitsen bij Ajax ook erg karig is inmiddels. Bulykin zou in geen enkel topteam meer mogen zijn dan een pinch-hitter, zeker niet de 1e keus.
Joh. :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107923054
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

smatje

wat denk je nou :')
pi_107923057
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ja ok, daar zit wat in. Maar tegen Manchester United wordt het dan al snel lange ballen op Bulykin.
Daarbij gaat De Boer het waarschijnlijk ook niet doen:

Frank de Boer liet vanmorgen in het Algemeen Dagblad doorschemeren tegen manchester United waarschijnlijk niet met Dmitry Bulykin te zullen starten. " Als we donderdag veel op onze helft voetballen en onze spits vaak al rond de middenlijn moet spelen, dan is het minder voor de hand liggend om met Bulykin te komen. Bovendien weet je: bij United houden ze achterin van Bulykin."
Ajax Netwerk
"Tonny Bruins Slot heeft Manchester United voor ons tot in de detail geanalyseerd. Op basis van zijn bevindingen gaan we beslissen wat te doen."

Maar idd, ik had ook met Bulykin begonnen.
Hmm, dan hoop ik op Lodeiro. Of we gaan met 2 spitsten spelen, dat verwacht Man. United ook niet.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_107923064
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Joh. :')
Hehe. Alsof nog niet duidelijk was dat Ajax een échte spits nodig heeft. :P
pi_107923091
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hmm, dan hoop ik op Lodeiro. Of we gaan met 2 spitsten spelen, dat verwacht Man. United ook niet.
Net of dat Manchester Ajax gaat analyseren voor deze wedstrijd :')
Op 11 posities hebben ze betere spelers. Die schrikken echt niet als ze opeens tegen 2 spitsen staan ipv 1.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107923096
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Eens. Het verrassingseffect kan verrassend genoeg zijn om Manchester United uit het lood te blazen. :9
Dromen mag toch? :+
pi_107923100
Ajax heeft meer baadt bij een goede linksback... (pas een jaar of 3/4) :(
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_107923113
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:54 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Hehe. Alsof nog niet duidelijk was dat Ajax een échte spits nodig heeft. :P
Sorry hoor, ik had het sarcasme-bordje niet gezien... :@
BFF met GGMM
pi_107923125
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Net of dat Manchester Ajax gaat analyseren voor deze wedstrijd :')
Op 11 posities hebben ze betere spelers. Die schrikken echt niet als ze opeens tegen 2 spitsen staan ipv 2.
Laat me een klein sprankje hoop houden :').
pi_107923129
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik had het sarcasme-bordje niet gezien... :@
Ach ja, ken gebeuren he.
pi_107923130
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft meer baadt bij een goede linksback... (pas een jaar of 3/4) :(
Zit er niets aan te komen in de jeugd?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107923154
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Die laten we meestal gratis vertrekken naar Eredivisie-middenmotors.
pi_107923163
United gaat eraan!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_107923164
quote:

[..]

Mitchel Dijks kan er absoluut spelen, fysiek best sterk, maar voetballend heb ik er mijn twijfels bij en lijkt mij Boilesen beter.
Toch verwacht ik Dijks over niet al te lange tijd bij het eerste. Concurrentie voor Boilesen is niet slecht.
pi_107923183
quote:

[..]

Nee, Boilessen was onze jeugd... Echter al het hele jaar geblesseerd... Het kan gewoon niet dat we een middenvelder op die plek moeten zetten...
pi_107923195
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Mitchel Dijks kan er absoluut spelen, fysiek best sterk, maar voetballend heb ik er mijn twijfels bij en lijkt mij Boilesen beter.
Toch verwacht ik Dijks over niet al te lange tijd bij het eerste. Concurrentie voor Boilesen is niet slecht.
Ach de hele verdediging zal volgend seizoen toch op de schop moeten aangezien van der Wiel en Verthongen waarschijnlijk toch vertrekken

Kan nog een leuk seizoen worden als je pipo de clown in ons doel ook meetelt
pi_107923216
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ach de hele verdediging zal volgend seizoen toch op de schop moeten aangezien van der Wiel en Verthongen waarschijnlijk toch vertrekken

Pipo zal wel verkocht worden, contract eindigt in zomer 2013
pi_107923221
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Moeten zeker één of twee goede verdedigers bij. Toch denk ik dat een Denswil en een Dijks er snel aankomen en het niveau zeker aan kunnen.
Daarbij verwacht ik dat Vermeer tweede doelman wordt en Cillessen de kans krijgt.
pi_107923227
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:57 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Die laten we meestal gratis vertrekken naar Eredivisie-middenmotors.
Om ze dan weer voor veel geld terug te kopen.
BFF met GGMM
pi_107923237
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Pipo zal wel verkocht worden, contract eindigt in zomer 2013
Volgens mij verwacht hij een contractvernieuwing
pi_107923240
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Om ze dan weer voor veel geld terug te kopen.
:D
pi_107923243
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nee, Boilessen was onze jeugd... Echter al het hele jaar geblesseerd... Het kan gewoon niet dat we een middenvelder op die plek moeten zetten...
Boilessen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Daarnaast is hij geen back maar een centrale verdediger.
pi_107923249
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Volgens mij verwacht hij een contractvernieuwing
Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...
pi_107923263
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Moeten zeker één of twee goede verdedigers bij. Toch denk ik dat een Denswil en een Dijks er snel aankomen en het niveau zeker aan kunnen.
Daarbij verwacht ik dat Vermeer tweede doelman wordt en Cillessen de kans krijgt.
2 backs kopen dan bitte. Centraal zitten we redelijk goed met Alderweireld, Boilesen, Denswil en Van Rhijn.
pi_107923273
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Boilessen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Daarnaast is hij geen back maar een centrale verdediger.
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
pi_107923284
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...
Is er 6 miljoen betaald voor Cillessen? :{
pi_107923331
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?
pi_107923389
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef Syntix het volgende:

[..]

Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.
De Boer begon volgens mij idd op linksback om uiteindelijk centraal te belanden. Bogarde verving hem destijds toch als linksback?
pi_107923422
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.
De Boer begon volgens mij idd op linksback om uiteindelijk centraal te belanden. Bogarde verving hem destijds toch als linksback?
Klopt. De Boer stond volgens mij ook LB in 1995.
pi_107923680
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
pi_107923749
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Lijkt een beetje traditie in NL, vleugelspelers die niet voldoen worden 1 of 2 linies naar achteren gehaald. Daardoor zijn het niet vaak echte killers, die zich er bijvoorbeeld ook niet voor schamen een bal de 2e ring in te trappen.
BFF met GGMM
pi_107923790
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dijks kan ver komen en hij is van nature een linksback.
pi_107923908
Kan er iemand bevestigen of dat er idd 6 miljoen is betaald voor Cillessen?
Dat zou ik echt absurd vinden.
pi_107923922
Posities die sowieso versterkt moeten worden: Rechtsback, linksback, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten. Ervanuitgaande dat Greg weggaat deze zomer.
pi_107923991
De volgende opstelling tegen Manchester United?

------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------

------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers

------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------

--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------

--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---

----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------

De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
pi_107924005
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef ValHallen het volgende:
Posities die sowieso versterkt moeten worden: Rechtsback, linksback, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten. Ervanuitgaande dat Greg weggaat deze zomer.
Spits
pi_107924048
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:

------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------

------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers

------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------

--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------

--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---

----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------

De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?
BFF met GGMM
  Redactie Games maandag 13 februari 2012 @ 11:30:05 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_107924053
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Guidetti het volgende:
Kan er iemand bevestigen of dat er idd 6 miljoen is betaald voor Cillessen?
Dat zou ik echt absurd vinden.
i
4
.....Kennedy
pi_107924071
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?
Waarschijnlijk nog niet inzetbaar. De lies stribbelt nog tegen. Verwacht hem maar niet hoor.
pi_107924126
Over de transfer van Cillessen:

Ajax betaalt 3,2 miljoen plus bonussen voor Cillessen

27 augustus 2011

NEC heeft zojuist ook de transfer van Jasper Cillessen bevestigd. De club maakt ook de transferafspraken openbaar. Ajax betaalt een vast bedrag van ¤3.225.000,- wat een netto bedrag is, omdat Jasper het initiatief heeft genomen zijn deel in de transfer te laten vallen. NEC kan een bedrag van maximaal ¤500.000,- aan bonussen ontvangen. Bij een eventuele vervolgtransfer ontvangt NEC 10% over het meerdere.
pi_107924162
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:

De jong in de spits :') Speel dan gewoon niet.
pi_107924168
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Spits
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
pi_107924175
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De jong in de spits :') Speel dan gewoon niet.
De Boer wil Bulykin er niet inzetten, dus De Jong is dan toch een goed alternatief?
pi_107924283
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
Fischer is een linker middenvelder toch?
Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
pi_107924288
Van der Sar in beeld voor RvC
Geschreven door Jurrian Beeuwkes - 13 februari 2012 11:32 - Bron: De Telegraaf

Edwin van der Sar zal mogelijk een functie bekleden bij Ajax. De ex-doelman van onder meer Manchester United en Juventus zal volgens de Telegraaf voorgedragen worden als voorzitter en zo de aftredende Steven ten Have vervangen. Cruijff liet eerder doorschemeren op termijn een directeur van Ajax te zien in Van der Sar. Daarvoor vindt de 41-jarige Van der Sar het vooralsnog te vroeg. Uiteindelijk zullen de aandeelhouders de nieuwe rvc moeten goedkeuren.

Na een bewonderenswaardig goede voetbalcarrière nu in de Rvc? Ik zou het toejuichen.

Als doelman iig extreem goed:

pi_107924497
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
Fischer is spits/linksbuiten.
En ik heb ook mijn twijfels. De komende maanden zal blijken of dat zo is, anders op zoek naar een nieuwe spits.
pi_107924855
Sigthorsson was bij Az toch ook eerst lang geblesseerd ( de eerste twee jaar toch? ) en pas op het laatst kwam hij aan spelen toe.
Tsja, compleet onderzoeken deze man, klopt toch echt niet zoals iedereen wel al vermoed.
pi_107924950
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat jullie je nog druk maken over de opstelling tegen ManU.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107925075
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Gewoon een nummer 10 naar mijn weten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_107925173
quote:
Liverpool-aanvaller en oud-Ajacied Luis Suarez heeft zich mogelijk wel heel erg in zijn vingers gesneden. Zijn slechte gedrag in de wedstrijd van zaterdag tegen Manchester United kost hem mogelijk de kop.

Ian Ayre, algemeen directeur van Liverpool, is helemaal klaar met de Uruguayaan en wil op dit moment niets liever dan Suarez de deur wijzen op Anfield. The Sun meldt vandaag dat zelfs de verlate excuses van de speler hem waarschijnlijk niet kunnen redden. Liverpool voelt zich misleidt door "leugenaar" Suarez.

Ayre: "Voor de wedstrijd beloofde hij dat hij zich zou gedragen. Hij misleidde ons door Evra geen hand te geven." Eerder die week had Suarez verschillende topmensen van Liverpool gerustgesteld door te zeggen dat hij geen problemen had met de ontmoeting met Evra. "Nu blijkt dat dat niet waar was zijn we extreem teleurgesteld in hem", aldus Ayre.

Liverpool beraadt zich nog over de manier waarop Suarez gestraft zal worden voor zijn optreden.
Niets voor jullie?
pi_107925231
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niets voor jullie?
Die trekjes heeft hij in Amsterdam geleerd.
pi_107925232
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
Sigthorsson was bij Az toch ook eerst lang geblesseerd ( de eerste twee jaar toch? ) en pas op het laatst kwam hij aan spelen toe.
Tsja, compleet onderzoeken deze man, klopt toch echt niet zoals iedereen wel al vermoed.
Kat in de zak gekocht he.
pi_107925263
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Die trekjes heeft hij in Amsterdam geleerd.
Daarom juist?
pi_107925281
Blijft merkwaardig hoe mensen van andere clubs zich zo laten horen over Ajax. Ja, meer met Ajax bezig zijn dan met hun club, toch belangrijk he deze mooiste club ter wereld.

Wel grappig om te zien, blijf vooral bezig.
pi_107925321
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
Blijft merkwaardig hoe mensen van andere clubs zich zo laten horen over Ajax. Ja, meer met Ajax bezig zijn dan met hun club, toch belangrijk he deze mooiste club ter wereld.

Je hebt volledig gelijk. M'n postratio Feyenoord:Ajax schommelt op een normale dag dan ook tussen 1:28 en 1:35.

Voorlopig staat die 'mooiste club ter wereld' nog onder de enige mooiste club ter wereld. O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 12:14:16 ]
pi_107925330
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Contador_The_Best het volgende:

Say-wuuuut? Ik maak één post aangezien jullie een spitsentekort hebben en Suárez zomaar eens een goede oplossing zou zijn, en dan ben ik ineens 'mezelf aan het laten horen over Ajax'? :').

Ik ben al weg, ik ga naar de DAADWERKELIJK mooiste club van de wereld, Feijenoord: daar waar -10 de fans NIET tegenhoudt om massaal met 45.000 man aanwezig te zijn tegen een nietszeggend team als Vitesse, waar jullie verdomme vorige week met 20.000 man de boot in gaan tegen Utrecht :').

Of zou het toch te maken hebben met de prestaties dat ik het regenboogpatroon van de aRENa overal terug zag komen op televisie? :W
Doei! :W

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 12:14:16 ]
pi_107925352
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je hebt volledig gelijk. M'n postratio Feyenoord:Ajax schommelt op een normale dag dan ook tussen 1:28 en 1:35.
Je moet je niet aangesproken voelen, eigenlijk had ik het niet tegen jou. Ach ja, dit wordt wellicht ook gezegd door supporters van bv. Feyenoord of Psv, maar dan andersom natuurlijk.
Zal altijd wel blijven.
pi_107925364
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Say-wuuuut? Ik maak één post aangezien jullie een spitsentekort hebben en Suárez zomaar eens een goede oplossing zou zijn, en dan ben ik ineens 'mezelf aan het laten horen over Ajax'? :').

Ik ben al weg, ik ga naar de DAADWERKELIJK mooiste club van de wereld, Feijenoord: daar waar -10 de fans NIET tegenhoudt om massaal met 45.000 man aanwezig te zijn tegen een nietszeggend team als Vitesse, waar jullie verdomme vorige week met 20.000 man de boot in gaan tegen Utrecht :').

Of zou het toch te maken hebben met de prestaties dat ik het regenboogpatroon van de aRENa overal terug zag komen op televisie? :W
Doei! :W
Ieder zijn club zullen we maar zeggen toch? Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, heeft toch geen enkele zin?
pi_107925387
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ieder zijn club zullen we maar zeggen toch?
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch? :? Begrijp ik ook waarom ze wegblijven wegens de kou, they're too fabulous to be cold :D

;). Geintje.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 12:15:32 ]
pi_107925419
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch? :?

;). Geintje.
Werd gezegd idd. Ach ja, kan er wel mee lachen. Maar idd, een stel vrijende lesbiennes op de tribune is héél wat smakelijker. :P

Voetbal van Ajax is, voor mij natuurlijk helaas, niet om aan te zien dus laat de mooie meiden en/of lesbiennes maar binnenstromen. :9
Valt er iig nog wat te zien. :)
pi_107925503
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch? :?

;). Geintje.
Dat klopt ja! Daar is eigenlijk veel te weinig aandacht aan besteed. Het werd een beetje doodgezwegen dat nieuws.

Ach...het heeft ook wel wat die nieuwe vlaggen voor 410. :Y

pi_107925539
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat klopt ja! Daar is eigenlijk veel te weinig aandacht aan besteed. Het werd een beetje doodgezwegen dat nieuws.

Ach...het heeft ook wel wat die nieuwe vlaggen voor 410. :Y

[ afbeelding ]
Waarom denk je dat die gasten altijd met blote bovenbast tepelstreeltje spelen in vak 410? :D Da's geen toeval hoor!

Kun je wel weer zien dat de supporters betrokken worden in het beleid van de club _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 12:19:49 ]
pi_107925570
Voor de Feyenoord-supporters: denken jullie dat jullie hoger gaan eindigen dan Ajax dit seizoen?
pi_107925629
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor de Feyenoord-supporters: denken jullie dat jullie hoger gaan eindigen dan Ajax dit seizoen?
Zonder problemen. Absoluut. Wij hebben een belachelijk makkelijk programma (enkel nog Twente en PSV uit en AZ thuis, voor de rest baggerteampjes, Groningen is 'uit' ook niet meer wat ze geweest zijn). Het makkelijkste programma uit de top 4.

Ik sluit een landskampioenschap absoluut niet uit voor Feijenoord. Schat onze kansen op zo'n 30%.
pi_107925637
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die gasten altijd met blote bovenbast tepelstreeltje spelen in vak 410? :D Da's geen toeval hoor!

Kun je wel weer zien dat de supporters betrokken worden in het beleid van de club _O-
Vind overigens de nieuwe look wel leuk matchen bij de stoeltjes in de Arena.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 12:24:34 ]
pi_107925656
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ja hoor. Komende weken kunnen wij prima uitlopen op Ajax tegen een RKC zonder Sno en terend op de wraakgevoelens tegen PSV.
pi_107925672
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zonder problemen. Absoluut. Wij hebben een belachelijk makkelijk programma (enkel nog Twente en PSV uit en AZ thuis, voor de rest baggerteampjes, Groningen is 'uit' ook niet meer wat ze geweest zijn). Het makkelijkste programma uit de top 4.

Ik sluit een landskampioenschap absoluut niet uit voor Feijenoord. Schat onze kansen op zo'n 30%.
Ik waardeer je enthousiasme, maar persoonlijk denk ik dat Ajax op zijn minst boven Feyenoord gaat eindigen. Maar ja, uiteindelijk is het allemaal logisch.
pi_107925688
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik waardeer je enthousiasme, maar persoonlijk denk ik dat Ajax op zijn minst boven Feyenoord gaat eindigen. Maar ja, uiteindelijk is het allemaal logisch.
Op basis waarvan verwacht je dit?
pi_107925710
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja hoor. Komende weken kunnen wij prima uitlopen op Ajax tegen een RKC zonder Sno en terend op de wraakgevoelens tegen PSV.
En de weken daarna hebben we Utrecht en Groningen thuis. Niets is onmogelijk voor Feijenoord dit seizoen (thuis verliezen tegen NEC en Ado, c'mon zeg :')), maar ik verwacht de komende 4 wedstrijden 10 punten.

Ik had ook gelijk dat Ajax de eerste 4 wedstrijden na de winterstop maar 4 punten zou pakken en van Feijenoord zou verliezen door een hattrick van Guidetti, dus ik zit aardig op lijn met de realiteit :D
pi_107925725
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Op basis van de 4 punten afgelopen 5 wedstrijden waar Feijenoord er 12 pakte (tegen Twente, Ajax, Vitesse en twee baggerploegies) of ... :?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 12:26:44 ]
pi_107925769
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Op basis waarvan verwacht je dit?
Invloed van Cruijff. ;)
Serieus, tot nu toe is Ajax zo onthutsend slecht bezig dat ik denk dat de poel des verderfs wel is bereikt en het vanaf nu alleen nog maar beter kan gaan.
Daarbij heeft Ajax een eenvoudig programma voor de boeg.
pi_107925785
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Invloed van Cruijff. ;)
Serieus, tot nu toe is Ajax zo onthutsend slecht bezig dat ik denk dat de poel des verderfs wel is bereikt en het vanaf nu alleen nog maar beter kan gaan.
Geen concreet argument dus. :P
pi_107925808
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Invloed van Cruijff. ;)
Dat dachten wij ook in 2006 :D _O- En daar bleven we nog 5 jaar in hangen. Daarnaast, hoe zou Cruijff in zo'n korte tijd invloed moeten hebben op het huidige elftal? Door zelf weer te gaan spelen? :?
pi_107925856
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geen concreet argument dus. :P
:)

Nou weet je, ik denk dat de spelers van Ajax nu toch wel bewust zullen zijn dat er vooruit gedacht moet worden en daar ook naar gehandeld zal moeten worden om de tegenstanders niet altijd in de kaart te spelen en meer uitgegaan zal worden van eigen kracht.
pi_107925888
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat dachten wij ook in 2006 :D _O- En daar bleven we nog 5 jaar in hangen. Daarnaast, hoe zou Cruijff in zo'n korte tijd invloed moeten hebben op het huidige elftal? Door zelf weer te gaan spelen? :?
Oplossing is toch redelijk eenvoudig Helpmefok? Cruijff 23 keer klonen en je hebt een aardige selectie dacht ik zo. :9 :9
pi_107925896
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Nou weet je, ik denk dat de spelers van Ajax nu toch wel bewust zullen zijn dat er vooruit gedacht moet worden en daar ook naar gehandeld zal moeten worden om de tegenstanders niet altijd in de kaart te spelen en meer uitgegaan zal worden van eigen kracht.
De spelers van Ajax lopen er per week slapper bij, niemand lijkt het naar zijn zin te hebben, het is geen hecht collectief. Geloof me, het gaat helaas niet gebeuren.
pi_107925912
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.
pi_107925947
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De spelers van Ajax lopen er per week slapper bij, niemand lijkt het naar zijn zin te hebben, het is geen hecht collectief. Geloof me, het gaat helaas niet gebeuren.
Ik denk dat de ommekeer niet lang op zich laat wachten. Het spel van Ajax val ik eerlijk gezegd van in slaap. Ik wil liefst weer wakker worden om weer écht voetbal te kunnen zien in de Arena.
pi_107925978
quote:

[..]

Invloed van Cruijff. ;)
Invloed van Cruijff zal dit seizoen niet meer merkbaar zijn. Je moet het vooral hebben van het leegstromen van de ziekenboeg en de resultaten van de concurrentie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107925997
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik denk dat de ommekeer niet lang op zich laat wachten. Het spel van Ajax val ik eerlijk gezegd van in slaap. Ik wil liefst weer wakker worden om weer écht voetbal te kunnen zien in de Arena.
Dan zul je nog op z'n minst tot het eind van dit seizoen moeten wachten, als het niet 1 of meer seizoenen is. De volledige selectie zal vervangen moeten worden op een speler of 3 na.
pi_107926040
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.
Meer van balbezit uitgaan en van daaruit gevaarlijk worden. Hoe slecht deze selectie ook is, toch kan dit wel gaan gebeuren. Met Aissati is er een speler die van achteruit het spel prima kan verdelen, een speler die de basiselementen van het voetbal begrijpt en vooruit denkt.
Ook al gaat Ajax nog een paar keer onderuit dit seizoen, ik weiger te geloven dat er meer fysiek bij moet, maar des te meer dat het elftal wakker moet worden en de spelers op de meest logische plekken kunnen voetballen.

Kan jij of iemand anders mij uitleggen waarom De Boer vorig seizoen, zeker de tweede helft, koos om met Anita op CVM te voetballen en dit seizoen niet meer?
Natuurlijk, Aissati deed dit uitstekend tegen Nac en hij kan dit ook. Maar denk niet dat De Boer dat nog vaak doet.
pi_107926093
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vertonghen maakt mooie rushes, maar vaak is hij te passief. Verdedigend ook niet al te best. Hij lijkt vaak afwezig.

Lodeiro, Eriksen, Serero, ( die helaas geen kans krijgt ) Aissati, Van der Wiel, Boilesen, Cillessen en Anita zijn eigenlijk de énige ( vind ik persoonlijk ) die meekunnen in het spel wat De Boer voor ogen heeft.
pi_107926196
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Vertonghen maakt mooie rushes, maar vaak is hij te passief. Verdedigend ook niet al te best. Hij lijkt vaak afwezig.

Lodeiro, Eriksen, Serero, ( die helaas geen kans krijgt ) Aissati (twijfelgeval: eerder niet dan wel), Van der Wiel, Boilesen, Cillessen en Anita zijn eigenlijk de énige ( vind ik persoonlijk ) die meekunnen in het spel wat De Boer voor ogen heeft.
Sorry...meer kan ik er niet van maken.
pi_107926261
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Verschil van mening mag toch? Daarvoor is toch een forum.
Anders kunnen we FOK! wel opdoeken. :P
pi_107926575
Aissati is de ideale back-up voor CVM. Klinkt gek.
pi_107928033
quote:

[..]

:') !
pi_107928100
Wat is deze 80% van de posts op deze pagina zijn Feyenoorders. Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
pi_107928126
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is deze 80% van de posts op deze pagina zijn Feyenoorders. Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
Hoe hoger je klimt, hoe harder je valt he? ;)
pi_107928151
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:') !
Ja...dat hele rijtje is toch onder het niveau dat Ajax na moet streven? Hoe ze dat grote aantal koekebakkers bij elkaar hebben weten te sprokkelen is me een raadsel. :')
pi_107928155
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoe hoger je klimt, hoe harder je valt he? ;)
Maakt niet uit met een realistische kijk kijk je toch minder uit naar de wedstrijd :+
pi_107928212
quote:

[..]

Ik denk dat Lodeiro en Boilesen het wel aankunnen. Dus dan heb je (in mijn ogen): Alderweireld, Vertonghen, Greg, Eriksen, Boerrichter, Lodeiro, Boilesen. Vertonghen en Greg zullen wel vertrekken. Anita vind ik opzich wel een aardige speler, mits op het middenveld, dus die mag er van mij ook wel bijblijven. De rest op op korte termijn wegwezen bitte.
pi_107928224
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Maakt niet uit met een realistische kijk kijk je toch minder uit naar de wedstrijd :+
Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.
pi_107928240
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:44 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik denk dat Lodeiro en Boilesen het wel aankunnen. Dus dan heb je (in mijn ogen): Alderweireld, Vertonghen, Greg, Eriksen, Boerrichter, Lodeiro, Boilesen. Vertonghen en Greg zullen wel vertrekken. Anita vind ik opzich wel een aardige speler, mits op het middenveld, dus die mag er van mij ook wel bijblijven. De rest op op korte termijn wegwezen bitte.
Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC? :')
pi_107928250
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef muzas het volgende:

[..]

Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.
Ik zeg ook 'minder ernaar' uitkijken doe ik sowieso :) Was ook oprecht blij met deze loting.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC? :')
Heb ik opgegeven Lodeiro/Lodessi is super wereldtop. Omdat hij beter is dan Janssen speltechnisch of zoiets.
pi_107928251
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef muzas het volgende:

[..]

Geweldig idd om met grote cijfers ingemaakt te worden. :') Wat is daar nu prachtig aan?
pi_107928286
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zeg ook minder ernaar uitkijken doe ik sowieso :) Was ook oprecht blij met deze loting.
Het heeft ook wel iets comfortabels om te weten dat je er door Man Utd. uitgekegeld wordt ipv op beschamende wijze door een of andere Europese laagvlieger. Dan hou je dat imago nog enigszins overeind.
pi_107928298
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet mee eens, wordt in Zuid-Amerika gezien als een heel groot talent. Vergeet ook niet dat zijn natuurlijke positie de 'nummer 10' positie is. Hij is technisch echt heel begaafd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')