Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht hij een contractvernieuwing
2 backs kopen dan bitte. Centraal zitten we redelijk goed met Alderweireld, Boilesen, Denswil en Van Rhijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Moeten zeker één of twee goede verdedigers bij. Toch denk ik dat een Denswil en een Dijks er snel aankomen en het niveau zeker aan kunnen.
Daarbij verwacht ik dat Vermeer tweede doelman wordt en Cillessen de kans krijgt.
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boilessen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Daarnaast is hij geen back maar een centrale verdediger.
Is er 6 miljoen betaald voor Cillessen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?
Klopt. De Boer stond volgens mij ook LB in 1995.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.
De Boer begon volgens mij idd op linksback om uiteindelijk centraal te belanden. Bogarde verving hem destijds toch als linksback?
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Lijkt een beetje traditie in NL, vleugelspelers die niet voldoen worden 1 of 2 linies naar achteren gehaald. Daardoor zijn het niet vaak echte killers, die zich er bijvoorbeeld ook niet voor schamen een bal de 2e ring in te trappen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Dijks kan ver komen en hij is van nature een linksback.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef ValHallen het volgende:
Posities die sowieso versterkt moeten worden: Rechtsback, linksback, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten. Ervanuitgaande dat Greg weggaat deze zomer.
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
De volgende opstelling tegen Manchester United?
------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------
------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers
------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------
--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------
--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---
----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------
De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
iquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Guidetti het volgende:
Kan er iemand bevestigen of dat er idd 6 miljoen is betaald voor Cillessen?
Dat zou ik echt absurd vinden.
Waarschijnlijk nog niet inzetbaar. De lies stribbelt nog tegen. Verwacht hem maar niet hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?
De jong in de spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
De volgende opstelling tegen Manchester United?
------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------
------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers
------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------
--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------
--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---
----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------
De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.quote:
De Boer wil Bulykin er niet inzetten, dus De Jong is dan toch een goed alternatief?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De jong in de spitsSpeel dan gewoon niet.
Fischer is een linker middenvelder toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
Fischer is spits/linksbuiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is een linker middenvelder toch?
Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |