Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht hij een contractvernieuwing
2 backs kopen dan bitte. Centraal zitten we redelijk goed met Alderweireld, Boilesen, Denswil en Van Rhijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Moeten zeker één of twee goede verdedigers bij. Toch denk ik dat een Denswil en een Dijks er snel aankomen en het niveau zeker aan kunnen.
Daarbij verwacht ik dat Vermeer tweede doelman wordt en Cillessen de kans krijgt.
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boilessen vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Daarnaast is hij geen back maar een centrale verdediger.
Is er 6 miljoen betaald voor Cillessen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hij kan zoveel verwachten... we kopen niet voor 6m een keeper om hem op de bank te zetten...
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tijdens de aflevering van Heilig Gras vorig jaar met Frank de Boer, zij FDB ook dat Boilesen uiteindelijk wel op LCB terecht komt. Begon De Boer zelf niet ook op LB en pas daarna kwam die in het centrum te staan?
Klopt. De Boer stond volgens mij ook LB in 1995.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik verwacht pas na volgend seizoen dat Boilesen een kans krijgt op LCV.
De Boer begon volgens mij idd op linksback om uiteindelijk centraal te belanden. Bogarde verving hem destijds toch als linksback?
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Om te rijpen is linksback goed. Ja, hij is méér een centrale verdediger maar voorlopig verwacht ik niet dat De Boer hem daar neerzet. Maar idd, natuurlijke opvolger van Vertonghen zou het kunnen zijn.
Lijkt een beetje traditie in NL, vleugelspelers die niet voldoen worden 1 of 2 linies naar achteren gehaald. Daardoor zijn het niet vaak echte killers, die zich er bijvoorbeeld ook niet voor schamen een bal de 2e ring in te trappen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Dijks kan ver komen en hij is van nature een linksback.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar het is geen linksback. Ik ben benieuwd of er echte linksbacks in de jeugd spelen.
Spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef ValHallen het volgende:
Posities die sowieso versterkt moeten worden: Rechtsback, linksback, verdedigende middenvelder, rechtsbuiten. Ervanuitgaande dat Greg weggaat deze zomer.
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
De volgende opstelling tegen Manchester United?
------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------
------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers
------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------
--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------
--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---
----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------
De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
iquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Guidetti het volgende:
Kan er iemand bevestigen of dat er idd 6 miljoen is betaald voor Cillessen?
Dat zou ik echt absurd vinden.
Waarschijnlijk nog niet inzetbaar. De lies stribbelt nog tegen. Verwacht hem maar niet hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel een team vol lichtgewichten, is Van Der Wiel nog geblesseerd?
De jong in de spitsquote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
De volgende opstelling tegen Manchester United?
------------------------------------------------------------------Vermeer----------------------------------------------------------------------
------Van Rhijn------------------------Alderweireld-------------------------Vertonghen-----------------------------------Koppers
------------------------------------------------------------------Aissati------------------------------------------------------------------------
--------------------------Eriksen-------------------------------------------------------------------Lodeiro----------------------------------
--------Ozbiliz----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sulejmani---
----------------------------------------------------------------De Jong----------------------------------------------------------------------
De Boer zal het met Aissati op CVM wel niet durven tegen Manchester United. Toch is het wat mij betreft een optie.
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.quote:
De Boer wil Bulykin er niet inzetten, dus De Jong is dan toch een goed alternatief?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De jong in de spitsSpeel dan gewoon niet.
Fischer is een linker middenvelder toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
Fischer is spits/linksbuiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is een linker middenvelder toch?
Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
Dat jullie je nog druk maken over de opstelling tegen ManU.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twijfelgeval want Fischer. Wellicht Bulykin nog een contract aanbieden van een jaar, en dan hopen dat Sigthorsson geen blessure meer krijgt.
Gewoon een nummer 10 naar mijn weten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is een linker middenvelder toch?
Zie eerst maar een dat Sightorsson ooit weer fit wordt. Ik geloof daar niet zo in.
Niets voor jullie?quote:Liverpool-aanvaller en oud-Ajacied Luis Suarez heeft zich mogelijk wel heel erg in zijn vingers gesneden. Zijn slechte gedrag in de wedstrijd van zaterdag tegen Manchester United kost hem mogelijk de kop.
Ian Ayre, algemeen directeur van Liverpool, is helemaal klaar met de Uruguayaan en wil op dit moment niets liever dan Suarez de deur wijzen op Anfield. The Sun meldt vandaag dat zelfs de verlate excuses van de speler hem waarschijnlijk niet kunnen redden. Liverpool voelt zich misleidt door "leugenaar" Suarez.
Ayre: "Voor de wedstrijd beloofde hij dat hij zich zou gedragen. Hij misleidde ons door Evra geen hand te geven." Eerder die week had Suarez verschillende topmensen van Liverpool gerustgesteld door te zeggen dat hij geen problemen had met de ontmoeting met Evra. "Nu blijkt dat dat niet waar was zijn we extreem teleurgesteld in hem", aldus Ayre.
Liverpool beraadt zich nog over de manier waarop Suarez gestraft zal worden voor zijn optreden.
Die trekjes heeft hij in Amsterdam geleerd.quote:
Kat in de zak gekocht he.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
Sigthorsson was bij Az toch ook eerst lang geblesseerd ( de eerste twee jaar toch? ) en pas op het laatst kwam hij aan spelen toe.
Tsja, compleet onderzoeken deze man, klopt toch echt niet zoals iedereen wel al vermoed.
Daarom juist?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die trekjes heeft hij in Amsterdam geleerd.
Je hebt volledig gelijk. M'n postratio Feyenoord:Ajax schommelt op een normale dag dan ook tussen 1:28 en 1:35.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
Blijft merkwaardig hoe mensen van andere clubs zich zo laten horen over Ajax. Ja, meer met Ajax bezig zijn dan met hun club, toch belangrijk he deze mooiste club ter wereld.
Wel grappig om te zien, blijf vooral bezig.
Say-wuuuut? Ik maak één post aangezien jullie een spitsentekort hebben en Suárez zomaar eens een goede oplossing zou zijn, en dan ben ik ineens 'mezelf aan het laten horen over Ajax'?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
Blijft merkwaardig hoe mensen van andere clubs zich zo laten horen over Ajax. Ja, meer met Ajax bezig zijn dan met hun club, toch belangrijk he deze mooiste club ter wereld.
Wel grappig om te zien, blijf vooral bezig.
Je moet je niet aangesproken voelen, eigenlijk had ik het niet tegen jou. Ach ja, dit wordt wellicht ook gezegd door supporters van bv. Feyenoord of Psv, maar dan andersom natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk. M'n postratio Feyenoord:Ajax schommelt op een normale dag dan ook tussen 1:28 en 1:35.
Ieder zijn club zullen we maar zeggen toch? Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, heeft toch geen enkele zin?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Say-wuuuut? Ik maak één post aangezien jullie een spitsentekort hebben en Suárez zomaar eens een goede oplossing zou zijn, en dan ben ik ineens 'mezelf aan het laten horen over Ajax'?.
Ik ben al weg, ik ga naar de DAADWERKELIJK mooiste club van de wereld, Feijenoord: daar waar -10 de fans NIET tegenhoudt om massaal met 45.000 man aanwezig te zijn tegen een nietszeggend team als Vitesse, waar jullie verdomme vorige week met 20.000 man de boot in gaan tegen Utrecht.
Of zou het toch te maken hebben met de prestaties dat ik het regenboogpatroon van de aRENa overal terug zag komen op televisie?
Doei!
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ieder zijn club zullen we maar zeggen toch?
Werd gezegd idd. Ach ja, kan er wel mee lachen. Maar idd, een stel vrijende lesbiennes op de tribune is héél wat smakelijker.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch?. Geintje.
Dat klopt ja! Daar is eigenlijk veel te weinig aandacht aan besteed. Het werd een beetje doodgezwegen dat nieuws.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yep. En jullie waren de club van homo-Nederland ofzo, toch?. Geintje.
Waarom denk je dat die gasten altijd met blote bovenbast tepelstreeltje spelen in vak 410?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Daar is eigenlijk veel te weinig aandacht aan besteed. Het werd een beetje doodgezwegen dat nieuws.
Ach...het heeft ook wel wat die nieuwe vlaggen voor 410.
[ afbeelding ]
Zonder problemen. Absoluut. Wij hebben een belachelijk makkelijk programma (enkel nog Twente en PSV uit en AZ thuis, voor de rest baggerteampjes, Groningen is 'uit' ook niet meer wat ze geweest zijn). Het makkelijkste programma uit de top 4.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor de Feyenoord-supporters: denken jullie dat jullie hoger gaan eindigen dan Ajax dit seizoen?
Vind overigens de nieuwe look wel leuk matchen bij de stoeltjes in de Arena.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die gasten altijd met blote bovenbast tepelstreeltje spelen in vak 410?Da's geen toeval hoor!
Kun je wel weer zien dat de supporters betrokken worden in het beleid van de club
Ja hoor. Komende weken kunnen wij prima uitlopen op Ajax tegen een RKC zonder Sno en terend op de wraakgevoelens tegen PSV.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor de Feyenoord-supporters: denken jullie dat jullie hoger gaan eindigen dan Ajax dit seizoen?
Ik waardeer je enthousiasme, maar persoonlijk denk ik dat Ajax op zijn minst boven Feyenoord gaat eindigen. Maar ja, uiteindelijk is het allemaal logisch.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zonder problemen. Absoluut. Wij hebben een belachelijk makkelijk programma (enkel nog Twente en PSV uit en AZ thuis, voor de rest baggerteampjes, Groningen is 'uit' ook niet meer wat ze geweest zijn). Het makkelijkste programma uit de top 4.
Ik sluit een landskampioenschap absoluut niet uit voor Feijenoord. Schat onze kansen op zo'n 30%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |