abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107925808
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Invloed van Cruijff. ;)
Serieus, tot nu toe is Ajax zo onthutsend slecht bezig dat ik denk dat de poel des verderfs wel is bereikt en het vanaf nu alleen nog maar beter kan gaan.
Daarbij heeft Ajax een eenvoudig programma voor de boeg.
Dat dachten wij ook in 2006 :D _O- En daar bleven we nog 5 jaar in hangen. Daarnaast, hoe zou Cruijff in zo'n korte tijd invloed moeten hebben op het huidige elftal? Door zelf weer te gaan spelen? :?
pi_107925856
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geen concreet argument dus. :P
:)

Nou weet je, ik denk dat de spelers van Ajax nu toch wel bewust zullen zijn dat er vooruit gedacht moet worden en daar ook naar gehandeld zal moeten worden om de tegenstanders niet altijd in de kaart te spelen en meer uitgegaan zal worden van eigen kracht.
pi_107925888
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat dachten wij ook in 2006 :D _O- En daar bleven we nog 5 jaar in hangen. Daarnaast, hoe zou Cruijff in zo'n korte tijd invloed moeten hebben op het huidige elftal? Door zelf weer te gaan spelen? :?
Oplossing is toch redelijk eenvoudig Helpmefok? Cruijff 23 keer klonen en je hebt een aardige selectie dacht ik zo. :9 :9
pi_107925896
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Nou weet je, ik denk dat de spelers van Ajax nu toch wel bewust zullen zijn dat er vooruit gedacht moet worden en daar ook naar gehandeld zal moeten worden om de tegenstanders niet altijd in de kaart te spelen en meer uitgegaan zal worden van eigen kracht.
De spelers van Ajax lopen er per week slapper bij, niemand lijkt het naar zijn zin te hebben, het is geen hecht collectief. Geloof me, het gaat helaas niet gebeuren.
pi_107925912
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.
pi_107925947
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De spelers van Ajax lopen er per week slapper bij, niemand lijkt het naar zijn zin te hebben, het is geen hecht collectief. Geloof me, het gaat helaas niet gebeuren.
Ik denk dat de ommekeer niet lang op zich laat wachten. Het spel van Ajax val ik eerlijk gezegd van in slaap. Ik wil liefst weer wakker worden om weer écht voetbal te kunnen zien in de Arena.
pi_107925978
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:27 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Invloed van Cruijff. ;)
Serieus, tot nu toe is Ajax zo onthutsend slecht bezig dat ik denk dat de poel des verderfs wel is bereikt en het vanaf nu alleen nog maar beter kan gaan.
Daarbij heeft Ajax een eenvoudig programma voor de boeg.
Invloed van Cruijff zal dit seizoen niet meer merkbaar zijn. Je moet het vooral hebben van het leegstromen van de ziekenboeg en de resultaten van de concurrentie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107925997
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik denk dat de ommekeer niet lang op zich laat wachten. Het spel van Ajax val ik eerlijk gezegd van in slaap. Ik wil liefst weer wakker worden om weer écht voetbal te kunnen zien in de Arena.
Dan zul je nog op z'n minst tot het eind van dit seizoen moeten wachten, als het niet 1 of meer seizoenen is. De volledige selectie zal vervangen moeten worden op een speler of 3 na.
pi_107926040
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zie die eigen kracht niet zo eerlijk gezegd. Het is te hopen voor jullie dat zo'n Vertonghen niet geblesseerd raakt want dat is de enige die Ajax-waardig is in heel dat elftal.
Meer van balbezit uitgaan en van daaruit gevaarlijk worden. Hoe slecht deze selectie ook is, toch kan dit wel gaan gebeuren. Met Aissati is er een speler die van achteruit het spel prima kan verdelen, een speler die de basiselementen van het voetbal begrijpt en vooruit denkt.
Ook al gaat Ajax nog een paar keer onderuit dit seizoen, ik weiger te geloven dat er meer fysiek bij moet, maar des te meer dat het elftal wakker moet worden en de spelers op de meest logische plekken kunnen voetballen.

Kan jij of iemand anders mij uitleggen waarom De Boer vorig seizoen, zeker de tweede helft, koos om met Anita op CVM te voetballen en dit seizoen niet meer?
Natuurlijk, Aissati deed dit uitstekend tegen Nac en hij kan dit ook. Maar denk niet dat De Boer dat nog vaak doet.
pi_107926093
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vertonghen maakt mooie rushes, maar vaak is hij te passief. Verdedigend ook niet al te best. Hij lijkt vaak afwezig.

Lodeiro, Eriksen, Serero, ( die helaas geen kans krijgt ) Aissati, Van der Wiel, Boilesen, Cillessen en Anita zijn eigenlijk de énige ( vind ik persoonlijk ) die meekunnen in het spel wat De Boer voor ogen heeft.
pi_107926196
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Vertonghen maakt mooie rushes, maar vaak is hij te passief. Verdedigend ook niet al te best. Hij lijkt vaak afwezig.

Lodeiro, Eriksen, Serero, ( die helaas geen kans krijgt ) Aissati (twijfelgeval: eerder niet dan wel), Van der Wiel, Boilesen, Cillessen en Anita zijn eigenlijk de énige ( vind ik persoonlijk ) die meekunnen in het spel wat De Boer voor ogen heeft.
Sorry...meer kan ik er niet van maken.
pi_107926261
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Verschil van mening mag toch? Daarvoor is toch een forum.
Anders kunnen we FOK! wel opdoeken. :P
pi_107926575
Aissati is de ideale back-up voor CVM. Klinkt gek.
pi_107928033
quote:

[..]

:') !
pi_107928100
Wat is deze 80% van de posts op deze pagina zijn Feyenoorders. Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
pi_107928126
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is deze 80% van de posts op deze pagina zijn Feyenoorders. Hoe dan ook hoeveel denken jullie dat Ajax wint tegen Man United?
Hoe hoger je klimt, hoe harder je valt he? ;)
pi_107928151
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:') !
Ja...dat hele rijtje is toch onder het niveau dat Ajax na moet streven? Hoe ze dat grote aantal koekebakkers bij elkaar hebben weten te sprokkelen is me een raadsel. :')
pi_107928155
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoe hoger je klimt, hoe harder je valt he? ;)
Maakt niet uit met een realistische kijk kijk je toch minder uit naar de wedstrijd :+
pi_107928212
quote:

[..]

Ik denk dat Lodeiro en Boilesen het wel aankunnen. Dus dan heb je (in mijn ogen): Alderweireld, Vertonghen, Greg, Eriksen, Boerrichter, Lodeiro, Boilesen. Vertonghen en Greg zullen wel vertrekken. Anita vind ik opzich wel een aardige speler, mits op het middenveld, dus die mag er van mij ook wel bijblijven. De rest op op korte termijn wegwezen bitte.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_107928224
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Maakt niet uit met een realistische kijk kijk je toch minder uit naar de wedstrijd :+
Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.
pi_107928240
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:44 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik denk dat Lodeiro en Boilesen het wel aankunnen. Dus dan heb je (in mijn ogen): Alderweireld, Vertonghen, Greg, Eriksen, Boerrichter, Lodeiro, Boilesen. Vertonghen en Greg zullen wel vertrekken. Anita vind ik opzich wel een aardige speler, mits op het middenveld, dus die mag er van mij ook wel bijblijven. De rest op op korte termijn wegwezen bitte.
Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC? :')
pi_107928250
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef muzas het volgende:

[..]

Nee hoor. Normaal moet ik vliegen om naar ManUtd te kunnen kijken, nu 20 minuten fietsen. Ik vind het prachtig. Kansen zijn 0, zeker als ManUtd op volle oorlogssterkte komt. Maar ik vind het prachtig bovenal.
Ik zeg ook 'minder ernaar' uitkijken doe ik sowieso :) Was ook oprecht blij met deze loting.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Lodeiro? Waar komt ineens dat vertrouwen in die man vandaan dan? Dat is toch gewoon je typische speler voor clubs als Roda, NAC of NEC? :')
Heb ik opgegeven Lodeiro/Lodessi is super wereldtop. Omdat hij beter is dan Janssen speltechnisch of zoiets.
pi_107928251
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef muzas het volgende:

[..]

Geweldig idd om met grote cijfers ingemaakt te worden. :') Wat is daar nu prachtig aan?
pi_107928286
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zeg ook minder ernaar uitkijken doe ik sowieso :) Was ook oprecht blij met deze loting.
Het heeft ook wel iets comfortabels om te weten dat je er door Man Utd. uitgekegeld wordt ipv op beschamende wijze door een of andere Europese laagvlieger. Dan hou je dat imago nog enigszins overeind.
pi_107928298
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet mee eens, wordt in Zuid-Amerika gezien als een heel groot talent. Vergeet ook niet dat zijn natuurlijke positie de 'nummer 10' positie is. Hij is technisch echt heel begaafd.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')