goed naar DeWolff geluisterdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Birth of Joy is wel echt een aanrader, leuk Nederlands bandje
klopt, die vorige cd heeft het bij mij ook een stuk minder gedaan. Maar inderdaad, Birth of Joy is op dit moment een goeie volger van DeWolff jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
goed naar DeWolff geluisterdhopen dat ze niet doorslaan in het gefreak zoals DeWolff wel is gaan doen.
Nee, is dat al gelekt dan? Want dan ga ik er morgen eens goed naar luisteren.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album van Blood Red Shoes al geluisterd?
Dat dacht ik maar volgens mij is het niet zoquote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, is dat al gelekt dan? Want dan ga ik er morgen eens goed naar luisteren.
Ja die ken ik, the vaccines vind ik echt geen reet aan. Elk nummer lijkt wel hetzelfde, als ik die nummers hoor kan ik ze nooit uit elkaar houden. Ik dacht dat ik Arctic monkeys erbij had gezet, maar ik had gefaald. Maar, die ken ik ook vind ik heel erg vet. Die nieuwe single is ook goed, echt heel goed dat ze zich zo ontwikkeld hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik zou gaan voor The Vaccines, Howler of Arctic Monkeys, die zitten niet te ver af van die drie bands die je noemt.
Absoluut, echt een hele lekkere plaat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef Radioheader het volgende:
Die Clouds Nothing nu een keer geluisterd, maar wow wat een fucking vette cd!
Qft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef Radioheader het volgende:
Die Clouds Nothing nu een keer geluisterd, maar wow wat een fucking vette cd!
Hmm, toch maar een nieuwe poging wagen. Ik kwam er niet echt in, vooralsnogquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Absoluut, echt een hele lekkere plaat.
Is Yellow Ostrich hier trouwens al genoemd? Debuutplaat is vorig jaar uitgekomen en nu al een tweede. Ik zet het net aan en, wow, dat is fijn. OOR zegt erover: "twee jaar geleden was het The Soft Pack dat grossierde in melodieuze gitaarrock met een punch waar we hier op de redactie erg blij van werden. Nu is het Yellow Ostrich."
Ik werd meteen al overtuigd door de opener, Elephant King.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, toch maar een nieuwe poging wagen. Ik kwam er niet echt in, vooralsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |