Wow, goede tip! Reverence For Fallen Trees vind ik nog steeds een pareltje maar die onlangs uitgekomen EP van The Black Atlantic was een teleurstelling ja.. Dit niet. Maar even het album beluisteren danquote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef Norrage het volgende:
Er worden wel hele mooie Nederlands platen uitgebracht dit jaar zeg
Die van Kim Janssen (nu op de luisterpaal) is ook wel erg mooi zeg! (wat mij betreft mooier dan de platen van zijn band The Black Atlantic)
Slechte luisterpaal kwaliteit? Ach, merk ik niks vanquote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wow, goede tip! Reverence For Fallen Trees vind ik nog steeds een pareltje maar die onlangs uitgekomen EP van The Black Atlantic was een teleurstelling ja.. Dit niet. Maar even het album beluisteren danjammer van die slechte luisterpaalkwaliteit
Ik ook niet maar 112 kbps (nog niet eens 128 kbps) vind ik toch een beetje te magertjes.. Ik had gehoopt dat ze dat zouden wijzigen met de upgrade van de website. Langs de andere kant, zo heb je wel een reden om het te kopen natuurlijk en vermijden ze rips. Ik begrijp het wel, maar beetje jammer. Maar voor obscure, Nederlandse albums als dit zit er weinig anders opquote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Slechte luisterpaal kwaliteit? Ach, merk ik niks vanBen geen audiofiel
Hmm, zie nu dat het wel eens wat later gebeurde ja (dacht dat het wel eens in januari al gemaakt werd, maar dat had ik dus mis).quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha wow, dat is wel een snelheidsrecordjeMaar ik heb het topic gevolgd, ben erg benieuwd.
Dit doet me niet zoveelquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Felagund het volgende:
Er komt een nieuwe M. Ward op 10 april.
Voorproefje:
lol wtf nooit van gehoord maar dat klinkt wel vetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Caravan Palace is met een nieuw album gekomen
Die hele gave electro swing van een paar jaar terug, met die robots die scattend over django reinhardt gitaren losgaan!
Het eerste wat ik er zo van hoor klinkt tof. Het truukje blijft tzelfde, een paar vernieuwingen, maarja, ik vind het niet erg dat ze niet veel verandert zijn.
Doet me wel aan Parov Stelar denken. En sommige nummers van Yonderboiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Caravan Palace is met een nieuw album gekomen
Die hele gave electro swing van een paar jaar terug, met die robots die scattend over django reinhardt gitaren losgaan!
Het eerste wat ik er zo van hoor klinkt tof. Het truukje blijft tzelfde, een paar vernieuwingen, maarja, ik vind het niet erg dat ze niet veel verandert zijn.
Nog best een aardige post-rock achtig bandje ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
de beste artiestennaam van de wereld heeft ook weer een album op de luisterpaal staan: Kiss the anus of a black cat. Meteen omarmt door hipsters wereldwijd waarschijnlijk
Even op de inmiddels heel lang wordende te-luisteren-lijst zetten. Volgens mij was die vorige ook wel oké.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:45 schreef Maisnon het volgende:
Bear in Heaven heeft ook een nieuw album en ik vind het fijn klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |