Ja, ze zijn een erg leuke band. Lang niet meer gelusiterd though, maar weer eens doenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef portie het volgende:
[..]
Daar kan ik wel inkomen... Alleen POP ETC? wat een boutnaam. Maar ze hebben een tof liedje
WOensdag shearwaterquote:
Nee, ik kan nietquote:
quote:
Was erg goed! Wel een beetje eentonig live (ik mis de veelzijdigheid die ik over de verschillende albums wel hoor). Maar de 1 uur 15 minuten was dan ook een prima tijd!quote:
Heb je het nou over het hele album, of over die single??quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef N.i.c.k het volgende:
Misschien wurm geslagen door de 'dwdd'over exposure, dan wel niet meegaan in de heisa, en hem enkel naar rato van kwaliteit waarderen :p?
Ik kan ook niks met het nummer, dat wel een knip en plak compositie lijkt van wat eerst 15 nummers waren. Een beetje als de hype van het fusion koken, die drang om zoveel mogelijk stijlen te mixxen, totdat je iedere identiteit verliest en slechts stijlloze muziek overhoudt.
Het is inderdaad too much, met name dat einde gaat nergens meer over. Ik zou dan ook zeggen; spreek je uit. Durf te kiezen,ipv denken artistiek en cultureel heel verantwoord bezig te zijn door een soort muzikaal relativisme.
Maar dat vind ik in zijn algemeenheid. Die cross-overs zijn leuk. Klassiek meets pop, meets hiphop etc. Maar eigenlijk staat alleen de combinatie an sich nog centraal zonder dat de muziek op zijn eigen merites beoordeelt wordt. Makkelijk waardering oogsten, omdat het zo verantwoord wordt bevonden.
Dus Kyteman. Ga klezmer spelen, of maak hip hop als Relax, of ga popliedjes met een trompet maken. Maar kies. Je componeert niet voor volkskrant recensenten.
Zo, mijn mening
Het eerste album vond ik niks. Het Kytecrash album vond ik dan al wel met vlagen beter. En deze weet ik zojuist nog niet. Ik ben denk ik niet zo'n fan van deze muziek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Norrage het volgende:
http://open.spotify.com/artist/1b4TI03HCPgv8pizohyjRB
De nieuwe Kyteman staat op spotify. Ik vind het niet meevallen....
Maar live zal het wel weer helemaal overweldigend fantastisch zijn
Het is nu een beetje een mix van klassiek, jazz, postrock, hiphop, opera, orkest en een heel klein beetje pop. Wat teveel van het goede
Ik vond het eerste album verschrikkelijk (met uitzondering van Sorry en 1 nummer). Kytecrash ook relatief waardeloos album, maar wel te pruimen. Kyteman is echt alleen live de moeite waard,vind ik...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Het eerste album vond ik niks. Het Kytecrash album vond ik dan al wel met vlagen beter. En deze weet ik zojuist nog niet. Ik ben denk ik niet zo'n fan van deze muziek.
Al is 'Sorry' geniaal natuurlijk.
Welke andere leuke bands zitten daar dan nu? Want ik kan er niet zoveel noemenquote:Op zondag 1 april 2012 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Of Monsters and Men is overigens (wéér) een leuk uitbundig Scandinavisch bandje. Je vraagt je inmiddels wel af wat ze daar eten
de laatste jaren zie je er wel meer. Asteroids Galaxy Tour, tijdje terug Alphabeat en Mando Diao, The Hives is nou ook niet ingetogen inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke andere leuke bands zitten daar dan nu? Want ik kan er niet zoveel noemen
Hmm, die plaats ik toch wel wat in een ander genre...Maar op zich goede tip, ik begrijp waarom je ze noemt, maar ik ken ze uiteraard alquote:
Ja, Live lijkt me het echt megasaaiquote:Op maandag 2 april 2012 14:07 schreef Z het volgende:
Uiteraard.
Ik heb Destoyer live gezien vorig jaar, dat werd toch wat saai op een gegeven moment. Het was wel boven verwachting druk, best een populaire band.
Toch maar 5 hitsquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef Z het volgende:
Nee hoor. Volg je http://www.gorillavsbear.net ? Die houdt zich o.a. bezig met dat soort bandjes
Nouja, dat vorige album was natuurlijk wel enorm uniek. Ik ken geen enkel album van die stijl. Dit is nu gewoon een lekker folk album. Wat rockender dan haar vorige solo-werk, dat wel, en daarom ook beter, want ze is enorm veelzijdig!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:37 schreef Felagund het volgende:
Maar eens luisteren, weer in dezelfde stijl?
Klinkt weer heerlijkquote:
Fuck it. Deze maand begint te goed. begint geweldig het albumquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ik spam ondertussen dit hele topic vol, maar ook de nieuwe M.Ward is nu te luisteren:
http://www.deezer.com/en/(...)nd-companion-1637008
Klinkt goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fuck it. Deze maand begint te goed. begint geweldig het albumIk had een lage verwachting want dat nummer wat we al konden horen vond ik niks, maar dit is M.Ward rockender dan ooit!
EnZooey
![]()
doet mee
Nee, echt helemaal niks deze. Zonder zangeres blijft er niet veel over.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:22 schreef Norrage het volgende:
Klinkt weer heerlijk
Wat minder psychedelisch dan de vorige, en daardoor iets toegankelijker, maar heerlijk sfeervol en lekker veel gitaar. Topband ook!!
Die mis ik ook wel, maar ik vind het desalniettemin lekker klinken hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, echt helemaal niks deze. Zonder zangeres blijft er niet veel over.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Chromatics: goffer alweer zo'n ding vol overdreven reverb, zing gewoon normaalheb er genoeg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |