Hmm, die plaats ik toch wel wat in een ander genre...Maar op zich goede tip, ik begrijp waarom je ze noemt, maar ik ken ze uiteraard alquote:
Ja, Live lijkt me het echt megasaaiquote:Op maandag 2 april 2012 14:07 schreef Z het volgende:
Uiteraard.
Ik heb Destoyer live gezien vorig jaar, dat werd toch wat saai op een gegeven moment. Het was wel boven verwachting druk, best een populaire band.
Toch maar 5 hitsquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:59 schreef Z het volgende:
Nee hoor. Volg je http://www.gorillavsbear.net ? Die houdt zich o.a. bezig met dat soort bandjes
Nouja, dat vorige album was natuurlijk wel enorm uniek. Ik ken geen enkel album van die stijl. Dit is nu gewoon een lekker folk album. Wat rockender dan haar vorige solo-werk, dat wel, en daarom ook beter, want ze is enorm veelzijdig!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:37 schreef Felagund het volgende:
Maar eens luisteren, weer in dezelfde stijl?
Klinkt weer heerlijkquote:
Fuck it. Deze maand begint te goed. begint geweldig het albumquote:Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef Norrage het volgende:
Ik spam ondertussen dit hele topic vol, maar ook de nieuwe M.Ward is nu te luisteren:
http://www.deezer.com/en/(...)nd-companion-1637008
Klinkt goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fuck it. Deze maand begint te goed. begint geweldig het albumIk had een lage verwachting want dat nummer wat we al konden horen vond ik niks, maar dit is M.Ward rockender dan ooit!
EnZooey
![]()
doet mee
Nee, echt helemaal niks deze. Zonder zangeres blijft er niet veel over.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:22 schreef Norrage het volgende:
Klinkt weer heerlijk
Wat minder psychedelisch dan de vorige, en daardoor iets toegankelijker, maar heerlijk sfeervol en lekker veel gitaar. Topband ook!!
Die mis ik ook wel, maar ik vind het desalniettemin lekker klinken hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, echt helemaal niks deze. Zonder zangeres blijft er niet veel over.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Chromatics: goffer alweer zo'n ding vol overdreven reverb, zing gewoon normaalheb er genoeg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop