quote:Op zondag 12 februari 2012 16:03 schreef Z het volgende:
Ik vind die Shearwater maar een beetje saai.
Je had naar The Walkabouts in Paradiso gekundquote:Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef Norrage het volgende:
Na een concertloze januari begint het nu weer volop te komen.
Zag Tindersticks ook nog staan ja. Wel veel geld jaquote:Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef Felagund het volgende:
Ik heb alleen Springsteen staan in mei, maar dat is ook niet echt indie.
Zou wel graag naar Tindersticks willen in maart, maar dat kost 30 euro (volgens mij nog zonder abo), dat is mij iets teveel voor een band die ik niet zo goed ken.
volgens RYM 19 februari.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef Maisnon het volgende:
Ladyhawke dr album moet ook bijna uitzijnheb ik toch wel een zwak voor.
Ik heb ondertussen naar meerdere keren luisteren besloten dat ik de Blaudzun maar kut vindquote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef methodmich het volgende:
Hospital Bombers
Moss
School Is Cool
Blaudzun
Alle vier al in principe goed genoeg voor een jaarlijstje, dus ben benieuwd wat het jaar nog meer zal gaan brengen!
Ik zal ze even toevoegenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:46 schreef ranja het volgende:
Trouwens (voor de OP?):
2003 - eindlijstjes
en van 2002 zelfs meerdere:
Beste cd 2002?
Favoriete platen van 2002
Beste Fok-CD 2002 Verkiezing!
2001:
Beste cd 2001
Muziekjaar 2001: Blik terug. Hoogte/dieptepunten.
Ladyhawke, dat is toch een niveautje commercieel zoals Lady Interbellum, La Roux, Birdy en zo? Daar zit ik niet echt op te wachtenquote:
Lach je nou mij of Lady antebellum uit?quote:
Ik onthoud geen namen van kutmuziekquote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hangt ervanaf of het een typo was
La Roux en Birdy hoor ik 0 overeenkomst in, dus oordeel zelf :quote:Op zondag 12 februari 2012 17:19 schreef Norrage het volgende:
Ladyhawke, dat is toch een niveautje commercieel zoals Lady Interbellum, La Roux, Birdy en zo? Daar zit ik niet echt op te wachten
Ik had het voornamelijk over het commerciele niveau, niet de muziekstijl. Ik zal eens luisteren, ik geloof dat ik Ladyhawke ooit op mijn computer had staan en direct er weer afgegooid hadquote:Op zondag 12 februari 2012 17:34 schreef ranja het volgende:
[..]
La Roux en Birdy hoor ik 0 overeenkomst in, dus oordeel zelf :
Is al een tijdje gelekt hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Norrage het volgende:
En even over de TT: Ik kijk ook heel erg uit naar Perfume Genius
Ja heb alleen nog niet weten te vindenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is al een tijdje gelekt hoorIk was best wel fan van zijn eerste, maar heb deze nog niet beluisterd. Ben ook wel benieuwd, fijne concertherinneringen aan.
Pff, daar heb ik één nummer van gehoord, maar dat vond ik echt helemaal niets.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Norrage het volgende:
En even over de TT: Ik kijk ook heel erg uit naar Perfume Genius
De keren dat ik van een album een nummer opzette, het niets vond, het terug afzette en dan een paar maanden later erachter kwam dat het toch een goed album was dat de moeite loonde, zijn ondertussen ontelbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pff, daar heb ik één nummer van gehoord, maar dat vond ik echt helemaal niets.
Don't know about de vergelijking met The Knife, maar die track die je laatst postte van Grimes vond ik wel leuk iig.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef Maisnon het volgende:
Grimes vond ik ook wel tof, sommige nummerselectro nogwat. Een nummer vond ik op the Knife lijken, maar dan zonder de typische vocals
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De keren dat ik van een album een nummer opzette, het niets vond, het terug afzette en dan een paar maanden later erachter kwam dat het toch een goed album was dat de moeite loonde, zijn ondertussen ontelbaar![]()
Het is niet "briljant" oid maar ik vind het wel ontroerend, dat eerste album. Zeker als je de verhalen erachter leest. En oké, ik heb ook goede herinneringen aan hem omdat ik bij zijn eerste uitverkochte concert ooit was. Hij was zo aangedaan van het "grote" en enthousiaste publiek dat hij uitzonderlijk een encore deed, een onvoorziene Neil Young cover. Echt mooi. En nadien heb ik hem nog ontmoet en heb ik met hem mijn eerste "artiestenfoto" ooit genomenDus alle objectiviteit is bij mij volledig weg, hehe
Tof!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Norrage het volgende:
[..]Mooi verhaal
enne, deze band verdient ook wat aandacht vind ik!
Jazeker, beetje aparte mix van muziekstijlen maar erg vrolijk. Doet me nog het meest aan een vrolijke Spinvis denken. En ze hebben cd-presentatie de 26e in de Ekko, ga ik denk wel even buurtenquote:
En Perfume Genius is als vertrouwd. Erg mooi minimalistisch Piano album weer!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is al een tijdje gelekt hoorIk was best wel fan van zijn eerste, maar heb deze nog niet beluisterd. Ben ook wel benieuwd, fijne concertherinneringen aan.
Doet me aan alles behalve Spinvis denken.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jazeker, beetje aparte mix van muziekstijlen maar erg vrolijk. Doet me nog het meest aan een vrolijke Spinvis denken. En ze hebben cd-presentatie de 26e in de Ekko, ga ik denk wel even buurten
[..]
En Perfume Genius is als vertrouwd. Erg mooi minimalistisch Piano album weer!
Ik dacht vooral een beetje aan de electronische, verrassende instrumentale effecten. En de aparte, Nederlandstalige teksten met een wat aparte stemquote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Doet me aan alles behalve Spinvis denken.
Eerder Tom Pintens maar dan pakkender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |