Wat deed je op een damens toilet, grown a pussy?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Rave_NL het volgende:
Terug in NL kijkt er niemand meer naar jullie om...
- een anonieme schrijver op het damestoilet in TK
Aan mijn trekken komen?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat deed je op een damens toilet, grown a pussy?
Denken dat er geen alternatief is bij ongesteldheid...quote:Op zondag 12 februari 2012 03:05 schreef -Amber- het volgende:
Was ze ongesteld dat het bij trekken bleef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelde.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Rave, jij speelt toch Napoleon en Empire Total War ofnie?
Die horns doen nog steeds zeer aan je knar?quote:
Erwin, ik heb nog nooit op een van jouw links geklikt omdat ik weet dat het pure bagger is.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die horns doen nog steeds zeer aan je knar?
Repetief, slechte AI, nog steeds niet bugvrij, daarnaast musketten..quote:
LOL, ik heb erop geklikt!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin, ik heb nog nooit op een van jouw links geklikt omdat ik weet dat het pure bagger is.
Luister jij nou gewoon eens naar matisyahu. Heerlijk op de vrije zondag.
Yesh, zonder kingdoms jammergenoeg. Dus ik kan heel veel mods niet spelenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Repetief, slechte AI, nog steeds niet bugvrij, daarnaast musketten..
Ben jij bekend met Medieval 2: TW?
Die vrouw heb geen tieten!quote:
Het beste rendement wat je uit 4 euro kan halen is kingdoms aan te schaffen, en dan Stainless Steel te downloaden.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, zonder kingdoms jammergenoeg. Dus ik kan heel veel mods niet spelen.
Maar Empire en Napoleon met Darthmod is echt hemels. Ik vond de battles zonder Darthmod geen flikker aan, maar nu is het echt gaaf. Misschien een keertje samen een battle doen ofzo?
Ik heb nu een liveset van Cari Lekebusch van twee en een half uur in de wagen. Erg fijn.quote:
Vertel.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:20 schreef Pumatje het volgende:
Skieten met een kanon!
( dit is meer voor de SC).
Moet je 120 rijden om het warm te krijgen in de auto (Y)quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb trouwens het idee gekregen dat de fan van mn autoradiator het niet meer doet. Niet dat je er met deze temps iets van merkt ofso maar toch. Vorige week ff de klep open gedaan en ff stationair laten draaien en toen stond dat ding dus stil en maakte beetje vastgelopen geluid.
Dat dus!quote:
Thx, die link leen ik even voor in een ander topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Sloggi het volgende:
'De ongecoördineerde bezuinigingen op defensie zijn zeer schadelijk.'
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eer-schadelijk.dhtml
Geeft niks. Zijn we wel gewend van jou.quote:
Neu verwarming doet het prima. Merk alleen dat als ik net aan het rijden ben de olietempmeter redelijk hoog uitslaat, maar als ik langer rij met hogere snelheid dat die temp weer snel zakt naar normaal. Denk dat het komt doordat de radiator door de luchtinlaat aan de voorkant gewoon passief gaat werken, en met deze kou gaat dat ook prima. Denk alleen dat als het weer zomer word het wel een probleem kan worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je 120 rijden om het warm te krijgen in de auto (Y)
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Zijn we wel gewend van jou.
Hele kleine vlokjesquote:Op zondag 12 februari 2012 16:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is het aan de overkant van de plas gaan sneeuwen? Hier niet.
Lol seriously?quote:You would get more of a reaction from an infantry soldier wearing body armour if you pissed on him rather than shoot him with a few 9mm PARA (the few versions allowed in armed conflict). A Western Infantry solder would do more damage to you with his hands than the bruised rib and serious adrenilin rush you just gave him if you shot him with a 9mm.
3de van rechts bovenste rij is Rave?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
En hier dan een DEF SC groepsfoto.
[ afbeelding ]
3e linksquote:Op zondag 12 februari 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3de van rechts bovenste rij is Rave?
Supergrover.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3de van rechts bovenste rij is Rave?
Supergrover is Sesamstraat.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je staat er wel erg peppie bij dan
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Shoarma: check.
Pitabroodjes: check.
HJ: check
Moeilijk veel knoflook: check.
Etenstijd
In de bonus gekocht bij de appie zekerquote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Shoarma: check.
Pitabroodjes: check.
HJ: check
Moeilijk veel knoflook: check.
Etenstijd
Tuurlijk Piñoquote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Supergrover is Sesamstraat.
Wanker..
Back up.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt 9mm wapens gebruiken op het slagveld?
Helm gooien dacht ik altijdquote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Back up.
Of denk je dat ik, als m'n colt afgevuurd is binnen 20 meter, ik mijn lul uit mijn broek haal om die vent onder te pissen.
Kogelwerend is overrated, je hebt nog steeds 50% van je lichaam wat niet beschermd wordt.
Maar waarom dan niet hoger kaliber backup, zoals .45 ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Back up.
Of denk je dat ik, als m'n colt afgevuurd is binnen 20 meter, ik mijn lul uit mijn broek haal om die vent onder te pissen.
Kogelwerend is overrated, je hebt nog steeds 50% van je lichaam wat niet beschermd wordt.
Maakt niet zo heel veelquote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet hoger kaliber backup, zoals .45 ofzo?
Omdat Nederland hequote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet hoger kaliber backup, zoals .45 ofzo?
bruut.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
hoog, straks heb ik miss een aanbod voor je voor die kut krokodil
Foutparkeren en wildplassen?quote:
Belediging en boerkaverbod.quote:
quote:
Eerste is correct, tweede betreft snelheidsovertreding begaan door broertje van Lotusss die m'n auto geleend heb!quote:
En is dus ook correctquote:Op zondag 12 februari 2012 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerste is correct, tweede betreft snelheidsovertreding begaan door broertje van Lotusss die m'n auto geleend heb!
Ik kon lullen als brugman, die prent kwam erquote:
En terecht, broertje van lotusss begaan, jij bent houder. Ga maar in bezwaar en zeg maar dat lotusss broertje was, weg boete aan jou, hoi boete aan bro. Of je mag het zelf verhalen. Jammer he, zelf verantwoordelijk zijn voor je autoquote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kon lullen als brugman, die prent kwam er
Broertje Lotusss gaat dokken hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 20:25 schreef Esses het volgende:
[..]
En terecht, broertje van lotusss begaan, jij bent houder. Ga maar in bezwaar en zeg maar dat lotusss broertje was, weg boete aan jou, hoi boete aan bro. Of je mag het zelf verhalen. Jammer he, zelf verantwoordelijk zijn voor je auto
quote:
Nou, de snelheidsovertreding kun je door schuiven idd naar Lotuss der broertje..quote:
Is echt klote. Er was al weinig parkeergelegenheid....quote:
Ik ken de situatie niet bij jullie dus kan er niet over oordelenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is echt klote. Er was al weinig parkeergelegenheid....
Maar sinds dat er een nieuw school/zorg centrum is, hebben medewerkers van het ziekenhuis hun parkeervergunning opgezegd en parkeren ze gratis bij dat centrum.
Nu is het dus voor ons bewoners nog moeilijker om te parkeren... dus ErwinRommel parkeerde zijn auto na een lange dag werken aan de overkant hij garages, zonder de uitgangen te beletten, maar het is geen geldig parkeervak...
¤76, eigenlijk ¤70quote:Op zondag 12 februari 2012 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Nou, de snelheidsovertreding kun je door schuiven idd naar Lotuss der broertje..
85 euro voor foutief parkeren?
Gemeentelijke belasting @ lotusss, neem je toch een parkeervergunning?quote:
Als ze parkeervergunningen aanboden bij ons in de buurt, GRAAG! Willen we best voor betalen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Gemeentelijke belasting @ lotusss, neem je toch een parkeervergunning?
Druk met koken nu, en met werk alles toppiequote:Op zondag 12 februari 2012 20:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja.. 6 euro administratie kosten..
Ja alles goed hier.. met jou dan?
zknhuis?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ze parkeervergunningen aanboden bij ons in de buurt, GRAAG! Willen we best voor betalen.
Maar er zijn geen vergunningsvakken.
Nu nog eten? Toko? Nieuw huisje? Ik heb wat gemist dus?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Druk met koken nu, en met werk alles toppie
En onze eigen toko erbij.
Nog steeds in opleiding?
Algemene ingang van het ziekenhuis is op 400m rijden , maar 200m hemelsbreed.quote:
Ja maar die hebben hun vergunningen opgezegd, dus is er voor jullie ruimte?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Algemene ingang van het ziekenhuis is op 400m rijden , maar 200m hemelsbreed.
Is alleen voor werknemers van het ziekenhuis...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar die hebben hun vergunningen opgezegd, dus is er voor jullie ruimte?
Toko is geen huisje..... zijn een webshop aan het bouwen/inrichten etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nu nog eten? Toko? Nieuw huisje? Ik heb wat gemist dus?
Jupp, sowieso nog 2,5 jaar...
Bestaat een jaar of 2 nu. Is door het CJIB in rekening gebracht op mulders.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:32 schreef hcwp het volgende:
Is die 6eu adminikosten iets nieuws? Zag het net ook bij wegmisbruikers...
Pff. Smerige afzetters zijn het.quote:
En terrecht. Wij hebben, ondanks ons drukke verkeersnet, ook de minste dodelijke slachtoffersquote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pff. Smerige afzetters zijn het.
Nederland heeft hoogste boetes van West-Europa
http://www.rtl.nl/%28/act(...)oetes-van-europa.xml
Nogal wiedes. De grootste afgrond is tien centimeter diep, de brakste weeromstandigheden zijn een beetje sneeuw op z'n tijd en de wegen zijn ontworpen voor snelheden die de gemiddelde automobiel nauwelijks haalt. Doe nou niet alsof dat aan de hoogte van de boetes ligt want dat is keiharde onzin.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
En terrecht. Wij hebben, ondanks ons drukke verkeersnet, ook de minste dodelijke slachtoffers
Denk dat hij meer die "administratiekosten" bedoelt. Dat vind ik ook afzetterij, omdat je het ook 2x krijgt als je per aanhouding 2 bonnen krijgt.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
En terrecht. Wij hebben, ondanks ons drukke verkeersnet, ook de minste dodelijke slachtoffers
Ze zouden het eigenlijk moeten doen zoals in Finland: boetebedrag koppelen aan de hoogte van je jaarinkomen! Dat is het eerlijkst mijns inziens.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nogal wiedes. De grootste afgrond is tien centimeter diep, de brakste weeromstandigheden zijn een beetje sneeuw op z'n tijd en de wegen zijn ontworpen voor snelheden die de gemiddelde automobiel nauwelijks haalt. Doe nou niet alsof dat aan de hoogte van de boetes ligt want dat is keiharde onzin.
Ja, er moet nóg meer genivelleerd worden!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zouden het eigenlijk moeten doen zoals in Finland: boetebedrag koppelen aan de hoogte van je jaarinkomen! Dat is het eerlijkst mijns inziens.
Oneensch. Omdat die mensen het toevallig goed voor mekaar hebben moeten ze niet ineens harder gestraft kan worden, ookal voelen zij het relatief minder. Dan kan je de boetes net zo goed aan de prijs van de auto gaan koppelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zouden het eigenlijk moeten doen zoals in Finland: boetebedrag koppelen aan de hoogte van je jaarinkomen! Dat is het eerlijkst mijns inziens.
Niet harder gestraft hoor, gewoon gestraft qua inkomen. Komt de boodschap bij hen misschien ook eens over.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oneensch. Omdat die mensen het toevallig goed voor mekaar hebben moeten ze niet ineens harder gestraft kan worden, ookal voelen zij het relatief minder. Dan kan je de boetes net zo goed aan de prijs van de auto gaan koppelen.
Denk dat zoits net zo ontvangen gaat worden als het verminderen van de HRA, waar ik tot op zekere hoogte dan weer wel voorstander van ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet harder gestraft hoor, gewoon gestraft qua inkomen. Komt de boodschap bij hen misschien ook eens over.
Lulkoek. De boetes staan totaal niet meer in verhouding met de ernst van de overtreding. Bovendien heeft een hogere boete op een gegeven moment geen tastbaar effect meer; de pakkans verhogen is veel effectiever. Maar ja, dat kost geld...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Zie het zo, de rijke lieden kunnen de belasting ontwijken dmv diverse trucjes. Jan modaal kan dat weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk dat zoits net zo ontvangen gaat worden als het verminderen van de HRA, waar ik tot op zekere hoogte dan weer wel voorstander van ben.
Ach, Nederland hè? wil altijd het beste jongetje van de klas zijn. Ten koste van de eigen inwonersquote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik denk dat je voor bepaalde boetes toch beter van een exponentieel systeem uit kan gaan. Bijvoorbeeld voor boetes binnen de bebouwde kom en boetes voor +30kmh te hard, die mogen van relatief wel harder bestraft worden, in tegenstelling tot boetes op bijv. N-wegen, ookal vallen daar schijnbaar statistisch de meeste doden. Eigenlijk is dat dodental ook al zo'n kulargument maar er zijn mensen in Nederland die denken te willen streven naar 0 verkeersdoden. Zelfde als die lulhannesen die 4% werkloosheid nog te hoog vinden.
Dat was om de gratis schoolboeken te funderenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:32 schreef hcwp het volgende:
Is die 6eu adminikosten iets nieuws? Zag het net ook bij wegmisbruikers...
De verwerkingskosten/administratiekosten gaan naar het CJIB. Die mogen dat innen. Lees de wet en zie het.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat hij meer die "administratiekosten" bedoelt. Dat vind ik ook afzetterij, omdat je het ook 2x krijgt als je per aanhouding 2 bonnen krijgt.
Was een simpele truc om een verhoging door te voeren zonder er expliciet toestemming voor te vragen.
Prima als je het verhoogt, maar noem het dan geen "administratiekosten"
Gaan we uitkeringstrekkers ook langere gevangenisstraffen geven omdat ze toch tijd over hebben?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet harder gestraft hoor, gewoon gestraft qua inkomen. Komt de boodschap bij hen misschien ook eens over.
Wacht, harder straffen als ze iets nu minder voelen? Gaat iets fout. Misschien gaan ze het juist gelijk voelen en straf je ze dus gelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oneensch. Omdat die mensen het toevallig goed voor mekaar hebben moeten ze niet ineens harder gestraft kan worden, ookal voelen zij het relatief minder. Dan kan je de boetes net zo goed aan de prijs van de auto gaan koppelen.
Lulkoek! het is gewoon een verkapte boete om de staat te spekken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
De verwerkingskosten/administratiekosten gaan naar het CJIB. Die mogen dat innen. Lees de wet en zie het.
Fraude keihard aanpakken ja. Maar dat heeft niks met boetes te maken mbt waar ik het over heb.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gaan we uitkeringstrekkers ook langere gevangenisstraffen geven omdat ze toch tijd over hebben?
Ga jij eens reageren als jij met enig intellect of met enige kennis van de Wet administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften preekt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lulkoek! het is gewoon een verkapte boete om de staat te spekken.
Vroegah zat dat er gewoon bij in, bij het TV-programma De Rekenkamer hebben ze het uitgezocht en het is om de schoolboeken te betalen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
De verwerkingskosten/administratiekosten gaan naar het CJIB. Die mogen dat innen. Lees de wet en zie het.
Onzin weer. Eerst had je die "administratiekosten" niet. Opeens wel. Hoe kan dat? Juist ja, verkapte inning om de potjes van de overheid te vullen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren als jij met enig intellect of met enige kennis van de Wet administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften preekt.
Hij heeft meer tijd over net zoals een rijker iemand meer geld heeft, voor hetzelfde vergrijp maar langer opsluiten dan.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fraude keihard aanpakken ja. Maar dat heeft niks met boetes te maken mbt waar ik het over heb.
Ik snap jouw vergelijking ff niet. Welke kant wil je op?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Hij heeft meer tijd over net zoals een rijker iemand meer geld heeft, voor hetzelfde vergrijp maar langer opsluiten dan.
Er valt genoeg te klagen over de NL politie, evenals er genoeg te klagen is over de echte wegmisbruikers!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:39 schreef m.k het volgende:
Zeiken over de hoogte van boetes en tegelijkertijd zeiken als dat politie niet hun werk kunnen doen vanwege het te kort aan personeel
Nederlandse logica
Jij zegt dat rijkeren hogere boetes moeten betalen, ik zeg dat lamballen dan ook wel wat langer achter de tralies kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap jouw vergelijking ff niet. Welke kant wil je op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn niet lief om je te begeleiden naar een taxi tijdens een horecadienst ehquote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er valt genoeg te klagen over de NL politie, evenals er genoeg te klagen is over de echte wegmisbruikers!
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij zegt dat rijkeren hogere boetes moeten betalen, ik zeg dat lamballen dan ook wel wat langer achter de tralies kunnen.Lamballen hard aanpakken ja. Graag!. Net zoals vermogenden die denken om met een paar tientjes hun bolide op elke willekeurige plek te kunnen parkeren en daar het graag voor over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Mocht ik agent zijn mogen ze dat lekker zelf uitzoeken ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze zijn niet lief om je te begeleiden naar een taxi tijdens een horecadienst eh
Je doet me denken aanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er valt genoeg te klagen over de NL politie, evenals er genoeg te klagen is over de echte wegmisbruikers!
Saabquote:
QFHquote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht ik agent zijn mogen ze dat lekker zelf uitzoeken ja.
Als ik agent ben, en tevens als stadsgids moet op gaan treden had ik een fortuin binnen kunnen harkenquote:
Die gast.. ik krijg kriebelsquote:
Kan hem niet geheel ongelijk geven.quote:
Waarom heb je nu ineens wel die mening en toen niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik agent ben, en tevens als stadsgids moet op gaan treden had ik een fortuin binnen kunnen harken
Je meent het?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan hem niet geheel ongelijk geven.
Nogmaals, Saabquote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan hem niet geheel ongelijk geven.
Omdat ik toen niet nuchter wasquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom heb je nu ineens wel die mening en toen niet?
Wow, dat zei ik toen ook! En toen ontkende je nog!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik toen niet nuchter was
En zelf ook wel wat bijdehand was
Stug volhouden hè? De waarheid achterhaalt me wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Wow, dat zei ik toen ook! En toen ontkende je nog!
Had jij geen boete voor fout parkeren?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lamballen hard aanpakken ja. Graag!. Net zoals vermogenden die denken om met een paar tientjes hun bolide op elke willekeurige plek te kunnen parkeren en daar het graag voor over hebben.
Yep, afgetikt ¤76quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had jij geen boete voor fout parkeren?
Ga je het nog een keer doen?quote:
Nope! Zal iemand met flink wat geld dat doen? Zeker. Want voor hem zijn die ¤76 peanuts.quote:
Maar het mag nog steeds niet, anders parkeer ik hem fout voor jouw deurquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is nog nooit iemand doodgegaan door foutparkeren.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope! Zal iemand met flink wat geld dat doen? Zeker. Want voor hem zijn die ¤76 peanuts.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope! Zal iemand met flink wat geld dat doen? Zeker. Want voor hem zijn die ¤76 peanuts.
quote:
Dan kan ik helaas niet instaan voor de staat van jouw ruiten en banden als je hem weer komt ophalen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar het mag nog steeds niet, anders parkeer ik hem fout voor jouw deur
Tjah, dat zegt wat over jouw respect voor andere spullen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niet instaan voor de staat van jouw ruiten als je hem weer komt ophalen.
Ik durf mijn hele hebben en houden er wel op de zetten dat jij nog een keer fout zal parkeren.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertel me dat het niet waar is
Gelukkig heb ik van papa en mama geleerd om mn hersenen te gebruiken en rationeel te denken. Kan alleen zat voorbeelden noemen waar dat niet het geval is.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, dat zegt wat over jouw respect voor andere spullen.
Of het gebrek aan respect van de foutparkeerder die verkeersoverlast veroorzaakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, dat zegt wat over jouw respect voor andere spullen.
Dat iets legaal is, maakt het nog niet legitiem.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga jij eens reageren als jij met enig intellect of met enige kennis van de Wet administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften preekt.
Heb je het nou over jezelf?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of het gebrek aan respect van de foutparkeerder die verkeersoverlast veroorzaakt.
Neen! ¤76 hakt er bij mij flink op in, met mijn randstad/PostNL salaris. Nu moet ik gvd wel 400 meter lopen naar eigen huis. En op de piekdagen?? Niks geen verkeershandhavings teams te zien, wel erg sneaky op daldagen in de avondquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik durf mijn hele hebben en houden er wel op de zetten dat jij nog een keer fout zal parkeren.
Want iedereen moet met de auto door de stad gaan rijden?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Bakfietsen moeten ze ook gaan beboeten.
Zeer zeker wel, immers democratie.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dat iets legaal is, maakt het nog niet legitiem.
Lees nu eens m.k. Ik veroorzaak geen verkeersoverlastquote:
Nee gewoon een normale fiets hebben en die lui kinderen ook gewoon leren fietsen of achterop nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Want iedereen moet met de auto door de stad gaan rijden?
Zeer zeker wel. Je staat fout geparkeerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lees nu eens m.k. Ik veroorzaak geen verkeersoverlast
Dat is wat jij zegt, niet wat de wet heeft bepaald.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lees nu eens m.k. Ik veroorzaak geen verkeersoverlast
Goed samengevatquote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef EllaN het volgende:
Dus we zijn boos op politiemensen die hun werk wel en hun werk niet doen, de hoogte van de boetes is zowel te hoog als te laag, en rijke mensen zijn kut.
Zal vast. Maar geen verkeershinder, want strak tegen een loze muur geparkeerd waar niks geen bordje stond. Bijdehande handhavers wezen me erop dat aan het bein van de straat stond "alleen parkeren in de vakken". Nou, nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Je staat fout geparkeerd.
quote:
De wet is de wet, dat weet ik. Daarvoor betalen we ook allemaal.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is wat jij zegt, niet wat de wet heeft bepaald.
Wat zeik je dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De wet is de wet, dat weet ik. Daarvoor betalen we ook allemaal.
Ik ben niet boos hoor en dok die boete wel. Maar het is wel krom.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef EllaN het volgende:
Dus we zijn boos op politiemensen die hun werk wel en hun werk niet doen, de hoogte van de boetes is zowel te hoog als te laag, en rijke mensen zijn kut.
Klopt. maar 1) wij zijn niet vermogend en 2) als er een BMW X5 op de stoep parkeert om bij de Appie te gaan shoppen, zijn de parkeerwachters nergens te bekennen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had jij geen boete voor fout parkeren?
Tuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt. maar 1) wij zijn niet vermogend en 2) als er een BMW X5 op de stoep parkeert om bij de Appie te gaan shoppen, zijn de parkeerwachters nergens te bekennen.
Had je op moeten letten. Daarbij is hij niet bijdehand, hij heeft gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal vast. Maar geen verkeershinder, want strak tegen een loze muur geparkeerd waar niks geen bordje stond. Bijdehande handhavers wezen me erop dat aan het bein van de straat stond "alleen parkeren in de vakken". Nou, nog nooit gezien.
Politie moet criminaliteit en situaties waar de algemene veiligheid in het geding komt bestrijden. Persoonlijke veiligheid als gordels om is eigen verantwoordelijkheid. Hoort niet het probleem van de politie te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef EllaN het volgende:
Je mag best even komen kijken op de gemiddelde donderdagavond of zaterdagmiddag hoor. Maar dan zijn de parkeerwachters waarschijnlijk zelf boodschappen doen.quote:
Waarom is het krom als je daadwerkelijk fout stond?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor en dok die boete wel. Maar het is wel krom.
En nee, rijke mensen zijn niet kut, want eens zal ook ik rijk zijn
Of jullie vermogend zijn of niet heeft er toch niets mee te maken? Wanneer je fout staat, sta je fout, of je nu geld hebt of niet. Of is het wat jou betreft rechtvaardiger als parkeerwachter alleen dikke bakken beboeten? Of moeten ze standaard voor de deur van de Appie staan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt. maar 1) wij zijn niet vermogend en 2) als er een BMW X5 op de stoep parkeert om bij de Appie te gaan shoppen, zijn de parkeerwachters nergens te bekennen.
Hehehe, jah geen gordel dragen kost ons als land (en jou dus ook) ongeveer 2,5 miljoen euro per ongeval. Vreemd he dat dat er bij hoort!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Politie moet criminaliteit en situaties waar de algemene veiligheid in het geding komt bestrijden. Persoonlijke veiligheid als gordels om is eigen verantwoordelijkheid. Hoort niet het probleem van de politie te zijn.
Waar komt dit gordelverhaal ineens vandaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Politie moet criminaliteit en situaties waar de algemene veiligheid in het geding komt bestrijden. Persoonlijke veiligheid als gordels om is eigen verantwoordelijkheid. Hoort niet het probleem van de politie te zijn.
Hij heb ook gelijk, daar klaag ik verder ook niet over. Ik wil hier gvd gewoon plekken voor vergunninghouders. En een nog strengere handhaving op de piekdagen. Op die piekdagen zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Dat stoort mij zeer.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Had je op moeten letten. Daarbij is hij niet bijdehand, hij heeft gelijk.
Je bedoelde die 2.5 miljoen?quote:
Ze mogen wat mij betreft hier elke donderdagavond en zaterdagmiddag een rondje doen hoor. Misschien kunnen de bewoners dan ook eens een keer normaal parkeren zonder 200 meter te hoeven lopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Waarom is het krom als je daadwerkelijk fout stond?
[..]
Of jullie vermogend zijn of niet heeft er toch niets mee te maken? Wanneer je fout staat, sta je fout, of je nu geld hebt of niet. Of is het wat jou betreft rechtvaardiger als parkeerwachter alleen dikke bakken beboeten? Of moeten ze standaard voor de deur van de Appie staan?
http://derekenkamer.kro.n(...)everingen/26-01-2012quote:
Prima, maar dat heeft dan niets te maken met iemand vermogend is ja/nee of wel/niet in een X5 rijdt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft hier elke donderdagavond en zaterdagmiddag een rondje doen hoor. Misschien kunnen de bewoners dan ook eens een keer normaal parkeren zonder 200 meter te hoeven lopen.
Dat geef ik ook toe. Maar waarom dan niet structureel handhaven? Wel na 2100 bonnen schrijven op een lauwe dinsdag ipv de drukke donderdag en zaterdag? Mag de auto gerust 400 meter verderop parkeren. En zat gasten die dubbel parkeren, of de auto op stoep zetten. maar enige handhaving op die dagen? Ho maar. Wel op flauwe maandagen en dinsdagen na 2100quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
[quote]Waarom is het krom als je daadwerkelijk fout stond?
Ik nodig je graag eens uit hier op een zaterdagquote:Of jullie vermogend zijn of niet heeft er toch niets mee te maken? Wanneer je fout staat, sta je fout, of je nu geld hebt of niet. Of is het wat jou betreft rechtvaardiger als parkeerwachter alleen dikke bakken beboeten? Of moeten ze standaard voor de deur van de Appie staan?
Ik reageerde vooral op het laatste zinnetjequote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef EllaN het volgende:
Iets met te weinig mankrachtquote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geef ik ook toe. Maar waarom dan niet structureel handhaven? Wel na 2100 bonnen schrijven op een lauwe dinsdag ipv de drukke donderdag en zaterdag? Mag de auto gerust 400 meter verderop parkeren. En zat gasten die dubbel parkeren, of de auto op stoep zetten. maar enige handhaving op die dagen? Ho maar. Wel op flauwe maandagen en dinsdagen na 2100
Nodig die lui eens uit, niet als je over de zeik bent, maar eens netjes in een brief. Praat is met de wijkagent. Doe is gek. Kruip achter fok wegquote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geef ik ook toe. Maar waarom dan niet structureel handhaven? Wel na 2100 bonnen schrijven op een lauwe dinsdag ipv de drukke donderdag en zaterdag? Mag de auto gerust 400 meter verderop parkeren. En zat gasten die dubbel parkeren, of de auto op stoep zetten. maar enige handhaving op die dagen? Ho maar. Wel op flauwe maandagen en dinsdagen na 2100
[..]
[..]
Ik nodig je graag eens uit hier op een zaterdag
De boete wel!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef EllaN het volgende:
[..]
Prima, maar dat heeft dan niets te maken met iemand vermogend is ja/nee of wel/niet in een X5 rijdt.
Ze kunnen natuurlijk niet overal, altijd zijn. Ik snap dat het voor je gevoel oneerlijk lijkt, maar als je fout geparkeerd staat, kun je een boete krijgen. Zo simpel is het. Hoe vermogend je ook bent, in wat voor auto je ook rijdt.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik nodig je graag eens uit hier op een zaterdag
Onder welke steen leef jij?quote:
Ga een dagje met ze meelopen, neem een dagje vrij van je zware baan voor zo'n lichte baan. Ontdek het zelf.quote:
Ja, maar als je ergens vrij makkelijk belastinggeld (=geld voor salaris parkeerwachters) op kan strijken, dan is het hier wel. Dus rendabel is het zeker.quote:
Op je bonnetjesmachine getrapt jongen?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga een dagje met ze meelopen, neem een dagje vrij van je zware baan voor zo'n lichte baan. Ontdek het zelf.
Ik kan praten als brugman, gaat niet werken. En "ons straatje". het btreft hier een gehele wijk waar gasten van de belastingdienst, ziekenhuis, de scholen, en bezoekers van het flinke winkelcentrum de plekken innemen van de bewoners. Daarom wil ik dolgraag een vergunningsysteem. ben ik gaarne bereid voor te betalen!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Nodig die lui eens uit, niet als je over de zeik bent, maar eens netjes in een brief. Praat is met de wijkagent. Doe is gek. Kruip achter fok weg.
En er zijn meer plaatsen waar die lui handhaven dan alleen jullie straatje.
Dat belastinggeld gaat alleen naar de staat en niet naar de gemeente waar deze mensen voor werken.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar als je ergens vrij makkelijk belastinggeld (=geld voor salaris parkeerwachters) op kan strijken, dan is het hier wel. Dus rendabel is het zeker.
Nee hoor, behalve de meest bizare, wereldvreemde denkbeelden... nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op je bonnetjesmachine getrapt jongen?
Ik doelde op de X5 opmerking. Alsof iemand in een X5 die fout geparkeerd staat meer in de fout is dan iemand in een afgetrapte auto.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De boete wel!
Voor een vermogende, dus iemand met veul poen, is die bekeuring echt een lachertje. Dat voor een minder vermogende, die krom moet liggen om die bekeuring te dokken. Krom, toch?
Nee, wmb gewoon het Zweedse systeem.
Nice chick!quote:
Wanneer heb je de wijkagent voor het laatst gesproken?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan praten als brugman, gaat niet werken. En "ons straatje". het btreft hier een gehele wijk waar gasten van de belastingdienst, ziekenhuis, de scholen, en bezoekers van het flinke winkelcentrum de plekken innemen van de bewoners. Daarom wil ik dolgraag een vergunningsysteem. ben ik gaarne bereid voor te betalen!
Scarlett.quote:
Dat zei ik toch ook? Jezus kind.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik doelde op de X5 opmerking. Alsof iemand in een X5 die fout geparkeerd staat meer in de fout is dan iemand in een afgetrapte auto.
Als je zegt: ze moeten gewoon vaker surveilleren en iedereen bekeuren die fout staat, kan ik het er mee eens zijn. Als je zegt dat vermogende mensen het meer verdienen om bekeurd te worden voor dezelfde fout, vind ik het dikke onzin.
Verder zou ik best voor boetes zijn die voor alle lagen een vast percentage van de lonen zijn. Het gaat mij er gewoon om dat er gedaan wordt alsof mensen die rijker zijn het meer verdienen om een boete te krijgen.
Hoezo, het is DUIDELIJK een 3! geen 7 ofzo.quote:
uhhh, 9 maanden geleden geloof ik. Hebben we zelf gebeld ivm vermeende mishandeling van buurvrouwquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Wanneer heb je de wijkagent voor het laatst gesproken?
Lol, ik dacht ook 3! We dachten hetzelfde xD.. maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo, het is DUIDELIJK een 3! geen 7 ofzo.
Misschien moet je eens op de koffie gaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhhh, 9 maanden geleden geloof ik. Hebben we zelf gebeld ivm vermeende mishandeling van buurvrouw
Een 3? Ik zou haar nog geen 1 gevenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo, het is DUIDELIJK een 3! geen 7 ofzo.
Het is niet ik die zich aangevallen voelt hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? Jezus kind.
Heb je een rijke papa, omdat je je zo aangevallen voelt?
Mag ik je er even op wijzen dat dat geninjaedit niet gewaardeerd word?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? Jezus kind.
Heb je een rijke papa, omdat je je zo aangevallen voelt?
Nee dank je. Ik ga me nergens meer mee bemoeien behalve als het op onszelf aankomt. Krijg ik enkel gezeik mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op de koffie gaan?
De post is er wel op vooruit gegaan vind ikquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik je er even op wijzen dat dat geninjaedit niet gewaardeerd word?
Maar dan krijg je het dus ook niet voor elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ga me nergens meer mee bemoeien behalve als het op onszelf aankomt. Krijg ik enkel gezeik mee.
KUCH KUCH ..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik je er even op wijzen dat dat geninjaedit niet gewaardeerd word?
Gaat wat lastig als ze geen NL sprekenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het dus ook niet voor elkaar.
Een wijkagent die geen NL spreekt?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat wat lastig als ze geen NL spreken
Een wijkagent spreekt waarschijnlijk wel nederlands.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat wat lastig als ze geen NL spreken
De meeste medebewoners niet en zie dan maar als wijkagent contact met ze op te nemenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Een wijkagent spreekt waarschijnlijk wel nederlands.
quote:
Kan je het verhaal nog mooier duimen?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De meeste medebewoners niet en zie dan maar als wijkagent contact met ze op te nemen
Dan nodig ik je graag uit om hier eens met de bewoners een praatje te makenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Kan je het verhaal nog mooier duimen?
Ik hoef niet met de bewoners te praten. met de WIJKAGENTquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan nodig ik je graag uit om hier eens met de bewoners een praatje te maken
En wat als die al niet eens in staat is de bewoners te bereiken?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik hoef niet met de bewoners te praten. met de WIJKAGENT
In dit geval kan het toch alleen maar voordelen voor jullie zelf hebben om met de wijkagent te spreken? Negatieve gevolgen kan het niet hebben, en met een beetje geluk gaan ze eens naar die parkeerproblemen kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ga me nergens meer mee bemoeien behalve als het op onszelf aankomt. Krijg ik enkel gezeik mee.
Boeiend? Hij heeft ook niets met de bewoners te maken. Hij kan de controleurs aansturen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat als die al niet eens in staat is de bewoners te bereiken?
Kerel, hoevaak heb ik agenten hier in de buurt aangesproken. Er word gewoon geen flikker mee gedaan. Men doet gewoon geen ene flikker.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Boeiend? Hij heeft ook niets met de bewoners te maken. Hij kan de controleurs aansturen.
Ik zeg dat jij je wijkagent moet spreken. Niet meer niet minder. Zomaar een agent aanspreken erover heeft ook geen nut. Maarja.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kerel, hoevaak heb ik agenten hier in de buurt aangesproken. Er word gewoon geen flikker mee gedaan. Men doet gewoon geen ene flikker.
En echt, ik nodig je eens uit om het met eigen ogen te aanschouwen, jij denkt dat ik poep praat shijnbaar.
Kop dicht broekventje!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Kom jongens effe flink doorposten naar de lapo.. go go go!
Doe even normaal ofzo.quote:
Wij weten niet eens wie onze wijkagent ou moeten zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij je wijkagent moet spreken. Niet meer niet minder. Zomaar een agent aanspreken erover heeft ook geen nut. Maarja.
Welke wijk woon je.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij weten niet eens wie onze wijkagent ou moeten zijn
Zoals ik zeg, doe even normaal.quote:
Daar heb ik toch geen flikker aan. Hoe heet de wijk. Als ik de postcode wilde had ik kvk wel gevraagd.quote:
Ga anders allebei normaal doen.quote:
Gildenwijkquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen flikker aan. Hoe heet de wijk. Als ik de postcode wilde had ik kvk wel gevraagd.
Theo Verweijquote:
iemand die smeekt om de lapo verdient niet andersquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stoere vent ben je ook he. Lekker iemand afbekken zonder reden.
En dat zeg jij?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iemand die smeekt om de lapo verdient niet anders
Hij staat er al hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Google, wijkagent Gildenwijk Gorinchem, tadaa.
Vreemd dat die Theo zich nooit laat zien of laat staan van zich doet horen.quote:
Nee, ik spreek onze wijkagent ook nooit. Omdat ik hem niet hoef te spreken. Als je hem gewoon eens contact is het ineens heel laagdrempelig. Maar laagdrempelig weet jij met het gedrag wat jij nu vertoont niets van af.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vreemd dat die Theo zich nooit laat zien of laat staan van zich doet horen.
Spandex ftw!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
Kinders!!! Wat een gemiep zeg. Draag eens wat strakkere onderbroeken en slipjes. Dan kan niemand op die over de grond slepende leuters en klitten staan.
dat laatste is onzin, en dat weet jij ook welquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik spreek onze wijkagent ook nooit. Omdat ik hem niet hoef te spreken. Als je hem gewoon eens contact is het ineens heel laagdrempelig. Maar laagdrempelig weet jij met het gedrag wat jij nu vertoont niets van af.
Dan moet mijn rijke papa die even voor me kopenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
Kinders!!! Wat een gemiep zeg. Draag eens wat strakkere onderbroeken en slipjes. Dan kan niemand op die over de grond slepende leuters en klitten staan.
... echoot het uit de ivoren toren der rechtvaardigheid....quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik spreek onze wijkagent ook nooit. Omdat ik hem niet hoef te spreken. Als je hem gewoon eens contact is het ineens heel laagdrempelig. Maar laagdrempelig weet jij met het gedrag wat jij nu vertoont niets van af.
Kom op zeg, als ik hoor telkens hoe jij tegen uniformen reageert, hoe jij dat zelf bekend maakt?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat laatste is onzin, en dat weet jij ook wel
huphup, bel hem met je Iphone!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan moet mijn rijke papa die even voor me kopen.
Free balling all the way to Bagdad!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
Je klit of je leuter?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan moet mijn rijke papa die even voor me kopen.
Wat een relevant antwoord joh.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... echoot het uit de ivoren toren der rechtvaardigheid....
Ik ageer enkel tegen onrecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Kom op zeg, als ik hoor telkens hoe jij tegen uniformen reageert, hoe jij dat zelf bekend maakt?
Er is je geen onrecht aangedaan!!!quote:
Onrecht in jouw ogen, wat geen eens onrecht is. Bewuste inschattingsfout van jouw zijde.quote:
oeps, haalde ik per ongeluk een zin geheel uit de context.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |