Als je zelf je eigen vraag niet eens serieus neemt...quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:55 schreef jeroen25 het volgende:
Wat je daarna bij defensie kunt doen hangt toch helemaal van Defensie, je leeftijd, je rang en het personeelsplafond opgesteld door de Regering af.
* Maakt een notitie mbt toekomstige nominaties.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:30 schreef Rave_NL het volgende:
Stroomstootwapens en coke verhandelen!
O wacht..
Arrestatie team bij de Politie of binnen defensiequote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Besjah het volgende:
Als je tot je 32ste hebt gewerkt bij de KCT wat kan je dan daarna doen?
Heb vaak verhalen gehoord van mensen die bodyguard of iets in die richting zijn geworden. Maar mijn vraag is meer gericht naar wat je binnenin defensie verder nog kan worden.
Met vriendelijke groet,
Besjah
Politie is wel meteen een heel andere tak van sport. Voor zover ik weet moet je dan gewoon het reguliere traject afwerken, dus solliciteren voor (hoofd)agent en dan op den duur doorstromen naar het AT.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Arrestatie team bij de Politie of binnen defensie
Ik ben de beste user van DEF, ik ben de leukste user van DEF, maar ik ben het grijze muisje van de groep dus daarom kon ik de nominatie op mijn welvaartsbuikje schrijven..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Maakt een notitie mbt toekomstige nominaties.
Denk maar niet dat de politie op je zit te wachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Arrestatie team bij de Politie of binnen defensie
fixed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben de besteeen user van DEF, ik ben de leukstemeest norse user van DEF, maar ik ben het grijze muisjetorretje van de groep dus daarom kon ik de nominatie op mijn welvaartsbuikje schrijven..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef Pumatje het volgende:
Vandaag mijzelf verzekerd van nog een paar jaar bij de baas ..whoehoe
bierie!
Als wat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef Pumatje het volgende:
Vandaag mijzelf verzekerd van nog een paar jaar bij de baas ..whoehoe
bierie!
Voor KCT, LMB en Kmarns is er geloof ik een apart traject.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Politie is wel meteen een heel andere tak van sport. Voor zover ik weet moet je dan gewoon het reguliere traject afwerken, dus solliciteren voor (hoofd)agent en dan op den duur doorstromen naar het AT.
Voor Kmarns in ieder geval nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voor KCT, LMB en Kmarns is er geloof ik een apart traject.
Die bestaat ook niet.quote:
Bullshit. MPBundels --> Kmarnsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Die bestaat ook niet.
Het is nl. MARNS.
Ja, vraag AchJa maar. Die heeft het in 2 seconden gevonden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef fathank het volgende:
Daar hebben MARNS geen booschap aan.
Maar is dat zo ja? Bij mij is er altijd ingestampt dat het Kmar is en MARNS. En niet Kmarns.
Nogal logisch, het korps en de marinierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Enlighten me?
Edit: Het is het Kmarns, maar de marns
Maar blijkbaar dus verwarrend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Nogal logisch, het korps en de marinier
Oh sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Enlighten me?
Edit: Het is het Kmarns, maar de marns
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |