Wat deed je op een damens toilet, grown a pussy?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Rave_NL het volgende:
Terug in NL kijkt er niemand meer naar jullie om...
- een anonieme schrijver op het damestoilet in TK
Aan mijn trekken komen?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat deed je op een damens toilet, grown a pussy?
Denken dat er geen alternatief is bij ongesteldheid...quote:Op zondag 12 februari 2012 03:05 schreef -Amber- het volgende:
Was ze ongesteld dat het bij trekken bleef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelde.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Rave, jij speelt toch Napoleon en Empire Total War ofnie?
Die horns doen nog steeds zeer aan je knar?quote:
Erwin, ik heb nog nooit op een van jouw links geklikt omdat ik weet dat het pure bagger is.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die horns doen nog steeds zeer aan je knar?
Repetief, slechte AI, nog steeds niet bugvrij, daarnaast musketten..quote:
LOL, ik heb erop geklikt!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin, ik heb nog nooit op een van jouw links geklikt omdat ik weet dat het pure bagger is.
Luister jij nou gewoon eens naar matisyahu. Heerlijk op de vrije zondag.
Yesh, zonder kingdoms jammergenoeg. Dus ik kan heel veel mods niet spelenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Repetief, slechte AI, nog steeds niet bugvrij, daarnaast musketten..
Ben jij bekend met Medieval 2: TW?
Die vrouw heb geen tieten!quote:
Het beste rendement wat je uit 4 euro kan halen is kingdoms aan te schaffen, en dan Stainless Steel te downloaden.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, zonder kingdoms jammergenoeg. Dus ik kan heel veel mods niet spelen.
Maar Empire en Napoleon met Darthmod is echt hemels. Ik vond de battles zonder Darthmod geen flikker aan, maar nu is het echt gaaf. Misschien een keertje samen een battle doen ofzo?
Ik heb nu een liveset van Cari Lekebusch van twee en een half uur in de wagen. Erg fijn.quote:
Vertel.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:20 schreef Pumatje het volgende:
Skieten met een kanon!
( dit is meer voor de SC).
Moet je 120 rijden om het warm te krijgen in de auto (Y)quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb trouwens het idee gekregen dat de fan van mn autoradiator het niet meer doet. Niet dat je er met deze temps iets van merkt ofso maar toch. Vorige week ff de klep open gedaan en ff stationair laten draaien en toen stond dat ding dus stil en maakte beetje vastgelopen geluid.
Dat dus!quote:
Thx, die link leen ik even voor in een ander topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef Sloggi het volgende:
'De ongecoördineerde bezuinigingen op defensie zijn zeer schadelijk.'
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eer-schadelijk.dhtml
Geeft niks. Zijn we wel gewend van jou.quote:
Neu verwarming doet het prima. Merk alleen dat als ik net aan het rijden ben de olietempmeter redelijk hoog uitslaat, maar als ik langer rij met hogere snelheid dat die temp weer snel zakt naar normaal. Denk dat het komt doordat de radiator door de luchtinlaat aan de voorkant gewoon passief gaat werken, en met deze kou gaat dat ook prima. Denk alleen dat als het weer zomer word het wel een probleem kan worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je 120 rijden om het warm te krijgen in de auto (Y)
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Zijn we wel gewend van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |