Lijkt mij ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klinkt als een troll man
Kan me niet voorstellen dat dit echt is
En ik lees mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Damn wat een hoog kingtoppiegehalte dit.
Mijn hele punt was dat je niet dat soort dingen moet roepen als dat niet je punt is.
Hier moest ik om lachen; wat hebben jullie toch tegen elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik lees mee.
Krijg de tifus sinos.
Van account switchen tijdens het gesprekquote:Op zondag 12 februari 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik lees mee.
Krijg de tifus sinos.
Als je wilt dat ik wat vertrouwen krijg in mensen, schiet je volledig naast de boot.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je toevallig een kloon van kingtoppie?
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:43 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Van account switchen tijdens het gesprek
Nu snap ik wat ze bedoeldenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik wat vertrouwen krijg in mensen, schiet je volledig naast de boot.
Als je wilt dat ik sneller schijt krijg aan mensen, het werkt
Wat is dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik wat vertrouwen krijg in mensen, schiet je volledig naast de boot.
Als je wilt dat ik sneller schijt krijg aan mensen, het werkt
Leuk he over mij roddelen, ik ben een chaos miep, maar je maakt er misbruik van door me belachelijk te maken.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
Zondag 12 februari 2012 16:00:37
[..]
Zondag 12 februari 2012 16:14:37
[..]
Binnen 14 minuten al opgeven.
Wat de neuk is deze voor woordsalade.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk he over mij roddelen, ik ben een chaos miep, maar je maakt er misbruik van door me belachelijk te maken.
Die kingtoppie ken ik niet, maar hij zal wel een man met een grote schare aan kennis zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Damn wat een hoog kingtoppiegehalte dit.
Mijn hele punt was dat je niet dat soort dingen moet roepen als dat niet je punt is.
Bevestigd voor kingtoppiequote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die kingtoppie ken ik niet, maar hij zal wel een man met een grote schare aan kennis zijn.
De discussie loopt een beetje los, ik generaliseerde een beetje om mijn punt bij te zetten, hetgeen jullie ook wel doen. Mijn punt is in iede geval duidelijk.
Mooiste vind ik dat ze in die laatste mail doet alsof ze de eer aan zichzelf behoudt ofzo en dat ze te trots is om zo met zich te laten spelen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
Hmm... ik geef het niet zo snel op, maar smeken doe ik ook niet. Daarom is dit mijn laatste. Ik heb ook mijn trots tenslotte.
Wil je nog 1 compliment meegeven, je schrijft hartstikke goed Nederlands!
Dag mooie man, fijne dag nog.
Het is echt helaas, helaas.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klinkt als een troll man
Kan me niet voorstellen dat dit echt is
Ach, is dit nu wat ze noemen labiel? Ik ga eerst even wat eten en dan zal ik nog eens wat tijdstippen plaatsen van zo'n ander wijf dat mij liep te stalken, dat was helemaal bizar.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mooiste vind ik dat ze in die laatste mail doet alsof ze de eer aan zichzelf behoudt ofzo en dat ze te trots is om zo met zich te laten spelen ofzo.
De ironie
Niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die kingtoppie ken ik niet, maar hij zal wel een man met een grote schare aan kennis zijn.
De discussie loopt een beetje los, ik generaliseerde een beetje om mijn punt bij te zetten, hetgeen jullie ook wel doen. Mijn punt is in iede geval duidelijk.
Wat bedoel jij met ''nu weet ik wat ze bedoelen?''quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wat de neuk is deze voor woordsalade.
quote:Woensdag 8 februari 2012 13:11:20
heel erg leuk allemaal,
Jij voldoet namelijk aan alle criteria
Je bent precies mijn type man.
quote:Woensdag 8 februari 2012 13:16:51
ik graag zo'n mooie man naast me willen hebben.
quote:Woensdag 8 februari 2012 13:24:20
quote:Woensdag 8 februari 2012 15:29:01
en ?????
quote:Woensdag 8 februari 2012 15:37:01
quote:Woensdag 8 februari 2012 15:39:36
Ben doodsbang om niks te horen
quote:Woensdag 8 februari 2012 15:52:26
voeg me toe op msn
quote:Woensdag 8 februari 2012 16:10:24
weet je .... ik dacht ik geef je mn msn. maar je reageert niet. ,
quote:Woensdag 8 februari 2012 19:15:45
je hebt me nog steeds niet op msn toegevoegd!!!
Net alof ik in het echt durf af te spreken.quote:Donderdag 9 februari 2012 10:56:07
Ze moet en zal.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Van een ander meisje. Heb de leukste pb's toegevoegd, anders wordt het wel een heel lange post. Dit is trouwens niet via FOK!, maar via een ander forum. En nee geen troll, want de gevraagde foto's kwamen netjes binnen.
[..]
Net alof ik in het echt durf af te spreken.
Vampire freaks-forum?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Van een ander meisje. Heb de leukste pb's toegevoegd, anders wordt het wel een heel lange post. Dit is trouwens niet via FOK!, maar via een ander forum. En nee geen troll, want de gevraagde foto's kwamen netjes binnen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vooral dat: "je hebt me nog niet toegevoegd". Godsamme, ik zat op school. Hoe kan ik nu haar e-mailadres weten zolang ik haar berichtje met e-mailadres nog niet heb geopend? Berichtje blijft daar netjes in postvak uit staan totdat de geadresseerde hem opent, want dan wordt hij verplaatst naar verzonden. Valt toch op dat er nog 10 berichtjes op ongelezen staan.quote:
Pics?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:21 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vooral dat: "je hebt me nog niet toegevoegd". Godsamme, ik zat op school. Hoe kan ik nu haar e-mailadres weten zolang ik haar berichtje met e-mailadres nog niet heb geopend? Berichtje blijft daar netjes in postvak uit staan totdat de geadresseerde hem opent, want dan wordt hij verplaatst naar verzonden. Valt toch op dat er nog 10 berichtjes op ongelezen staan.
Wel raar dat ze mij berichtjes sturen terwijl ik het hoofd heb van een volslagen randdebiel.
Vraag me af wat er door dat soort figuren hun hoofd gaatquote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RichardHammond het volgende:
Stond laatst nog (tijdelijk) één foto van mij in mijn Fobo, maar dat was voor een weddenschap. Ben veels te bang dat mensen mij herkennen. Maar ik ben allesbehalve geefbaar.quote:
Ik durf ook niet terug te trollen of te reageren, dat vind ik dan weer zielig voor ze. Ach, ik houd wel van enige zelfreflectie.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vraag me af wat er door dat soort figuren hun hoofd gaat
En je moet jezelf niet zo naar beneden halen joh
quote:
De discussie was op een zijspoor beland, maar hier gaat het om.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
Als je iemand toch al leuk vind en die gene smst je ben je alleen maar blij, als je al niet zoveel interesse voelde dan kan je het irritant gaan vinden.
Kom jij de schade weer een beetje beperken die de mannen in dit topic het imago van jullie geslacht hebben aangedaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Garisson72 het volgende:
Ah leuks, hier is het boys vs girls zondagavondvertier.
Ik denk ook niet dat alle vrouwen zoals jou zijn hoor sinosquote:Op zondag 12 februari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij de schade weer een beetje beperken die de mannen in dit topic het imago van jullie geslacht hebben aangedaan?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
RichardHammond, waarom denk jij dat je allesbehalve geefbaar bent? De dames diggen je blijkbaar dus wel.
Aldus.quote:Jouw hoofd is een beetje langwerpig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |