Oke gelukkig maar. Waarom zo haten dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken door deze ad-hominem belaging als je dat denkt. Zelf ben ik geen kansloze stumpert en voel ik dingen goed aan.
En deze vrouw begijpt:
[..]
1 reactie in een zee van tegengestelde reacties pakken om te laten zien dat jij gelijk hebt, en dan klagen over een ad hominem, terwijl jouw post waar Sinos op reageerde overigens ook een ad hominem wasquote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken door deze ad-hominem belaging als je dat denkt. Zelf ben ik geen kansloze stumpert en voel ik dingen goed aan.
En deze vrouw begijpt:
[..]
Eigenlijk is dit de essentiequote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
Als je iemand toch al leuk vind en die gene smst je ben je alleen maar blij, als je al niet zoveel interesse voelde dan kan je het irritant gaan vinden.
Juist daarom, ouwe. In de kern willen vrouwen gedomineerd worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die ik regelmatig schoffeer en grof afwijs en toch probeert ze het elke week bijna weer
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen
Hij kickt op schofferenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds contact met haar als je haar niet ziet zitten?
Jullie overdrijven. Kansloze stumperts waar knight-errant blijkbaar mee in aanraking is gekomen, komen heus niet zo vaak voor.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar. Waarom zo haten dan?
Ik ben het met haar eens ja. En die reactie moet je enigzins luchtig opvatten. Snap best dat er vervelende ervaringen geweest zullen zijn, maar om nou impliciet de gehele manmens zwart te maken. :/quote:Op zondag 12 februari 2012 18:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
1 reactie in een zee van tegengestelde reacties pakken om te laten zien dat jij gelijk hebt, en dan klagen over een ad hominem, terwijl jouw post waar Sinos op reageerde overigens ook een ad hominem was__
Dat maak jij ervan. Ik praat alleen over mijn ervaringen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jullie overdrijven. Kansloze stumperts waar knight-errant blijkbaar mee in aanraking is gekomen, komen heus niet zo vaak voor.
[..]
Ik ben het met haar eens ja. En die reactie moet je enigzins luchtig opvatten. Snap best dat er vervelende ervaringen geweest zullen zijn, maar om nou impliciet de gehele manmens zwart te maken. :/
Dan heb je toch ook een redelijk verzuurd kut leven. Heb je contact met iemand waar je geen contact mee wil omdat je het fijn vindt om iemand af te wijzen. Lijkt me best vermoeiend.quote:
Ze zegt toch ook niet dat ze vaak voorkomen. Ze vertelt alleen over haar ervaringen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jullie overdrijven. Kansloze stumperts waar knight-errant blijkbaar mee in aanraking is gekomen, komen heus niet zo vaak voor.
Ik generaliseerde daar, hetgeen jullie ook wel een beetje doen in dit topic. Het komt gewoon op mij over dat jullie alle kneuzen zwart maken, maar daarbij niet in beschouwing nemen dat veel mannen heus wel weten hoe ze een vrouw moeten benaderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook niet dat ze vaak voorkomen. Ze vertelt alleen over haar ervaringen.
Waar zie jij ergens dat wij 'de gehele manmens zwart maken'?
Contact met wie?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds contact met haar als je haar niet ziet zitten?
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik generaliseerde daar, hetgeen jullie ook wel een beetje doen in dit topic. Het komt gewoon op mij over dat jullie alle kneuzen zwart maken, maar daarbij niet in beschouwing nemen dat veel mannen heus wel weten hoe ze een vrouw moeten benaderen.
Aha, je generaliseerde en 'het kwam zo op je over'.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik generaliseerde daar, hetgeen jullie ook wel een beetje doen in dit topic. Het komt gewoon op mij over dat jullie alle kneuzen zwart maken, maar daarbij niet in beschouwing nemen dat veel mannen heus wel weten hoe ze een vrouw moeten benaderen.
Daar heb ik geen sms contact mee. Nouja heel weinig. Maar ze komt gewoon altijd naar me toe tijdens uitgaanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het meisje die jij telkens afwijst.
Je snapt mijn punt toch wel. Best lastig als een jongen je 'stalkt', maar aan de andere kant vind je het alleen maar leuk als een Brad Pitt je welterusten wenst en andere goedbedoelde toespelingen maakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aha, je generaliseerde en 'het kwam zo op je over'.
Duidelijk. En binnen verwachting na zo'n opmerking.
En zo is het, daarom moeten die lelijke trieste jongens ook geen contact zoeken maar de Brad Pitt types wel. Jij wil ook geen smsjes ontvangen van een dikke zeug maar wel van een mooie Megan Fox. Menselijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt toch wel. Best lastig als een jongen je 'stalkt', maar aan de andere kant vind je het alleen maar leuk als een Brad Pitt je welterusten wenst en andere goedbedoelde toespelingen maakt.
Neequote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt toch wel. Best lastig als een jongen je 'stalkt', maar aan de andere kant vind je het alleen maar leuk als een Brad Pitt je welterusten wenst en andere goedbedoelde toespelingen maakt.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Doe de strekking van het verhaalquote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef RichardHammond het volgende:
Nu wil ik bijna een recente converstatie van mij posten, maar ik durf niet. Die wist binnen 14 minuten twee berichtjes te sturen, hoe wanhopig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |