Heb dat zelf ook wel beetje hoor. Denk dat t komt door "verplichtingsgevoel" dat je gevoel krijgt dat je beetje er aan vast zit als je heledag moet pingen met elkaar en heb daar ook gewoon nooit zin in eigenlijk, wil niet hele dag met mn telefoon in mn hand zittenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die hun interesse verliezen als een vrouw ze bestookt met smsjes en belletjes. Wtf?
Beetje smsen is prima, maar tot je op een gegeven moment eens soort Twitter voor die chick wordtquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die hun interesse verliezen als een vrouw ze bestookt met smsjes en belletjes. Wtf?
Ja dit, ik vind smsen en bellen sowieso al irritant, ik wil dat niet de hele moeten doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb dat zelf ook wel beetje hoor. Denk dat t komt door "verplichtingsgevoel" dat je gevoel krijgt dat je beetje er aan vast zit als je heledag moet pingen met elkaar en heb daar ook gewoon nooit zin in eigenlijk, wil niet hele dag met mn telefoon in mn hand zitten
Zullen we dan DMen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dit, ik vind smsen en bellen sowieso al irritant, ik wil dat niet de hele moeten doen.
Weer over de victoria's secret angels?quote:
Haha, heb Swanepoel weer even geupdate.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Weer over de victoria's secret angels?
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb dat zelf ook wel beetje hoor. Denk dat t komt door "verplichtingsgevoel" dat je gevoel krijgt dat je beetje er aan vast zit als je heledag moet pingen met elkaar en heb daar ook gewoon nooit zin in eigenlijk, wil niet hele dag met mn telefoon in mn hand zitten
Ja daarom.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje smsen is prima, maar tot je op een gegeven moment eens soort Twitter voor die chick wordt
Ik had het al gezien jaquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, heb Swanepoel weer even geupdate.
A joh is toch leuk als je elkaar niet kan zien en je verliefd bentquote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje smsen is prima, maar tot je op een gegeven moment eens soort Twitter voor die chick wordt
Ik vind er geen zak aan als ik het verplicht moet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
A joh is toch leuk als je elkaar niet kan zien en je verliefd bent.
Ik krijg altijd kotsneigingen van de 'welterusten' sms, alsof je al een dikke relatie hebt. Doe gewoon van 'zit nu in de trein, was gezellig! gauw weer doen x' of iets in die trant.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Gewoon een smsje met welterusten (liefst wel in een wat orginelere verpakking) na het regelen van een nummer/meid. Niets mis mee toch. Als ze je leuk vind zal ze dat wel waarderen neem ik aan..
Mee eens. Je kent elkaar net een paar uur en dan krijg je een sms "slaap lekker schatje"quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kotsneigingen van de 'welterusten' sms, alsof je al een dikke relatie hebt. Doe gewoon van 'zit nu in de trein, was gezellig! gauw weer doen x' of iets in die trant.
Hoezo zou ik dat sturen? Als ik net bij d'r ben geweest, had ik het daar wel kunnen zeggen. Wat heeft zo'n sms dan nog voor nut?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kotsneigingen van de 'welterusten' sms, alsof je al een dikke relatie hebt. Doe gewoon van 'zit nu in de trein, was gezellig! gauw weer doen x' of iets in die trant.
Klopt maar ik heb het nu over meisjes waar je een of twee keer mee hebt gezoendquote:Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
A joh is toch leuk als je elkaar niet kan zien en je verliefd bent.
Nu ja, het is een hypothetische situatie waarin we niet wachten met smsen. Wat ik inderdaad sowieso een dag doe, want ik heb die kerel net gezien. Waarschijnlijk wacht ik wel langer, want ik hoef echt niet de hele fucking dag heen en weer te smsen en klef te doen en elkaar 80 keer zienquote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat sturen? Als ik net bij d'r ben geweest, had ik het daar wel kunnen zeggen. Wat heeft zo'n sms dan nog voor nut?
Dit is echt typisch een meisjes ding om te doenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nu ja, het is een hypothetische situatie waarin we niet wachten met smsen. Wat ik inderdaad sowieso een dag doe, want ik heb die kerel net gezien. Waarschijnlijk wacht ik wel langer, want ik hoef echt niet de hele fucking dag heen en weer te smsen en klef te doen en elkaar 80 keer zien
Klopt, maar het is dus niet vanuit het oogpunt 'Hihi in de Flair staat dat je moet wachten'. Het is meer dat ik volslagen antiklef ben. Bovendien dacht ik dat mannen juist van de jacht hielden, wat is deze.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit is echt typisch een meisjes ding om te doen
Juist niet dus. Het zijn juist de meiden die daar geen zin in hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit is echt typisch een meisjes ding om te doen
Wat heeft dit met jacht te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Klopt, maar het is dus niet vanuit het oogpunt 'Hihi in de Flair staat dat je moet wachten'. Het is meer dat ik volslagen antiklef ben. Bovendien dacht ik dat mannen juist van de jacht hielden, wat is deze.
Alsof gasten dingen sturen als "wat ben je aan het doen" of "zit nu in de trein naar huisquote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist niet dus. Het zijn juist de meiden die daar geen zin in hebben.
Helaas doen ze dat wel, en dan meestal óók nog gevolgd door de welterustenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat heeft dit met jacht te maken?
[..]
Alsof gasten dingen sturen als "wat ben je aan het doen" of "zit nu in de trein naar huis"
Niet mee eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist niet dus. Het zijn juist de meiden die daar geen zin in hebben.
TS vindt het vervelend dat hij moeite moet doen om een nieuwe date met haar te regelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:34 schreef nietiemand het volgende:
zoals ik me bedacht in dit topic
waar slaat het op dat je 3 dagen 'moet' wachten tot je wat van je laat horen
je krijgt een nummer van een chille chick en blijkbaar vinden ze je wanhopig als je de eerste dag belt/smst, een beetje wanhopig als je de tweede dag belt/smst, maar vinden ze het te laat als je de vierde dag pas wat van je laat horen.. dus blijkbaar is drie hier het godsgetal..
maar waar slaat dat in godsnaam op?
Het is wel zo. Meisjes smsen vaak het liefste meteen terug, of de dag erna, maar dat kan niet, want dan worden ze als desperate gezien.quote:
Als je het mooi verpakt, kan het je best punten opleveren toch? Dus niet ''welterusten X''. Dat is inderdaad faal. Maar ik snap jouw reactie wel, je zet je af tegen cliches. Alleen die kunnen ook af en toe leuk zijn om te gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef knight-errant het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |