Geef dan in ieder geval een fout nummer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef JoPiDo het volgende:
het is makkelijker je nummer te geven dan om uit te leggen waarom je hem niet geeft
heb ik me ooit laten vertellen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef JoPiDo het volgende:
het is makkelijker je nummer te geven dan om uit te leggen waarom je hem niet geeft
heb ik me ooit laten vertellen...
Dit! Dat heeft de ene gedaan, volgens mij. Dat is een heel stuk beter dan te horen/te lezen krijgen 'leuk gesprek hoor, maar nee'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef dan in ieder geval een fout nummer.
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ware het niet dat je het aan 90% van de bevolking merkt of ziet. Dat was nu niet het geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:38 schreef Knaller het volgende:
Meestal zijn ze dan in zo'n beschonken toestand dat ze er sowieso niet bij nadenken.
Ze durven geen nee te zeggen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:39 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ware het niet dat je het aan 90% van de bevolking merkt of ziet. Dat was nu niet het geval.
Die eerste wellicht niet, maar die tweede was behoorlijk duidelijk kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze durven geen nee te zeggen!
Dat lul je in zo'n geval toch direct weer recht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat als je nee zegt, dat ben je weer een bitch dit dat.
En verkeerd nummer geven is tricky, omdat ze je vaak meteen ff bellen zodat je hun nummer ook hebt.
Tips?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lul je in zo'n geval toch direct weer recht.
Gewoon nummertjes omwisselen. Altijd andere de schuld geven van niet goed luisteren.quote:
Dat is inderdaad wel slim. Onder het mom 'dan heb je mijn nummer ook'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef ukga het volgende:
Als je hun nummer hebt, gelijk whatsappe. Metteen checke of het hun nummer is
En wat doe je als je er achter komt dat ze een verkeerd nummer hebben gegeven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel slim. Onder het mom 'dan heb je mijn nummer ook'.
Spit in her facequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En wat doe je als je er achter komt dat ze een verkeerd nummer hebben gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |