abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2012 @ 17:50:33 #151
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_107898883
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef Splutje het volgende:

[..]

_O- Ok meisjes en jongens verschillen dus niet zoveel van elkaar
Tja, dat ligt eraan wat je aan de haak hebt, ook weleens een meid gehad die gelijk deed bellen wanneer ik een smsje niet binnen 5 minuten had beantwoord :')
pi_107898946
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Meisjes doen dit?
Ja joh na twee keer zoenen denken dat je tegen een relatie aan zit :')
Eens met wat hierboven staat
pi_107898951
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Tja, dat ligt eraan wat je aan de haak hebt, ook weleens een meid gehad die gelijk deed bellen wanneer ik een smsje niet binnen 5 minuten had beantwoord :')
Ik had hier laatst een verhaal verteld over een psycho ex, die kwam langs als ik 20 minuten niet opnam :') Toen heb ik het dus ook uitgemaakt (of iig geprobeerd). Wth :')___!

quote:
Ik dacht dat je dood was
WAT IS DEZEN
Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
pi_107898972
God, de associatie van de oh zo geteisterde en geėmancipeerde FOK!sters spuit weer eens haar gal over haar mannelijke medemens. :')
  zondag 12 februari 2012 @ 17:53:36 #155
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_107898980
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens heb ik schijt aan sociale normen. Als ik een chick echt zie zitten krijgt ze de dag erna minimaal een sms'je. Al is het alleen maar omdat ik weet dat heel veel chicks (lees: de leuke) ook schijt aan sociale normen hebben.
Sletjes :')
pi_107898992
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Ik had hier laatst een verhaal verteld over een psycho ex, die kwam langs als ik 20 minuten niet opnam :') Toen heb ik het dus ook uitgemaakt (of iig geprobeerd). Wth :')___!

[..]

WAT IS DEZEN
Mijn god. :')

Ik heb trouwens ook eens gehad dat ik 35 gemiste oproepen had binnen een paar minuten omdat ik niet reageerde op een sms en hij niet wist waar ik was bla-bla. Ook niet echt gezond eigenlijk. :')
pi_107899036
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ja joh na twee keer zoenen denken dat je tegen een relatie aan zit :')
Ik had laatst een kerel (ik heb serieus geen enkel positief verhaal over daten/relaties :') ) en we hadden 1 date gehad. Was verder prima en leuk, smst 'ie ineens:

quote:
We moeten praten
Dus ik :')____________! 'We moeten praten', na 1 date. Ik zeg dat ik de boodschap wel begrijp, komt 'ie alsnog langs om een verhaaltje te houden van dat hij 'het niet voelt'. Klapjosti. Gisteren in de kroeg stond hij met vrienden van me te praten, waar ik mee uit was. Fucking awkward.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:55:52 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107899052
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef knight-errant het volgende:

[..]

[..]

WAT IS DEZEN
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Ik had laatst een kerel (ik heb serieus geen enkel positief verhaal over daten/relaties :') ) en we hadden 1 date gehad. Was verder prima en leuk, smst 'ie ineens:

[..]

Dus ik :')____________! 'We moeten praten', na 1 date. Ik zeg dat ik de boodschap wel begrijp, komt 'ie alsnog langs om een verhaaltje te houden van dat hij 'het niet voelt'. Klapjosti. Gisteren in de kroeg stond hij met vrienden van me te praten, waar ik mee uit was. Fucking awkward.
_O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:57:57 #159
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107899103
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
God, de associatie van de oh zo geteisterde en geėmancipeerde FOK!sters spuit weer eens haar gal over haar mannelijke medemens. :')
Yesss de eerste kneus die kansloze smsjes stuurt en zich nu aangevallen voelt meldt zich aan! *O*

Oja: Lees voor de grap eens de reacties van de mannen hier, die zijn het er ook over eens dat dat soort smsgedrag treurig is :')
Heaven is a place on earth with you
pi_107899128
quote:

[..]

[..]

Ik zou me als ik jou was gaan afvragen waarom ik steeds met dat soort figuren in aanraking kom. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:59:13 #161
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_107899146
Als je iemand toch al leuk vind en die gene smst je ben je alleen maar blij, als je al niet zoveel interesse voelde dan kan je het irritant gaan vinden.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_107899161
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik zou me als ik jou was gaan afvragen waarom ik steeds met dat soort figuren in aanraking kom. :')
Dat doe ik ook :') Helaas ;(
pi_107899180
quote:

[..]

[..]

Jezus :') Ik stop meestal gewoon met smsen als ik het gehad heb. Niet dat die hint altijd begrepen wordt trouwens
pi_107899181
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Dat doe ik ook :') Helaas ;(
Of zou het gewoon zijn dat er heel veel treurige mannen rondlopen? :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107899216
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
Als je iemand toch al leuk vind en die gene smst je ben je alleen maar blij, als je al niet zoveel interesse voelde dan kan je het irritant gaan vinden.
Klopt. :P

quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Neuh, genoeg mannen meegemaakt die niet zo raar zijn. O+
pi_107899235
quote:

[..]

We hebben net geconcludeerd dat zulks een gedrag niet geslachtsgebonden is
pi_107899248
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:00 schreef Splutje het volgende:

[..]

Jezus :') Ik stop meestal gewoon met smsen als ik het gehad heb. Niet dat die hint altijd begrepen wordt trouwens
Inderdaad, dit. Of gewoon afwijzend blijven smsen van 'nee, kan dan niet, nee wil dan niet, nee vind ik niet leuk'. Is ook niet altijd duidelijk.

quote:

[..]

Ik heb soms het gevoel alsof er alleen maar klootzakken en klapjosti's zijn, en alsof ik het juweeltje er tussenuit moet plukken :') Maar misschien roep ik ook wel klootzak/klapjosti reacties op, dat kan ook.
  zondag 12 februari 2012 @ 18:03:27 #168
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107899290
quote:

[..]

[..]

_O- _O- _O-
pi_107899320
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:02 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Inderdaad, dit. Of gewoon afwijzend blijven smsen van 'nee, kan dan niet, nee wil dan niet, nee vind ik niet leuk'. Is ook niet altijd duidelijk.

[..]

Ik heb soms het gevoel alsof er alleen maar klootzakken en klapjosti's zijn, en alsof ik het juweeltje er tussenuit moet plukken :') Maar misschien roep ik ook wel klootzak/klapjosti reacties op, dat kan ook.
Ik ken een meisje die ik regelmatig schoffeer en grof afwijs en toch probeert ze het elke week bijna weer
  zondag 12 februari 2012 @ 18:04:24 #170
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107899322
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:01 schreef Splutje het volgende:

[..]

We hebben net geconcludeerd dat zulks een gedrag niet geslachtsgebonden is
Misschien lopen er dan ook wel een hoop treurige vrouwen rond ;)
pi_107899347
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
en vervolgens een nieuw topic openen: "waarom ben ik nog single?" :'-)

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo triest en bot als die "typisch Nederlandse" wijven...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_107899360
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ik ken een meisje die ik regelmatig schoffeer en grof afwijs en toch probeert ze het elke week bijna weer
Ja, nu ben je onbereikbaar en dus begeerlijk, want je blijft haar wel aandacht geven door haar af te wijzen. Waarschijnlijk is ze onzeker en teert ze sowieso zonder het door te hebben op negatieve aandacht.
  zondag 12 februari 2012 @ 18:05:31 #173
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107899361
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef Splutje het volgende:

[..]

Misschien maakt jou dat juist aantrekkelijk. Ofzo.
Snap nooit zo goed hoe dat werkt, maar het schijnt soms zo te werken.
pi_107899383
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Yesss de eerste kneus die kansloze smsjes stuurt en zich nu aangevallen voelt meldt zich aan! *O*

Oja: Lees voor de grap eens de reacties van de mannen hier, die zijn het er ook over eens dat dat soort smsgedrag treurig is :')
Ik voel me niet aangesproken door deze ad-hominem belaging als je dat denkt. Zelf ben ik geen kansloze stumpert en voel ik dingen goed aan.

En deze vrouw begijpt:

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
pi_107899398
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef knight-errant het volgende:

[..]

Ja, nu ben je onbereikbaar en dus begeerlijk, want je blijft haar wel aandacht geven door haar af te wijzen. Waarschijnlijk is ze onzeker en teert ze sowieso zonder het door te hebben op negatieve aandacht.
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Misschien maakt jou dat juist aantrekkelijk. Ofzo.
Snap nooit zo goed hoe dat werkt, maar het schijnt soms zo te werken.
Ik kan me dat niet voorstellen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')