Beide onzin; elk individu (man EN vrouw) is anders. En elke date ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist niet dus. Het zijn juist de meiden die daar geen zin in hebben.
Of opdringerig.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het is wel zo. Meisjes smsen vaak het liefste meteen terug, of de dag erna, maar dat kan niet, want dan worden ze als desperate gezien.
Watquote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het is wel zo. Meisjes smsen vaak het liefste meteen terug, of de dag erna, maar dat kan niet, want dan worden ze als desperate gezien.
Ik zet me niet af tegen clichés. Ik word er gewoon misselijk van. Meestal zit er ook nog zo'n verhaaltje bij van 'Het was zo leuk en fijn blabla zwijmel welterusten'. Vaak reageer ik nieteens, of alleen met 'welterusten'.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je het mooi verpakt, kan het je best punten opleveren toch? Dus niet ''welterusten X''. Dat is inderdaad faal. Maar ik snap jouw reactie wel, je zet je af tegen cliches. Alleen die kunnen ook af en toe leuk zijn om te gebruiken.
Huh de klacht ging hier toch juist over wanhopige gastjes die dat doen? Of ben ik in de war met topics nuquote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Sluit me hier volledig bij aanquote:Op zondag 12 februari 2012 17:09 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik zet me niet af tegen clichés. Ik word er gewoon misselijk van. Meestal zit er ook nog zo'n verhaaltje bij van 'Het was zo leuk en fijn blabla zwijmel welterusten'. Vaak reageer ik nieteens, of alleen met 'welterusten'.
Ligt er mijns inziens of je de jongen in kwestie echt leuk vindt of niet. Als je echt gek op hem bent, kun je het heus wel waarderen hoor als hij nog ff aan je denkt voordat hij gaat slapen of wat dan ook. Doet hij dit op een orginele manier, dus niet volgens het draaiboek, vind je het des te leuker.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:09 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik zet me niet af tegen clichés. Ik word er gewoon misselijk van. Meestal zit er ook nog zo'n verhaaltje bij van 'Het was zo leuk en fijn blabla zwijmel welterusten'. Vaak reageer ik nieteens, of alleen met 'welterusten'.
Nee. Ik kan een jongen heel leuk vinden, maar hier krijg ik dik de kriebels van en scoort hij altijd minpunten mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ligt er mijns inziens of je de jongen in kwestie echt leuk vindt of niet. Als je echt gek op hem bent, kun je het heus wel waarderen hoor als hij nog ff aan je denkt voordat hij gaat slapen of wat dan ook. Doet hij dit op een orginele manier, dus niet volgens het draaiboek, vind je het des te leuker.
Dat kan. Mijn ervaring heeft geleerd dat wanneer een meisje me leuk vindt zowat alles wat ik zeg en doe op een positieve manier wordt opgevat. Maak ik dan een flauw semi-grapje wordt dat ontvangen alsof ik Hans Teeuwen himself ben.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:18 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee. Ik kan een jongen heel leuk vinden, maar hier krijg ik dik de kriebels van en scoort hij altijd minpunten mee.
Soms. Mijn ervaring leert dat kerels daar een hekel aan hebben, trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat kan. Mijn ervaring heeft geleerd dat wanneer een meisje me leuk vindt zowat alles wat ik zeg en doe op een positieve manier wordt opgevat. Maak ik dan een flauw semi-grapje wordt dat ontvangen alsof ik Hans Teeuwen himself ben.
Soms gaan ze een andere kroeg in en beginnen ze al.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:09 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms gaan ze een andere kroeg in en beginnen ze al.
quote:Hier is het superleuk, maar mis je wel! Is je cheeseburger lekker?
Wtf?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:25 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadNet doei gezegd, zit net bij de BK een dubbele cheeseburger weg te werken:
[..]___!
Er zijn meisjes die dit lief vinden in plaats van storend en triest. Maar ik snap je wel, dit vind ik zelf ook een tikkeltje 'quote:Op zondag 12 februari 2012 17:25 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadNet doei gezegd, zit net bij de BK een dubbele cheeseburger weg te werken:
[..]___!
"mis je wel". Bah bah bah.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:25 schreef knight-errant het volgende:
Hier is het superleuk, maar mis je wel! Is je cheeseburger lekker?
Nee, had zo gezegd van 'Ga naar de BK en dan naar huis'. Vervolgens de hele tijd 'zie ik je nog later'? Rot op, jostiquote:
Le sadnesse.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, had zo gezegd van 'Ga naar de BK en dan naar huis'. Vervolgens de hele tijd 'zie ik je nog later'? Rot op, jostiIk trek echt figuren aan, ik zweer.
Dit ja. Ik heb vandaag iets soortgelijks gestuurd (optyfen nu) naar een jongen die mij zo'n 6 smsjes stuurde binnen twee uur (waar ik overigens niets op antwoorddequote:
Beter had ik dat gedaan.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb vandaag iets soortgelijks gestuurd (optyfen nu) naar een jongen die mij zo'n 6 smsjes stuurde binnen twee uur (waar ik overigens niets op antwoordde).
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb vandaag iets soortgelijks gestuurd (optyfen nu) naar een jongen die mij zo'n 6 smsjes stuurde binnen twee uur (waar ik overigens niets op antwoordde).
Ditquote:Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeker weer 5 smsjes gekregen daarna van "Sorry wat doe ik verkeerd? huilie huilie"
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef knight-errant het volgende:
[..]
DitOf ze bellen na twee weken 5 keer, gevolgd door een sms van 'ik ben in de stad, kunnen we praten?' Ik heb je één keer gezien, mongool
Meisjes doen dit?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef Splutje het volgende:
[..]Ok meisjes en jongens verschillen dus niet zoveel van elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |