Hij kickt op schofferenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds contact met haar als je haar niet ziet zitten?
Jullie overdrijven. Kansloze stumperts waar knight-errant blijkbaar mee in aanraking is gekomen, komen heus niet zo vaak voor.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar. Waarom zo haten dan?
Ik ben het met haar eens ja. En die reactie moet je enigzins luchtig opvatten. Snap best dat er vervelende ervaringen geweest zullen zijn, maar om nou impliciet de gehele manmens zwart te maken. :/quote:Op zondag 12 februari 2012 18:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
1 reactie in een zee van tegengestelde reacties pakken om te laten zien dat jij gelijk hebt, en dan klagen over een ad hominem, terwijl jouw post waar Sinos op reageerde overigens ook een ad hominem was__
Dat maak jij ervan. Ik praat alleen over mijn ervaringen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jullie overdrijven. Kansloze stumperts waar knight-errant blijkbaar mee in aanraking is gekomen, komen heus niet zo vaak voor.
[..]
Ik ben het met haar eens ja. En die reactie moet je enigzins luchtig opvatten. Snap best dat er vervelende ervaringen geweest zullen zijn, maar om nou impliciet de gehele manmens zwart te maken. :/
Dan heb je toch ook een redelijk verzuurd kut leven. Heb je contact met iemand waar je geen contact mee wil omdat je het fijn vindt om iemand af te wijzen. Lijkt me best vermoeiend.quote:
Ze zegt toch ook niet dat ze vaak voorkomen. Ze vertelt alleen over haar ervaringen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jullie overdrijven. Kansloze stumperts waar knight-errant blijkbaar mee in aanraking is gekomen, komen heus niet zo vaak voor.
Ik generaliseerde daar, hetgeen jullie ook wel een beetje doen in dit topic. Het komt gewoon op mij over dat jullie alle kneuzen zwart maken, maar daarbij niet in beschouwing nemen dat veel mannen heus wel weten hoe ze een vrouw moeten benaderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook niet dat ze vaak voorkomen. Ze vertelt alleen over haar ervaringen.
Waar zie jij ergens dat wij 'de gehele manmens zwart maken'?
Contact met wie?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds contact met haar als je haar niet ziet zitten?
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik generaliseerde daar, hetgeen jullie ook wel een beetje doen in dit topic. Het komt gewoon op mij over dat jullie alle kneuzen zwart maken, maar daarbij niet in beschouwing nemen dat veel mannen heus wel weten hoe ze een vrouw moeten benaderen.
Aha, je generaliseerde en 'het kwam zo op je over'.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik generaliseerde daar, hetgeen jullie ook wel een beetje doen in dit topic. Het komt gewoon op mij over dat jullie alle kneuzen zwart maken, maar daarbij niet in beschouwing nemen dat veel mannen heus wel weten hoe ze een vrouw moeten benaderen.
Daar heb ik geen sms contact mee. Nouja heel weinig. Maar ze komt gewoon altijd naar me toe tijdens uitgaanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het meisje die jij telkens afwijst.
Je snapt mijn punt toch wel. Best lastig als een jongen je 'stalkt', maar aan de andere kant vind je het alleen maar leuk als een Brad Pitt je welterusten wenst en andere goedbedoelde toespelingen maakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aha, je generaliseerde en 'het kwam zo op je over'.
Duidelijk. En binnen verwachting na zo'n opmerking.
En zo is het, daarom moeten die lelijke trieste jongens ook geen contact zoeken maar de Brad Pitt types wel. Jij wil ook geen smsjes ontvangen van een dikke zeug maar wel van een mooie Megan Fox. Menselijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt toch wel. Best lastig als een jongen je 'stalkt', maar aan de andere kant vind je het alleen maar leuk als een Brad Pitt je welterusten wenst en andere goedbedoelde toespelingen maakt.
Neequote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt toch wel. Best lastig als een jongen je 'stalkt', maar aan de andere kant vind je het alleen maar leuk als een Brad Pitt je welterusten wenst en andere goedbedoelde toespelingen maakt.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Doe de strekking van het verhaalquote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef RichardHammond het volgende:
Nu wil ik bijna een recente converstatie van mij posten, maar ik durf niet. Die wist binnen 14 minuten twee berichtjes te sturen, hoe wanhopig.
Jaaa doe, is leukquote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef RichardHammond het volgende:
Nu wil ik bijna een recente converstatie van mij posten, maar ik durf niet. Die wist binnen 14 minuten twee berichtjes te sturen, hoe wanhopig.
Nee letterlijk!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Doe de strekking van het verhaal
Ben je toevallig een kloon van kingtoppie?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je toevallig een kloon van kingtoppie?
Zondag 12 februari 2012 16:14:37quote:Hmmm hoopvol keek ik in mijn berichten box, niets
Kennelijk niet de moeite waard om terug te mailen![]()
Binnen 14 minuten al opgeven.quote:Hmm... ik geef het niet zo snel op, maar smeken doe ik ook niet. Daarom is dit mijn laatste. Ik heb ook mijn trots tenslotte.
Wil je nog 1 compliment meegeven, je schrijft hartstikke goed Nederlands!
Dag mooie man, fijne dag nog.
Je probeert noch wilt mij begrijpen, prima. Die 'mannenhaat' is niet bepaald mijn punt namelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee.
En dan zeg je dat ipv zo'n huilie post maken over onze zogenaamde 'mannenhaat' ofzo
Want als dat het punt is wat je dus blijkbaar probeerde te maken, faal je echt hard.
Tsja, dat is gewoon jouw mening en goed recht. Daar kan ik verder ook niks aan veranderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
NeeEcht niet. Hij kan nog zo die gast van Into the Pride of Alexander Skarsgard zijn, maar gewoon nee. Een kneus is een kneus.
Is dit op fok of zo?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
Zondag 12 februari 2012 16:00:37
[..]
Zondag 12 februari 2012 16:14:37
[..]
Binnen 14 minuten al opgeven.
"Je schrijft hartstikke goed Nederlands".quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Dat is uiteraard een gegeven en daardoor het vermelden niet waard.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Je schrijft hartstikke goed Nederlands".!
Ah, misschien is het wel een kerel die een beetje trollt.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nee, via een ander forum.
Ik ben niet eens knap.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
Uitgesloten, ben niet achterlijk. Ik heb mijn checks wel gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ah, misschien is het wel een kerel die een beetje trollt.
Beetje labiel wel hè.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je probeert noch wilt mij begrijpen, prima. Die 'mannenhaat' is niet bepaald mijn punt namelijk.
[..]
Tsja, dat is gewoon jouw mening en goed recht. Daar kan ik verder ook niks aan veranderen.
Gelukkig vrouwen in dit topic die wel begrijpen wat ik bedoel.
Wel een erg slechte internethossel als ze het al zo snel opgeeft. Meestal toch maar ugly chicksquote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Uitgesloten, ben niet achterlijk. Ik heb mijn checks wel gedaan.
[..]
Beetje labiel wel hè.
Klinkt als een troll manquote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |