SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef Rossdale het volgende:
New Topic?
New Topic?
YIP YIP YIP YIP!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nog steeds warm hier.... Maar wel omgedraaid. XDquote:Op zondag 12 februari 2012 09:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nog steeds koud hier... maar nu op werk
Morguh!quote:
Nohquote:Op zondag 12 februari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Kat is hier weer als een hysterische debiel met zijn balletje aan het spelen
hier net een tweetal gebakken eitjes met kaas en bacon opquote:Op zondag 12 februari 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb hier bolletjes in de oven zittenomnomnom!
Kusjes terug vanuit en koud Eindhoven!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Kusjes vanuit een koud Kyoto, waar het hostel gelukkig warm is! (in tegenstelling tot ons eerste hostel, was traditioneel Japans, betekent zoveel als ijskoud en vol met kieren...)
Reis is tot nu toe extreem toffif, al is het gek dat we pas 10 dagen weg zijn, voelt als veel meer!
kusjes terug vanuit een warm Nieuw Vennepquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Kusjes vanuit een koud Kyoto, waar het hostel gelukkig warm is! (in tegenstelling tot ons eerste hostel, was traditioneel Japans, betekent zoveel als ijskoud en vol met kieren...)
Reis is tot nu toe extreem toffif, al is het gek dat we pas 10 dagen weg zijn, voelt als veel meer!
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, nu fruit even wakker maken voor warme croissantjes uit de oven!
Kusjes vanuit het koude Amsterdam!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
pijn in je kont en een tientje in je mondquote:Op maandag 13 februari 2012 07:51 schreef Reintji het volgende:
Ok dan. Snotkoppen, kots en een ochtendhumeur. What's next?
Neen. Stront uit de kont (net wanneer je weg wil).quote:Op maandag 13 februari 2012 08:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
pijn in je kont en een tientje in je mond
Babiesquote:Op maandag 13 februari 2012 08:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neen. Stront uit de kont (net wanneer je weg wil).
Subklacht: Team Omizumi
Denk aan je carrière GB! JE CARRIÈRE!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Babies
Mag ik ze al, mag ik ze al... o nee dan moet ik niet hier zijn
Bij mij ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 10:25 schreef Kn0x het volgende:
Morgen!
Nog steeds FFXIII niet werkende! Stomme PlayStation en stomme Square.
best verontrustend dat dat zo'n opluchting veroorzaakt....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik had allerlei tapas, sate, soep, tompouchen en champagne bij de lunch
Feestje dat de lancering helemaal goed verlopen was
Nicequote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Allereerste keer dat dit type raket gelanceerd wordt. Heeft ons bedrijf 10 jaar aan meegewerkt en is altijd spannend. De vorige keer dat er een "eerste lancering" was, was 16 jaar geleden en die is toen mislukt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
best verontrustend dat dat zo'n opluchting veroorzaakt....
Dus dat ding ligt straks niet bij ons in de tuin?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Ah, nice. Congrats man!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allereerste keer dat dit type raket gelanceerd wordt. Heeft ons bedrijf 10 jaar aan meegewerkt en is altijd spannend. De vorige keer dat er een "eerste lancering" was, was 16 jaar geleden en die is toen mislukt.
Normale lanceringen zijn er een aantal keer per jaar en zijn dus niet zo speciaal als deze
Klinkt goed Rossquote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allereerste keer dat dit type raket gelanceerd wordt. Heeft ons bedrijf 10 jaar aan meegewerkt en is altijd spannend. De vorige keer dat er een "eerste lancering" was, was 16 jaar geleden en die is toen mislukt.
Normale lanceringen zijn er een aantal keer per jaar en zijn dus niet zo speciaal als deze
Ik vind het vooral stoer klinken eigenlijkquote:
Dat ook jaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stoer klinken eigenlijk.
Ross lijkt wel op Sheldon idd...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stoer klinken eigenlijk.
Os Roske. De Rocketscientist. Je zou zo in The Big Bang kunnen Ross.
Eensch.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ross lijkt wel op Sheldon idd...
Qua gedrag dan hè, qua uiterlijk is Rossefloss
Agree!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes, dat was die inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Ross, is die raket gelanceerd in Frans Guiana? Zoja, dan was het net op het nieuws. Best tof dat jij daar dan aan meegewerkt hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:
quote:
WINRAR IMOquote:Op maandag 13 februari 2012 16:26 schreef Poit het volgende:
Pheno!!!
Ik heb een Valentijnskaart voor je gemaakt
Vanavond even kijkenquote:
Thnxquote:
Je hoeft alleen de eerste minuut te kijken, daarna wordt het een animatie omdat hij buiten zicht isquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Vanavond even kijken![]()
Cool kerel
[..]
Thnx
Ah, zover heb ik al gekekenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de eerste minuut te kijken, daarna wordt het een animatie omdat hij buiten zicht is
RTLquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes, dat was die inderdaad
Op welk nieuws wat het te zien? NOS?
Tofquote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh vandaag was een kutdag zeg. Blij dat ik thuis ben.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh vandaag was een kutdag zeg. Blij dat ik thuis ben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
carrieres zijn overratedquote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Denk aan je carrière GB! JE CARRIÈRE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Maar niet minder interessant toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de eerste minuut te kijken, daarna wordt het een animatie omdat hij buiten zicht is
Awesome chickquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef SummerBreeze het volgende:
jeuj
Legend of Zelda 25th anniversary limited edition Nintendo 3DS gekregen van SD. Gewoon fokking zomaar
ISD
quote:Niets voelt zo goed als het oppikken van een nuttige power-up of munten tijdens een Mario-avontuur. Nu kun je genieten van de authentieke geluiden die bij dergelijke momenten horen met dit zachte ?-blok.
Materiaal: polyester, nylon. Grootte: 9cmx9cmx9cm
Dies nicequote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, net dit besteld voor kleine SC-tje met mijn nintendo sterren/punten
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, net dit besteld voor kleine SC-tje met mijn nintendo sterren/punten
[ afbeelding ]
[..]
Heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef SocialDisorder het volgende:
heel gek, SB zit nu stil in een hoekje
toen ik dit stripje een tijdje terug zag moest ik zo hard lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?
[ afbeelding ]
Ken je deze ook?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toen ik dit stripje een tijdje terug zag moest ik zo hard lachen
Si, dat ben ik inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Rossdale ben je dan ook echt een ROCKET SCIENTIST?
Wat epic
Dus ik probeer een beetje leuk games in elkaar te verzinnen terwijl ik websites en banners in elkaar flikker om de schoorsteen rokend te houden en jij bouwt oprecht FUCKING RAKETTEN.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si, dat ben ik inderdaad
Wat ook epic is:
JE BENT GESELECTEERD VOOR DE NIEUWE COMMAND AND CONQUER™ TIBERIUM ALLIANCES BETA.Whooooooooooooooop!!!
Yepquote:Op maandag 13 februari 2012 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dus ik probeer een beetje leuk games in elkaar te verzinnen terwijl ik websites en banners in elkaar flikker om de schoorsteen rokend te houden en jij bouwt oprecht FUCKING RAKETTEN.
We kunnen niet allemaal raketten bouwen natuurlijk, dan valt er weinig meer te gamenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dus ik probeer een beetje leuk games in elkaar te verzinnen terwijl ik websites en banners in elkaar flikker om de schoorsteen rokend te houden en jij bouwt oprecht FUCKING RAKETTEN.
zo waarquote:
zo kun je het ook zien jaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet zo heel erg helaasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:19 schreef Reintji het volgende:
Hey Ross! Raketten baas!
In hoeverre zit jij in de geschiedenis van je werk? Werner von Braun en zijn maatjes in Peenemunde, White Sands en de eerste dagen van NASA etc.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest echt hardop lachen.
Mijn collega's kijken me nu ook enigszins verstoord aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
hehe samequote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
AhwtjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Oe, hoe ver zijn jullie met dexter nu?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond Dexter-avond in huize JD en Kuuk.
En met de kleine alles goed hoor, zit nog netjes op z'n plek!
Hoe'st met jou?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Wilt de eerste GAM SC-er die bij Kuuks thuis komt als ze niet kijkt die lego kookwekker voor mij jatten?
NOES! Ik zal de kookwekker verdedigen met mijn levenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Wilt de eerste GAM SC-er die bij Kuuks thuis komt als ze niet kijkt die lego kookwekker voor mij jatten?
BUT I WANTZ ITquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
NOES! Ik zal de kookwekker verdedigen met mijn leven.
...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Als je 'm draait krijgt ie ook andere gezichtjes enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterendquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BUT I WANTZ IT
Het was het eerste wat mij opviel aan die foto
Die kookwekkert is dichtbij!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Daar worden we het vast wel over eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kookwekkert is dichtbij!
What do I get in return?
Denk niet dat mijn vriendin het daar mee eens isquote:
en een printje telt vast niet..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendin het daar mee eens is
Counter-proposal:
Een foto op Facebook, die je openlijk shared, van jezelf (duidelijk zichtbaar op de foto) waarop je iets waar overduidelijk één of meerdere Louis Vuitton logo's op staan aan stukken scheurt/knipt/in brand steekt![]()
Lol, dat kan ik je bij voorbaat al zeggen dat dat hem niet gaat worden..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Counter-proposal:
Een foto op Facebook, die je openlijk shared, van jezelf (duidelijk zichtbaar op de foto) waarop je kledingstuk of accessoire waar overduidelijk één of meerdere Louis Vuitton logo's op staan aan stukken scheurt/knipt/in brand steekt![]()
Dan is die wekker nieuw in de winkel kopen goedkoperquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Counter-proposal:
Een foto op Facebook, die je openlijk shared, van jezelf (duidelijk zichtbaar op de foto) waarop je kledingstuk of accessoire waar overduidelijk één of meerdere Louis Vuitton logo's op staan aan stukken scheurt/knipt/in brand steekt![]()
Inderdaad, op dit moment heb ik zin om ruzie te maken, dan heel hard te huilen en dan te goedmaakseksen... maar ja, morgen weer een dag zullen we maar denkenquote:
Ja, en hoeveel daagjes nog voor jou/jullie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad, op dit moment heb ik zin om ruzie te maken, dan heel hard te huilen en dan te goedmaakseksen... maar ja, morgen weer een dag zullen we maar denken
Je hebt niets ouds en versleten? Pfftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan is die wekker nieuw in de winkel kopen goedkoper
Nog 50 ofzo...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel daagjes nog voor jou/jullie?
Ik wil niet eens weten hoeveel pandapunten ik nu heb, zit nog een stukje studententijd (deeltijd, telt dat?!) bij...
50 is nog best wel even. Sterkte, komt wel goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nog 50 ofzo...
Ben gewoon even in een overemotionele bui, stomme hormonen, morgen ben ik waarschijnlijk weer vrolijk.
Hmm dat is wel een tijd terug ja, sorry ik heb eigenlijk niets te klagen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, dat kan ik je bij voorbaat al zeggen dat dat hem niet gaat worden..
Kuuk, je hebt geluk!
http://pandapunt.nl/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Kn0x het volgende:
Pandapunten, gaat het hier nou weer over
Iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Kn0x het volgende:
Pandapunten, gaat het hier nou weer over
En terecht. Meest originele inzending!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef Poit het volgende:
Catherine gewonnen![]()
Awesome! Heel veel zin in die game!!!
Gratsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef Poit het volgende:
Catherine gewonnen![]()
Awesome! Heel veel zin in die game!!!
t was maar een grapjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd.. Beetje zielig, maar goed ieder zijn ding
ik vind die pandapunten anders maar een matige garp...quote:
ik zal het niet meer zeggen ;xquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik vind die pandapunten anders maar een matige garp...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit is zoooo waar:
[ afbeelding ]
Altijd zo stom gevonden dat ie niet gewoon mee gaat naar het volgende level.
lol ! had het nog niet eens over jouquote:
Ieder zijn definitie van zielig, sommige mensen vinden mensen die mensen beoordelen op opmerkingen op het internet zieligquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd.. Beetje zielig, maar goed ieder zijn ding
Gekke kerl welke krijg je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:33 schreef Kn0x het volgende:
Yoshi, NOOOOOEEESSS!!!
Is het al vrijdag trouwens?
Nee!
Krijg ik mijn nieuwe telefoon vandaag?!
JA!
Zo, da's een opgewekte goedemorgenquote:
Nee joh niet echt iets aan gedaan, er lag wel een huuuuge kaart toen ik thuis kwamquote:
WTF?!quote:
Ik vind het ook zo fucking grappig dat die dude de deur weer direct dicht doetquote:
Hoe lang is het reizen voor je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:31 schreef Fallen het volgende:
Werken in Rotterdam? Is dat leuk?
*twijfel*
Vacature gevonden, maar is dus in Rotterdam én onregelmatige diensten.
Werken in Rotterdam is nice!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:31 schreef Fallen het volgende:
Werken in Rotterdam? Is dat leuk?
*twijfel*
Vacature gevonden, maar is dus in Rotterdam én onregelmatige diensten.
Maar wel dichter bij gouda!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Nadeel aan werken in Rotterdam is dat het zo dicht bij Rotterdam is...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Mja, weet nog niet precies. Met OV is het een anderhalf uur.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe lang is het reizen voor je?
Weet nog niet precies waar, als in straatnaam/wijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Werken in Rotterdam is nice!
Kunnen we borrelen!
Waar ergens is het?
En maar 40 minuten reizen met de Fyra!!
Fair point...quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik had die kopjes wel willen zien toen ze merkte dat de ingang ineens weg wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zie net dat ik de kattenbak gisteravond andersom had terug gezet, dus de ingang stond tegen de muur aan, hebben ze de hele tijd zich tussen de muur door moeten vroeten om erin te komen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had die kopjes wel willen zien toen ze merkte dat de ingang ineens weg was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, ik denk dat ze echt raar stonden te kijken
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 13:47:13 ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik denk ook dat ze het toch een paar keer geprobeerd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd, ik denk dat ze echt raar stonden te kijken
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
En al een tijdje hoorquote:
Deel 2234 pas, niet zo gek dat ik het dan over het hoofd gezien heb toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En al een tijdje hoor, maar goed welkom
Die telling klopt sinds deel -1 al niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deel 2234 pas, niet zo gek dat ik het dan over het hoofd gezien heb toch?![]()
Je bent geen kloon van Flodder450 of EmarWii?quote:
fixedquote:
er zijn 925 topics gevonden die zijn verdeeld over 31 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.17 secondenquote:
Thx bro!quote:
Hoax, zijn er echt wel meer!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn 925 topics gevonden die zijn verdeeld over 31 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.17 seconden
Maar waar heb je dan precies op gezocht? Want de slowchat in GAM is begonnen met een andere naam, waar geen SC of slowchat in voorkwam dacht ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zijn 925 topics gevonden die zijn verdeeld over 31 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.17 seconden
Nee, sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent geen kloon van Flodder450 of EmarWii?
Dan is het goed!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Murdera is de naam, aangenaam kennis te maken.
Dat maakt niet uit, deze reeks heeft er zoveel. Dat daarvoor een andere reeks was, tjaquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:53 schreef koei het volgende:
[..]
Maar waar heb je dan precies op gezocht? Want de slowchat in GAM is begonnen met een andere naam, waar geen SC of slowchat in voorkwam dacht ik.
Maar het is dezelfde reeksquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, deze reeks heeft er zoveel. Dat daarvoor een andere reeks was, tja
Pheno! Had je m'n PM trouwens gehad? Verstuurde hem met de mobiel en die gaf een vreemde melding.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, deze reeks heeft er zoveel. Dat daarvoor een andere reeks was, tja
Vrees niet, je kan die extra meuk later ongetwijfeld voor teveel geld kopen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
Darksiders2 heeft wel een bijzondere manier van pre-orders promoten.
-Wie dat bij Game Mania of Smartoys doet, krijgt het Death Rides-pakket. Dat bevat een ongespecificeerd aantal extra missies, die samen goed zijn voor ongeveer twee uur extra gameplay.
-Wie de game bij Free Record Shop of 12Game bestelt, krijgt het Angel of Death-pakket. Dat bestaat uit een set harnas-onderdelen met engelachtig uiterlijk.
-Wie bij Bol.com of Playerone een order plaatst, krijgt het Deadly Despair-pakket, die Despair, het paard van Death extra snel maakt.
Dan moet je kiezen waar je het gaat kopen, niet wat handiger is, maar wat je er bij wil krijgen.
Die praktijken heb je in de VS al langer. Winkel specifieke pre-order bonussenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
-Wie dat bij Game Mania of Smartoys doet, krijgt het Death Rides-pakket. Dat bevat een ongespecificeerd aantal extra missies, die samen goed zijn voor ongeveer twee uur extra gameplay.
-Wie de game bij Free Record Shop of 12Game bestelt, krijgt het Angel of Death-pakket. Dat bestaat uit een set harnas-onderdelen met engelachtig uiterlijk.
-Wie bij Bol.com of Playerone een order plaatst, krijgt het Deadly Despair-pakket, die Despair, het paard van Death extra snel maakt.
Dan moet je kiezen waar je het gaat kopen, niet wat handiger is, maar wat je er bij wil krijgen.
Deed rockstar ook al met LA Noire hier in Nederland. En het gaat veel vaker voor komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
Yup. Ik krijg de pakketten morgen binnen denk ik, dus dan gaan ze meteen op de bus richting jullie. Direct versturen deden ze nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Pheno! Had je m'n PM trouwens gehad? Verstuurde hem met de mobiel en die gaf een vreemde melding.
Ja, nog niets. Volgens mij was deze maand de rechtszaak met die Engelse band Rocksmith, dus er zal wel snel iets duidelijk worden.quote:Oh, en in ander nieuws, ik vernam van Godtje dat je Ubisoft zou vragen naar een eventuele EU releasedate van Rocksmith. Had je daar al iets op gehoord? Zavvi heeft een datum staan en ik vroeg me af of ik me daar op kon gaan verheugen (en m'n gitaar laten opknappen)
Dat, uiteindelijk draait het om tetten.quote:
QFFT!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat, uiteindelijk draait het om tetten.
Niks nieuws, zal nog wel vaker gaan gebeuren. vroeger kocht je een snes game en die was gewoon compleetquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
Ah, okquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ik krijg de pakketten morgen binnen denk ik, dus dan gaan ze meteen op de bus richting jullie. Direct versturen deden ze niet
En ook duidelijk.. Thnx!quote:[..]
Ja, nog niets. Volgens mij was deze maand de rechtszaak met die Engelse band Rocksmith, dus er zal wel snel iets duidelijk worden.
Opvolger van we dare, the hardcore pr0n editionquote:
vroeger kocht je een game zonder bugs. Tegenwoordig is er al een patch uit voordat de game in de winkel ligtquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niks nieuws, zal nog wel vaker gaan gebeuren. vroeger kocht je een snes game en die was gewoon compleet
Met Fleshlight die je met USB kan aansluiten op je console voor de meest intense ervaring!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opvolger van we dare, the hardcore pr0n edition
Nicequote:PlayStation Plus leden gratis Far Cry 2 (full game) downloaden.
cc naar mij!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
Oh, mijn excuses. Ik lees nu pas de huisregels.
Mijn pic naar Koei zal zsm verstuurd worden.
Pics van je zusje mogen gewoon in het topic hoor!quote:
helaasch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan iemand even naar amsterdam komen voor massage, mijn rug is echt kapot
Do wants....quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
helaasch.
Ik kan je wel een gifje van Kate Upton aanbieden:
[ afbeelding ]
Enkel mijn pic is niet genoeg? Flinke ontgroening voor deze SC!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan iemand even naar amsterdam komen voor massage, mijn rug is echt kapot
Dat wist je niet?quote:
Iets is beter dan niets dan maar! Dankjewelquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
helaasch.
Ik kan je wel een gifje van Kate Upton aanbieden:
[ afbeelding ]
Neequote:
weinig hoor. Zo smakelijk is het niet om Roy met een andere kerel te zien lebberen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
NeeHeb dus wat gemist tijdens de meets
Integendeel..quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
weinig hoor. Zo smakelijk is het niet om Roy met een andere kerel te zien lebberen.
Een valentijnskaartquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:04 schreef Poit het volgende:
Gisteren ene AWESOME kaart gekregen van De Kok vanuit China!
Beter!!quote:
Ik vind jullie maar een beetje gek...quote:
Boerenkool, daar word je een grote jongen vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Frankii het volgende:
Moet nog eten
Halen, of boerenkool van mijn ouders opwarmen.
Valentijn en tof in 1 zin, ik vind het een beetje raar... Als valentijn toffer is dan andere dagen in het jaar dan is er iets mis met je relatie in mijn ogenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iedereen hier een toffe valentijn gehad?
Ik vind het wel schattig om iets kleins te doen, een lief kaartje ofzo. En ja ik weet het, dat kan op alle andere dag ook maar toch is het wel schattig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Valentijn en tof in 1 zin, ik vind het een beetje raar... Als valentijn toffer is dan andere dagen in het jaar dan is er iets mis met je relatie in mijn ogen
Ik vind het leuker om op een andere dag een lief kaartje te krijgen, dan heeft iemand er uit zichzelf aan gedacht en is het niet omdat het zou moeten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig om iets kleins te doen, een lief kaartje ofzo. En ja ik weet het, dat kan op alle andere dag ook maar toch is het wel schattig.
Ik zie het dan weer niet zitten om er een big deal van te maken of net als half nederland uit eten te gaan. Daar pas ik ook voor.
Dat is het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En ik heb geluk, met fruit zijn alle dagen tof
Wel iets eerder dan valentijn, maar trouwringen uitgezochtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iedereen hier een toffe valentijn gehad?
NAIS!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel iets eerder dan valentijn, maar trouwringen uitgezocht
Oh ik wist niet dat je verloofd bent!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
GEFELIquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
lieeeefquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
MOOOOOOOOOOHquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om op een andere dag een lief kaartje te krijgen, dan heeft iemand er uit zichzelf aan gedacht en is het niet omdat het zou moeten.
Awesome!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Wanneer ga je trouwen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Gratz gek!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my gawd we zijn live
App staat op de Android Market, site is online, persberichten zijn de deur uit
Hehe, cool kerel. Wat voor functie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef Fallen het volgende:
Gesolliciteerd naar 010... eek! Wat doe ik nou?!
In juniquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Wanneer ga je trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |