SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef Rossdale het volgende:
New Topic?
New Topic?
YIP YIP YIP YIP!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nog steeds warm hier.... Maar wel omgedraaid. XDquote:Op zondag 12 februari 2012 09:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nog steeds koud hier... maar nu op werk
Morguh!quote:
Nohquote:Op zondag 12 februari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Kat is hier weer als een hysterische debiel met zijn balletje aan het spelen
hier net een tweetal gebakken eitjes met kaas en bacon opquote:Op zondag 12 februari 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb hier bolletjes in de oven zittenomnomnom!
Kusjes terug vanuit en koud Eindhoven!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Kusjes vanuit een koud Kyoto, waar het hostel gelukkig warm is! (in tegenstelling tot ons eerste hostel, was traditioneel Japans, betekent zoveel als ijskoud en vol met kieren...)
Reis is tot nu toe extreem toffif, al is het gek dat we pas 10 dagen weg zijn, voelt als veel meer!
kusjes terug vanuit een warm Nieuw Vennepquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Kusjes vanuit een koud Kyoto, waar het hostel gelukkig warm is! (in tegenstelling tot ons eerste hostel, was traditioneel Japans, betekent zoveel als ijskoud en vol met kieren...)
Reis is tot nu toe extreem toffif, al is het gek dat we pas 10 dagen weg zijn, voelt als veel meer!
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo, nu fruit even wakker maken voor warme croissantjes uit de oven!
Kusjes vanuit het koude Amsterdam!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
pijn in je kont en een tientje in je mondquote:Op maandag 13 februari 2012 07:51 schreef Reintji het volgende:
Ok dan. Snotkoppen, kots en een ochtendhumeur. What's next?
Neen. Stront uit de kont (net wanneer je weg wil).quote:Op maandag 13 februari 2012 08:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
pijn in je kont en een tientje in je mond
Babiesquote:Op maandag 13 februari 2012 08:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neen. Stront uit de kont (net wanneer je weg wil).
Subklacht: Team Omizumi
Denk aan je carrière GB! JE CARRIÈRE!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Babies
Mag ik ze al, mag ik ze al... o nee dan moet ik niet hier zijn
Bij mij ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 10:25 schreef Kn0x het volgende:
Morgen!
Nog steeds FFXIII niet werkende! Stomme PlayStation en stomme Square.
best verontrustend dat dat zo'n opluchting veroorzaakt....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik had allerlei tapas, sate, soep, tompouchen en champagne bij de lunch
Feestje dat de lancering helemaal goed verlopen was
Nicequote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Allereerste keer dat dit type raket gelanceerd wordt. Heeft ons bedrijf 10 jaar aan meegewerkt en is altijd spannend. De vorige keer dat er een "eerste lancering" was, was 16 jaar geleden en die is toen mislukt.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
best verontrustend dat dat zo'n opluchting veroorzaakt....
Dus dat ding ligt straks niet bij ons in de tuin?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Ah, nice. Congrats man!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allereerste keer dat dit type raket gelanceerd wordt. Heeft ons bedrijf 10 jaar aan meegewerkt en is altijd spannend. De vorige keer dat er een "eerste lancering" was, was 16 jaar geleden en die is toen mislukt.
Normale lanceringen zijn er een aantal keer per jaar en zijn dus niet zo speciaal als deze
Klinkt goed Rossquote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allereerste keer dat dit type raket gelanceerd wordt. Heeft ons bedrijf 10 jaar aan meegewerkt en is altijd spannend. De vorige keer dat er een "eerste lancering" was, was 16 jaar geleden en die is toen mislukt.
Normale lanceringen zijn er een aantal keer per jaar en zijn dus niet zo speciaal als deze
Ik vind het vooral stoer klinken eigenlijkquote:
Dat ook jaquote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stoer klinken eigenlijk.
Ross lijkt wel op Sheldon idd...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stoer klinken eigenlijk.
Os Roske. De Rocketscientist. Je zou zo in The Big Bang kunnen Ross.
Eensch.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ross lijkt wel op Sheldon idd...
Qua gedrag dan hè, qua uiterlijk is Rossefloss
Agree!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes, dat was die inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Ross, is die raket gelanceerd in Frans Guiana? Zoja, dan was het net op het nieuws. Best tof dat jij daar dan aan meegewerkt hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:
quote:
WINRAR IMOquote:Op maandag 13 februari 2012 16:26 schreef Poit het volgende:
Pheno!!!
Ik heb een Valentijnskaart voor je gemaakt
Vanavond even kijkenquote:
Thnxquote:
Je hoeft alleen de eerste minuut te kijken, daarna wordt het een animatie omdat hij buiten zicht isquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Vanavond even kijken![]()
Cool kerel
[..]
Thnx
Ah, zover heb ik al gekekenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de eerste minuut te kijken, daarna wordt het een animatie omdat hij buiten zicht is
RTLquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes, dat was die inderdaad
Op welk nieuws wat het te zien? NOS?
Tofquote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh vandaag was een kutdag zeg. Blij dat ik thuis ben.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh vandaag was een kutdag zeg. Blij dat ik thuis ben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
carrieres zijn overratedquote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Denk aan je carrière GB! JE CARRIÈRE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Maar niet minder interessant toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de eerste minuut te kijken, daarna wordt het een animatie omdat hij buiten zicht is
Awesome chickquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef SummerBreeze het volgende:
jeuj
Legend of Zelda 25th anniversary limited edition Nintendo 3DS gekregen van SD. Gewoon fokking zomaar
ISD
quote:Niets voelt zo goed als het oppikken van een nuttige power-up of munten tijdens een Mario-avontuur. Nu kun je genieten van de authentieke geluiden die bij dergelijke momenten horen met dit zachte ?-blok.
Materiaal: polyester, nylon. Grootte: 9cmx9cmx9cm
Dies nicequote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, net dit besteld voor kleine SC-tje met mijn nintendo sterren/punten
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, net dit besteld voor kleine SC-tje met mijn nintendo sterren/punten
[ afbeelding ]
[..]
Heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef SocialDisorder het volgende:
heel gek, SB zit nu stil in een hoekje
toen ik dit stripje een tijdje terug zag moest ik zo hard lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |