Ja hij wil ook wel eens een verzetje, geef em groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
hij gaat op zoek naar een goed vrouwtje!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zowel niet in kilo's alswel in jaren.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Die kilo's zal uiteindelijk wel lukkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Na de crematiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kilo's zal uiteindelijk wel lukken
alle "we" kan je vervangen met "peter"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef alors het volgende:
(uitzending 11 februari 2012)
We zijn nu 9 maanden in Spanje! Wat vliegt de tijd en wat hebben we veel meegemaakt; van de zoektocht naar een geschikte woning tot de verhuizing, de eerste, gasten, Ik Vertrek en noem maar op. Bij ons openingsfeest van 15 juli hadden we zowel ons gastenverblijf als de logeerkamers volgeboekt. Wat een geweldige start! Maar ook: wat een hectiek; we woonden hier immers zelf pas een week en de meeste verhuisdozen stonden nog ingepakt! Maar alles heeft zijn draai gekregen en nu, nadat we inmiddels vele gasten hebben mogen ontvangen, heeft alles letterlijk en figuurlijk zijn plekje gevonden en voelt het alsof we hier al jaren zijn. Dit ook mede dankzij onze Spaanse buren die ons zo hartelijk verwelkomd hebben en ons met raad en daad bij staan; geweldig!
Het leven in Spanje bevalt prima en we hebben ons tot nu toe nog geen seconde verveeld; de dagen vliegen voorbij, want ook als er geen gasten zijn is het hier een bedrijvigheid met klussen, netwerken, de taal leren, op verkenning in de omgeving (waardoor we steeds meer mooie routes, plaatsen, stranden en activiteiten ontdekken die we onze gasten kunnen aanbevelen) en nog veel meer. Nu we de tuin winterklaar hebben en het laatste fruit (appels, mandarijnen, sinaasappels en olijven) geplukt is, wordt er nog hard geklust aan het nieuwe sanitairgebouw met douche- wc.- en wasgelegenheid voor gasten die met de camper of caravan hier willen verblijven. Het egaliseren en aanleggen van de camper- en caravanplaatsen is inmiddels gebeurd en nu kunnen we daar de elektriciteit aanleggen en bomen planten.
Buiten dat je hier geweldig kunt wandelen, golfen, toeren met de motor, paardrijden in de bergen, stedentrips maken, dagje strand of lekker relaxen aan ons zwembad met bar / lounge, willen we ook schilderworkshops gaan organiseren met onze vriend en kunstschilder Fris Hoitsema uit Nederland. Zodra dit vaste vorm heeft gekregen kunnen jullie hierover meer lezen op onze website.
Onze kleine vriend Jacky geniet net als wij enorm van de vrijheid en de geweldige omgeving hier en is inmiddels onafscheidelijk van onze geadopteerde hond Sox! Wat hebben we al met al een mooie tijd hier in onze parel Casa EuroPeCa in La Romana achter de rug! Wie weet, komen jullie hier snel eens van meegenieten! Hasta Luego! Caroline & Peter
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alle "we" kan je vervangen met "peter"
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alle "we" kan je vervangen met "peter"
En de reactie van Peter daarop.quote:Nooit meervosdellen 10-12-2011
Is een afrader, mensen weten niet waar ze mee bezig zijn, vinden zich zelf belangrijk, en alcohol is hun bezigheid.
Voor de mensen wat doen of iets regelen is te veel.
Ze willen overal bij zijn wat gasten betreft. en geven de mensen bijna geen vrijheid, en passen zich ook niet aan bij de bewoners.
Werken is niet hun hobby.
quote:Casa EuroPeCa, 5-1-2012
Eigenaar zegt:
Dat de familie het niet naar hun zin heeft gehad, komt nu pas achteraf te berde. In ons gastenboek hebben ze andere, zéér positieve berichten achtergelaten. Echter, toen bleek dat wij beledigende opmerkingen naar andere gasten en hun nooit aflatende aandachtvragerij en drankmisbruik niet tolereerden kwamen ze met allerlei gekke verhalen naar voren, waaronder nu dus ook een nare reactie op Zoover. Wij hebben dat boek gesloten en gaan een schitterend seizoen tegemoet met véél en leuke gasten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef Boca_Raton het volgende:
'EuroPeCa', even het woordenboek pakken:
peca: sproet ; levervlek
pecar: zondigen ; een zonde begaan
pecar (caer en el pecado de )
zondigen ; een zonde begaan zondigen verb (zondig, zondigt, zondigde, zondigden, gezondigd)
een zonde begaan
Van je vrienden moet je het maar hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:40 schreef Coos het volgende:
Wat dacht je van een gasten beoordeling op Zoover.
[..]
En de reactie van Peter daarop.
[..]
slachtofferrol en een kansloos commercieel inzicht ja. ik zit nu op de helft en amai!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:49 schreef Staal het volgende:
Morgen even kijken.
Moet me inhouden om hier niet alles terug te lezen. VARAgidsje beloofde niet veel commercieel inzicht.
En weer een B&B uiteraard.
Geen uitkering, afvloeiingsregeling van de IT baanquote:Op zondag 12 februari 2012 08:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
begreep ik nou goed dat ze nog 4 jaar uitkering krijgen ofzoomg. 4 jaar aanprutten en dan huilend naar huis. belastinggeld goed besteed.
ow gelukkig. nou ik hoop dat ze het voor elkaar krijgen allemaal. de gezondheid van de vrouw is het grootste knelpunt, als die gewoon lekker in d'r vel zit en zin heeft om proactief mee te doen gaat het vast goedkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Geen uitkering, afvloeiingsregeling van de IT baan
Dat zijn toch de boordelingen van vrienden/familiequote:Op zondag 12 februari 2012 08:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
al met al best aardige beoordelingen en ik ben geneigd om bij die negatieve beoordeling peter te geloven.
alleen zouden ze samen echt er beter uitkomen als zijn vrouw serieus wat aan haar gezondheidsprobleem gaat doen door af te vallen, anders zit ze straks inderdaad gebonden aan hulpmiddelen als scootmobiel om nog vooruit te komen. diep respect voor peter trouwens!
Ik ook wel. Lijkt me heel erg om zo moeilijk te kunnen lopen en zo afhankelijk te zijn. Net een bejaarde vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Beetje saaie aflevering gisteren. Bovendien had ik wel te doen met haar.
quote:“Het moet nu lukken, ik mag niet meer falen.” Vijf jaar geleden emigreert Wout (54) samen met zijn vrouw Shilpi (38) en dochter Anne-Rose (5) naar Oostenrijk. Het hotel loopt goed, maar geld voor personeel is er niet en dus is er geen tijd voor hun pasgeboren dochtertje. Ook mist Wout de kinderen uit zijn eerste huwelijk en dus besluiten ze terug te gaan naar Nederland.
Na hun terugkeer komt Wout maar slecht aan het werk en beiden kunnen hun draai niet meer vinden in Nederland. Ze missen de Oostenrijkse gemütlichkeit en kopen opnieuw een pand in Tirol, dit keer een pension...
Onzin, die prijzen waren prima voor zulks een onderkomen. In Duitse gasthuizen rekenen ze die prijzen ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef Fred_B het volgende:
Deze mensen misten gewoon het gevoel voor de horeca. Die getoonde prijzen gaven dat duidelijk aan. Ik snap dan ook niet dat ze niet iets anders zijn gaan doen in Spanje, of gewoon zijn gaan rentenieren, in plaats van zich zo in de schulden te steken voor een verliesgevende zaak.
Heeft ze de NL cultuur goed aangeleerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik hoor die pinda nu al de hele tijd zeikenBegint al goed
Ik denk dat ze bedoelde: niet meer voor een baas werken. Het werd een beetje uit verband gerukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:40 schreef detulp050 het volgende:
Ze emigreren voor de 2e keer naar Oostenrijk? Klinkt veelbelovend, net als dat die vrouw niet meer wil werken
Vind ik niet minder zeurderig moet ik zeggen, maar we zullen zien hoe het echt zit. Vaak zijn de voorstukjes erg uit hun verband getrokkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde: niet meer voor een baas werken. Het werd een beetje uit verband gerukt.
quote:
En ze heet Keldermanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kennen ze in Oostenrijk alleen in kelders
$$$quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Injetta het volgende:
Hoe heeft Wout van tegen de 60 die vrouw van 38 aan de haak geslagen?![]()
Oeps gemist.. Voor het huis??quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Injetta het volgende:
Hoe heeft Wout van tegen de 60 die vrouw van 38 aan de haak geslagen?![]()
quote:
Vorige keer groot hotel/restaurant. Nu kleinschaligquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:45 schreef Injetta het volgende:
Dus eerst niet gelukt.. Hoezo gaat het nu wel lukken dan???
As always.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het huis in Nederland staat nog steeds te koop.......
Tis hoe je er naar kijkt hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Wat heeft zij een klein hoofdje in verhouding tot de rest.
quote:
Ja er klopt iets niet in de verhoudingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Wat heeft zij een klein hoofdje in verhouding tot de rest.
Tijdens opnames of nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het huis in Nederland staat nog steeds te koop.......
Ik vermoed dat hij denkt dat zijn vrouw wel werk kan vinden daar....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
nemen ze in Oostenrijk wel 50+ ers aan?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
SBS cancelt de film Cool runnings ivm Friso en Ik vertrek gaat gewoon vrolijk naar Oostenrijk. Geniaal!
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
SBS cancelt de film Cool runnings ivm Friso en Ik vertrek gaat gewoon vrolijk naar Oostenrijk. Geniaal!
Echt? Je kunt ook overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Lekker bedoel je....??quote:
De relatie is in ieder geval niet tip-top, ze zaten net al ruzie te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:50 schreef detulp050 het volgende:
Nee, die zijn niet gelukkig door de vieze lucht in Nederland en de drukte in het land
Die relatie is tip-top of ze hebben ernstig last van reis-koorts.
belachelijk natuurlijk dat cancellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Het was dan ook sarcastisch bedoeld...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
De relatie is in ieder geval niet tip-top, ze zaten net al ruzie te maken
Owquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld...
nee nee, hun rugquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef StephanL het volgende:
Geen mensen om uit te ladenDoe je het toch zelf.
Ik moet nog een weekje wachten, dan ga ik weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Het ziet er wel erg mooi uit.
Je kunt naar een leuk bed en breakfast...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Het ziet er wel erg mooi uit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Hij is zelf ook een oude bok.
Bar benauwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik krijg het van die bar ook benauwd.
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:58 schreef Little_Acorn het volgende:
Met drank verdien je juist wel geld!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:58 schreef Injetta het volgende:
Wout moet in de kelder slapen... Na een tijdje metselt ze de deur dicht en klaar is kees...
Omdat ze het niet kon weggooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Wat raar dat die vorige eigenaresse helemaal niets heeft meegenomen.
Ja, dat is toch háár spul nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
weggooienmoeten ze niet even vragen of die lieve oma nog spulletjes wil?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef Injetta het volgende:
Ze gaan het moderniseren met hun roze tapijt.......
echt eenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja, dat is toch háár spul nog.
Nee juist niet. Ik hoop dat ze zwaar falenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
De computer, hopelijk hebben ze internet, dat is ook meestal niet het geval.
Ze hebben het gekocht inclusief inboedel. Het is allemaal van hunquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
weggooienmoeten ze niet even vragen of die lieve oma nog spulletjes wil?
vertel eens omaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Je vraagt je af hoe dat vroeger ging, zonder internet
toch vraag je dan of omaatje iets wil hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben het gekocht inclusief inboedel. Het is allemaal van hun
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
En nu komen ze erachter dat ze ruimtes met de gasten moeten delen. Geen bezichtiging vooraf? Geen bouwtekeningen gezien?
Die had al gezegd dat zij het mochten weggooien als ze het niet mooi vonden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
toch vraag je dan of omaatje iets wil hebben?
Waarschijnlijk weer via internet gekocht, alsof het een dingetje van 10 euro isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
En nu komen ze erachter dat ze ruimtes met de gasten moeten delen. Geen bezichtiging vooraf? Geen bouwtekeningen gezien?
Inderdaad... Crisis..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Een bordje Privé op de deur denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Injetta het volgende:
Hoe ga je die mensen dan duidelijk maken dat ze op hun eigen plee moeten?
Of een slot met sleutel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef md89 het volgende:
[..]
Een bordje Privé op de deur denk ik.
Inderdaad, wat een oud zeikwijf zeg. Laat dr lekker oprottenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat moet zij er nou weer? Ik zie het al dat je een huis koopt en de vorige eigenaar komt steeds even kijken.
Ze woont 20 meter verderop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat moet zij er nou weer? Ik zie het al dat je een huis koopt en de vorige eigenaar komt steeds even kijken.
Ach, dat oude zeikwijf is vast nog wel handig op een of andere manier, voor het uitladen of zowquote:
Vergeet het verbeteren van je relatie nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Meer tijd voor je dochter![]()
Nieuw bedrijf opstarten, emigratie, tuurlijk
Huismeester.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |