Ze hebben het gekocht inclusief inboedel. Het is allemaal van hunquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
weggooienmoeten ze niet even vragen of die lieve oma nog spulletjes wil?
vertel eens omaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Je vraagt je af hoe dat vroeger ging, zonder internet
toch vraag je dan of omaatje iets wil hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben het gekocht inclusief inboedel. Het is allemaal van hun
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
En nu komen ze erachter dat ze ruimtes met de gasten moeten delen. Geen bezichtiging vooraf? Geen bouwtekeningen gezien?
Die had al gezegd dat zij het mochten weggooien als ze het niet mooi vonden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
toch vraag je dan of omaatje iets wil hebben?
Waarschijnlijk weer via internet gekocht, alsof het een dingetje van 10 euro isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
En nu komen ze erachter dat ze ruimtes met de gasten moeten delen. Geen bezichtiging vooraf? Geen bouwtekeningen gezien?
Inderdaad... Crisis..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Een bordje Privé op de deur denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Injetta het volgende:
Hoe ga je die mensen dan duidelijk maken dat ze op hun eigen plee moeten?
Of een slot met sleutel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef md89 het volgende:
[..]
Een bordje Privé op de deur denk ik.
Inderdaad, wat een oud zeikwijf zeg. Laat dr lekker oprottenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat moet zij er nou weer? Ik zie het al dat je een huis koopt en de vorige eigenaar komt steeds even kijken.
Ze woont 20 meter verderop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat moet zij er nou weer? Ik zie het al dat je een huis koopt en de vorige eigenaar komt steeds even kijken.
Ach, dat oude zeikwijf is vast nog wel handig op een of andere manier, voor het uitladen of zowquote:
Vergeet het verbeteren van je relatie nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Meer tijd voor je dochter![]()
Nieuw bedrijf opstarten, emigratie, tuurlijk
Huismeester.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |