yups altijd leuk Ekdom op de tvquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Straks om 22:55, 3 on stage: Zeroes Request op Nederland 3. Gaan er meer mensen kijken?
Had em ook al even getipt in het vorige topic. Sowieso om 12 uur dat ik inschakel en als de danceplaten me niet kunnen boeien, wellicht om 11 uur al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Straks om 22:55, 3 on stage: Zeroes Request op Nederland 3. Gaan er meer mensen kijken?
Nope, ik heb een zeeeer lange douche in de planning staanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Doen ze bij radio 2 ook altijd, tijdens de top 2000.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef ddx het volgende:
Je gaat toch niet een tv programma aankondigen op de radio.
Nee ik blijf wel lekker luisteren
Wat houdt 't in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:
Aldus 3FM.quote:Het wordt een muzikale avond met veel interactie. Jij kunt meepraten, nummers aanvragen, stemmen etc, allemaal vanuit je luie stoel via het tweede scherm 3fm.nl/zeroes. Het wordt een uitzending in de stijl van de Nacht van de Popmuziek, maar dan met je 3FM DJ’s en met alleen maar muziek uit de Zeroes.
quote:Giel, Gerard, Roosmarijn en Michiel maken in de Zeroes Request week, naast radio, ook een televisieprogramma over de muziek uit de jaren nul. Ze laten je in 3 On Stage Zeroes Night verrassende concerten zien, er komen nooit eerder vertoonde interviews voorbij, ze halen festivalherinneringen op en ook de videoclips uit die tijd ontbreken die avond niet.
Lijkt me leuk. Ik wil eigenlijk film kijken maar dat doe ik daarna misschien. Of halverwege. Of niet. Of wel. We zien wel. Spannend hé!quote:
gin tonic, gin tonic, waar begon ik....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef Evertjan het volgende:
goedeavond ik zit lekker aan de gin tonic
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
de sfeer zit er goed in http://gielreporterapp.tr(...)3194_iphone_high.mp4quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
yups altijd leuk Ekdom op de tv
waarom het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Dat tweede scherm werkt ook exact hetzelfde als dat van de Nacht van de Popmuziek
dat had wel 3fm.nl mogen zijn idd.quote:
Ik zag eerder vandaag al een tweet van haar langs komen met de mededeling dat haar kapper was doorgeslagen en dat ze eruit zag als een stoplicht, of zoietsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Ik vind Roos een tof wijf hoor, maar wie laat ze toch altijd in vredesnaam aan haar haar zitten
Ik had nog niet eens op de kleur gelet, ik vind dat steile haar ook maar niks namelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag eerder vandaag al een tweet van haar langs komen met de mededeling dat haar kapper was doorgeslagen en dat ze eruit zag als een stoplicht, of zoiets
Ik kom in de verleiding om de tv aan te slingeren, must seequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens op de kleur gelet, ik vind dat steile haar ook maar niks namelijk
Glas half vol bij jou?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ooh beetje maar, dus het valt wel mee hoe saai het is.
Volgens mij had ik pas na een uur door dat ie steeds het zelfde nummer draaide.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, die twee uur kan ik me nog herinneren ja
ik ook jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:19 schreef ConscienceNL het volgende:
Een technisch persoon hier die die uitzending van 2 uur lang toppertje (in het programma Leuk is Anders) nog terug kan vinden?
Ik vind hem zo te gemaakt overkomen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
Zo vind ik Michiel Veenstra 100 keer beter te verdragen dan als hij zo'n mongools kleutertje is bij Ekstra Weekend
Dat heb ik dus juist met die vrijdag. Geldt ook voor Gerard Ekdom, die vind ik alleen ook leuker en normaler dan bij Ekstra weekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:22 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo te gemaakt overkomen...
joe! ik zie net Edge, Jack White en Jimmy Page. heilige neuk!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Maar ik wil soad...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:22 schreef Cee het volgende:
En op 't tweede scherm vragen ze Radiohead of Coldplay.
http://live.ntr.nl/#artik(...)-nation-army-2003-12quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Waar is dat tweede scherm dan? White Stripesecht overdadig veel gehoord dit nummer, kan me niet voorstellen dat ik het ooit leuk ga vinden.
volgens mij gewoon op www.3fm.nl/zeroesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Waar is dat tweede scherm dan? White Stripesecht overdadig veel gehoord dit nummer, kan me niet voorstellen dat ik het ooit leuk ga vinden.
U kent Uw klassiekers.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was ook de tune van MTV The Trip, waar Giel de voiceover was. Met Steffen en Flip!
Kut...quote:
Die heb ik op DVD!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was ook de tune van MTV The Trip, waar Giel de voiceover was. Met Steffen en Flip!
Ik heb nu even schijt aan m'n buren, ze maken zelf ook lawaai nuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n buuf zal na 12 uur wel weer van me houden
Ik geloof dat ze niet eens thuis is, nu ik er over nadenkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nu even schijt aan m'n buren, ze maken zelf ook lawaai nu
Ik hoor ze normaal ook nooit, maar er staat nu een grote groep mensen buiten te kakelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze niet eens thuis is, nu ik er over nadenkGeen idee, ik hoor nooooooit wat van d'r.
http://download.omroep.nl(...)ltoppertjebeelen.mp3quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
+1.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Ik ben al geen fan, maar dit nummer
![]()
Vanwege de prijsvraag, gok ik zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef alors het volgende:
Jij mag kiezen, Radiohead of Coldplay, en dus draaien ze alvast maar Coldplay? Waarom dan nog kiezen
Ja maar waarom moeten 'we' in godsnaam kiezen dan? Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege de prijsvraag, gok ik zo.
volgens mij was het de bedoeling om te kiezen tussen Coldplay en SoaD, maar dat raakte fuckedup op de site en daarom draaien ze CP en SoaD en wellicht ook nog wel RH, maar dat laatste weet ik niet zeker...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef alors het volgende:
Jij mag kiezen, Radiohead of Coldplay, en dus draaien ze alvast maar Coldplay? Waarom dan nog kiezen
3fm en Radiohead 00's draaienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was het de bedoeling om te kiezen tussen Coldplay en SoaD, maar dat raakte fuckedup op de site en daarom draaien ze CP en SoaD en wellicht ook nog wel RH, maar dat laatste weet ik niet zeker...
Dit dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was het de bedoeling om te kiezen tussen Coldplay en SoaD, maar dat raakte fuckedup op de site en daarom draaien ze CP en SoaD en wellicht ook nog wel RH, maar dat laatste weet ik niet zeker...
quote:System Of A Down - Chop Suey! (2001) - Niet Radiohead dus, sorry foutje!
Nee, met m'n camera.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Stond je echt met je mobieltje in de lucht toen?
daarom twijfelde ik ook over dat RH-verhaalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit dus
Zei Michiel net ook (zonder dat ze RH nog draaien straks)
Ik schakelde pas later in, wat een faal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit dus
Zei Michiel net ook (zonder dat ze RH nog draaien straks)
Okay, ik laat het filmpjes maken altijd over aan mensen als jij.quote:
Goh wat klinkt dat heerlijk neerbuigend. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ik laat het filmpjes maken altijd over aan mensen als jij.
ik kan dan weer moeilijk begrijpen wat mensen leuk vinden aan artiesten als Aaliyah en Sean Paulquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
Ik kan veel snappen, maar dat mensen dit leuk vinden, snap ik echt niet. Net als hardstyle enzo, wat een monotome bagger.
Live komen ze niet bepaald goed over, maar de CD's van SOAD vind ik toch echt wel te gek. Die zijn ook echt niet monotoon te noemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
Ik kan veel snappen, maar dat mensen dit leuk vinden, snap ik echt niet. Net als hardstyle enzo, wat een monotome bagger.
Mensen verschillen, smaken verschillen, blablabla. Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
Dat meisje is de vriendin van een oud-studiegenote van mequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik ik bellen dat ik John Legend een boner heb gegeven?
ik zou het stil houden....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat meisje is de vriendin van een oud-studiegenote van meIk geloof dat die oud-studiegenote zelf ook nog heeft gedanst met mr. Legend.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Goh wat klinkt dat heerlijk neerbuigend. Graag gedaan.
Hihi ja moet je doen. en dan zo'n lage stem. 'Hallo, met Jennifer...'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik ik bellen dat ik John Legend een boner heb gegeven?
Geen contact meer meequote:
ik kan een vrouwenstem imiteren. heb ooit de ringtone van een collega ingesproken en hem gebeld terwijl hij met een meisje in gesprek en dat meisje keek heel verbaasd en vroeg: "heb ik ooit een ringtone voor je ingesproken??? hoe kom je hieraan???"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi ja moet je doen. en dan zo'n lage stem. 'Hallo, met Jennifer...'
Nee het maakt ook niet uit, ik kan het gewoon niet begrijpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen verschillen, smaken verschillen, blablabla. Maakt toch niet uit?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan een vrouwenstem imiteren. heb ooit de ringtone van een collega ingesproken en hem gebeld terwijl hij met een meisje in gesprek en dat meisje keek heel verbaasd en vroeg: "heb ik ooit een ringtone voor je ingesproken??? hoe kom je hieraan???"
yupquote:
Ja, 1 alquote:
Ik zal 't uitleggen: Ik zie hoeveel mensen de godganse tijd als lamme harries hun telefoon omhoog houden met als resultaat een bagger kwaliteit filmpje waar dikke Bertha van drie rijen voor nog te horen is en de zweetarm van de buurman 75% van het beeld blokt. Daar snap ik geen flikker van. Ik kies van tevoren een nummer (of twee) uit waarvan ik graag de sfeer wil 'pakken' en doe dat bij voorkeur rustige nummers want bij snellere nummers wil ik kunnen springen en meedansen. Zo heb ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ja maar gekkie heb je wel eens gekeken hoeveel mensen filmpjes maken en hoeveel mensen die op youtube gooien? Dan denk ik altijd, ga ik gewoon genieten van het moment en me niet druk maken om of alles er wel goed opstaat.
Beter dan al die meuk die nu nog steeds op 3FM wordt gedraaid...quote:
Kan je niet eens aanvragen op het tweede scherm. Of een oud Sensation anthem.quote:
Nu nog steeds? Het is gewoon een danceprogramma hoor, elke zaterdagavond weerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter dan al die meuk die nu nog steeds op 3FM wordt gedraaid...
Het is van The Streets en heet iets met Blinding Lights volgens mij.quote:
Ik dacht dat het over de tv gingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu nog steeds? Het is gewoon een danceprogramma hoor, elke zaterdagavond weer
drinken? zuipen!quote:
Jij hebt toch over 'die meuk op 3FM'... Ik vat em niet meerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de tv ging
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal 't uitleggen: Ik zie hoeveel mensen de godganse tijd als lamme harries hun telefoon omhoog houden met als resultaat een bagger kwaliteit filmpje waar dikke Bertha van drie rijen voor nog te horen is en de zweetarm van de buurman 75% van het beeld blokt. Daar snap ik geen flikker van. Ik kies van tevoren een nummer (of twee) uit waarvan ik graag de sfeer wil 'pakken' en doe dat bij voorkeur rustige nummers want bij snellere nummers wil ik kunnen springen en meedansen. Zo heb ik
1) genoeg meegekregen van een concert om te kunnen zeggen dat ik me prima heb vermaakt en
2) nog een mooi aandenken.No hard feelings, maar ik was eventjes in m'n kuifke gepikt.
haha, net als 52154657451 foto's maken op vakantie en dan thuis op je laptop kijken waar je ook al weer geweest bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef alors het volgende:
[..]het was ook niet persoonlijk op jou die 1 liedje filmt, maar van mensen die alles filmen vind ik het een beetje raar, dan mis je zoveel denk ik dan. Maar ja moeten ze verder ook zelf weten
Ik profiteer er iig altijd wel van
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, net als 52154657451 foto's maken op vakantie en dan thuis op je laptop kijken waar je ook al weer geweest bent
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok ook even van die oude vertrouwde zwerverskop!
Dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken...
Wat heeft Giel ons toch verblijdt met zulke talentenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Giel, zo trots op z'n verhaaltjes over Toppertje en Alain Clark.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat heeft Giel ons toch verblijdt met zulke talenten
das beterquote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken wat dan ook doen....
Het ging om de beleving van een optreden/concertquote:
En da's nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus min of meer dankzij Giel zitten we nu met Alain Clark opgescheept?
Dat sowieso ja, ben bij Radiohead bijna flauwgevallenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken...
sorry juffrouwquote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging om de beleving van een optreden/concertDus nee.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou, het is nu dus wachten op Miss Montreal
Die zal wel weer iedereen bevredigd hebben om gedraaid te mogen worden..quote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja idd. Sowieso echt allemaal van die typische 3fm artiesten, het is wachten op Anouk en Krezipquote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Verdomme die bestond ook al in de zeroesquote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
tot nu toe vond ik zo'n beetje alles wel te doen. maar van Alain Clark ga ik (nu letterlijk) aan de drankquote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
Gatverdamme wat is iedereen hier aan het zeiken... Ga dan iets anders kijken/luisteren
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
Gatverdamme wat is iedereen hier aan het zeiken... Ga dan iets anders kijken/luisteren
huh? wat een onlogisch voorprogramma?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef Cee het volgende:
JaxxGezien in het voorprogramma van Robbie Williams, waren erg leuk!
Idd, je hoéft niet te luisteren.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
Orson en Basement Jaxx.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? wat een onlogisch voorprogramma?
Dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
ehm....nu ben ik je echt kwijt... wie of wat is Orson en wat heeft hij of zij of het met Robbie W en Basement J te maken?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben nu die 2 uur Toppertje aan het luisteren, en ik zeur toch ook niet?
Ik vind het toch wel een reden om je voor gek te verklarenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Whehequote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
suïcidale vogel....quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Orson niet kennen, strafpunten voor jou!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nu ben ik je echt kwijt... wie of wat is Orson en wat heeft hij of zij of het met Robbie W en Basement J te maken?
Orsonquote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nu ben ik je echt kwijt... wie of wat is Orson en wat heeft hij of zij of het met Robbie W en Basement J te maken?
Orson:quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ook niet Aint No Party?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ik heb echt nog nooit van dat Orson gehoord, maar ik ga ff op m'n 19septemberboot kijken of ik een cd kan vinden.
na ff YTen ken ik het nummer wel, maar ik wist niet hoe het heette en van wie het wasquote:
Dat is toch de broer van Julia Roberts?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef alors het volgende:
Die oudere kerel zat ook in de clip van Mariah Carey, We Belong Together. Jaja.
Eens. En hard draaien in de auto terwijl je half jankend meeschreeuwt is ook heel therapeutischquote:Op zondag 12 februari 2012 00:13 schreef Cee het volgende:
Godsgruwelijk geweldig dampend stampend holadiejee nummer dit.Ookal is het gewoon 2x het zelfde achter elkaar.
Orson. Tenminste een iemand die het kent hierquote:
Zou best kunnen, hij heeft wel een bekende kop iig, ik had ooit z'n naam uitgezocht, maar weet het nu niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van Julia Roberts?
yup. en dus ook familie van Emmaquote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van Julia Roberts?
I hear ya girl, I hear ya.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. En hard draaien in de auto terwijl je half jankend meeschreeuwt is ook heel therapeutisch
Meer mensen hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Orson. Tenminste een iemand die het kent hier
Ah onze René Mioch weet allesquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. en dus ook familie van EmmaRoberts
Eric Robertsquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hij heeft wel een bekende kop iig, ik had ooit z'n naam uitgezocht, maar weet het nu niet meer.
quote:Roberts appeared in The Killers music video for their song "Mr. Brightside" as well as in the music videos for Mariah Carey's "We Belong Together" and "It's Like That".
nja....ff googlen op eric roberst brightside was voldoende. dat van emma roberts wist ik natuurlijk wel want op haar ben ik stiekem een beetje.quote:
Juist, nu ga ik het nooit meer vergeten. Altijd handig als ik ooit bij Astrid Joosten zit.quote:
Geilquote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
Die albumversie van dit nummer, daarop duurt dat hijg-begin veel en veel langer
Hans with Somebodyquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans with Somebody
Hans with Somebody
Hans Hans Hans!
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:59:24Dat het gezellig is met @gerardekdom, @roos3fm en @giel3fm. #ZR12
reageer retweet
tis niet ontdekt door Giel...quote:
van wijn word je geen chagrijn!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef hole1988 het volgende:
lekker aan de wijn met z'n allentwitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:59:24Dat het gezellig is met @gerardekdom, @roos3fm en @giel3fm. #ZR12 [ link | afbeelding ] reageer retweet
Roos is eigenlijk best een leuke meid, ik hou wel van wat stevigers. En rood haar is hipquote:
verrekten waaiboomquote:Op zondag 12 februari 2012 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Roos is eigenlijk best een leuke meid, ik hou wel van wat stevigers. En rood haar is hip
Wat een draaikonterijquote:Op zondag 12 februari 2012 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Roos is eigenlijk best een leuke meid, ik hou wel van wat stevigers. En rood haar is hip
daar krijgt ie een enorme knots van in zijn strakke broek!quote:
die is naar beneden gedrukt.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik zie geen vrouw op die foto
Michiel Veenstra is echt een goede DJ en ik moet altijd heel hard om hem lachen als hij gekke bekkies maakt bij Ekstraweekend. Het is zo'n mallerd en hij is knapquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar krijgt ie een enorme knots van in zijn strakke broek!
what the heck? geniaal plaatje!quote:
ik dacht Giel...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de muzieksamenstelling gedaan zeg, wat een grote fail
Giel. 100% zeker, heeft ie me zelf verteld.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
gielquote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
2e scherm > Keuze van de kijker: Elbow - One Day Like This (2008)quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
Guy Garvey is een subGod.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef Sersjee het volgende:
Guy Garvey is een held.
Elbow is fenomenaal.
en ik moest er hard om lachen. dankjewelquote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag em op FB vandaag, moest er aan denken
Astu, dat breng ik graag teweegquote:Op zondag 12 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik moest er hard om lachen. dankjewel
Sub, want Neil Finn is God.quote:
Precies, daarom! Wanneer komt die knakker trouwens weer onze kant op? Dat waren m'n beste 35 Euro's ooit besteed.quote:
Truste!quote:
Geen idee, maar ik ben er wel weer aan toe.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, daarom! Wanneer komt die knakker trouwens weer onze kant op? Dat waren m'n beste 35 Euro's ooit besteed.
slaap lekker Toppertjequote:
Zelfde kaliber als 't hobbybandje van z'n zoon? Want dan moet dat snel even de kop ingedrukt worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er wel weer aan toe.
Hij's nu bezig met z'n vrouw in een hobbybandje, maar dat mag je rustig overslaan...
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfde kaliber als 't hobbybandje van z'n zoon? Want dan moet dat snel even de kop ingedrukt worden.
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.quote:
met Paul??quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.
SERIEUS, zou ik mogen komen/quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |