haha, net als 52154657451 foto's maken op vakantie en dan thuis op je laptop kijken waar je ook al weer geweest bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef alors het volgende:
[..]het was ook niet persoonlijk op jou die 1 liedje filmt, maar van mensen die alles filmen vind ik het een beetje raar, dan mis je zoveel denk ik dan. Maar ja moeten ze verder ook zelf weten
Ik profiteer er iig altijd wel van
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, net als 52154657451 foto's maken op vakantie en dan thuis op je laptop kijken waar je ook al weer geweest bent
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok ook even van die oude vertrouwde zwerverskop!
Dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken...
Wat heeft Giel ons toch verblijdt met zulke talentenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Cee het volgende:
Giel, zo trots op z'n verhaaltjes over Toppertje en Alain Clark.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat heeft Giel ons toch verblijdt met zulke talenten
das beterquote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel erger zijn lui die compleet straalbezopen of onder invloed van drugs een optreden bekijken wat dan ook doen....
Het ging om de beleving van een optreden/concertquote:
En da's nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus min of meer dankzij Giel zitten we nu met Alain Clark opgescheept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |