yups altijd leuk Ekdom op de tvquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Straks om 22:55, 3 on stage: Zeroes Request op Nederland 3. Gaan er meer mensen kijken?
Had em ook al even getipt in het vorige topic. Sowieso om 12 uur dat ik inschakel en als de danceplaten me niet kunnen boeien, wellicht om 11 uur al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Straks om 22:55, 3 on stage: Zeroes Request op Nederland 3. Gaan er meer mensen kijken?
Nope, ik heb een zeeeer lange douche in de planning staanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Doen ze bij radio 2 ook altijd, tijdens de top 2000.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef ddx het volgende:
Je gaat toch niet een tv programma aankondigen op de radio.
Nee ik blijf wel lekker luisteren
Wat houdt 't in?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:
Aldus 3FM.quote:Het wordt een muzikale avond met veel interactie. Jij kunt meepraten, nummers aanvragen, stemmen etc, allemaal vanuit je luie stoel via het tweede scherm 3fm.nl/zeroes. Het wordt een uitzending in de stijl van de Nacht van de Popmuziek, maar dan met je 3FM DJ’s en met alleen maar muziek uit de Zeroes.
quote:Giel, Gerard, Roosmarijn en Michiel maken in de Zeroes Request week, naast radio, ook een televisieprogramma over de muziek uit de jaren nul. Ze laten je in 3 On Stage Zeroes Night verrassende concerten zien, er komen nooit eerder vertoonde interviews voorbij, ze halen festivalherinneringen op en ook de videoclips uit die tijd ontbreken die avond niet.
Lijkt me leuk. Ik wil eigenlijk film kijken maar dat doe ik daarna misschien. Of halverwege. Of niet. Of wel. We zien wel. Spannend hé!quote:
gin tonic, gin tonic, waar begon ik....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef Evertjan het volgende:
goedeavond ik zit lekker aan de gin tonic
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef ConscienceNL het volgende:
de sfeer zit er goed in http://gielreporterapp.tr(...)3194_iphone_high.mp4quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
yups altijd leuk Ekdom op de tv
waarom het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Dat tweede scherm werkt ook exact hetzelfde als dat van de Nacht van de Popmuziek
dat had wel 3fm.nl mogen zijn idd.quote:
Ik zag eerder vandaag al een tweet van haar langs komen met de mededeling dat haar kapper was doorgeslagen en dat ze eruit zag als een stoplicht, of zoietsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Ik vind Roos een tof wijf hoor, maar wie laat ze toch altijd in vredesnaam aan haar haar zitten
Ik had nog niet eens op de kleur gelet, ik vind dat steile haar ook maar niks namelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag eerder vandaag al een tweet van haar langs komen met de mededeling dat haar kapper was doorgeslagen en dat ze eruit zag als een stoplicht, of zoiets
Ik kom in de verleiding om de tv aan te slingeren, must seequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens op de kleur gelet, ik vind dat steile haar ook maar niks namelijk
Glas half vol bij jou?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ooh beetje maar, dus het valt wel mee hoe saai het is.
Volgens mij had ik pas na een uur door dat ie steeds het zelfde nummer draaide.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, die twee uur kan ik me nog herinneren ja
ik ook jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, die twee uur kan ik me nog herinneren ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |