ehm....nu ben ik je echt kwijt... wie of wat is Orson en wat heeft hij of zij of het met Robbie W en Basement J te maken?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben nu die 2 uur Toppertje aan het luisteren, en ik zeur toch ook niet?
Ik vind het toch wel een reden om je voor gek te verklarenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Whehequote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
suïcidale vogel....quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Orson niet kennen, strafpunten voor jou!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nu ben ik je echt kwijt... wie of wat is Orson en wat heeft hij of zij of het met Robbie W en Basement J te maken?
Orsonquote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....nu ben ik je echt kwijt... wie of wat is Orson en wat heeft hij of zij of het met Robbie W en Basement J te maken?
Orson:quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ook niet Aint No Party?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ik heb echt nog nooit van dat Orson gehoord, maar ik ga ff op m'n 19septemberboot kijken of ik een cd kan vinden.
na ff YTen ken ik het nummer wel, maar ik wist niet hoe het heette en van wie het wasquote:
Dat is toch de broer van Julia Roberts?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef alors het volgende:
Die oudere kerel zat ook in de clip van Mariah Carey, We Belong Together. Jaja.
Eens. En hard draaien in de auto terwijl je half jankend meeschreeuwt is ook heel therapeutischquote:Op zondag 12 februari 2012 00:13 schreef Cee het volgende:
Godsgruwelijk geweldig dampend stampend holadiejee nummer dit.Ookal is het gewoon 2x het zelfde achter elkaar.
Orson. Tenminste een iemand die het kent hierquote:
Zou best kunnen, hij heeft wel een bekende kop iig, ik had ooit z'n naam uitgezocht, maar weet het nu niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van Julia Roberts?
yup. en dus ook familie van Emmaquote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van Julia Roberts?
I hear ya girl, I hear ya.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. En hard draaien in de auto terwijl je half jankend meeschreeuwt is ook heel therapeutisch
Meer mensen hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Orson. Tenminste een iemand die het kent hier
Ah onze René Mioch weet allesquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. en dus ook familie van EmmaRoberts
Eric Robertsquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hij heeft wel een bekende kop iig, ik had ooit z'n naam uitgezocht, maar weet het nu niet meer.
quote:Roberts appeared in The Killers music video for their song "Mr. Brightside" as well as in the music videos for Mariah Carey's "We Belong Together" and "It's Like That".
nja....ff googlen op eric roberst brightside was voldoende. dat van emma roberts wist ik natuurlijk wel want op haar ben ik stiekem een beetje.quote:
Juist, nu ga ik het nooit meer vergeten. Altijd handig als ik ooit bij Astrid Joosten zit.quote:
Geilquote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
Die albumversie van dit nummer, daarop duurt dat hijg-begin veel en veel langer
Hans with Somebodyquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans with Somebody
Hans with Somebody
Hans Hans Hans!
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:59:24Dat het gezellig is met @gerardekdom, @roos3fm en @giel3fm. #ZR12
reageer retweet
tis niet ontdekt door Giel...quote:
van wijn word je geen chagrijn!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef hole1988 het volgende:
lekker aan de wijn met z'n allentwitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:59:24Dat het gezellig is met @gerardekdom, @roos3fm en @giel3fm. #ZR12 [ link | afbeelding ] reageer retweet
Roos is eigenlijk best een leuke meid, ik hou wel van wat stevigers. En rood haar is hipquote:
verrekten waaiboomquote:Op zondag 12 februari 2012 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Roos is eigenlijk best een leuke meid, ik hou wel van wat stevigers. En rood haar is hip
Wat een draaikonterijquote:Op zondag 12 februari 2012 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Roos is eigenlijk best een leuke meid, ik hou wel van wat stevigers. En rood haar is hip
daar krijgt ie een enorme knots van in zijn strakke broek!quote:
die is naar beneden gedrukt.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik zie geen vrouw op die foto
Michiel Veenstra is echt een goede DJ en ik moet altijd heel hard om hem lachen als hij gekke bekkies maakt bij Ekstraweekend. Het is zo'n mallerd en hij is knapquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar krijgt ie een enorme knots van in zijn strakke broek!
what the heck? geniaal plaatje!quote:
ik dacht Giel...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de muzieksamenstelling gedaan zeg, wat een grote fail
Giel. 100% zeker, heeft ie me zelf verteld.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
gielquote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
2e scherm > Keuze van de kijker: Elbow - One Day Like This (2008)quote:Op zondag 12 februari 2012 00:26 schreef Paul het volgende:
Guy Garvey is een subGod.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef Sersjee het volgende:
Guy Garvey is een held.
Elbow is fenomenaal.
en ik moest er hard om lachen. dankjewelquote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag em op FB vandaag, moest er aan denken
Astu, dat breng ik graag teweegquote:Op zondag 12 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik moest er hard om lachen. dankjewel
Sub, want Neil Finn is God.quote:
Precies, daarom! Wanneer komt die knakker trouwens weer onze kant op? Dat waren m'n beste 35 Euro's ooit besteed.quote:
Truste!quote:
Geen idee, maar ik ben er wel weer aan toe.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, daarom! Wanneer komt die knakker trouwens weer onze kant op? Dat waren m'n beste 35 Euro's ooit besteed.
slaap lekker Toppertjequote:
Zelfde kaliber als 't hobbybandje van z'n zoon? Want dan moet dat snel even de kop ingedrukt worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er wel weer aan toe.
Hij's nu bezig met z'n vrouw in een hobbybandje, maar dat mag je rustig overslaan...
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfde kaliber als 't hobbybandje van z'n zoon? Want dan moet dat snel even de kop ingedrukt worden.
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.quote:
met Paul??quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |