Dat is toch de broer van Julia Roberts?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef alors het volgende:
Die oudere kerel zat ook in de clip van Mariah Carey, We Belong Together. Jaja.
Eens. En hard draaien in de auto terwijl je half jankend meeschreeuwt is ook heel therapeutischquote:Op zondag 12 februari 2012 00:13 schreef Cee het volgende:
Godsgruwelijk geweldig dampend stampend holadiejee nummer dit.Ookal is het gewoon 2x het zelfde achter elkaar.
Orson. Tenminste een iemand die het kent hierquote:
Zou best kunnen, hij heeft wel een bekende kop iig, ik had ooit z'n naam uitgezocht, maar weet het nu niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van Julia Roberts?
yup. en dus ook familie van Emmaquote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch de broer van Julia Roberts?
I hear ya girl, I hear ya.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. En hard draaien in de auto terwijl je half jankend meeschreeuwt is ook heel therapeutisch
Meer mensen hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Orson. Tenminste een iemand die het kent hier
Ah onze René Mioch weet allesquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. en dus ook familie van EmmaRoberts
Eric Robertsquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hij heeft wel een bekende kop iig, ik had ooit z'n naam uitgezocht, maar weet het nu niet meer.
quote:Roberts appeared in The Killers music video for their song "Mr. Brightside" as well as in the music videos for Mariah Carey's "We Belong Together" and "It's Like That".
nja....ff googlen op eric roberst brightside was voldoende. dat van emma roberts wist ik natuurlijk wel want op haar ben ik stiekem een beetje.quote:
Juist, nu ga ik het nooit meer vergeten. Altijd handig als ik ooit bij Astrid Joosten zit.quote:
Geilquote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
Die albumversie van dit nummer, daarop duurt dat hijg-begin veel en veel langer
Hans with Somebodyquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hans with Somebody
Hans with Somebody
Hans Hans Hans!
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:59:24Dat het gezellig is met @gerardekdom, @roos3fm en @giel3fm. #ZR12
reageer retweet
tis niet ontdekt door Giel...quote:
van wijn word je geen chagrijn!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef hole1988 het volgende:
lekker aan de wijn met z'n allentwitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:59:24Dat het gezellig is met @gerardekdom, @roos3fm en @giel3fm. #ZR12 [ link | afbeelding ] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |