Mij hoor je idd niet klagen.quote:
Hoe kom je daar dan bijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Little_Acorn het volgende:
Zou het misschien ook met haar gewicht te maken hebben dat ze niet meer zoveel kan?
Er was een auto tegen haar aangereden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Little_Acorn het volgende:
Zou het misschien ook met haar gewicht te maken hebben dat ze niet meer zoveel kan?
Sherlock has arrived.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Little_Acorn het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was een auto tegen haar aangereden.
Volgens mij toen ze over een lege parkeerplaats liep en de auto niet meer kon uitwijken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef OProg het volgende:
Als ze Engels zou praten zou het een typetje uit 'Little Brittain' kunnen zijn.
tsunami in Europa en omstreken...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef Little_Acorn het volgende:
1 bommetje en het zwembad is leeg
Waterschade op het dak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Meteen waardevermindering van het huis
Daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
Die broer spreekt ook nog echt/fatsoenlijk Engels
Dat moet ik ze toegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef LXIV het volgende:
Van de ene kant denk ik: het zijn altijd wel van die simpele dodo's die emigreren. Van de andere kant denk ik: zij hebben wel het lef om het gewoon te doen zonder uit angst voor allerlei beren op de weg toch maar veilig in de doorzonwoning in Almere-Oost te blijven.
Vrouw eigenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Dus dit is zo'n type'tje 'zodra het me uitkomt gebruik ik m'n ziektes en kwaaltjes om geen werk te verrichten?'
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze is een gehaktbal op 2 stokjes
satweequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze is een gehaktbal op 2 stokjes
Ik zou in ieder geval geen halve liters bier naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzag
Nog een paar jaartjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzag
Da's haar probleem, ze staat er te veel bij stil.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef OProg het volgende:
Zou ze er zelf echt geen moment bij stil staan dat ze veel te vet is??
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's haar probleem, ze staat er te veel bij stil.
Treffend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Echt het postuur van zo'n kastanjepoppetje die je vroeger op de basisschool maakte met satéprikkers.
Hihi ik sport niet en ik vrees het moment dat ik niet meer kan eten zonder aan te komen, maarja dan ga ik wel braaf sporten.quote:
Ze is al buitenadem als ze praatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
Ze is helemaal buiten adem van die tocht van 5 minuten.
Satéprikkers zal ze voldoen zien in haar leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Echt het postuur van zo'n kastanjepoppetje die je vroeger op de basisschool maakte met satéprikkers.
Dat zei zij ook, maar toen kwam er een kind e.d. Toen hoefde het allemaal niet meer zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi ik sport niet en ik vrees het moment dat ik niet meer kan eten zonder aan te komen, maarja dan ga ik wel braaf sporten.
Nou het zal nog wel ff duren voordat er kinderen komen, als ooit al. En dan nog.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dat zei zij ook, maar toen kwam er een kind e.d. Toen hoefde het allemaal niet meer zo.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef LXIV het volgende:
'Da's toch leuk, dan hebben we een hanikepte bouter ook erbij!".
Een hanikepte bouter en een hanikepte zeekoe.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, de enige doos die ze kent of iig kan zien.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef LXIV het volgende:
'Da's toch leuk, dan hebben we een hanikepte bouter ook erbij!".
Een hanikepte bouter en een hanikepte zeekoe.
quote:
Sangria 2 euro per liter, een pilsje voor een euro!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Korting als je frikandellen meeneemt?
Ik krijg er trek van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
en een lekker vlaaiske veur mevrouw natuurlich!
Ho, wacht even, ze is de baddoeken aan het ordenen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Arme man, die moet alles alleen doen.
twitter:Domien twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:02:39Blijkbaar is leven in Spanje gratis. Of deze mensen hebben geen benul van prijswerking op vakantielocaties. Ik gok dat laatste. #ikvertrek reageer retweet
Met die prijzen voor koffie, thee en bier ga je geen stuiver verdienen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
twitter:Domien twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 22:02:39Blijkbaar is leven in Spanje gratis. Of deze mensen hebben geen benul van prijswerking op vakantielocaties. Ik gok dat laatste. #ikvertrek reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
slim gedaan, zo hoefde ze niet zelf te bukken
Ja slim gedaan, jezelf laten aanrijden en dan kapotte wervels krijgen. Zo hoeft ze zelf nooit meer wat te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
slim gedaan, zo hoefde ze niet zelf te bukken
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop wel dat we haar straks na drukke werkdag aan het zwembad zien liggen in badkleding.
Ik hoop wel dat we haar straks na drukke werkdag aan het zwembad zien liggen in badkleding.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Deckard het volgende:
Arme Caroline, zit ze het zweet uit haar naad te werken om Peter in de gaten te houden. Doet Peter het ook nog eens fout! Terug naar je plastic troon, tros mango.
Als je visueel ingesteld bent: moet je eens nadenken hoe het er uit ziet als ze sex hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Die veroorzaakt in d'r eentje een eclips.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je visueel ingesteld bent: moet je eens nadenken hoe het er uit ziet als ze sex hebben.
Ja van die plakjes verpakt in plasticquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Kaas is niet te vreten in SpanjeSmaakt naar plastic tegenover Nederlandse kaas
Bedankt man, dat ben ik redelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je visueel ingesteld bent: moet je eens nadenken hoe het er uit ziet als ze sex hebben.
Ja net alsof je thuis bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
Weet je wat, we gaan een Bed & Breakfast runnen waar de gast zelf hun bed opmaakt en het breakfast regelt.
Ik had in Madrid in een van die duizend Jamon-zaken een croissant met ham en kaas, maar de kaas proefde ik bijna niet. Moet ik wel erbij zeggen dat die ham ook echt een heerlijke smaakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja van die plakjes verpakt in plastic
Uit een trog jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef alors het volgende:
Kaasdat vreet ze zelf zeker ook de hele dag door dan..
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef alors het volgende:
Doorbijten kan ze wel, alleen niet betreffende werken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat doet die man al 2 avondjes in de week
HAHAHHAquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Onze dikkerd zit zeker aan het infuus, frituurvet
Net FatBastardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Haar hoofd loopt wel mooi over in haar nek.
Dat is voor de aerodynamica. Audi heeft daar patent op gekregen om ook voor de auto's te gebruiken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Haar hoofd loopt wel mooi over in haar nek.
alles zo krom als een hoepel daar straksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Brandy terwijl je aan het werk bentGeef mij zo een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |