Mij hoor je idd niet klagen.quote:
Hoe kom je daar dan bijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Little_Acorn het volgende:
Zou het misschien ook met haar gewicht te maken hebben dat ze niet meer zoveel kan?
Er was een auto tegen haar aangereden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Little_Acorn het volgende:
Zou het misschien ook met haar gewicht te maken hebben dat ze niet meer zoveel kan?
Sherlock has arrived.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef Little_Acorn het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was een auto tegen haar aangereden.
Volgens mij toen ze over een lege parkeerplaats liep en de auto niet meer kon uitwijken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef OProg het volgende:
Als ze Engels zou praten zou het een typetje uit 'Little Brittain' kunnen zijn.
tsunami in Europa en omstreken...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef Little_Acorn het volgende:
1 bommetje en het zwembad is leeg
Waterschade op het dak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Meteen waardevermindering van het huis
Daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
Die broer spreekt ook nog echt/fatsoenlijk Engels
Dat moet ik ze toegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef LXIV het volgende:
Van de ene kant denk ik: het zijn altijd wel van die simpele dodo's die emigreren. Van de andere kant denk ik: zij hebben wel het lef om het gewoon te doen zonder uit angst voor allerlei beren op de weg toch maar veilig in de doorzonwoning in Almere-Oost te blijven.
Vrouw eigenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Dus dit is zo'n type'tje 'zodra het me uitkomt gebruik ik m'n ziektes en kwaaltjes om geen werk te verrichten?'
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze is een gehaktbal op 2 stokjes
satweequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze is een gehaktbal op 2 stokjes
Ik zou in ieder geval geen halve liters bier naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzag
Nog een paar jaartjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou echt zelfmoord plegen als ik er zo uitzag
Da's haar probleem, ze staat er te veel bij stil.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef OProg het volgende:
Zou ze er zelf echt geen moment bij stil staan dat ze veel te vet is??
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's haar probleem, ze staat er te veel bij stil.
Treffend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Echt het postuur van zo'n kastanjepoppetje die je vroeger op de basisschool maakte met satéprikkers.
Hihi ik sport niet en ik vrees het moment dat ik niet meer kan eten zonder aan te komen, maarja dan ga ik wel braaf sporten.quote:
Ze is al buitenadem als ze praatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
Ze is helemaal buiten adem van die tocht van 5 minuten.
Satéprikkers zal ze voldoen zien in haar leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Echt het postuur van zo'n kastanjepoppetje die je vroeger op de basisschool maakte met satéprikkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |