Ja, mag alles 4 x doen.. Maar damn, ik had dit niet verwacht gewoon en ook niet net niet gehaald.. maar gewoon big time niet gehaald.quote:
wow is echt zuur!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, mag alles 4 x doen.. Maar damn, ik had dit niet verwacht gewoon en ook niet net niet gehaald.. maar gewoon big time niet gehaald.
Nee.. tentamen in het blok dat je hem hebt, en het blok erna herkansing, en als je hem dan nog niet hebt in het tweede jaar nog 2 kansen (heb je het tentamen in blok 1 heb je in blok 5 je derde kans, en in blok 6 je vierde)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
wow is echt zuur!!!
mag je 4x per schooljaar een tentamen doen joh
ah zoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. tentamen in het blok dat je hem hebt, en het blok erna herkansing, en als je hem dan nog niet hebt in het tweede jaar nog 2 kansen (heb je het tentamen in blok 1 heb je in blok 5 je derde kans, en in blok 6 je vierde)
Nou..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]. Maar dan zal het in de herkansing vast goedkomen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar alsnog snap ik dit cijfer nietEven in mezelf snijden iets lekkers gaan bakken!
Ik ben even gaan kieken, hij is idd leukquote:
*kicks in zeh balls*quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*kicks in zeh balls*
Done, opgelost
Maar nu zou je kan je kijken wat je fout hebt gedaan toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou..Ik had er een facking goed gevoel over..
Met dit cijfer.. heb ik blijkbaar nog een hoop te doen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*kicks in zeh balls*
Done, opgelost
Ga ik ook zeker doen. Nou.. ik had over 3 een heel goed gevoel(waaronder deze) dus dan zal ik die andere 2 ook wel niet gehaald hebben. En die andere twijfel ik over.. als ik die wel gehaald heb word ik gekquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar nu zou je kan je kijken wat je fout hebt gedaan toch?
Zo moet je niet denken hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. Nou.. ik had over 3 een heel goed gevoel(waaronder deze) dus dan zal ik die andere 2 ook wel niet gehaald hebben. En die andere twijfel ik over.. als ik die wel gehaald heb word ik gek
quote:
Like a Bows!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:17 schreef Zeroku het volgende:
JAJAJA VANDAAG 2 EUROOTJES GEWONNEN.
Morgen weer kans op ¤3.50
Toch 2 hamburgers...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:17 schreef Zeroku het volgende:
JAJAJA VANDAAG 2 EUROOTJES GEWONNEN.
Morgen weer kans op ¤3.50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |