abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109695085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef new_moon het volgende:

[..]

nee inderdaad, dat begrijp ik niet.
Als jij je teen stoot komt dat dus door Israel?

Volgens mij is dat het punt dat TP wil maken. ;)

Wat natuurlijk belachelijk zou zijn mocht je dat geloven. ;)
pi_109695186
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Als jij je teen stoot komt dat dus door Israel?

Volgens mij is dat het punt dat TP wil maken. ;)

Wat natuurlijk belachelijk zou zijn mocht je dat geloven. ;)
Mijn teen stoten valt niet onder de noemer "alle ellende vd wereld"
ga toch heen met dit soort zinloze argumenten.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_109697796
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef new_moon het volgende:

[..]

Wat is dan wél alle ellende volgens jou? ;)
pi_109698085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat is dan wél alle ellende volgens jou? ;)
Kennelijk worden Tsunami's en vulkaanuitbarstingen veroorzaakt door Israël.

Waarschijnlijk heeft Bankfurt daar wel een 'sluitende' theorie over, maar ik houd het even op natuurfenomenen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_109698141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Bankfurt daar wel een 'sluitende' theorie over, maar ik houd het even op natuurfenomenen.
Same here.
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 16:25:16 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_109698257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Same here.
..and here.
pi_109698293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Same here.
Ik vind overigens überhaupt dat je Israël an-sich weinig kunt verwijten. Het verwijt moet je uiteindelijk maken aan 'de religie' die er voor zorgt dat Israël ligt waar het op dit moment ligt en de beperkte geestesvermogens van iedereen in die regio (Joden en Moslims) om daar mee om te gaan.

Er is in deze maar één antwoord op de schuldvraag: Iedereen ten zuiden van de Turkse grens.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_109699847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vind overigens überhaupt dat je Israël an-sich weinig kunt verwijten. Het verwijt moet je uiteindelijk maken aan 'de religie' die er voor zorgt dat Israël ligt waar het op dit moment ligt en de beperkte geestesvermogens van iedereen in die regio (Joden en Moslims) om daar mee om te gaan.

Er is in deze maar één antwoord op de schuldvraag: Iedereen ten zuiden van de Turkse grens.
Vergeet de VS niet, dat een veto uitsprak over de veroordeling van Israel door de VN Veiligheidsraad.

Daarentegen maken alle Islamitische landen die zijn vertegenwoordigd in de VN Mensenrechtenraad een meerderheid op, en desondanks worden geen stappen ondernomen om de mensenrechten te verdedigen in Israel. Niet heel verbazingwekkend, aangezien deze landen zich zelf ook schuldig maken aan schending daarvan.

Libie werd met een enkele VN resolutie hard aangepakt, terwijl er tegen Israel tientallen lopen, welk ze geheel niet aan meewerken. De VS werd daarin gesteund door nota bene tal van Islamitische landen, wat wijst op andere belangen dan religieuze.

De strijd tussen Arabieren en Joden is een politieke machtsstrijd, waarbij de VS een medespeler is. Of de VS de wensen van Israel vervult, of juist andersom is moeilijk te zeggen. Het zou evengoed Zionistische politiek kunnen zijn, dat verder reikt dan landsgrenzen, en religieuze positionering.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:10:25 #160
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109699885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef new_moon het volgende:

[..]

Dan graag een onderbouwing.
pi_109702177
quote:
Goede docu!

Wordt weer overheen gelezen blijkbaar want ik zie enkel reacties op new_moon, want er is weer een 'andersdenkende' in het topic die weggejaagd moet worden.
pisvlek
pi_109702366
http://tegenlicht.vpro.nl(...)de-israel-lobby.html
Tegenlicht: De Israël Lobby

Ook een heel goed onderbouwde docu, aanrader!
pisvlek
pi_109703394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Goede docu!

Wordt weer overheen gelezen blijkbaar want ik zie enkel reacties op new_moon, want er is weer een 'andersdenkende' in het topic die weggejaagd moet worden.
Kom op, zeg. Met uitspraken als "Israel is verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld" toejuichen is dat heel begrijpelijk.

Alsof HyperViper verantwoordelijk is voor alle kloons op FOK!. Kom op, zeg.
pi_109703427
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

..and here.
and here also too ;)
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:58:29 #165
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109703543
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Goede docu!

Hoezo wegjagen? Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er bij een dergelijke bewering ook een onderbouwing gegeven wordt. Tenzij deze constatering op de onderbuik gestoeld is, natuurlijk.
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 19:06:25 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_109703789
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Met uitspraken als "Israel is verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld" toejuichen is dat heel begrijpelijk.

Whehehehe _O-
  Moderator vrijdag 30 maart 2012 @ 19:07:54 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_109703830
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:58 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hoezo wegjagen? Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er bij een dergelijke bewering ook een onderbouwing gegeven wordt. Tenzij deze constatering op de onderbuik gestoeld is, natuurlijk.
Dat lijkt mij ook. Laten we rustig afwachten.
pi_109704555
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zie haar nergens zeggen dat Israël verantwoordelijk is voor alle ellende in de wereld. Ik zie haar alleen vragen waarom een bepaald iemand het onverteerbaar vindt dat er mensen zijn die dit beweren.
Dat is m.i. iets anders.
pisvlek
pi_109704718
quote:

[..]

Misschien als je eens wat meer van bovenstaande docu's bekijkt dat je dan de gedachtegang kunt snappen.
Het is leuk dat je constant iedereen vraagt om onderbouwingen, maar van jou zelf zie ik ook bar weinig onderbouwingen. Ik weet niet eens wat je mening is trouwens, je bent alleen bezig om anderen naar hun mening te vragen en zelf blijf je een beetje vanaf de kantlijn dingen roepen.

Lekker makkelijk, dat dan weer wel.
pisvlek
pi_109725242
ik ben er slechts van overtuigd dat het meerendeel van wat je op het nieuws ziet en leest een goed opgezette poppekast is, met uiteindelijk achter de knoppen een (zionistische)/nwo/13 bloodlines/illuminati club die iedereen, schandalig voor de gek aan het houden is.
niks is wat ze je op het nieuws willen doen geloven, of willen jullie zeggen dat ook dat niet gerechtvaardigd is als mening te hebben?
pi_109725276
quote:

[..]

want, wat je niet ziet bestaat niet? geloof je dat nog steeds, really
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:08:25 #172
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109725331
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:03 schreef new_moon het volgende:
ik ben er slechts van overtuigd dat het meerendeel van wat je op het nieuws ziet en leest een goed opgezette poppekast is, met uiteindelijk achter de knoppen een (zionistische)/nwo/13 bloodlines/illuminati club die iedereen, schandalig voor de gek aan het houden is.
niks is wat ze je op het nieuws willen doen geloven, of willen jullie zeggen dat ook dat niet gerechtvaardigd is als mening te hebben?
Dus Italie ligt bij Beverwijk?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:09:19 #173
235357 TitusPullo
pi_109725352
Die documentaires van Tegenlicht zijn best goed. Zijn de makers al aangeklaagd?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109725468
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
je geeft je eigen logische redelijke verklaring al, natuurfenomenen. en iedereen gaat er in mee, prachtig.
pi_109725570
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef new_moon het volgende:

[..]

want, wat je niet ziet bestaat niet? geloof je dat nog steeds, really
Prima geldig tegenargument, al is evengoed te zeggen dat voor zat zaken die je niet ziet geen reden is om het voor waar aan te nemen. ;)

Daar kunnen wel hele leuke gesprekken uit voortkomen, want dan ontstaat een discussie. Daarvoor zijn meestal wel feiten nodig, met daarbij goede redenatie om deze in context te plaatsen. Met een onderwerp als zionisme is dat goed mogelijk, met zaken als Illuminati alweer wat lastiger. Zeker als je ziet dat sommige mensen handelingen en mogelijkheden toekennen aan de Illuminati die doorgaans voor goden gereserveerd blijven. Dat is waar iemand mij in ieder geval kwijtraakt.

edit: als je het hebt over de duivel:
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef new_moon het volgende:

[..]

je geeft je eigen logische redelijke verklaring al, natuurfenomenen. en iedereen gaat er in mee, prachtig.
:O :Z :z

Feiten als onderbouwing daarentegen, gepresenteerd met gezonde nuance, ben ik persoonlijk dol op! :9 Meermaals heb ik verbaasd gestaan van feitelijkheden achter sommige samenzweringstheorieën. Dat inspireert mij om verder te kijken, en om soms wat onzin voor lief te nemen. O-)
pi_109725923
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:19 schreef Gray het volgende:

:O :Z :z

Feiten als onderbouwing daarentegen, gepresenteerd met gezonde nuance, ben ik persoonlijk dol op! :9 Meermaals heb ik verbaasd gestaan van feitelijkheden achter sommige samenzweringstheorieën. Dat inspireert mij om verder te kijken, en om soms wat onzin voor lief te nemen. O-)
volgens mij begrijp je niet helemaal hoe ik dat bedoelde
pi_109726169
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef new_moon het volgende:

[..]

volgens mij begrijp je niet helemaal hoe ik dat bedoelde
Dat zou best kunnen. :%

Hoe bedoelde je het dan?
pi_109726895
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. :%

Hoe bedoelde je het dan?
Tsunami's en vulkaanuitbarstingen worden niet veroorzaakt door mensen maar zijn natuurfenomenen, feitelijk juist. En iedereen is het vervolgens met je eens.
Dat vond ik grappig/prachtig. Bedankt.

..we the sheeple
pi_109727107
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef new_moon het volgende:

[..]

Tsunami's en vulkaanuitbarstingen worden niet veroorzaakt door mensen maar zijn natuurfenomenen, feitelijk juist. En iedereen is het vervolgens met je eens.

..we the sheeple
Hmmm, het is kiezen voor natuurfenomenen als oorzaak voor tsunami's en vulkaanuitbarstingen, of een gebrek aan aardbeien en een teveel aan mindcontrol door elfjes. oO<
pi_109727518
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef new_moon het volgende:

[..]

..we the sheeple
Tsunami's kunnen ook 'n andere oorzaak hebben. Ik ben het er dus niet mee eens.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_109727866
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

eens, maar daar wilde ik nog maar niet op ingaan
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 13:06:58 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_109727967
quote:

[..]

Ja, want stel je voor de we voor de meest plausibele verklaring gaan.
pi_109728219
Hmmm... Israel dus... ;)
pi_109728260
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, want stel je voor de we voor de meest plausibele verklaring gaan.
Stel je voor..dan was de elite allang door de mand gevallen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_109728295
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:09 schreef TitusPullo het volgende:
Die documentaires van Tegenlicht zijn best goed. Zijn de makers al aangeklaagd?
Nee maar NGO Monitor en MEMRI zullen ze zeker gezien hebben...
pisvlek
pi_109728348
quote:

[..]

HAARP?
:)
pisvlek
pi_109728377
Tja wat versta je tegenwoordig nog onder een plausibele verklaring?

plau·si·bel bn aannemelijk, geloofwaardig

als we dat als uitgangspunt nemen voor bijvoorbeeld de financiele ellende, waarom zou je dan nog het mainstream nieuws geloven?
follow the money
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 13:36:03 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_109728694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef new_moon het volgende:
Tja wat versta je tegenwoordig nog onder een plausibele verklaring?

plau·si·bel bn aannemelijk, geloofwaardig

als we dat als uitgangspunt nemen voor bijvoorbeeld de financiele ellende, waarom zou je dan nog het mainstream nieuws geloven?
follow the money
Nee, je kunt beter allerlei schimmige sites geloven natuurlijk.
Maar goed, Israël. Daar hadden we het over.
pi_109729002
Wat vind je trouwens van de beweringen van deze man?

Had hem al geplaatst maar wordt niet op ingegaan. Zal wel onzin zijn natuurlijk, deze man heeft voor niets zijn carrière in de marine opgegeven om popi-jopi te doen en dit soort uitspraken te doen.

Aanvullende informatie over Ph.D. Alan Sabrosky:
-Vietnam veteraan
"Superior Civilian Service Award after more than five years of service at the U.S. Army War College as Director of Studies, Strategic Studies Institute, and holder of the General of the Army Douglas MacArthur Chair of Research."
-writer and consultant specializing in national and international security affairs
pisvlek
pi_109730691
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Nee maar NGO Monitor en MEMRI zullen ze zeker gezien hebben...
Er was wel heeeeeeel erg veel kritiek vanuit een bepaalde hoek. Omdat VPRO bijvoorbeeld een kolonisten van Catan achtig spelletje had gemaakt over de Israëlische bezetting. Iets wat ik zelf nou ook niet echt handig of überhaupt zinvol vind maar ok, dat vond men dus verschrikkelijk. Los daarvan werden ze nog net niet voor anti-semieten uitgemaakt vanwege het uitzenden van Ultra Zionists. Overigens een docu van Louis Theroux, dus die zal ook wel wat fijne telefoontjes etc hebben gehad. Hoe dan ook hier was hun reden voor de verontwaardiging, de hypocrisie druipt er werkelijk vanaf:

"Door het gebruik van de vele negatieve woorden zoals 'ultranationalist' en 'kolonist' worden de Joden die op de Westbank wonen ontmenselijkt, walgelijk gemaakt."

Look who's talking, zou men dan in sommige landen zeggen.....

Trouwens hier nog een interessant citaat van Meneer wilders uit de eerder geposte docu.

"Als de joden het recht wordt ontzegd op een leven in vrede en vrijheid, zal weldra ons allen dat recht worden ontzegd. Als het licht van Israel wordt gedoofd gaan wij allen de duisternis tegemoet. Valt Israel dan valt het Westen. Daarom zijn wij allen Israel."

Denk maar eens goed na over wat meneer Wilders daar zegt. Waarom hij dat zo zegt? En stel als je daar klaar mee bent jezelf de vraag; wil ik iemand die dergelijke "standpunten/denkbeelden" heeft überhaupt wel als volksvertegenwoordiger, of partijleider, of in een functie met wat voor politieke invloed dan ook. ;)
pi_109733110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

HAARP?
:)
Kan, maar hoeft niet:

http://web.archive.org/we(...)oss_earthquakes.html
Eisenhower1961.
pi_109733321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, je kunt beter allerlei schimmige sites geloven natuurlijk.
Maar goed, Israël. Daar hadden we het over.
Dat probeer ik i.i.g wel ja..maar ja als je dan als antwoord krijgt.. Neuh, laat maar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Jij vind niet dat Israel 'n bijzondere rol heeft in de wereldpolitiek ?(ook in de facades achter de schermen zoals BNW topics vaak belichten)

Jij vind niet dat de Lobby/invloed van Israel in b.v. de VS veel verder gaat dan die van b.v. Syrie ?

Misschien zou je kunnen onderbouwen waarom 'n kritische kijk op Israel niks toe voegt aan BNW en dit gewoon 'n land als ieder ander is?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Resonancer het volgende:

Ga dan 's in op de vraag of ik Zionisme los van Israel kan zien ?
Of misschien beter om te beginnen met, bestaat Zionisme wel ?
Helaas gaat men liever in op andere imo off topic zaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Resonancer op 31-03-2012 18:43:57 ]
Eisenhower1961.
pi_109733418
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat probeer ik i.i.g wel ja..maar ja als je dan als antwoord krijgt.. Neuh, laat maar.

[..]

[..]

[..]

Dat krijg je als ze inhoudelijk geen poot om op te staan hebben. Het is ook behoorlijk stil sinds mijn post over Alan Sabrosky.
pisvlek
pi_109733484
Ik wil de andere reacties niet teveel naar de achtergrond laten verdwijnen alvorens een reactie te hebben gehad waarin iemand een poging doet tot bagatelliseren van de beweringen(van Alan Sabrosky o.a.), maar toch nog even dit:

Oud-president van Amerika denkt blijkbaar ook heel anders over Israël.

En blijkbaar zijn er ook Joodse Israëliërs zelf die het probleem bij het Zionistische regime dat Israël heet, leggen.

Beschuldigen van antisemitisme gaat dus moeilijk worden.

Hier twee Israelische veteranen die hun geweten niet langer konden onderdrukken, zij beschrijven hun eigen regime als:""brutal occupiers of a disputed land."
En nog meer schokkende verklaringen over het wangedrag van het Israelische leger en de opdrachten die zij kregen van het criminele regime.

Respect voor deze mannen die zich durven uitspreken, en tegen hun zeg ik: Hashem yevarech otcha.
pisvlek
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 17:10:08 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_109733932
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dat is te wijten aan Drunken Buddha, ik had geen zin meer in de discussie vanwege zijn onbeschofte persoonlijke aanvallen.
Sorry, want jij kunt daar niets aan doen.
pi_109734188
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is te wijten aan Drunken Buddha, ik had geen zin meer in de discussie vanwege zijn onbeschofte persoonlijke aanvallen.
Sorry, want jij kunt daar niets aan doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En zeggen dat je Joden niet haat, maar vervolgens met allerlei linkjes en uitspraken aan komen zetten die het tegendeel beweren.
En ik ben toch een Jodenhater volgens jou?
Het antisemieten verweer, het laatste redmiddel voor de mensen die het niet meer inhoudelijk af kunnen.

_O-

De waarheid is hard, ik weet het. Ondertussen nog steeds geen enkele reactie op de video's die ik heb gepost. Ja, geef mij maar weer de schuld. Ik ben onbeschoft, ik ben een Jodenhater.
Aan de waarheid van de video's doe je in elk geval niets af, daarom maar op de persoon spelen he.
pisvlek
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:31:04 #197
235357 TitusPullo
pi_109734479
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Wat vind je trouwens van de beweringen van deze man?

Had hem al geplaatst maar wordt niet op ingegaan. Zal wel onzin zijn natuurlijk, deze man heeft voor niets zijn carrière in de marine opgegeven om popi-jopi te doen en dit soort uitspraken te doen.

Aanvullende informatie over Ph.D. Alan Sabrosky:
-Vietnam veteraan
"Superior Civilian Service Award after more than five years of service at the U.S. Army War College as Director of Studies, Strategic Studies Institute, and holder of the General of the Army Douglas MacArthur Chair of Research."
-writer and consultant specializing in national and international security affairs

Ik vind ze onzin. Wat heeft het feit dat hij in Vietnam gediend heeft hier trouwens mee te maken?
pi_109734922
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:31 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik vind ze onzin. Wat heeft het feit dat hij in Vietnam gediend heeft hier trouwens mee te maken?
Wat een overweldigend argument! ^O^

Dat over Vietnam was gewoon aanvullende informatie zoals ik er al bij zette.
pisvlek
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:00:25 #199
235357 TitusPullo
pi_109735197
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:50 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Wat een overweldigend argument! ^O^
Jij hebt anders ook niet meer gedaan dzean een video plaatsen. En je vroeg letterlijk: ''Wat vind je van de beweringen van deze man?''

quote:
Dat over Vietnam was gewoon aanvullende informatie zoals ik er al bij zette.
Ja, irrelevante aanvullende informatie.
pi_109735357
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:00 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jij hebt anders ook niet meer gedaan dzean een video plaatsen. En je vroeg letterlijk: ''Wat vind je van de beweringen van deze man?''

[..]

Ja, irrelevante aanvullende informatie.
Heb je ook nog een logische verklaring waarom iemand als die man met kennis van zaken zulke beweringen zou doen?

Voor de lol?
pisvlek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')