Niet persoonlijk worden nu he.(of gelden die regels niet voor jou)quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je niet in dit subforum wezen, maar in F&L.
[..]
Nooit gezegd.
[..]
Nee, je bevestigt het vermoeden dat je niet in staat bent goed onderscheid te maken tussen wat Israel is, en wat Joden zijn.
[..]
Heb je dus niet gemaakt.
[..]
Oorlog verklaard? Meerdere mensen proberen je te wijzen op dat dit topic niet de plaats is voor die discussie. Haal die plaat van je kop en stap van die wolk.
[..]
Leer dan luisteren, lezen, schrijven en redeneren, want daar schort heel veel aan.
Het huidige topic begint met de bewering dat de zionistische konkelaars duizenden Amerikaanse soldaten hebben laten omkomen voor hun eigen gewin, en dat vond jij een puike ontmaskering.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:04 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Zie je niet dat die uitspraken totaal niet in verhouding staan tot elkaar?
Zie het als een broodnodige tip, op jou persoonlijk gericht. Je brengt vrijwel in je eentje het topic om zeep omdat je niet goed leest en redeneert, en daar kan ik je prima op aanspreken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Niet persoonlijk worden nu he.
Oh als je alleen wilt horen dat Israel de mensenrechten schendt dan geef ik je direct gelijk. Sterker nog:quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Misschien komt die focus wel vanuit dezelfde beweegsredenen als iemand als Dries van Agt.
http://www.driesvanagt.nl/index.php
Hoogleraar strafrecht, strafprocesrecht en internationaal recht. Die houdt er raar genoeg min of meer dezelfde mening op na als ik. Namelijk dat Israel veel mensenrechten aan hun laars lapt, of willen jullie dat ook ontkennen? Nee dat ontkennen de symphatisanten hier niet, maar wel houden ze zich angstvallig stil op zulke onderwerpen.
Maar goed, dat jij denkt ik ze haat, is jouw foute interpretatie. Ik heb denk ik wel tien keer gezegd in dit topic dat het volk daar er niets aan kan doen, maar daar lees je wellicht overheen.
Dat zionisten op belangrijke plaatsen 'n vinger in de pap hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef TitusPullo het volgende:
En die zionistische wereldoverheersing, wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Vast wel 's van AIPAC gehoord ?quote:The Zionist names are there for all to see: Bernanke, the Goldman Sachs boys, Wolfowitz, Perle, Kissinger, Feith, Blitzer, Murdoch, Rubin, Summers, Wiesel, Rosenthal, AIPAC, American Jewish Congress, Wall Street, Greenberg, CUFI (Christians United For Israel), Obama, Biden, Madoff, Lieberman, Bush, Cheney, Zuckeman, Clinton. The List of the Zionist Bunch just goes on and on and on. The writing is on the wall for all to see, but Americans continue to live their lives with eyes wide shut
http://counterpsyops.com/(...)onism-rules-america/
quote:Currently AIPAC claims nearly 50,000 members
http://www.wrmea.com/backissues/0591/9105015.htm
Waar heb ik beweerd dat dat een puike ontmaskering is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het huidige topic begint met de bewering dat de zionistische konkelaars duizenden Amerikaanse soldaten hebben laten omkomen voor hun eigen gewin, en dat vond jij een puike ontmaskering.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef TitusPullo het volgende:
Joodse oorlogspropaganda op NL2
Joden weten door de geschiedenis heen telkens zich op hoge posities te plaatsen en rijkdom te bereiken. Tegelijkertijd weten ze ook telkens zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen en die slachtofferrol weer te gebruiken voor hun eigen successen - Piye
En voornamelijk succesvol over de rug van Goyim die ze mogen behandelen als dieren en ziellozen. Toch wel DE reden dat Hitler zoveel steun kreeg nadat joden de crisis hadden veroorzaakt (en in 2008 weer!) - KabulCuisine
Uit een andere discussie:
Waarom worden complottheorieën altijd zo bespot?
Eveneens binnen tien minuten verkregen. Bovendien heeft NorthernStar het tot moderator geschopt, dus zo streng zijn ze hier ook weer niet.
Dat ik niet goed redeneer is jouw mening, ik denk dat er genoeg mensen zijn die daar anders over denken. En niet goed redeneren is geen reden om iemand te zeggen dat ie maar op moet donderen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Zie het als een broodnodige tip, op jou persoonlijk gericht. Je brengt vrijwel in je eentje het topic om zeep omdat je niet goed leest en redeneert, en daar kan ik je prima op aanspreken.
Uh, omdat dit een topic is dat gaat over Israel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh als je alleen wilt horen dat Israel de mensenrechten schendt dan geef ik je direct gelijk. Sterker nog:
* Israël schendt de mensenrechten
opdat het duidelijk leesbaar is
Maar waarom ga je niet zo los over bijvoorbeeld de USA, immers doen die hetzelfde als Israël. Of de Palestijnen, Syriërs of Egyptenaren..... kortom, Israël is niet zo uniek hoor. Mensen hebben het er wel graag over, dat dan weer wel.
Israël en het jodendom zijn geen synoniemen van elkaar. Daar wordt u dan ook op gewezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:03 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Dat ik niet goed redeneer is jouw mening, ik denk dat er genoeg mensen zijn die daar anders over denken. En niet goed redeneren is geen reden om iemand te zeggen dat ie maar op moet donderen.
Ik heb een mening, en zolang we vrijheid van meningsuiting hebben zal ik die verkondigen.
Dit topic begint wel een boegbeeld te worden van wat er gebeurd met iemand die kritiek durft te hebben op de Heilige Staat.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Israël en het jodendom zijn geen synoniemen van elkaar. Daar wordt u dan ook op gewezen.
Maar zoals al eerder geconstateerd is wordt u gelukkig niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Prima, dat is uw mening, net zoals ik de mijne heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Israël en het jodendom zijn geen synoniemen van elkaar. Daar wordt u dan ook op gewezen.
Maar zoals al eerder geconstateerd is wordt u gelukkig niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Zullen we het hier dan maar bij laten en weer terug gaan naar de inhoud?(grijp je trouwens nu niet in terwijl hij wel persoonlijk wordt?)quote:
Je raadde mij aan om naar de psychiater te gaan omdat ik het er niet mee eens was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:01 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Waar heb ik beweerd dat dat een puike ontmaskering is?
Het is alleen chronologisch gezien onmogelijk.quote:Hoe dan ook, ik hecht wel waarde aan iemand als Benjamin Friedman(ook niet de minste), dus ik ben in de veronderstelling dat het waar is dat de Zionisten honderdduizenden Amerikaanse soldaten hebben laten omkomen voor eigen gewin. Dat denk ik, en iedereen staat er vrij in om daar anders over te denken. Prima toch? Ik val jullie toch ook niet aan op het feit dat jullie er anders over denken?
Dat is toch een hele andere uitspraak dan zeggen dat het een puike ontmaskering was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je raadde mij aan om naar de psychiater te gaan omdat ik het er niet mee eens was.
Dan zal ik me er nog maar eens in moeten verdiepen, maar je ontkent het feit toch niet dat de Rothschild familie(Zionisten) een groot aandeel hadden in het tot stand komen van de Balfour Declaration?quote:Het is alleen chronologisch gezien onmogelijk.
Er werd gesteld dat er "door deze overeenkomst druk op de Amerikaanse regering werd uitgeoefend, door machtige Joodse lobbygroepen, om deel te nemen aan de Europese loopgravenoorlog." De Balfour-verklaring werd getekend op 2 november 1917. De Verenigde Staten van Amerika mengden zich al op 6 april 1917 in de oorlog naar aanleiding van het Zimmermann-telegram en de onbeperkte duikbotenoorlog van het Duitse Keizerrijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Dat is toch een hele andere uitspraak dan zeggen dat het een puike ontmaskering was.
[..]
Dan zal ik me er nog maar eens in moeten verdiepen, maar je ontkent het feit toch niet dat de Rothschild familie(Zionisten) een groot aandeel hadden in het tot stand komen van de Balfour Declaration?
Edit:
Alhoewel ik trouwens niet weet waar je precies op doelt met dat het chronologisch gezien onmogelijk is...
Nee hoor, maar het verbaast me dat je zo vaak bij zulke bronnen uitkomt. Iemand die zijn kennis over de Islam alleen van AmsterdamPost, gatesofvienna, Hoeiboei en Het vrije volk haalt laadt al snel de verdenking op zich dat hij een bloedhekel heeft aan moslims en linksen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]Dat is niet wat ik poste. Bovendien heb ik commentaar toegevoegd. Probeer je mij als anti semit weg te zetten ?
Dus? Dat zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat er "door deze overeenkomst druk op de Amerikaanse regering werd uitgeoefend, door machtige Joodse lobbygroepen, om deel te nemen aan de Europese loopgravenoorlog." De Balfour-verklaring werd getekend op 2 november 1917. De Verenigde Staten van Amerika mengden zich al op 6 april 1917 in de oorlog naar aanleiding van het Zimmermann-telegram en de onbeperkte duikbotenoorlog van het Duitse Keizerrijk.
Dat is de chronologische fout.
Toppie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Zullen we het hier dan maar bij laten en weer terug gaan naar de inhoud?(grijp je trouwens nu niet in terwijl hij wel persoonlijk wordt?)
Vanaf nu reageer ik dus ook niet meer op oude discussies(van tituspullo,ronniebravo en lavender bijv.) en geef ik de ruimte even aan andere posters.
Vaak ? BS.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het verbaast me dat je zo vaak bij zulke bronnen uitkomt. Iemand die zijn kennis over de Islam alleen van AmsterdamPost, gatesofvienna, Hoeiboei en Het vrije volk haalt laadt al snel de verdenking op zich dat hij een bloedhekel heeft aan moslims en linksen.
Even wat voorbeelden die wellicht nuttig kunnen zijn in de discussie of je Zionisme los kan zien van Israël.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vaak ? BS.
Bovendien schreef ik erbij dat me het om 1 specifiek artikel ging en daarna nog de kanttekenig dat ik voldoende artikelen op die site ook als anti semitisch zie.
Als ik nou uit de Telegraaf zou quoten...![]()
Zijn we hier nu klaar mee ?
Ga dan 's in op de vraag of ik Zionsime los van Israel kan zien ?
Of misschien beter om te beginnen met, bestaat Zionisme wel ?
nee inderdaad, dat begrijp ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lavender schreef:
[..]
Jij antwoordde:
[..]
Je begrijpt dus letterlijk niet waarom iemand het onverteerbaar vindt dat een bepaalde partij de schuld krijgt van alle ellende in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |