abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109656104
Uitdaging voor je TitusPullo:

Geef mij een reactie in een Israel topic dat luidt:
"En Abraham(of Samuel) is ook de profeet van de satanisten"
""offer je eigen ras op joden.. hebben we eindelijk weer wat ruimte in onze eigen kikkerlandje"
of
""Dacht altijd dat je tijdens het offerfeest joden mocht offeren.
Zonder verdoving uiteraard."

Probeer eens een uitspraak te vinden van dezelfde strekking, maar dan gericht tegen Joden. Veel succes.
pisvlek
  donderdag 29 maart 2012 @ 15:58:06 #102
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109656915
Joodse oorlogspropaganda op NL2

Joden weten door de geschiedenis heen telkens zich op hoge posities te plaatsen en rijkdom te bereiken. Tegelijkertijd weten ze ook telkens zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen en die slachtofferrol weer te gebruiken voor hun eigen successen - Piye

En voornamelijk succesvol over de rug van Goyim die ze mogen behandelen als dieren en ziellozen. Toch wel DE reden dat Hitler zoveel steun kreeg nadat joden de crisis hadden veroorzaakt (en in 2008 weer!) - KabulCuisine

Uit een andere discussie:

Waarom worden complottheorieën altijd zo bespot?

Eveneens binnen tien minuten verkregen. Bovendien heeft NorthernStar het tot moderator geschopt, dus zo streng zijn ze hier ook weer niet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_109657198
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je weet ze wel te vinden, he?
Dank je.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_109657205
Zie je niet dat die uitspraken totaal niet in verhouding staan tot elkaar?
pisvlek
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 16:07:32 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_109657354
Ah, daar gaan we weer :')
pi_109657494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Sarkozy: moslims hebben plek in Frankrijk
"Enigste plek die moslims mogen hebben is hun eigen land." -Gammapooka

Moslims vieren het Offerfeest
"En Mohammed is ook de profeet van de satanisten." -geavanceerd
"Wat je wat een mooie offer zal zijn? Als ze weer met z'n allen naar de zandbak vertrekken" -Firefox1
"Gaan ze elkaar maar lekker offeren." -RickoKun
"Ik waardeer dieren inderdaad meer dan religieuze zandmensen. Ies koeltoer hier in NL." -ploertekop
"Kunnen ze die traditie niet voort zetten het offeren van een zoon, scheelt weer hoop leed voor onschuldige dieren." -lumberjack
"Achterlijke middeleeuwse cultuur :r" -Arthur_spooner
"offer je eigen ras op moslims.. hebben we eindelijk weer wat ruimte in onze eigen kikkerlandje" -wretic91
"Dacht altijd dat je tijdens het offerfeest Moslims mocht offeren.
Zonder verdoving uiteraard." -Redneck.nl.returns

Maar er wordt hard ingegrepen door de admins hoor! NOT.
Vergelijk dat even met bv. dit topic, waarbij de admins al ingrijpen als er iemand een aantal namen opnoemt van Joodse hoogwaardigheidsbekleders :') :') (want het is 'onbehoorlijk' en 'slecht beredeneerd', let op, kijk even hierboven wat wel toegestaan wordt)

Er is geen dubbele standaard hoor :s)
(Oh ja, dit was 10 minuten werk en het waren maar 2 topics)

Je kunt in een Israel topic al geband worden omdat je slecht redeneerd :')
Kortom...dus omdat moslims worden gebashed ga je daarom zo los op Israël? Zou je dan niet beter los kunnen gaan over Nederland gezien het allemaal Nederlanders zijn die los gaan op die moslims?? Beetje vreemd om dan zelf dit gedrag te vertonen want je bent zelf geen haar beter blijkbaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, daar gaan we weer :')
Op een kleuterschool gaat het ook zo... blijkbaar kan DB er niet tegen dat moslims gebashed worden en daarom gaat hij Israel bashen 8)7 logisch is het niet maar kinderen denken wel vaker in eenvoudige 'oplossingen'.
pi_109657668
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kortom...dus omdat moslims worden gebashed ga je daarom zo los op Israël? Zou je dan niet beter los kunnen gaan over Nederland gezien het allemaal Nederlanders zijn die los gaan op die moslims?? Beetje vreemd om dan zelf dit gedrag te vertonen want je bent zelf geen haar beter blijkbaar.

[..]

Op een kleuterschool gaat het ook zo... blijkbaar kan DB er niet tegen dat moslims gebashed worden en daarom gaat hij Israel bashen 8)7 logisch is het niet maar kinderen denken wel vaker in eenvoudige 'oplossingen'.
Nee.
Dus leuk betoog maar het stoelt nergens op.

En oh ja, niet persoonlijk worden he. Want ik werd gister ook gesommeerd om niet persoonlijk te worden, hou jij je daar ook aan aub.
Inhoudelijk zal je wel niets meer te melden hebben, maar dat is niets nieuws onder de horizon.
pisvlek
pi_109657985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Nee.
Dus leuk betoog maar het stoelt nergens op.

En oh ja, niet persoonlijk worden he. Want ik werd gister ook gesommeerd om niet persoonlijk te worden, hou jij je daar ook aan aub.
Inhoudelijk zal je wel niets meer te melden hebben, maar dat is niets nieuws onder de horizon.
Ik word nergens persoonlijk, ik constateer een bepaald gedrag en benoem dat. Indien u stelling neemt tegen deze observatie lijkt het mij persoonlijk een goede zaak wanneer u uw gedrag zo aanpast zodat de constatering geen hout meer snijdt. Echter tot die tijd blijft mijn bewering kloppend als een zwerende vinger.
pi_109658143
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik word nergens persoonlijk, ik constateer een bepaald gedrag en benoem dat. Indien u stelling neemt tegen deze observatie lijkt het mij persoonlijk een goede zaak wanneer u uw gedrag zo aanpast zodat de constatering geen hout meer snijdt. Echter tot die tijd blijft mijn bewering kloppend als een zwerende vinger.
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat is persoonlijk worden. Niet doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Uitdaging voor je TitusPullo:

Geef mij een reactie in een Israel topic dat luidt:
"En Abraham(of Samuel) is ook de profeet van de satanisten"
""offer je eigen ras op joden.. hebben we eindelijk weer wat ruimte in onze eigen kikkerlandje"
of
""Dacht altijd dat je tijdens het offerfeest joden mocht offeren.
Zonder verdoving uiteraard."

Probeer eens een uitspraak te vinden van dezelfde strekking, maar dan gericht tegen Joden. Veel succes.
Zit eens niet zo op te hitsen. :N
pi_109658160
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt te lezen dat je het over mijn persoon had, en dat ik 'los ging' op Israel omdat moslims ook gebasht worden(wat sowieso onzin is omdat het gewoon pertinent onwaar is). Dan heb je het toch over mij persoonlijk? Niets over de inhoud zoals gewoonlijk.

Ach, ik ben het wel gewend hoor, mensen die inhoudelijk niets meer te melden hebben proberen mij persoonlijk uit te lokken om zodoende mijn persoon in deskrediet te brengen.
Dat heb je als je het inhoudelijk niet kunt winnen, omdat je weet dat ik gelijk heb.
pisvlek
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:26:02 #111
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109658185
Gezellig topic.
pi_109658251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:25 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Dat is persoonlijk worden. Niet doen.

[..]

Zit eens niet zo op te hitsen. :N
:?
Ik probeer een punt te maken, niks ophitsen.
Weet je wie er ophitst? Degene van wie die uitspraken afkomstig zijn, en waar door de Fok redactie niets aan de gedaan werd.
pisvlek
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 16:29:42 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_109658344
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Weet je wie er ophitst? Degene van wie die uitspraken afkomstig zijn, en waar door de Fok redactie niets aan de gedaan werd.
Man je doet niet anders dan ophitsen hier.
En zeggen dat je Joden niet haat, maar vervolgens met allerlei linkjes en uitspraken aan komen zetten die het tegendeel beweren.
pi_109658360
Typerend weer dat ik d.m.v. van enkel onderbouwde kritiek te leveren, zonder beledigend te zijn, het topic uitgejaagd wordt door alle Israel symphatisanten.
Mijn mening wordt blijkbaar niet in zijn waarde gelaten, maarja, gezien het onderwerp in dit topic zeg ik:
What else is new...
pisvlek
pi_109658492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Typerend weer dat ik d.m.v. van enkel onderbouwde kritiek te leveren, zonder beledigend te zijn, het topic uitgejaagd wordt door alle Israel symphatisanten.
Mijn mening wordt blijkbaar niet in zijn waarde gelaten, maarja, gezien het onderwerp in dit topic zeg ik:
What else is new...

Heb je toch nog je gevoel bevestigd zien worden ^O^
pi_109658542
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Heb je toch nog je gevoel bevestigd zien worden ^O^
Jep.
Mijn gevoel is dat met twee maten gemeten wordt(wat ik overigens al het hele topic beweer dus waarom je dat punt nu ineens maakt en doet alsof het de ontdekking van de eeuw is weet ik niet), en dat gevoel blijft maar versterkt worden. Vandaar, what else is new...
pisvlek
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:36:33 #117
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_109658596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Jep.
Mijn gevoel is dat met twee maten gemeten wordt(wat ik overigens al het hele topic beweer dus waarom je dat punt nu ineens maakt en doet alsof het de ontdekking van de eeuw is weet ik niet), en dat gevoel blijft maar versterkt worden. Vandaar, what else is new...
Danny wordt dan ook betaald door het CIDI.
pi_109658631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Jep.
Maar waar komt dat gevoel dan vandaan en hoe constateer je het? Ligt je focus op Israël? Ligt je focus op moslims?? Ik bedoel, ik heb met geen van tweeen iets en zie dat gebash dan ook niet zo. Blijkbaar ben je er zo bij betrokken dat jij het wel contstateert, sterker nog , je houdt er lijstjes van bij. Vanwaar is dat?
pi_109658755
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Wat je bovenaan de pagina deed is ophitsen; aanzetten tot het zoeken van beledigende uitspraken over Joden. Ik heb je al eerder gezegd dat de hele discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven/groepen hier niet thuishoort.

Als je dat niet kunt begrijpen, dan ga je maar ergens anders posten over andere onderwerpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef DrunkenBuddha het volgende:
What else is new...
Je bent blijkbaar niet in staat het onderscheid te maken tussen Joden en Israel, gezien de term "Israel sympathisanten". Donder dan maar op uit dit topic en ga buiten spelen.
pi_109658781
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar waar komt dat gevoel dan vandaan en hoe constateer je het? Ligt je focus op Israël? Ligt je focus op moslims?? Ik bedoel, ik heb met geen van tweeen iets en zie dat gebash dan ook niet zo. Blijkbaar ben je er zo bij betrokken dat jij het wel contstateert, sterker nog , je houdt er lijstjes van bij. Vanwaar is dat?
Misschien moet je nog even mijn posts lezen waar ik mensen die reageren op de frontpage quote. Blijkbaar niet goed gelezen.

Mijn focus ligt niet alleen op Israel, maar ik kan niet goed tegen onrechtvaardigheid. En als er iets onrechtvaardig is, dan is het wel de uitzonderingspositie die Israel zich heeft weten te verwerven op discussiegebied.
Zie je dat ik totaal afgebrand wordt hier?

Ik doe niets meer dan mijn mening geven, en dat probeer ik al expres zo genuanceerd mogelijk te doen.
En als het dan nog als beledigend wordt ervaren, tja, dat is dan jammer. Geldt ook voor de moslims, want die zijn ook nogal eens beledigd, en ook daar kan ik slecht tegen en ga ik net zo hard tegen in als hier het geval is.
Misschien moeten ze dit nog even goed bekijken:
pisvlek
pi_109658914
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat je bovenaan de pagina deed is ophitsen; aanzetten tot het zoeken van beledigende uitspraken over Joden. Ik heb je al eerder gezegd dat de hele discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven/groepen hier niet thuishoort.

Als je dat niet kunt begrijpen, dan ga je maar ergens anders posten over andere onderwerpen.

[..]

Je bent blijkbaar niet in staat het onderscheid te maken tussen Joden en Israel, gezien de term "Israel sympathisanten". Donder dan maar op uit dit topic en ga buiten spelen.
Zelfs de moderator raakt gefrustreerd, en weet het niet meer.

En als die discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven hier niet thuishoort, dan wil ik wel even een nieuw topic aanmaken als je dat wil?
Of mag dat niet besproken worden?

En dan nog beweren dat het hier geen censuur wordt toegepast :')

Wat jullie niet snappen, is dat de gemiddelde mens die er nooit zo mee bezig is geweest, door dit topic alleen maar bevestiging krijgt van de uitzonderingspositie van Israel.

Dank je dat je mijn punt voor me maakt! ^O^
pisvlek
pi_109658980
Aan de inhoud komen we trouwens ook niet meer toe, want er wordt hier de oorlog verklaard aan iemand die gewoon een onrechtvaardigheid wil aantonen.

Als ik het verkeerd heb, dan bewijs mij dat met redevoering. Niet met dreigementen dat ik op moet donderen en buiten moet gaan spelen.

:W
pisvlek
pi_109659102
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand die zich niet interesseert voor Israël... ook niet zo snel in dit topic zal kijken en derhalve ook geen gekleurd beeld voorgeschoteld krijgt.
Iemand die wel op de hoogte is kan slechts constateren dat er bij jou haat jegens Israël en/of haar bewoners is. Diegene zal zich waarschijnlijk hetzelfde afvragen als mij namelijk, waar komt die focus vandaan. Ergens moet er iets gebeurd zijn waardoor je dit zo erg aantrekt, mijn vraag is dan (nogmaals) waar komt dit vandaan??
pi_109659158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Zelfs de moderator raakt gefrustreerd, en weet het niet meer.

En als die discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven hier niet thuishoort, dan wil ik wel even een nieuw topic aanmaken als je dat wil?
Of mag dat niet besproken worden?
Prima, maar dan moet je niet in dit subforum wezen, maar in F&L.

quote:
En dan nog beweren dat het hier geen censuur wordt toegepast :')
Nooit gezegd.

quote:
Wat jullie niet snappen, is dat de gemiddelde mens die er nooit zo mee bezig is geweest, door dit topic alleen maar bevestiging krijgt van de uitzonderingspositie van Israel.
Nee, je bevestigt het vermoeden dat je niet in staat bent goed onderscheid te maken tussen wat Israel is, en wat Joden zijn.

quote:
Dank je dat je mijn punt voor me maakt! ^O^
Heb je dus niet gemaakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:47 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Aan de inhoud komen we trouwens ook niet meer toe, want er wordt hier de oorlog verklaard aan iemand die gewoon een onrechtvaardigheid wil aantonen.
Oorlog verklaard? Meerdere mensen proberen je te wijzen op dat dit topic niet de plaats is voor die discussie. Haal die plaat van je kop en stap van die wolk.

quote:
Als ik het verkeerd heb, dan bewijs mij dat met redevoering. Niet met dreigementen dat ik op moet donderen en buiten moet gaan spelen.

:W
Leer dan luisteren, lezen, schrijven en redeneren, want daar schort heel veel aan.
pi_109659351
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand die zich niet interesseert voor Israël... ook niet zo snel in dit topic zal kijken en derhalve ook geen gekleurd beeld voorgeschoteld krijgt.
Iemand die wel op de hoogte is kan slechts constateren dat er bij jou haat jegens Israël en/of haar bewoners is. Diegene zal zich waarschijnlijk hetzelfde afvragen als mij namelijk, waar komt die focus vandaan. Ergens moet er iets gebeurd zijn waardoor je dit zo erg aantrekt, mijn vraag is dan (nogmaals) waar komt dit vandaan??
Misschien komt die focus wel vanuit dezelfde beweegsredenen als iemand als Dries van Agt.
http://www.driesvanagt.nl/index.php
Hoogleraar strafrecht, strafprocesrecht en internationaal recht. Die houdt er raar genoeg min of meer dezelfde mening op na als ik. Namelijk dat Israel veel mensenrechten aan hun laars lapt, of willen jullie dat ook ontkennen? Nee dat ontkennen de symphatisanten hier niet, maar wel houden ze zich angstvallig stil op zulke onderwerpen.

Maar goed, dat jij denkt ik ze haat, is jouw foute interpretatie. Ik heb denk ik wel tien keer gezegd in dit topic dat het volk daar er niets aan kan doen, maar daar lees je wellicht overheen.
pisvlek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')