Dank je.quote:
Kortom...dus omdat moslims worden gebashed ga je daarom zo los op Israël? Zou je dan niet beter los kunnen gaan over Nederland gezien het allemaal Nederlanders zijn die los gaan op die moslims?? Beetje vreemd om dan zelf dit gedrag te vertonen want je bent zelf geen haar beter blijkbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Sarkozy: moslims hebben plek in Frankrijk
"Enigste plek die moslims mogen hebben is hun eigen land." -Gammapooka
Moslims vieren het Offerfeest
"En Mohammed is ook de profeet van de satanisten." -geavanceerd
"Wat je wat een mooie offer zal zijn? Als ze weer met z'n allen naar de zandbak vertrekken" -Firefox1
"Gaan ze elkaar maar lekker offeren." -RickoKun
"Ik waardeer dieren inderdaad meer dan religieuze zandmensen. Ies koeltoer hier in NL." -ploertekop
"Kunnen ze die traditie niet voort zetten het offeren van een zoon, scheelt weer hoop leed voor onschuldige dieren." -lumberjack
"Achterlijke middeleeuwse cultuur" -Arthur_spooner
"offer je eigen ras op moslims.. hebben we eindelijk weer wat ruimte in onze eigen kikkerlandje" -wretic91
"Dacht altijd dat je tijdens het offerfeest Moslims mocht offeren.
Zonder verdoving uiteraard." -Redneck.nl.returns
Maar er wordt hard ingegrepen door de admins hoor! NOT.
Vergelijk dat even met bv. dit topic, waarbij de admins al ingrijpen als er iemand een aantal namen opnoemt van Joodse hoogwaardigheidsbekleders![]()
(want het is 'onbehoorlijk' en 'slecht beredeneerd', let op, kijk even hierboven wat wel toegestaan wordt)
Er is geen dubbele standaard hoor![]()
(Oh ja, dit was 10 minuten werk en het waren maar 2 topics)
Je kunt in een Israel topic al geband worden omdat je slecht redeneerd
Op een kleuterschool gaat het ook zo... blijkbaar kan DB er niet tegen dat moslims gebashed worden en daarom gaat hij Israel bashenquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kortom...dus omdat moslims worden gebashed ga je daarom zo los op Israël? Zou je dan niet beter los kunnen gaan over Nederland gezien het allemaal Nederlanders zijn die los gaan op die moslims?? Beetje vreemd om dan zelf dit gedrag te vertonen want je bent zelf geen haar beter blijkbaar.
[..]
Op een kleuterschool gaat het ook zo... blijkbaar kan DB er niet tegen dat moslims gebashed worden en daarom gaat hij Israel bashenlogisch is het niet maar kinderen denken wel vaker in eenvoudige 'oplossingen'.
Ik word nergens persoonlijk, ik constateer een bepaald gedrag en benoem dat. Indien u stelling neemt tegen deze observatie lijkt het mij persoonlijk een goede zaak wanneer u uw gedrag zo aanpast zodat de constatering geen hout meer snijdt. Echter tot die tijd blijft mijn bewering kloppend als een zwerende vinger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Nee.
Dus leuk betoog maar het stoelt nergens op.
En oh ja, niet persoonlijk worden he. Want ik werd gister ook gesommeerd om niet persoonlijk te worden, hou jij je daar ook aan aub.
Inhoudelijk zal je wel niets meer te melden hebben, maar dat is niets nieuws onder de horizon.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik word nergens persoonlijk, ik constateer een bepaald gedrag en benoem dat. Indien u stelling neemt tegen deze observatie lijkt het mij persoonlijk een goede zaak wanneer u uw gedrag zo aanpast zodat de constatering geen hout meer snijdt. Echter tot die tijd blijft mijn bewering kloppend als een zwerende vinger.
Dat is persoonlijk worden. Niet doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Op een kleuterschool gaat het ook zo... blijkbaar kan DB er niet tegen dat moslims gebashed worden en daarom gaat hij Israel bashenlogisch is het niet maar kinderen denken wel vaker in eenvoudige 'oplossingen'.
Zit eens niet zo op te hitsen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Uitdaging voor je TitusPullo:
Geef mij een reactie in een Israel topic dat luidt:
"En Abraham(of Samuel) is ook de profeet van de satanisten"
""offer je eigen ras op joden.. hebben we eindelijk weer wat ruimte in onze eigen kikkerlandje"
of
""Dacht altijd dat je tijdens het offerfeest joden mocht offeren.
Zonder verdoving uiteraard."
Probeer eens een uitspraak te vinden van dezelfde strekking, maar dan gericht tegen Joden. Veel succes.
Ik dacht toch echt te lezen dat je het over mijn persoon had, en dat ik 'los ging' op Israel omdat moslims ook gebasht worden(wat sowieso onzin is omdat het gewoon pertinent onwaar is). Dan heb je het toch over mij persoonlijk? Niets over de inhoud zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik word nergens persoonlijk, ik constateer een bepaald gedrag en benoem dat. Indien u stelling neemt tegen deze observatie lijkt het mij persoonlijk een goede zaak wanneer u uw gedrag zo aanpast zodat de constatering geen hout meer snijdt. Echter tot die tijd blijft mijn bewering kloppend als een zwerende vinger.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:25 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Dat is persoonlijk worden. Niet doen.
[..]
Zit eens niet zo op te hitsen.
Man je doet niet anders dan ophitsen hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]![]()
Ik probeer een punt te maken, niks ophitsen.
Weet je wie er ophitst? Degene van wie die uitspraken afkomstig zijn, en waar door de Fok redactie niets aan de gedaan werd.
Heb je toch nog je gevoel bevestigd zien wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Typerend weer dat ik d.m.v. van enkel onderbouwde kritiek te leveren, zonder beledigend te zijn, het topic uitgejaagd wordt door alle Israel symphatisanten.
Mijn mening wordt blijkbaar niet in zijn waarde gelaten, maarja, gezien het onderwerp in dit topic zeg ik:
What else is new...
Jep.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heb je toch nog je gevoel bevestigd zien worden
Danny wordt dan ook betaald door het CIDI.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Jep.
Mijn gevoel is dat met twee maten gemeten wordt(wat ik overigens al het hele topic beweer dus waarom je dat punt nu ineens maakt en doet alsof het de ontdekking van de eeuw is weet ik niet), en dat gevoel blijft maar versterkt worden. Vandaar, what else is new...
Maar waar komt dat gevoel dan vandaan en hoe constateer je het? Ligt je focus op Israël? Ligt je focus op moslims?? Ik bedoel, ik heb met geen van tweeen iets en zie dat gebash dan ook niet zo. Blijkbaar ben je er zo bij betrokken dat jij het wel contstateert, sterker nog , je houdt er lijstjes van bij. Vanwaar is dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Jep.
Mijn gevoel is dat met twee maten gemeten wordt(wat ik overigens al het hele topic beweer dus waarom je dat punt nu ineens maakt en doet alsof het de ontdekking van de eeuw is weet ik niet), en dat gevoel blijft maar versterkt worden. Vandaar, what else is new...
Wat je bovenaan de pagina deed is ophitsen; aanzetten tot het zoeken van beledigende uitspraken over Joden. Ik heb je al eerder gezegd dat de hele discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven/groepen hier niet thuishoort.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]![]()
Ik probeer een punt te maken, niks ophitsen.
Weet je wie er ophitst? Degene van wie die uitspraken afkomstig zijn, en waar door de Fok redactie niets aan de gedaan werd.
Je bent blijkbaar niet in staat het onderscheid te maken tussen Joden en Israel, gezien de term "Israel sympathisanten". Donder dan maar op uit dit topic en ga buiten spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Typerend weer dat ik d.m.v. van enkel onderbouwde kritiek te leveren, zonder beledigend te zijn, het topic uitgejaagd wordt door alle Israel symphatisanten.
Mijn mening wordt blijkbaar niet in zijn waarde gelaten, maarja, gezien het onderwerp in dit topic zeg ik:
What else is new...
Misschien moet je nog even mijn posts lezen waar ik mensen die reageren op de frontpage quote. Blijkbaar niet goed gelezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar waar komt dat gevoel dan vandaan en hoe constateer je het? Ligt je focus op Israël? Ligt je focus op moslims?? Ik bedoel, ik heb met geen van tweeen iets en zie dat gebash dan ook niet zo. Blijkbaar ben je er zo bij betrokken dat jij het wel contstateert, sterker nog , je houdt er lijstjes van bij. Vanwaar is dat?
Zelfs de moderator raakt gefrustreerd, en weet het niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat je bovenaan de pagina deed is ophitsen; aanzetten tot het zoeken van beledigende uitspraken over Joden. Ik heb je al eerder gezegd dat de hele discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven/groepen hier niet thuishoort.
Als je dat niet kunt begrijpen, dan ga je maar ergens anders posten over andere onderwerpen.
[..]
Je bent blijkbaar niet in staat het onderscheid te maken tussen Joden en Israel, gezien de term "Israel sympathisanten". Donder dan maar op uit dit topic en ga buiten spelen.
Prima, maar dan moet je niet in dit subforum wezen, maar in F&L.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Zelfs de moderator raakt gefrustreerd, en weet het niet meer.
En als die discussie over de behandeling van Joden tov andere geloven hier niet thuishoort, dan wil ik wel even een nieuw topic aanmaken als je dat wil?
Of mag dat niet besproken worden?
Nooit gezegd.quote:En dan nog beweren dat het hier geen censuur wordt toegepast
Nee, je bevestigt het vermoeden dat je niet in staat bent goed onderscheid te maken tussen wat Israel is, en wat Joden zijn.quote:Wat jullie niet snappen, is dat de gemiddelde mens die er nooit zo mee bezig is geweest, door dit topic alleen maar bevestiging krijgt van de uitzonderingspositie van Israel.
Heb je dus niet gemaakt.quote:Dank je dat je mijn punt voor me maakt!![]()
Oorlog verklaard? Meerdere mensen proberen je te wijzen op dat dit topic niet de plaats is voor die discussie. Haal die plaat van je kop en stap van die wolk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:47 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Aan de inhoud komen we trouwens ook niet meer toe, want er wordt hier de oorlog verklaard aan iemand die gewoon een onrechtvaardigheid wil aantonen.
Leer dan luisteren, lezen, schrijven en redeneren, want daar schort heel veel aan.quote:Als ik het verkeerd heb, dan bewijs mij dat met redevoering. Niet met dreigementen dat ik op moet donderen en buiten moet gaan spelen.
Misschien komt die focus wel vanuit dezelfde beweegsredenen als iemand als Dries van Agt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand die zich niet interesseert voor Israël... ook niet zo snel in dit topic zal kijken en derhalve ook geen gekleurd beeld voorgeschoteld krijgt.
Iemand die wel op de hoogte is kan slechts constateren dat er bij jou haat jegens Israël en/of haar bewoners is. Diegene zal zich waarschijnlijk hetzelfde afvragen als mij namelijk, waar komt die focus vandaan. Ergens moet er iets gebeurd zijn waardoor je dit zo erg aantrekt, mijn vraag is dan (nogmaals) waar komt dit vandaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |