Nederland kent geen echte armoede, het enige dat we kennen is onder een arbitraire grens leven wat in het buitenland qua levensstandaard nog hemels is. Als je op straat gaat liggen creperen is dat een keuze en niets anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echte armoede is de dingen niet waarderen die je zou moeten waarderen.
Dat jullie dat maar in jullie oren knopen!!!!!!!
Kom op, probeer eens wat anders dan woorden verdraaien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Wij betalen voor die Voedselbank boehoe'
Nee, goed verhaal 3-voud.
Hoe was hij dan eigenlijk eerst?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het is grotendeels een act. Maar ook daarin kun je overdrijven.
Nouja, als je je mening wilt hervatten of verbreden is dit een goede kans. Je moet niet op PowNews blijven letten, daar leer je niks van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken.
Helaas spreken dat soort boeken me niet zo vaak aan. Ik hou meer van economische boeken.
Nog cheap yoghurt ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik wel lekkere wokgroenten met tomaatstukjes, en cheap yoghurt toe moet je eens proberen, snel en lekker
Veel plezier.quote:
PVV is met de SP het verzet tegen de EU regentenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
PvdA is ook gewoon een maatschappelijk geaccepteerde tokkiepartij.
Dat punt is wat mij betreft allang overschreden. Bovendien is het trucje uitgewerkt: niemand is nog bang voor hem.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef waht het volgende:
[..]
Het is grotendeels een act. Maar ook daarin kun je overdrijven.
Het verzet nog welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
PVV is met de SP het verzet tegen de EU regenten
Ik lees vaak genoeg het NRC, The Economist, de Elsevier en kijk ook wel eens naar VPRO-stukjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, als je je mening wilt hervatten of verbreden is dit een goede kans. Je moet niet op PowNews blijven letten, daar leer je niks van.
Daarom vind het concept van microleningen van bv. http://www.kiva.org/ zo cool. Die mensen gaan niet liggen creperen, maar verzamelen van private donaties geld die ze dan renteloos terugbetalen. De gever verliest hier en daar een paar dollar omdat iemand niet betaald, maar dat is niet veel en ondertussen redt het arme persoontje zichzelf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland kent geen echte armoede, het enige dat we kennen is onder een arbitraire grens leven wat in het buitenland qua levensstandaard nog hemels is. Als je op straat gaat liggen creperen is dat een keuze en niets anders.
Klopt. Hoewel armoede daarin natuurlijk ontzettend relatief is. We zijn geen derdewereldland, maar economisch voortvarend. En dan toch zulke gezinnen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland kent geen echte armoede, het enige dat we kennen is onder een arbitraire grens leven wat in het buitenland qua levensstandaard nog hemels is. Als je op straat gaat liggen creperen is dat een keuze en niets anders.
Echte rijkdom is een filosoof die hangt aan de hoogste boom.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echte armoede is de dingen niet waarderen die je zou moeten waarderen.
Dat jullie dat maar in jullie oren knopen!!!!!!!
O ja jij gelooft deze onzin daadwerkelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
De SP bovengronds en de PVV ondergronds.
Prima initiatief is dat. Ik kende het ook al langer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom vind het concept van microleningen van bv. http://www.kiva.org/ zo cool. Die mensen gaan niet liggen creperen, maar verzamelen van private donaties geld die ze dan renteloos terugbetalen. De gever verliest hier en daar een paar dollar omdat iemand niet betaald, maar dat is niet veel en ondertussen redt het arme persoontje zichzelf.
Ja het houdt een keer op he, niet iedereen kan op eenzelfde welvaartsniveau leven, dus neem 't maar voor gegeven en ga verder met je leven. Al dat gejank om de minder bedeelden, tijdverspilling.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel armoede daarin natuurlijk ontzettend relatief is. We zijn geen derdewereldland, maar economisch voortvarend. En dan toch zulke gezinnen...
Waarom heb je dan zo'n mening? Want het is echt ontzettend ondoordacht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik lees vaak genoeg het NRC, The Economist, de Elsevier en kijk ook wel eens naar VPRO-stukjes.
Niet dat ik alleen maar PowNews kijk dus
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het houdt een keer op he, niet iedereen kan op eenzelfde welvaartsniveau leven, dus neem 't maar voor gegeven en ga verder met je leven. Al dat gejank om de minder bedeelden, tijdverspilling.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja jij gelooft deze onzin daadwerkelijk
Inderdaad. Die hebben tenminste een boeiend leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]Prima, laten we het weer over de rijke mensen hebben.
Nah, zoveel aandacht hoef ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]Prima, laten we het weer over de rijke mensen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |