Geworden? Wou je beweren dat hij ooit meer niveau had dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:12 schreef waht het volgende:
Overigens vond ik Rutger beschamend in dat stukje over de voedselbank. Ook al heeft hij een punt, het is een verdomde kleuter geworden.
Ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach luxeprobleempjes.
Overigens is een daghap in Enschede toch wel voedselbank waardig qua prijs, hele maaltijd voor euro of 6. Wie gaat er dan in hemelsnaam nog koken.
Geen vlees, geen fruit, geen zuivel?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik
Ik kook voor minder , zak groente van de super voor 1,50 euro met pot tomatenstukjesen echte yoghurt met roosvicee
Ontbij bij de Hema is een euro.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach luxeprobleempjes.
Overigens is een daghap in Enschede toch wel voedselbank waardig qua prijs, hele maaltijd voor euro of 6. Wie gaat er dan in hemelsnaam nog koken.
Nouja, 180.000 gezinnen in Nederland en wachtlijsten. Je moet is dat boek; alle dagen schuld van Mirjam Pool lezen. Robin, raad ik jou ook aan! Super goed boek, ook over de domheid van mensen maar heel confronterend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar jouw ervaringen zijn niet voldoende onderbouwing voor landelijk beleid inzake armoede. Als je het in perspectief weet te plaatsen kun je het direct beter begrijpen. Wederom is de vraag welk perspectief je dan kiest.
Een poging om het te definiëren anders dan ' geen auto of tv mogen bezitten ' zit er zeker niet inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef robin007bond het volgende:
Armoede blijft natuurlijk zo subjectief als de pest.
nee geen vlees, nauwelijks , fruit eet ik op het werkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen vlees, geen fruit, geen zuivel?
Yoghurt is zuivel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp dus dat jij producten of weet ik veel wat levert aan de Voedselbank maar tegelijkertijd heel boos wordt op diezelfde Voedselbank.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achgossie, daar heb je die afgunst weer.
[..]
Niet "jouw, maar ons. Al is het maar 0,006%, we betalen ervoor.
Maar goed, verder is je gezeur poepniveau.
Dat beweer ik inderdaad. Toevallig kende ik hem voordat hij op TV verscheen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geworden? Wou je beweren dat hij ooit meer niveau had dan?
Eet je elke dag enkel groente?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik
Ik kook voor minder , zak wokgroente van de super voor 1,50 euro met pot tomatenstukjesen echte yoghurt met roosvicee
En dan krijg je er gratis een goed gesprek met omaatjes bij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ontbij bij de Hema is een euro.
Onrbijt heb ik geen tijd voor , in de auto drie sinaaasappelsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ontbij bij de Hema is een euro.
Zie mijn edit na jouw edit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee geen vlees, nauwelijks , fruit eet ik op het werk
Was ik boos?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp dus dat jij producten of weet ik veel wat levert aan de Voedselbank maar tegelijkertijd heel boos wordt op diezelfde Voedselbank.
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand van de ene op de andere dag verandert in zo'n grote kleuter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef waht het volgende:
[..]
Dat beweer ik inderdaad. Toevallig kende ik hem voordat hij op TV verscheen.
Ik zal er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, 180.000 gezinnen in Nederland en wachtlijsten. Je moet is dat boek; alle dagen schuld van Mirjam Pool lezen. Robin, raad ik jou ook aan! Super goed boek, ook over de domheid van mensen maar heel confronterend.
'Wij betalen voor die Voedselbank boehoe'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ik boos?
Koos toch. Wat ben je toch slecht in selectief lezen...
Okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef waht het volgende:
[..]
Dat beweer ik inderdaad. Toevallig kende ik hem voordat hij op TV verscheen.
Meestal gaat daar zo'n 4 jaar overheen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand van de ene op de andere dag verandert in zo'n grote kleuter.
Huh? Die had je toch op je werk en hoe de neuk krijg je het voor elkaar om fatsoenlijk sinaasappels te pellen tijdens het rijden?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Onrbijt heb ik geen tijd voor , in de auto drie sinaaasappels
Echte armoede is de dingen niet waarderen die je zou moeten waarderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een poging om het te definiëren anders dan ' geen auto of tv mogen bezitten ' zit er zeker niet in?
Nee, ze hebben echt geen geld om dat te betalen. Maar ja, er zijn natuurlijk ook mensen die er misbruik van maken oid. Maar schulden van kleding oid zetten we niet op de lijst.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, dus je kunt niet zonder meer stellen dat het hun eigen schuld is - ook al wordt dat wel vaak beweerd.
ik wel lekkere wokgroenten met tomaatstukjes, en cheap yoghurt toe moet je eens proberen, snel en lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zie je edit. Vind 't toch geen volwaardige voeding hoor
Het is grotendeels een act. Maar ook daarin kun je overdrijven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand van de ene op de andere dag verandert in zo'n grote kleuter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |