Ik had de lapo volgens mijquote:
Als je door een slotje heen post heb je meestal wel als mod de LaPo, ja.quote:
Zie mijn editquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je door een slotje heen post heb je meestal wel als mod de LaPo, ja.
Ja Staal... goed nieuws !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij heb ik ook al vanaf het begin, hij is alleen ook een keertje wat mooier gemaakt, dat is alles.
Ha ! tof.... nou Mary kan kiezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Er zitten hier zat aardige mensen, zoals net, ik post dat gifje van FANN en binnen een paar minuten hadden ze het al kleiner gemaakt![]()
quote:En zeker mooi nieuws
waar heb je iets verkeerds gezegd dan?quote:Ik heb het idee dat ik iets verkeerds heb gezegd tegen iemandmaar ik zou niet weten wat. Hopelijk krijg ik de kans om het te vragen.
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ha ! tof.... nou Mary kan kiezen
[..]
[..]
waar heb je iets verkeerds gezegd dan?
Ah... ja dat scheelt een stuk !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Dit was mijn oude avatar, stond nog in mijn profiel ergens
[ afbeelding ]
Die ik nu gebruik is stukken mooier. Ook door Zargon gedaan inderdaad.
Volgens mij denk jij eerst tig keer na voordat je iets zegt toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.
Dat valt wel mee, maar ik ben niet iemand die snel scheldt of zo of iemand beledigt. Te softquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij eerst tig keer na voordat je iets zegt toch?
zou ik nog iets van kunnen leren
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik ben niet iemand die snel scheldt of zo of iemand beledigt. Te soft
Parbleu! Foei!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappen
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappen
Weet niet hoe goed je contact is met die persoon en of zich dat alleen afspeelt op internet? Het feit dat je de moeite neemt om het recht te zetten. Je kunt de meest ongelukkige misverstanden hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.
tot later !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams heMaar ik zou het niet weten nu. Maar goed, ik ga nu lekker The Mentalist kijken, tot later misschien
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij usericon destijds (bijna 12 jaargeleden) zelf in elkaar geknutseld en ook nooit meer veranderd.
Heb tijdelijk wel eens een paar anderen gehad, zoals op Koninginnedag als iedereen weer eens oranje werd geverfd, dan had ik deze:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.
Die kan dit jaar met het EK weer even tevoorschijn gehaald worden.quote:
Ik denk ik zal hem even maken als ik thuiskom maar het is al gebeurd zie ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Er zitten hier zat aardige mensen, zoals net, ik post dat gifje van FANN en binnen een paar minuten hadden ze het al kleiner gemaakt![]()
Eens. Maar dat weet je pas als je je weg een beetje hebt gevonden. Ik kan me echt voorstellen dat FOK! ook afschrikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk ik zal hem even maken als ik thuiskom maar het is al gebeurd zie ik.![]()
Ik vid het ook wel eens jammer dat Fok wel eens als "die bagger site" wordt gezien terwijl de meeste forums zijn om mensen te helpen. Van vragen over sexualiteit tot en met computer problemen er is wel een forum voor met met users die maar al te graag willen helpen. En wat er af en toe in het FOK!kers helpen FOK!kers wordt geflikt is soms super gaaf.
Al was het alleen maar om de naam...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:33 schreef Staal het volgende:
Ik kan me echt voorstellen dat FOK! ook afschrikt.
Ook eens. Er worden hier op FOK! ook users afgezeken, voor de lol, of misschien terecht...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. Maar dat weet je pas als je je weg een beetje hebt gevonden. Ik kan me echt voorstellen dat FOK! ook afschrikt.
Een avatar zegt vaak veel over de bijbehorende userquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.
Namen van users ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Een avatar zegt vaak veel over de bijbehorende user.
Vloeken is echt niet specifiek A'dams hoor, de rest van de Nederlandersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams heMaar ik zou het niet weten nu. Maar goed, ik ga nu lekker The Mentalist kijken, tot later misschien
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. En haalt het nog niet bij Den Haag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel het idee dat in Amsterdam meer gevloekt wordt en bijvoorbeeld in Rotterdam er meer met ziektes wordt gesmeten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel het idee dat in Amsterdam meer gevloekt wordt en bijvoorbeeld in Rotterdam er meer met ziektes wordt gesmeten.
quote:
Maar daar zijn die forums ook een beetje voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef Gravedigger het volgende:
Dat geldt vooral voor een vaste groep uit KLB/ONZ, die vaak overal opspringt om de boel te verzieken. Als je dat een beetje volgt, heb je geen namen nodig.
Wat zegt de mijne over me?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
dat was dus een Rotterdammer, dan heeft Karina wel gelijk, kwamen heel wat ziektes voorbijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]...onvervalst plat gekanker!
Den Haag !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. En haalt het nog niet bij Den Haag.
Vuile vieze kankah hoer!
Als je het begin niet zou zien zou je bijna denken dat het de ideale schoonzoon isquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat was dus een Rotterdammer, dan heeft Karina wel gelijk, kwamen heel wat ziektes voorbij
[..]
Den Haag !
Bij Golfert thuis !
Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]...OMG ! Wat vréselijk...
![]()
Arm zieltje, z'n vrouw
Ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Dan wel ja, de vieze vuile gore hypocrietenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké genoeg gescholden nu ! Godverdomme !
Of er moet nog iemand komen met een goeie Amsterdammer die aan het schelden
is dan mag het wel
Ik ben een Amsterdammer heurquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Dan wel ja, de vieze vuile gore hypocrieten
Laar eens horen hoe dat klinkt, moet je effe een toepje zoekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef sig000 het volgende:
Een beetje Tilburger vloekt in elke zin minimaal 2x.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer heur![]()
inderdaad geen ziekte te horen hier geloof ik, ze is wel creatief, dat wel
waar kom jij eigenlijk vandaan? Uit het Gooi ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]Oeps... sorry, das lomp van mij.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]Oeps... sorry, das lomp van mij.
Helemaal waar, en ik ben er slechts geboren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij vloeken ze in het Gooi gewoon stiekum net zoals die weerman,
vuile sneaks......
Van mezelfquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Meen je dat nou? ik val van de ene verbazing in de andere bij jouquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Tegenwoordig kan ik me aardig inhouden, maar op school was het ergEn ik praatte hardstikke plat. Nu horen ze het nog wel waar ik vandaan kom, maar het is niet meer zo uitgesproken.
Maar een godverdomme floept er nog wel eens uit![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laar eens horen hoe dat klinkt, moet je effe een toepje zoeken
Jah zeker.quote:
Zelfs heel af en toe op mijn werk, als de pc weer vastloopt, best ergquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meen je dat nou? ik val van de ene verbazing in de andere bij jou![]()
Ik vloekte echt nooit op school volgens mij, thuis al helemaal niet, kreeg je gelijk een
draai om je oren![]()
Als ik weleens ''lul'' zei tegen mijn broertje, dan zei mijn moeder altijd
''er wordt hier niet met vleeswaren gegooid''
Het echt Amsterdamse vloeken heb ik meer van mijn Schoonvader en die Griek geleerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
Ik spreek altijd ABN en niet plat.
Maar als er echt wat misgaat berg je maar. Ryan roept af en toe wel eens dat dan de Jordaan hier binnen komt zetten.
Doe eens een Griekse vloekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het echt Amsterdamse vloeken heb ik meer van mijn Schoonvader en die Griek geleerd![]()
Da's wel ironisch eigenlijk![]()
en hier op FOK heb ik ook wel het één en ander bijgeleerd
En nu woon je in Brabant?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Helemaal waar, en ik ben er slechts geboren.
serieus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs heel af en toe op mijn werk, als de pc weer vastloopt, best ergIk ben nogal een heethoofd soms, meestal heel rustig, maar soms ontplof ik.
Ik dus ook echt helemaal niet. Karina altijd rustig en kalm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?![]()
Jemig dat had ik dus ECHT niet gedacht
Stille wateren en zo... heel emotioneel soms, ik ben net een puberquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?![]()
Jemig dat had ik dus ECHT niet gedacht
Wat roep je dan als je kwaad bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw schrikt soms nog steeds van me wanneer ik er een paar krachttermen uitfloep.
Je had me moeten horen toen ik mijn nu ex eruit gooidequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik dus ook echt helemaal niet. Karina altijd rustig en kalm.
Kan me bij ontploffen dus ook echt niks voorstellen.
Ik voel me op FOK! wel eens een puber. Als ik meelol in ONZ bijv.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Stille wateren en zo... heel emotioneel soms, ik ben net een puber
Ja leuk is dat he? Een tijdje geleden wist nog niemand dat ik al zo oud was, de verbazing bij sommige toen ze erachter kwamenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik voel me op FOK! wel eens een puber. Als ik meelol in ONZ bijv.
En dan het besef dat het pubers zijn en je gewoon gezellig meedoet met 38 jaar.
Vuile teringlijer enzo ???quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had me moeten horen toen ik mijn nu ex eruit gooideik leek wel een viswijf.
Ja, maar dat zijn ook heel emotionele dingen. Je gooit iemand er niet voor de lol uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had me moeten horen toen ik mijn nu ex eruit gooideik leek wel een viswijf.
Nee dat is waar. Dat doe je niet op een toon van "nou, wil je zo vriendelijk zijn je spullen te pakken en dan weg gaan?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook heel emotionele dingen. Je gooit iemand er niet voor de lol uit.
Ja, da;s ook wel waar, als je echt heeeeeeeeeeel pissed bent dan heb je ook geen rem meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook heel emotionele dingen. Je gooit iemand er niet voor de lol uit.
Zoiets ja, godverdomme stomme klootzak rot opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vuile teringlijer enzo ???![]()
Mijn schoonvader kan ook behoorlijk in het Amsterdams vloeken, heel grappig eigenlijk,
als je hem ;;stom KUTwijf''hoort zeggen
Deruit, opsodemieteren, aftaaien en snel wegwezen of ik help je effe, zoiets?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Dat doe je niet op een toon van "nou, wil je zo vriendelijk zijn je spullen te pakken en dan weg gaan?"
Helpen, nou nee (hij woonde niet bij mij, dus niet veel zooi).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deruit, opsodemieteren, aftaaien en snel wegwezen of ik help je effe, zoiets?
Ik woon in het keurige Bloemendaal en niet in Den Haag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Den Haag !
Bij Golfert thuis !
Ja leuk maar ook weer niet helemaal leuk want ergens voel ik me dan echt zo'n kind nog.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he? Een tijdje geleden wist nog niemand dat ik al zo oud was, de verbazing bij sommige toen ze erachter kwamenBenny kwam er pas recent achter, die was ook zo van
Met de spullen helpen, volgens goed Tilburgse gewoonte is dat het raam uitflikkeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Helpen, nou nee (hij woonde niet bij mij, dus niet veel zooi).
Vloek jij wel eens? Of vloek jij nooit?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woon in het keurige Bloemendaal en niet in Den Haag.
Ben wel geboren en getogen in Amsterdam en heb ook een klein deel van mijn leven in 't Gooi gewoond.
Vrouwke is nogal Brabo namelijk.quote:
Dat laatste is inderdaad heel leuk, ik spreek soms een jongen (is het eigenlijk nog) van FOK! en ik denk weleens, jij bent volwassener dan ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja leuk maar ook weer niet helemaal leuk want ergens voel ik me dan echt zo'n kind nog.
Het grappige is dat ik al lang dagelijks contact heb met een 22 jarig meiske. Kan het echt goed met haar vinden.
Maar wel weer leuk van FOK! trouwens, leeftijd valt ergens helemaal weg ook.
Als ik mijzelf weer eens met een keukenmes flink snij of als mijn cluppie Ajax weer eens zit te klootviolen wil er nog wel eens een godver uit rollen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vloek jij wel eens? Of vloek jij nooit?
Oe dan zul je de laatste tijd wel vaak vloeken, vanwege Ajax dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik mijzelf weer eens met een keukenmes flink snij of als mijn cluppie Ajax weer eens zit te klootviolen wil er nog wel eens een godver uit rollen.
Verder vloek ik eigenlijk heel weinig.
Er zijn ook zat Fok!ers die mij hebben gehoord via een uitzending van Fok!radio die ik heb gepresenteerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er zijn Fokkers zat die me door de telefoon hebben gehoord op de radio maar die zijn geloof ik
allemaal met pensioen
Dat snap ik dan weer niet, je zo druk maken over een voetbalclub?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dan zul je de laatste tijd wel vaak vloeken, vanwege Ajax dan.
Ik doe dat ook, ik zit tierend voor de tv als het mis gaat, het is stom inderdaad, maar het gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, je zo druk maken over een voetbalclub?
mja... godverdomme komt er ook wel eens uitrollen, of een bescheiden lul, of klojo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik mijzelf weer eens met een keukenmes flink snij of als mijn cluppie Ajax weer eens zit te klootviolen wil er nog wel eens een godver uit rollen.
Verder vloek ik eigenlijk heel weinig.
Dat heb ik bijv. met zarGon. Spreek hem niet vaak meer maar die jongen en echt zo jong als hij is, kan gewoon goede raad geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad heel leuk, ik spreek soms een jongen (is het eigenlijk nog) van FOK! en ik denk weleens, jij bent volwassener dan ik.
Je bent fanatiek supporter of niet en als het zo klote gaat als de laatste maanden kan ik mij daarover oprecht kwaad maken, hoewel het nu op een soort berusting begint te lijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef sig000 het volgende:
Dat snap ik dan weer niet, je zo druk maken over een voetbalclub?
Mijn hele beeld van jou is veranderdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, ik zit tierend voor de tv als het mis gaat, het is stom inderdaad, maar het gaat vanzelf.
Mijn vader was scheidsrechter ik denk dat ik daar het voetbal kijken van hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van jou is veranderd![]()
Had je niet gedacht van die oudjes heh..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:04 schreef Rucky het volgende:
De sc in het 40+ forum heeft ook een orkaankracht gekregen.
Die berusting heb ik al jaren, geniet nu veel meer van een mooie wedstrijd zonder dat ik voorkeur heb voor een club, zelfs bij het NL eftal heb ik dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent fanatiek supporter of niet en als het zo klote gaat als de laatste maanden kan ik mij daarover oprecht kwaad maken, hoewel het nu op een soort berusting begint te lijken.
Bij ons thuis werd echt NOOIT voetbal gekeken, dus ik denk dat je dat van thuis meekrijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vader was scheidsrechter ik denk dat ik daar het voetbal kijken van hebEn het fanatisme ervoor.
Ik wist helemaal niet dat jij ooit FOK!radio hebt gepresenteerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat Fok!ers die mij hebben gehoord via een uitzending van Fok!radio die ik heb gepresenteerd.
Ik kreeg vervolgens complimenten over mijn mooie stem en moest vooral gaan solliciteren als nieuwslezer bij de radio.
Heb toen nog een keer daarvoor een demo laten maken, maar ben toch die kant maar niet uitgegaan.
Pas op wat je zegt nog even en ik mag hier legaal posten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had je niet gedacht van die oudjes heh..
Oh dus nu ben je een illegalequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt nog even en ik mag hier legaal posten.
ah...... je bent nog niet eens 40 ? dan zal ik een beetje op mijn woorden lettenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maken we er 50+ van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
quote:
Bewn nooit verder gekomen dan 2 minuten, toen was ik het al zat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
FOK! radio heb ik een paar jaar geleden weleens naar geluisterd, ik wist ook niet dat Golfer daar presenteerde
Ja, ze zaten vlakbij waar B. destijds in Utrecht woonde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij ooit FOK!radio hebt gepresenteerd.
Ben er ook een keer geweest vanwege een hoax en een draai die we er aan gegeven hebben. Man, het woord studio, doodzenuwachtig werd ik ervan. Bleek gewoon een kamer in een woonhuis..
Meer heb je ook niet nodig natuurlijk maar dat was jaren terug en dat studio... oh my. Ik hou niet van geintjes.
Die jongens deden het wel heel leuk.
En radiostem hebben is goud. Daar willen mensen naar luisteren. Daar zit een warmte in.
Is het de radio niet, want dat is gewoon lastig maar denk eens aan luisterboeken.
Jij zei eens dat ik in het 40+ topic mag posten dan mag jij in het 50+ topic posten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Als het 50+ is dan mag ik hier pas over een paar maanden posten
Vrouwen uitgezonderd uiteraard dan is het 25+quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Staal het volgende:
[..].
En daar post ik dan vrij en blij tussen.
Ik vond het wel grappig. Maar 1x draaiden ze hele rare nummers, ik weet niet meer precies wat, keiharde house of zo? Daarna ben ik maar afgehaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bewn nooit verder gekomen dan 2 minuten, toen was ik het al zat.
Grappig. Jammere is wel dat het niet meer terug te vinden is. De uitzendingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ze zaten vlakbij waar B. destijds in Utrecht woonde.
Ik heb maar 1 uitzending gepresenteerd, maar ben er wel 3x geweest.
Ik heb toen op aanraden van ex-user SCH bij de NCRV-radio in de officiële studio een demo gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef Staal het volgende:
Logisch ook wel. Maar anders zou ik dat vrolijk even aanzetten.
Over de luisterboeken ben ik bloedserieus he. Een mooie stem en ABN is goud waard.
O thx vind ik lief, ik heb het allemaal al uitgevogeldquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Karina het volgende:
Voor mary, om uit te kiezen, hier een direkt linkje naar de kattenUI:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #90
Nou nog even je profiel aanpassen en je geslacht van onzijdig naar vrouw (neem ik aan) veranderen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef maryen65 het volgende:
[..]
O thx vind ik lief, ik heb het allemaal al uitgevogeld
waarom heb je dan nog je oude Ava ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef maryen65 het volgende:
[..]
O thx vind ik lief, ik heb het allemaal al uitgevogeld
Golfer is absoluut niet Nolius. Of ik begrijp je post verkeerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef sig000 het volgende:
Het waren waarschijnlijk 2 minuten Nolius.
Nah de 40+ zijn echt lief, ik had dingen te doen daarom reageer ik zo laat. Maar ik heb de opkomst van de pc,gamen meegemaakt dus ben best slimquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Staal het volgende:
Was weer even weg, FANN. Goed nieuws voor Re en MissBliss!.
En Maryen, ik weet niet zeker of het aardigheid aan de 40+ is. Mijn rups is bijna twaalf en ook al op FOK! te vinden. Veel te lief is ze. Post nooit rondom haar maar moet vaak genoeg even helpen uitleggen wat voor figuren er ook rondlopen.
Weet niet of je eerst een poos gelurkt hebt? Anders bij vragen, gewoon stellen hoor.
Je moet gewoon even je weg vinden..
Volgens mij had ik dat al gedaan, zal ff checkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog even je profiel aanpassen en je geslacht van onzijdig naar vrouw (neem ik aan) veranderen?
Nolius deed redelijk lang die Fokradio regelen toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Golfer is absoluut niet Nolius. Of ik begrijp je post verkeerd.
Nolius heb ik 2x ontmoet. Eens in de studio en eens hier thuis. Die werkte of werkt voor de NOS inderdaad.
Oude! Deze heb ik vandaag gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog je oude Ava ?
De eerste, daar blijf je toch meteen aan hangenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Oude! Deze heb ik vandaag gemaakt
ow... ik dacht dat je deze wilde Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #90quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Oude! Deze heb ik vandaag gemaakt
Ik vond Nolius echt een heel aardig en integere jongen. W.b.t. de radio weet ik het niet. Toen ik er van wist nam ik me wel voor om naar FOK!radio te luisteren maar ja, drie keer gedaan en dat lag niet aan hen... ik doe dat gewoon eigenlijk niet. Radio luister ik in de auto en verder niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nolius deed redelijk lang die Fokradio regelen toch?
Achter de microfoon was niet zijn sterkste kant.
Ik heb echt nog NOOIT naar FOK radio geluisterdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond Nolius echt een heel aardig en integere jongen. W.b.t. de radio weet ik het niet. Toen ik er van wist nam ik me wel voor om naar FOK!radio te luisteren maar ja, drie keer gedaan en dat lag niet aan hen... ik doe dat gewoon eigenlijk niet. Radio luister ik in de auto en verder niet.
Vond het alleen zo sip dat er zoveel enthousiasme in werd gestoken en het toch niet beluisterd werd.
Het was ook nog eens op maandagavond op een rottijd. Geen idee of het nog bestaat trouwens.
Bestaat niet meer sinds 2008, meen ik.. Is nog een tijdje overgegaan naar ActionRadio, maar dat bestaat ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Staal het volgende:
Het was ook nog eens op maandagavond op een rottijd. Geen idee of het nog bestaat trouwens.
Ik vind die ava wat voor Greys.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij is wel lieffffffff
[ afbeelding ]
dus als er een liefhebber is, moet hij /zij of ''het'' maar snel inpikken
is ook zonde van he werk vind ik dan weer sneu voor Dimens die hem gemaakt heeft
oe, die twitterbaby?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Die Martijn van fokradio en flugeltje hebben toch een relatie nu incl. baby?
gooi je hem in d'r PM wie weet wil ze hem, en anders is het gewoon helaas pindakaasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind die ava wat voor Greys.
Die kat heeft geen idee van die knuffel maar het is wel een onwijs lief plaatje.
Lekker duidelijk manquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef sig000 het volgende:
Ik heb de mijne bij hoge uitzondering veranderd voor even.
Als je bij onze poes een knuffel in de pootjes douwt, wordt ie flink mishandelt, gebeten, getrappelt met achterpoten en zuksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind die ava wat voor Greys.
Die kat heeft geen idee van die knuffel maar het is wel een onwijs lief plaatje.
Geen idee, maar wel heel leuk om te horen inderdaad. Martijn inderdaad. Arme jongen, de stuipen op het lijf gejaagd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Die Martijn van fokradio en flugeltje hebben toch een relatie nu incl. baby?
Darten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Voor de dartliefhebbers: van Barneveld nu tegen een gozer met een soort van dreadlocks. Op RTL 7
Greys vindt mij niet lief. Doe jij maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gooi je hem in d'r PM wie weet wil ze hem, en anders is het gewoon helaas pindakaas
voor de Ava
wel effe voeten vegenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef APK het volgende:
Op weg naar huis zag ik net mensen op de Prinsen- en de Keizersgracht schaatsen![]()
Moet ik nog teruglezen of kan ik gewoon binnenvallen?
Nah... ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben weer de enige die dat leuk vind zeker
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef APK het volgende:
Op weg naar huis zag ik net mensen op de Prinsen- en de Keizersgracht schaatsen![]()
Moet ik nog teruglezen of kan ik gewoon binnenvallen?
Wijzig maar weer terug.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef sig000 het volgende:
Ik heb de mijne bij hoge uitzondering veranderd voor even.
Deze is inderdaad heel lief!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij is wel lieffffffff
[ afbeelding ]
dus als er een liefhebber is, moet hij /zij of ''het'' maar snel inpikken
is ook zonde van he werk vind ik dan weer sneu voor Dimens die hem gemaakt heeft
Oe vertelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
Ik heb al moeite genoeg om al die klonen van jou uit elkaar te houden.
Nee, niks. Maar je ziet Sig heel wat vaker dan je denkt.quote:
Hij is te groot, heb het al geprobeertquote:
Er werd wel gecamd tijdens de uitzending hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef Staal het volgende:
Vond het gewoon onwijs leuk hoe ze dat allemaal deden. Voor FOK!radio zou het leuker zijn geweest als ze het met beeld zouden hebben uitgezonden. Gewoon zoals bij SR.
Maar ja, dat is allemaal achteraf. Zonde.
Dat kan niet want de bestandsgrootte is 3x te hoog.quote:
Die avatar is veel te lief. Maryen is nog maar net op FOK! he?quote:
hij is wel 60x60 wat raaaaaaaaaaaar ,.........quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:42 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij is te groot, heb het al geprobeert
Mmm vreemd, ze hadden hem aangepast naar de juiste grootte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:42 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij is te groot, heb het al geprobeert
Ja maar dat is like, bijna in Frieslandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukIk zag ze van de week schaatsen op de Bosbaan EN ik zag zelfs een quad rijden daar op het ijs.
Hij is ruim 150 kb en mag maar 50kb zijn maar als ik hen moet aanpassen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij is wel 60x60 wat raaaaaaaaaaaar ,.........
nah... alles wentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Die avatar is veel te lief. Maryen is nog maar net op FOK! he?
Niet altijd toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Er werd wel gecamd tijdens de uitzending hoor.
Friesland, man dat is Amsterdam Zuidquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja maar dat is like, bijna in Friesland
liedje voor niemand die er op gaat klikken op vrijdagavond!![]()
Ik ben hardstikke lief heur, heb alleen af en toe een temperamentje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... alles wentwe weten nog niet hoe lier maryen is kijk maar naar Karina
klikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja maar dat is like, bijna in Friesland
liedje voor niemand die er op gaat klikken op vrijdagavond!![]()
Als ik nu dat nummer 'Jump' hoor, denk ik nog altijd aan Fokradio. Voorgoedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet altijd toch?
Maar je hebt wel gelijk inderdaad. Tis zonde want aan het enthousiasme heeft het nooit gelegen en aan de muziek ook niet.
quote:
Nog een andere even en dan weer de oude vertrouwde.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Wijzig maar weer terug.
Ik heb al moeite genoeg om al die klonen van jou uit elkaar te houden.
care.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Friesland, man dat is Amsterdam Zuid
En ik ben niet lief????quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Die avatar is veel te lief. Maryen is nog maar net op FOK! he?
Van watquote:
Hoef je geen moeite voor te doen hoor, ik hou deze die ik nu hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij is ruim 150 kb en mag maar 50kb zijn maar als ik hen moet aanpassen?
Okay, alweer een probleem opgelost!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:48 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hoef je geen moeite voor te doen hoor, ik hou deze die ik nu heb
Ik vond de vorige mooierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ja, was op zoek naar een andere, en deze likte zich in
Karina blijkt in feite gewoon een emotionele heks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... alles wentwe weten nog niet hoe lier maryen is kijk maar naar Karina
Te laat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:48 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hoef je geen moeite voor te doen hoor, ik hou deze die ik nu heb
Je bent net op FOK! Eerst je huid dik laten worden en dan pas onwijs lieve avatars. Dat was mijn idee.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent net op FOK! Eerst je huid dik laten worden en dan pas onwijs lieve avatars. Dat was mijn idee.
Kap eens met die onwijs lieve kat. Verdorie.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Karina blijkt in feite gewoon een emotionele heks.
Ze weet het op FOK! dan al jaren goed te verbergen..
Ik denk dat ze gewoon onwijs lief is. Dat blijkt ook wel dat ze zich druk maakt om wat ze heel misschien verkeerd zou kunnen hebben gezegd.
En voor die ex van haar:
En hup, al die spullen uit het raam..
Wat doe jij nu weer.quote:
Ik kom van een ander forum en daar heb ik een hele dikke olifantenhuid gekregenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent net op FOK! Eerst je huid dik laten worden en dan pas onwijs lieve avatars. Dat was mijn idee.
Wie ooit lelijk tegen je doet die krijgt met mij aan de stok.quote:
Was ook weer voor een ander geintje in culsc over boerka'squote:
Dat heeft mijn vrouw ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
En ik maak me soms TE druk helaas en meestal om niets.
Tweakers, daar krijg je pas een dikke huidquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik kom van een ander forum en daar heb ik een hele dikke olifantenhuid gekregen
Vol?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik kom van een ander forum en daar heb ik een hele dikke olifantenhuid gekregen
ik ga er gewoon op klikken!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Karina blijkt in feite gewoon een emotionele heks.
Ze weet het op FOK! dan al jaren goed te verbergen..
Ik denk dat ze gewoon onwijs lief is. Dat blijkt ook wel dat ze zich druk maakt om wat ze heel misschien verkeerd zou kunnen hebben gezegd.
En voor die ex van haar:
En hup, al die spullen uit het raam..
Ik hoef er het fijne niet van te weten maar heb je al antwoord gehad?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]Lief van je.
En ik maak me soms TE druk helaas en meestal om niets.
In het kort: het was inderdaad een misverstand of eigenlijk meer een toevalligheid, een samenloop van omstandigheden, zoiets. Klinkt een beetje cryptisch, maar dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoef er het fijne niet van te weten maar heb je al antwoord gehad?
Zou er gewoon een berichtje aan wagen. Misschien zit diegene ook even niet lekker in zijn of haar vel.
Geef het wat tijd.
Tweakers is best wel ok, ze hebben geen gevoel voor humor dat moet je even doorhebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweakers, daar krijg je pas een dikke huid
Der was ooit iemand die een vraag in DIG stelde op Fok. Die begon lomp te doen omdat hij naar zijn zin niet een goed antwoord kreeg op zijn vraag. Terwijl hij geen info gaf over zijn probleem, die is toen doorverwezen naar tweakers met de mededeling dat hij zijn vraag daar net zo moest stellen. Die persoon heeft nu een hele dikke huid.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweakers, daar krijg je pas een dikke huid
Ik ben daar weleens flink afgebrand om een vraag die ik steldequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tweakers is best wel ok, ze hebben geen gevoel voor humor dat moet je even doorhebben.
Een vraag stellen zonder eerst alle topics zonder antwoord te lezen is uit den boze daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar weleens flink afgebrand om een vraag die ik steldeze nemen zichzelf erg serieus daar.
MAAR ik heb ook ooit een vraag gesteld daar, waar niemand het antwoord op wist![]()
Ja sorry hoor, maar dat forum is volgens mij alleen maar voor mensen die daar wonenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een vraag stellen zonder eerst alle topics zonder antwoord te lezen is uit den boze daar.
Een vraag stellen die nog niet met de zoekfunctie te vinden is dan gaan de haren recht overeind natuurlijk.
Dat is een forum voor nerds zeg maarquote:
Ik ben met een vriendin toen zo vaak los gegaan op dit nummer.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
In het kort: het was inderdaad een misverstand of eigenlijk meer een toevalligheid, een samenloop van omstandigheden, zoiets. Klinkt een beetje cryptisch, maar dat was de bedoeling
Je kunt er soms handige tips vinden wanneer je een nerd aankoop gaat doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dat forum is volgens mij alleen maar voor mensen die daar wonen
Jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Staal het volgende:
Ik ga naar boven een film kijken met de rups als ze er echt wakker voor wilt worden.
Fijne avond verder en slaap lekker voor straks.
De pricewatch en de shop reviews zijn hardstikke handig inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt er soms handige tips vinden wanneer je een nerd aankoop gaat doen.
Dit is er ook een mooi nummer voor, niet een dansnummer maar wel ff lekker meebleren. Tis niet mijn smaak van muziek hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben met een vriendin toen zo vaak los gegaan op dit nummer.
Nadat je werkelijk zo ongelooflijk besodemieterd bent geweest. En in die tijd wist ik de helft nog niet eens.
Dat nummer vind ik nog steeds geweldig om die reden. Het is ergens een beetje zielig natuurlijk en ook om te posten maar dat zinnetje "rot, nou nu maar op!". Beste besluit dat ik ooit heb genomen en dat nummer werd toen overal gespeeld in die tijd en ik kon me daar zo in vinden.
Ah, het staat nog op mijn andere scherm dus nu ook maar eens naar de lyrics luisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben met een vriendin toen zo vaak los gegaan op dit nummer.
Nadat je werkelijk zo ongelooflijk besodemieterd bent geweest. En in die tijd wist ik de helft nog niet eens.
Dat nummer vind ik nog steeds geweldig om die reden. Het is ergens een beetje zielig natuurlijk en ook om te posten maar dat zinnetje "rot, nou nu maar op!". Beste besluit dat ik ooit heb genomen en dat nummer werd toen overal gespeeld in die tijd en ik kon me daar zo in vinden.
Trusten Staalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Staal het volgende:
Ik ga naar boven een film kijken met de rups als ze er echt wakker voor wilt worden.
Fijne avond verder en slaap lekker voor straks.
Ook totaal niet mijn smaak, maar de tekst slaat wel mooi op mijn exquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dit is er ook een mooi nummer voor, niet een dansnummer maar wel ff lekker meebleren. Tis niet mijn smaak van muziek hoor!
Nou kijk dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook totaal niet mijn smaak, maar de tekst slaat wel mooi op mijn ex
Fok is op tweakers begonnen.quote:
Oh, dat is best wel heavy en hardvochtig voor een Nederlands liedjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, het staat nog op mijn andere scherm dus nu ook maar eens naar de lyrics luisteren
Vroeger stonden er op Tweakers ook altijd verwijzingen naar FOK! topics, die staan er al lang niet meer (en andersom ook dacht ik).quote:
Jij bent oudquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger stonden er op Tweakers ook altijd verwijzingen naar FOK! topics, die staan er al lang niet meer (en andersom ook dacht ik).
Danny zat bij tweakers en heeft daar het idee geoppert om een jongere nieuwssite te beginnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger stonden er op Tweakers ook altijd verwijzingen naar FOK! topics, die staan er al lang niet meer (en andersom ook dacht ik).
En die jongeren zitten nu in 40+quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Danny zat bij tweakers en heeft daar het idee geoppert om een jongere nieuwssite te beginnen.
quote:
Ik was eind dertig. Jonge blom nogquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was al 40+ toen ik ergens in 2001 dit forum tegenkwam.
Ik ben eigenlijk 23quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eind dertig. Jonge blom nogOok in 2001 trouwens.
Ik heb hem al een keertje bekeken, leuk is diequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762
Doe eens een plaatje ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762
Hoi Tong80quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik was effe pissen![]()
heb ik nog iets gemist?
Ik al ruimschoots toen ik in 2000 dit forum tegenkwam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef sig000 het volgende:
Ik was al 40+ toen ik ergens in 2001 dit forum tegenkwam.
Prostaatproblemen enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]Die piest bijna nog meer dan vrouwen.
Nog nergens last van op dat gebied, gelukkig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Prostaatproblemen enzokrijgen de heren allemaal op die leeftijd
Is dat niet hetzelfde? Maar nog geen last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog nergens last van op dat gebied, gelukkig.
Hoever zijn jullie allemaal in jullie menopauze en overgang, dames?
Het is een fok documantaire en hij is goed maar ik kan hem niet meer zo snel op utube vinden. Maar het is wel een aanrader om eens te kijken.quote:
Dat vind ik persoonlijk wel een dieptepunt in zijn wmb treurige oeuvrequote:
Nee nooit gewetenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is een fok documantaire en hij is goed maar ik kan hem niet meer zo snel op utube vinden. Maar het is wel een aanrader om eens te kijken.
Wisten jullie trouwens dat Yvonne bij Fok kwam omdat ze in het Big Brother forum weggetrapt werd?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef sig000 het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan: Ben jij een propper of een vouwer?
Volgens mij moet je vegen, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef sig000 het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan: Ben jij een propper of een vouwer?
Dit was de orginele.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]Volgens mij is zo een topic later nog vaker voorbijgekomen.
Ik heb vorig jaar voor de zekerheid een vinger van een doktersassistente up mine gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Prostaatproblemen enzokrijgen de heren allemaal op die leeftijd
Oepsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor de zekerheid een vinger van een doktersassistente up mine gehad.
Schijnt allemaal nog okay te zijn
Oom van mij -iets ouder- schijnt dan weer terminaal te zijn, dus het lijkt mij goed om dat soort dingen te laten controleren....
Eerder van de big brother crew. Ze liep daar te trollen met een ander en ze zijn nar Fok gestuurd met de mededeling doe het daar maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nooit gewetenWas een goede zet van haar.
En toen kreeg je de BB streams, ik zat daar uren naar te kijken, 4 schermen tegelijkertijd en er gebeurde eigenlijk geen ene moerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eerder van de big brother crew. Ze liep daar te trollen met een ander en ze zijn nar Fok gestuurd met de mededeling doe het daar maar.
Welke avatar kan je dan het beste nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
De 1e keer was nog wel spannend, zouden ze gaan neuken of niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef Rucky het volgende:
Dat hele BB heeft mij geen zak geïnteresseert.
Ik ook niet, ik vind het helemaal niet zo handig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het nieuwe quoten. #3
Vind je 't systeem ruk? ga naar de optiespagina, tabblad overig en schakel klassieke quotes in. Voila. Als je geen zinnige tips of opmerkingen hebt, reageer dan gewoon niet.
slim...
wie gebruikt dat hier eigenlijk dat nieuwe kwoten, ik niet in ieder geval
Hoe adrem.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Welke avatar kan je dan het beste nemen.
Zonder is zo kaal.
Bart en Sabine onder de lakens, wat een spanning was dat en ook daar zag je helemaal nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De 1e keer was nog wel spannend, zouden ze gaan neuken of niet.
ja, kijk je nou niet meer van op, in De Gouden Kooi deden ze niet andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De 1e keer was nog wel spannend, zouden ze gaan neuken of niet.
Test. Mwah veel verschil merk ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het helemaal niet zo handig.
welke film was het dan ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef Staal het volgende:
De rups is naar bed. Die film vond ze niks.
Thank you for Smoking.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welke film was het dan ?
rupsie
We gaan echt wel hard ineens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij gaan de bejaarden gewoon vandaag in 1x een topic volposten als het
zo doorgaat
Die op Nederland 2? Die hebben wij uitgezet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef Staal het volgende:
De rups is naar bed. Die film vond ze niks.
Ik moet vroeg naar bed, morgen alweer 7u opstaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij gaan de bejaarden gewoon vandaag in 1x een topic volposten als het
zo doorgaat
Ken ik geloof ik niet, maar in onthou nooit titels van films, dus het zou zo maarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Thank you for Smoking..
Voor Moordvrouw was het te laat.
Overigens vond ik dat boek "Thank you for Smoking" heel erg leuk.
Ik vind hem echt vreselijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die vent heeft echt een geile stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |