Ik had de lapo volgens mijquote:
Als je door een slotje heen post heb je meestal wel als mod de LaPo, ja.quote:
Zie mijn editquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je door een slotje heen post heb je meestal wel als mod de LaPo, ja.
Ja Staal... goed nieuws !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij heb ik ook al vanaf het begin, hij is alleen ook een keertje wat mooier gemaakt, dat is alles.
Ha ! tof.... nou Mary kan kiezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Er zitten hier zat aardige mensen, zoals net, ik post dat gifje van FANN en binnen een paar minuten hadden ze het al kleiner gemaakt![]()
quote:En zeker mooi nieuws
waar heb je iets verkeerds gezegd dan?quote:Ik heb het idee dat ik iets verkeerds heb gezegd tegen iemandmaar ik zou niet weten wat. Hopelijk krijg ik de kans om het te vragen.
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ha ! tof.... nou Mary kan kiezen
[..]
[..]
waar heb je iets verkeerds gezegd dan?
Ah... ja dat scheelt een stuk !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Dit was mijn oude avatar, stond nog in mijn profiel ergens
[ afbeelding ]
Die ik nu gebruik is stukken mooier. Ook door Zargon gedaan inderdaad.
Volgens mij denk jij eerst tig keer na voordat je iets zegt toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.
Dat valt wel mee, maar ik ben niet iemand die snel scheldt of zo of iemand beledigt. Te softquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij eerst tig keer na voordat je iets zegt toch?
zou ik nog iets van kunnen leren
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik ben niet iemand die snel scheldt of zo of iemand beledigt. Te soft
Parbleu! Foei!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappen
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappen
Weet niet hoe goed je contact is met die persoon en of zich dat alleen afspeelt op internet? Het feit dat je de moeite neemt om het recht te zetten. Je kunt de meest ongelukkige misverstanden hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.
tot later !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams heMaar ik zou het niet weten nu. Maar goed, ik ga nu lekker The Mentalist kijken, tot later misschien
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij usericon destijds (bijna 12 jaargeleden) zelf in elkaar geknutseld en ook nooit meer veranderd.
Heb tijdelijk wel eens een paar anderen gehad, zoals op Koninginnedag als iedereen weer eens oranje werd geverfd, dan had ik deze:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.
Die kan dit jaar met het EK weer even tevoorschijn gehaald worden.quote:
Ik denk ik zal hem even maken als ik thuiskom maar het is al gebeurd zie ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Er zitten hier zat aardige mensen, zoals net, ik post dat gifje van FANN en binnen een paar minuten hadden ze het al kleiner gemaakt![]()
Eens. Maar dat weet je pas als je je weg een beetje hebt gevonden. Ik kan me echt voorstellen dat FOK! ook afschrikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk ik zal hem even maken als ik thuiskom maar het is al gebeurd zie ik.![]()
Ik vid het ook wel eens jammer dat Fok wel eens als "die bagger site" wordt gezien terwijl de meeste forums zijn om mensen te helpen. Van vragen over sexualiteit tot en met computer problemen er is wel een forum voor met met users die maar al te graag willen helpen. En wat er af en toe in het FOK!kers helpen FOK!kers wordt geflikt is soms super gaaf.
Al was het alleen maar om de naam...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:33 schreef Staal het volgende:
Ik kan me echt voorstellen dat FOK! ook afschrikt.
Ook eens. Er worden hier op FOK! ook users afgezeken, voor de lol, of misschien terecht...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens. Maar dat weet je pas als je je weg een beetje hebt gevonden. Ik kan me echt voorstellen dat FOK! ook afschrikt.
Een avatar zegt vaak veel over de bijbehorende userquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.
Namen van users ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Een avatar zegt vaak veel over de bijbehorende user.
Vloeken is echt niet specifiek A'dams hoor, de rest van de Nederlandersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams heMaar ik zou het niet weten nu. Maar goed, ik ga nu lekker The Mentalist kijken, tot later misschien
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. En haalt het nog niet bij Den Haag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel het idee dat in Amsterdam meer gevloekt wordt en bijvoorbeeld in Rotterdam er meer met ziektes wordt gesmeten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel het idee dat in Amsterdam meer gevloekt wordt en bijvoorbeeld in Rotterdam er meer met ziektes wordt gesmeten.
quote:
Maar daar zijn die forums ook een beetje voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef Gravedigger het volgende:
Dat geldt vooral voor een vaste groep uit KLB/ONZ, die vaak overal opspringt om de boel te verzieken. Als je dat een beetje volgt, heb je geen namen nodig.
Wat zegt de mijne over me?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
dat was dus een Rotterdammer, dan heeft Karina wel gelijk, kwamen heel wat ziektes voorbijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]...onvervalst plat gekanker!
Den Haag !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. En haalt het nog niet bij Den Haag.
Vuile vieze kankah hoer!
Als je het begin niet zou zien zou je bijna denken dat het de ideale schoonzoon isquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat was dus een Rotterdammer, dan heeft Karina wel gelijk, kwamen heel wat ziektes voorbij
[..]
Den Haag !
Bij Golfert thuis !
Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]...OMG ! Wat vréselijk...
![]()
Arm zieltje, z'n vrouw
Ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Dan wel ja, de vieze vuile gore hypocrietenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké genoeg gescholden nu ! Godverdomme !
Of er moet nog iemand komen met een goeie Amsterdammer die aan het schelden
is dan mag het wel
Ik ben een Amsterdammer heurquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Dan wel ja, de vieze vuile gore hypocrieten
Laar eens horen hoe dat klinkt, moet je effe een toepje zoekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef sig000 het volgende:
Een beetje Tilburger vloekt in elke zin minimaal 2x.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben een Amsterdammer heur![]()
inderdaad geen ziekte te horen hier geloof ik, ze is wel creatief, dat wel
waar kom jij eigenlijk vandaan? Uit het Gooi ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]Oeps... sorry, das lomp van mij.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]Oeps... sorry, das lomp van mij.
Helemaal waar, en ik ben er slechts geboren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij vloeken ze in het Gooi gewoon stiekum net zoals die weerman,
vuile sneaks......
Van mezelfquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Meen je dat nou? ik val van de ene verbazing in de andere bij jouquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Tegenwoordig kan ik me aardig inhouden, maar op school was het ergEn ik praatte hardstikke plat. Nu horen ze het nog wel waar ik vandaan kom, maar het is niet meer zo uitgesproken.
Maar een godverdomme floept er nog wel eens uit![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laar eens horen hoe dat klinkt, moet je effe een toepje zoeken
Jah zeker.quote:
Zelfs heel af en toe op mijn werk, als de pc weer vastloopt, best ergquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meen je dat nou? ik val van de ene verbazing in de andere bij jou![]()
Ik vloekte echt nooit op school volgens mij, thuis al helemaal niet, kreeg je gelijk een
draai om je oren![]()
Als ik weleens ''lul'' zei tegen mijn broertje, dan zei mijn moeder altijd
''er wordt hier niet met vleeswaren gegooid''
Het echt Amsterdamse vloeken heb ik meer van mijn Schoonvader en die Griek geleerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
Ik spreek altijd ABN en niet plat.
Maar als er echt wat misgaat berg je maar. Ryan roept af en toe wel eens dat dan de Jordaan hier binnen komt zetten.
Doe eens een Griekse vloekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het echt Amsterdamse vloeken heb ik meer van mijn Schoonvader en die Griek geleerd![]()
Da's wel ironisch eigenlijk![]()
en hier op FOK heb ik ook wel het één en ander bijgeleerd
En nu woon je in Brabant?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Helemaal waar, en ik ben er slechts geboren.
serieus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs heel af en toe op mijn werk, als de pc weer vastloopt, best ergIk ben nogal een heethoofd soms, meestal heel rustig, maar soms ontplof ik.
Ik dus ook echt helemaal niet. Karina altijd rustig en kalm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?![]()
Jemig dat had ik dus ECHT niet gedacht
Stille wateren en zo... heel emotioneel soms, ik ben net een puberquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?![]()
Jemig dat had ik dus ECHT niet gedacht
Wat roep je dan als je kwaad bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn vrouw schrikt soms nog steeds van me wanneer ik er een paar krachttermen uitfloep.
Je had me moeten horen toen ik mijn nu ex eruit gooidequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik dus ook echt helemaal niet. Karina altijd rustig en kalm.
Kan me bij ontploffen dus ook echt niks voorstellen.
Ik voel me op FOK! wel eens een puber. Als ik meelol in ONZ bijv.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Stille wateren en zo... heel emotioneel soms, ik ben net een puber
Ja leuk is dat he? Een tijdje geleden wist nog niemand dat ik al zo oud was, de verbazing bij sommige toen ze erachter kwamenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik voel me op FOK! wel eens een puber. Als ik meelol in ONZ bijv.
En dan het besef dat het pubers zijn en je gewoon gezellig meedoet met 38 jaar.
Vuile teringlijer enzo ???quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had me moeten horen toen ik mijn nu ex eruit gooideik leek wel een viswijf.
Ja, maar dat zijn ook heel emotionele dingen. Je gooit iemand er niet voor de lol uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had me moeten horen toen ik mijn nu ex eruit gooideik leek wel een viswijf.
Nee dat is waar. Dat doe je niet op een toon van "nou, wil je zo vriendelijk zijn je spullen te pakken en dan weg gaan?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook heel emotionele dingen. Je gooit iemand er niet voor de lol uit.
Ja, da;s ook wel waar, als je echt heeeeeeeeeeel pissed bent dan heb je ook geen rem meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook heel emotionele dingen. Je gooit iemand er niet voor de lol uit.
Zoiets ja, godverdomme stomme klootzak rot opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vuile teringlijer enzo ???![]()
Mijn schoonvader kan ook behoorlijk in het Amsterdams vloeken, heel grappig eigenlijk,
als je hem ;;stom KUTwijf''hoort zeggen
Deruit, opsodemieteren, aftaaien en snel wegwezen of ik help je effe, zoiets?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Dat doe je niet op een toon van "nou, wil je zo vriendelijk zijn je spullen te pakken en dan weg gaan?"
Helpen, nou nee (hij woonde niet bij mij, dus niet veel zooi).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deruit, opsodemieteren, aftaaien en snel wegwezen of ik help je effe, zoiets?
Ik woon in het keurige Bloemendaal en niet in Den Haag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Den Haag !
Bij Golfert thuis !
Ja leuk maar ook weer niet helemaal leuk want ergens voel ik me dan echt zo'n kind nog.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he? Een tijdje geleden wist nog niemand dat ik al zo oud was, de verbazing bij sommige toen ze erachter kwamenBenny kwam er pas recent achter, die was ook zo van
Met de spullen helpen, volgens goed Tilburgse gewoonte is dat het raam uitflikkeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Helpen, nou nee (hij woonde niet bij mij, dus niet veel zooi).
Vloek jij wel eens? Of vloek jij nooit?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik woon in het keurige Bloemendaal en niet in Den Haag.
Ben wel geboren en getogen in Amsterdam en heb ook een klein deel van mijn leven in 't Gooi gewoond.
Vrouwke is nogal Brabo namelijk.quote:
Dat laatste is inderdaad heel leuk, ik spreek soms een jongen (is het eigenlijk nog) van FOK! en ik denk weleens, jij bent volwassener dan ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja leuk maar ook weer niet helemaal leuk want ergens voel ik me dan echt zo'n kind nog.
Het grappige is dat ik al lang dagelijks contact heb met een 22 jarig meiske. Kan het echt goed met haar vinden.
Maar wel weer leuk van FOK! trouwens, leeftijd valt ergens helemaal weg ook.
Als ik mijzelf weer eens met een keukenmes flink snij of als mijn cluppie Ajax weer eens zit te klootviolen wil er nog wel eens een godver uit rollen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vloek jij wel eens? Of vloek jij nooit?
Oe dan zul je de laatste tijd wel vaak vloeken, vanwege Ajax dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik mijzelf weer eens met een keukenmes flink snij of als mijn cluppie Ajax weer eens zit te klootviolen wil er nog wel eens een godver uit rollen.
Verder vloek ik eigenlijk heel weinig.
Er zijn ook zat Fok!ers die mij hebben gehoord via een uitzending van Fok!radio die ik heb gepresenteerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er zijn Fokkers zat die me door de telefoon hebben gehoord op de radio maar die zijn geloof ik
allemaal met pensioen
Dat snap ik dan weer niet, je zo druk maken over een voetbalclub?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dan zul je de laatste tijd wel vaak vloeken, vanwege Ajax dan.
Ik doe dat ook, ik zit tierend voor de tv als het mis gaat, het is stom inderdaad, maar het gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, je zo druk maken over een voetbalclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |