Dat krijg je ervan als je de grote levensvragen topics meteen dicht gooit puur omdat ik het aan de kaak stelquote:
Nog een SC!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Moeten we nu opnieuw die hele discussie doen?
Surequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de grote levensvragen topics meteen dicht gooit puur omdat ik het aan de kaak stel
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de grote levensvragen topics meteen dicht gooit puur omdat ik het aan de kaak stel
Je kunt niet ontkennen dat er een aantal tedere diepgaande discussies zijn ontstaan, zie verlegenheid bijvoorbeeld, daar zitten pareltjes van compleet zielblootleggende reacties tussen.quote:
Daar heb je dan ook weer zeer zeker gelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Re het volgende:
Er zitten best leuke topics tussen hoor maar niet elk topic van je is een pareltje
Als r&p subforum?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef Sneezeechu het volgende:
Kan er niet gewoon een SC hoekje komen voor alle SC gerelateerde topics?
ik denk dat het gewoon makkelijker is als je de SC gewoon in een centraal hok plaatsquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef twi het volgende:
Haha, wijst deze reeks nu door naar het loslaten van je ex SC gebeuren?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:10 schreef Myraela het volgende:
En ja, het SC-ex topic zit in deze reeks.
Ik laat de echte nerd uitleggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
Zal wel een foutje zijn hoor. Want heeft totaal geen nut, en het topic dat het eerst dicht is kan zo een nieuw topic aanmaken en die andere niet.![]()
Top! goede opmerking, tip: Zet een TR als het voorkomt. Dan komen we vanzelf even kijkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
In de 'Hoe voel je je nu' reeks wordt naar mijn beleving te vaak geslowchat en dat komt omdat mensen soms maar blijven doorvragen als anderen iets posten. Zo blijft er weinig ruimte voor de mensen die even tussendoor hun hart willen luchten; die worden dan niet gelezen en gaan verloren in het ge-SC.
Mijn oplossing: vraag het prive als je meer wil weten over iemands situatie. Als de persoon waarover het gaat uitgebreide reacties wil kan hij/zij een eigen topic openen.
User kingtoppie is zo'n persoon die bij bijna elk persoon gaat vragen wat er aan de hand is en vindt dat dat allemaal maar moet kunnen, zonder over te willen gaan op de hierboven genoemde oplossing.
Erg irritant.
edit: vandaag valt het trouwens wel mee, maar ik wil het wel even aankaarten dat het doorgaans wel vaak gebeurt.
Oei interesse, dat kan natuurlijk niet tussen de zinloze dumps die normaal niemand wat boeit. Snel weer terug naar je eigen ding zeggen en vooral geen interesse in andere mensen. Stel je voor, op een discussieforum...quote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
In de 'Hoe voel je je nu' reeks wordt naar mijn beleving te vaak geslowchat en dat komt omdat mensen soms maar blijven doorvragen als anderen iets posten. Zo blijft er weinig ruimte voor de mensen die even tussendoor hun hart willen luchten; die worden dan niet gelezen en gaan verloren in het ge-SC.
Mijn oplossing: vraag het prive als je meer wil weten over iemands situatie. Als de persoon waarover het gaat uitgebreide reacties wil kan hij/zij een eigen topic openen.
User kingtoppie is zo'n persoon die bij bijna elk persoon gaat vragen wat er aan de hand is en vindt dat dat allemaal maar moet kunnen, zonder over te willen gaan op de hierboven genoemde oplossing.
Erg irritant.
edit: vandaag valt het trouwens wel mee, maar ik wil het wel even aankaarten dat het doorgaans wel vaak gebeurt.
Dan ga je natuurlijk weer het hele nut van het topic voor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:55 schreef stbabylon het volgende:
Oei interesse, dat kan natuurlijk niet tussen de zinloze dumps die normaal niemand wat boeit. Snel weer terug naar je eigen ding zeggen en vooral geen interesse in andere mensen. Stel je voor, op een discussieforum...
er is verdorie 1 topic in R&P, ik herhaal, 1 topic in R&P wat al 10 jaar zo loopt. Blijf er lekker vanaf stoere ventquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei interesse, dat kan natuurlijk niet tussen de zinloze dumps die normaal niemand wat boeit. Snel weer terug naar je eigen ding zeggen en vooral geen interesse in andere mensen. Stel je voor, op een discussieforum...
Dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
er is verdorie 1 topic in R&P, ik herhaal, 1 topic in R&P wat al 10 jaar zo loopt. Blijf er lekker vanaf stoere vent
Ik kom er niet aan, nog niet met een 10 voet stok.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
er is verdorie 1 topic in R&P, ik herhaal, 1 topic in R&P wat al 10 jaar zo loopt. Blijf er lekker vanaf stoere vent
mooi, laat het dan ook lekker links liggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom er niet aan, nog niet met een 10 voet stok.
ik laat het ook links liggen, ik zeik op de gebruiker, niet het topic. (nee Godtje, figuurlijk)quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Re het volgende:
[..]
mooi, laat het dan ook lekker links liggen
als door dat domme semi-geflirt andere posts ondergesneeuw worden dan is het topic zinloos geworden. Iemands situatie willen weten kan via DM of PM, want meestal is maar 1 iemand geintereseerd in die info en de rest van het topic niet. En anders maakt degene met het probleem een eigen topic, waar de TS zo centraal kan staan als ie zelf wil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Maanvis het volgende:
je kunt je maar ergens druk over maken, denk ik nu
Vaak is het hoofddoel van een post dat aandachtgevers verder vragen. Voelen ze zich belangrijk door.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ten eerste is dat niet het doel van dat topic.
en ten tweede gaat het vaak om van die kutpubertjes die alleen aan meisjes vragen wat er aan de hand is en volgens mij een beetje proberen te versieren. En ik hoop dat je met me eens bent dat dat dus werkelijk niets meer met het doel van het topic te maken heeft.
Ik lees vrij regelmatig mee in 'Hoe voel je je nu' en soms vragen mensen inderdaad weleens even door naar aanleiding van een post van een ander, maar dat 'ondergesneeuwde' is mij eerlijk gezegd ook nooit opgevallen. Ook is het me niet opgevallen dat degenen die af en toe een vraag stellen 'kutpubertjes' zouden zijn die op die manier meisjes proberen te versieren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef Maanvis het volgende:
Er zijn wat sneeuwvlokjes gevallen maar van 'ondergesneeuwd' is nooit sprake geweest.
Het zal vast wel gebeuren dat er meer achter zit, maar ik zie ook niet zo veel kwaads in interesse tonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik lees vrij regelmatig mee in 'Hoe voel je je nu' en soms vragen mensen inderdaad weleens even door naar aanleiding van een post van een ander, maar dat 'ondergesneeuwde' is mij eerlijk gezegd ook nooit opgevallen. Ook is het me niet opgevallen dat degenen die af en toe een vraag stellen 'kutpubertjes' zouden zijn die op die manier meisjes proberen te versieren.
Ze worden niet gelezen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg irritant.
Men is natuurlijk bang voor de zoveelste SC reeks en daar zijn er ook zoveel van. Maar als je iemand opmerkt is het gewoon menselijk om door te vragen en dus niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze worden niet gelezen?
Dat lijkt me eerlijk gezegd niet erg boeiend als toch niemand op je reageert... Het lijkt meer op een persoonlijk dagboek als je niet eens mag vragen aan iemand wat er precies aan de hand is.
Ik zal toegeven dat ik er een handje van heb om te gaan slowchatten, maar het in de regel afkeuren vind ik net zo erg.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Waarom heeft Neo-Mullen iets tegen kingtoppie?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Dat weet ik niet. Vraag het hem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Arme kingtoppie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Neo-Mullen heeft gewoon iets tegen kingtoppie.
Als anderen een keer ergens op reageren, maakt hij er nooit zo'n punt van.
En ik klikte trouwens slowchat genoeg overal maak me er ook weleens schuldig aan als het over een bepaald onderwerp gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Arme kingtoppie.
Hoe zal hij zich hierdoor voelen nu? #durftevragen
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om dit soort dingen, het gebeurt incidenteel, laat het. Als het niet meer incidenteel is dan plaats je een TR en dan komt een modje het oplossen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb niets tegen kingtoppie als ie geen slowchat-reeks ervan zou maken. Wat is er mis om de DM/PM functie te gebruiken ipv het topic zelf?
Mensen die hier een beetje gaan invullen of ik iemand wel/niet mag vind ik erg smakeloos. De reden waarom ik hem als voorbeeld pak is omdat hij zich er het meest schuldig aan maakt in mijn ogen. Er zijn meerderen die zich eraan schuldig maken hoor, zelfs ik, maar dat is heel af en toe.
Ik keur een korte SC zeker niet af, maar bij bepaalde mensen moet het bijna elke dag zijn en dat wordt gewoon enorm irritant. Het is geen datingtopic, dat gevoel krijg ik regelmatig wel.
Ik reageer omdat anderen ook blijven reageren en mij in een negatief daglicht proberen te zetten door te stellen dat ik bepaalde mensen niet zou mogen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken om dit soort dingen, het gebeurt incidenteel, laat het. Als het niet meer incidenteel is dan plaats je een TR en dan komt een modje het oplossen.
Omdat er nooit genoeg blijheid isquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is die SC nog open eigenlijk? Mogen er nu ineens wel nieuwe slowchats bij?
Zit het in de weg dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom is die SC nog open eigenlijk? Mogen er nu ineens wel nieuwe slowchats bij?
Het blijktquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Het antwoord is ja dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon antwoord geven hoor.
Waarom bedreig je me via DM?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik reageer omdat anderen ook blijven reageren en mij in een negatief daglicht proberen te zetten door te stellen dat ik bepaalde mensen niet zou mogen.
De oplossing die enkele mods hier gaven (TR, zoals jij nu ook zegt) wil ik best hanteren. Ik wil ook plechtig beloven dat ik niet bij elk stukje SC een TR ga maken, maar soms wordt het gewoon te erg en lijkt het wel een onderons topic te worden. Dat vind ik gewoon persoonlijk niet fijn in een topic waar iedereen eventjes moods wil beschrijven.
Oh, doet hij dat bij jou ook al!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Staal het volgende:
Meneer Neo-mullen, als je me iets te melden hebt over mijn postgedrag dan kaart je dat maar fijn hier aan. Daar zijn hier moderators voor.
het zit je hoog he meidquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, doet hij dat bij jou ook al!
Bij mij zat hij ook een keer te zeuren over een topic waarin ik vertelde dat ik een bepaalde pizza niet pittig vind. Ik kreeg 'ruzie' met hem omdat hij 'm wel pittig vindt en er onzeker van werd als anderen gingen melden dat die hem niet pittig vinden...Toen ging hij me DM'en dat ik daarmee moest ophouden. Ik heb hem toen maar een Youtube'je gestuurd met het pizzalied van André van Duin, maar toen werd hij nóg bozer.
Nee, dat vroeg je niet, je dreigde wel eventjes. Ik zit in ieder geval niet op je knallende praatjes en mondsnoererij te wachten. Wie denk je wel niet dat je bent, mafkees.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb gevraagd om triest gedrtag binnen dat topic achterwege te laten
Voor elke scheet een post in dit topic te knallen is ook weer zoiets.
Nee, zit me niet hoog. Ik vond het alleen zo opvallend dat ik kennelijk niet de enige ben op wie jij je onverwerkte frustraties afreageert.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
het zit je hoog he meid
Wel apart hoe jij dat hele gedoe interpreteert en hoe het afwijkt van de mijne
Ik ben gefrustreerd omdat ik toevallig 2 keer een aanvaring heb waar jij min of meer betrokken bij bent?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, zit me niet hoog. Ik vond het alleen zo opvallend dat ik kennelijk niet de enige ben op wie jij je onverwerkte frustraties afreageert.
Bovendien heeft het niks met interpretatie te maken. Is allemaal terug te lezen in het desbetreffende pizza-topic plus de DM's.
Nee, maar omdat jij blijkbaar vaker boze en gefrustreerde DM's naar mensen stuurt als hun postgedrag en hun mening je niet bevalt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben gefrustreerd omdat ik toevallig 2 keer een aanvaring heb waar jij min of meer betrokken bij bent?
Je loopt allerhande DM's te versturen met dreigende ondertoon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik toevallig 2 keer een aanvaring heb waar jij min of meer betrokken bij bent?
Dat mag duidelijk zijn ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Je loopt allerhande DM's te versturen met dreigende ondertoon.
Dit ligt niet aan Joi of Kingtoppie, dat weet ik heel verdomde zeker nu. Jij doet vreemde dingen.
Schei uit met je flauwekul joh. En wat kwam je hier aankaarten? Ja, Kingtoppie postte wat, ja nu niet maar ik wil er toch wel wat van zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf is dit voor gesamenspanen ik weet niet of een mod de mogelijkheid heeft om mijn DM geschiedenis te checken, maar ga in hemelsnaam je gang.
Praat niet over dingen als je er niets vanaf weet omdat het toevallig 2 keer is voorgekomen
Al die DM's die jij mij destijds gestuurd heb, heb ik toen laten lezen door 2 moderators. Dus misschien ook beter als jij mij geen DM's meer stuurt, want je ziet: ik hou het niet privé.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf is dit voor gesamenspanen ik weet niet of een mod de mogelijkheid heeft om mijn DM geschiedenis te checken, maar ga in hemelsnaam je gang.
Als je al mijn posts goed had doorgelezen had je ook gezien dat er niets mis is om soms een woordje met elkaar uit te wisselen. Dat is zelfs nodig anders word het gewoon een simpele opsomming.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Schei uit met je flauwekul joh. En wat kwam je hier aankaarten? Ja, Kingtoppie postte wat, ja nu niet maar ik wil er toch wel wat van zeggen.
Ik snap heel goed dat mods in R&P niet zitten te wachten op nog een slowchat. Maar men mag best wel eens iets tegen een ander zeggen. Ook wanneer jij iemand niet moet, dat is dan heel jammer voor je.
En dan hoef je geen DM's te versturen met dreigende ondertoon. Iedere DM van jou is teveel.
quote:
quote:
Dit is gewoon jammerlijk natrappen in public. Daarop stuurde ik een DM dat ik een TR zou maken als het niet zou stoppen. Meer heeft niet plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja godver dat wil ik ook helemaal niet, daar is dit topic niet voor bedoeld hoor dat je erop reageert
Maak hem mod. Hij wil dolgraag. Lukt het op de voorgrond niet dan misschien wel op de achtergrond. Ik vind dat raar gedrag, sorry.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Re het volgende:
Zijn we allemaal niet giga aan het overdrijven.... Dreigen, openbaren.... Hou eens op en zo.
Het was een aanval naar Kingtoppie. Ik lees verdomde goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je al mijn posts goed had doorgelezen had je ook gezien dat er niets mis is om soms een woordje met elkaar uit te wisselen. Dat is zelfs nodig anders word het gewoon een simpele opsomming.
Maar het lijkt soms een datingstopic te worden met vaak wederzijds geflirt enzo. Leuk voor degene die zich daar mee bezighouden, maar als buitenstaander is het alleen maar 'topicvervuiling'. Dat is het ENIGE dat ik hier in het FB-topic aan probeer te kaarten.
[..]
[..]
[..]
Dit is gewoon jammerlijk natrappen in public. Daarop stuurde ik een DM dat ik een TR zou maken als het niet zou stoppen. Meer heeft niet plaatsgevonden.
Ik vind het vooral vermoeiend. Leven en laten levenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Maak hem mod. Hij wil dolgraag. Lukt het op de voorgrond niet dan misschien wel op de achtergrond. Ik vind dat raar gedrag, sorry.
Waar the fuck maak je dat uit op? Ik noemde hem enkel en alleen omdat hij zich het meest schuld maakt aan het eerder genoemde gedrag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was een aanval naar Kingtoppie. Ik lees verdomde goed.
Maar vandaag niet maar eigenlijk vond je dat KT zijn bek moest houden want hier en daar ondersneeuwen. En diverse users vonden dat je liep te jankzakken en toen dacht je van nou dan snoer ik ze de mond wel even via DM.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar the fuck maak je dat uit op? Ik noemde hem enkel en alleen omdat hij zich het meest schuld maakt aan het eerder genoemde gedrag.
Je dreigde en weet heel goed dat je blij mag zijn dat ik mij dus daadwerkelijk enorm kut voel maar jij weet dat schijnbaar zo goed dat jij het gore lef hebt om mij in DM te gaan lopen dreigen en nee Meneer Mullen die zeik pik ik niet net als anderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je al mijn posts goed had doorgelezen had je ook gezien dat er niets mis is om soms een woordje met elkaar uit te wisselen. Dat is zelfs nodig anders word het gewoon een simpele opsomming.
Maar het lijkt soms een datingstopic te worden met vaak wederzijds geflirt enzo. Leuk voor degene die zich daar mee bezighouden, maar als buitenstaander is het alleen maar 'topicvervuiling'. Dat is het ENIGE dat ik hier in het FB-topic aan probeer te kaarten.
[..]
[..]
[..]
Dit is gewoon jammerlijk natrappen in public. Daarop stuurde ik een DM dat ik een TR zou maken als het niet zou stoppen. Meer heeft niet plaatsgevonden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom zelden in het bewuste topic maar tjonge jonge, WTF is er erg aan als iemand doorvraagt?! Dat heet interesse volgens mij, En dat je er geen SC van wil maken, dat snap ik allemaal wel, maar denk om de bloeddruk mensen! Klein voorbeeld A:: Ik voel me nerveus,want ik moet naar het ziekenhuis voor onderzoeken, B: Oh jammer voor je!
Dan vraag je toch verder, en wens je iemand succes! Maar goed ik zal het wel niet snappen
Helemaal mee eens, altijd al geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit dus.
Zolang het niet elke keer gebeurt er en niet telkens opnieuw doorgevraagd wordt door dezelfde persoon zodat er een soort slowchat ontstaat, is er niks mis mee.
Pertinent onwaar wat je hier vertelt. Waar zeg ik dat KT zijn bek moest houden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar vandaag niet maar eigenlijk vond je dat KT zijn bek moest houden want hier en daar ondersneeuwen. En diverse users vonden dat je liep te jankzakken en toen dacht je van nou dan snoer ik ze de mond wel even via DM.
Dat lef heb je niet nee maar dat was wel hetgeen je graag even wilde aankaarten. Jah, nu niet maar Kingtoppie etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Pertinent onwaar wat je hier vertelt. Waar zeg ik dat KT zijn bek moest houden?
En ik heb alleen jou en die andere knakker aangesproken op dat natrappen in dat topic. Ik hebt alleen 'gedreigd' met een TR als het niet zou stoppen.
Wat is dan het probleem hier ?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, ik vind persoonlijk niet dat neo-mullen mij zwart maakt oid.
Tegen mij is die ook nooit uitgevallen ofzo, doet altijd wel netjes...
Ik kan me alleen wel voorstellen dat hij een persoon is die alles moet hebben zoals hij het wilt en dat hij daarin soms wat uitschiet.
Maar dat is ook maar een gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |