Starbucks? Utrecht CS? Morgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Daarom gewoon lekker uitgaan, of chille op feestjes ed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt... je weet niet wat je mist.....
In elk geval, een hoop gelach om sommige profielen...
Angle Shoot foto's kijken vind ik ook zo mooi... laatst een dame, superknappe kop... 2 foto's later komt me daar toch een lijf onder vandaan jongen... niet best.....
"Ik heb wat nare ervaringen op het gebied van mannen dus ik ben voorzichtig" stond er in haar profiel...
Dan denk ik...... Tja, als je ze voor de gek blijft houden, kan ik me dat best indenken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
Starbucks? Utrecht CS? Morgen?
Omg ja ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt me herkennen aan mijn hipster bril en Apple laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |