SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Jij was de enige die aan het lapohunten wasquote:
Ik dacht even mooie strandmeet TT te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Bob, het spijt me echt.Niet expres gedaan.
[..]Jij helemaal, snoeperd.
Mag ik hem ook gebruiken? Dan maak ik er een hartjesooglapje bij.quote:
Ben ik blij dat ik toch het topic aangemaakt heb.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht even mooie strandmeet TT te makenKrijg ik een melding dat er al een nieuw deel is aangemaakt
Gaaf =Dquote:
Gezellig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Beach het volgende:
hey trouwens moeten we Danger.Mouse niet uitnodigen voor de meet?
Kan beter dan eigen maken en ook voor JP en Bloem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik hem ook gebruiken? Dan maak ik er een hartjesooglapje bij.
[..]
Ben ik blij dat ik toch het topic aangemaakt heb.
Strandmeet.
[..]
Gaaf =D
Gezellig ik wil!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
misschien kunnen een paar met hem meerijden
Ja, sowieso gaaf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
misschien kunnen een paar met hem meerijden
Joahh goed ideequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kan beter dan eigen maken en ook voor JP en Bloem..
Beter dan het over die meet te hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:00 schreef HappyBob het volgende:
Eerst was het Danger.Mouse een maandelijks iets.. Nu is het een dagelijks iets geworden?
Niet haten op de meetquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan het over die meet te hebben.
bepaal jij datquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Furdinand het volgende:
onder deze lijn wordt de meet pijnlijk verzwegen
Snellie, nu ben ik helemaal bang voor - ik mag het hier niet meer over hebben -.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik je reactie nog.
Ik zal je niks doen op de - ik mag het hier niet meer over hebben - hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Snellie, nu ben ik helemaal bang voor - ik mag het hier niet meer over hebben -.
Okequote:Op donderdag 9 februari 2012 18:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal je niks doen op de - ik mag het hier niet meer over hebben - hoorIk zal je niet eens aankijken op de - ik mag het hier niet meer over hebben -
Fixed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:09 schreef Furdinand het volgende:
er is geen - ik mag het hier niet meer over hebben -
jij moetquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Muppet
[..]
Ik kan niet komen srry
datum voor wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Er is nog niet eens een datum.
Ik geloof het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom bij mij..
Jan, je loog tegen me. Of in ieder geval, je zei niet dat 14 februari niet het begin van het voetbalEK was ofzo.quote:
dat is de bedoelingquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ook niet ik voel me niet welkom genoeg bij die post
Ik ben vast niet eens gewenst dus maakt mij verder niet uit wanneer ie is. Ik kom toch nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Er is nog niet eens een datum.
Srry.quote:
Hij mag 14 februari niet met je praten. Mag ie wel over 14 februari praten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan, je loog tegen me. Of in ieder geval, je zei niet dat 14 februari niet het begin van het voetbalEK was ofzo.![]()
![]()
Huhh ? 14 februari is champions leaguequote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan, je loog tegen me. Of in ieder geval, je zei niet dat 14 februari niet het begin van het voetbalEK was ofzo.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vast niet eens gewenst dus maakt mij verder niet uit wanneer ie is. Ik kom toch niet![]()
IK KOM WEL!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan komen jullie toch niet..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huhh ? 14 februari is champions leagueEK is pas ergens begin van de zomer
Oooww shiiiiit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huhh ? 14 februari is champions leagueEK is pas ergens begin van de zomer
Pardon?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vast niet eens gewenst dus maakt mij verder niet uit wanneer ie is. Ik kom toch niet
[..]
Srry.
Nee, ik kijk m gewoon heul boos aan, dat ziet er zo belachelijk uit, dan gaat ie wel weg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gebruik dan wel je toverstafje
[ afbeelding ]
Jmrquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vast niet eens gewenst dus maakt mij verder niet uit wanneer ie is. Ik kom toch niet
[..]
Srry.
En dames en heren, ik ga ervandoor.quote:
Hier word ik nieuwsgierig naar..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ik kijk m gewoon heul boos aan, dat ziet er zo belachelijk uit, dan gaat ie wel weg.
Lasagne over 2 uur klaarmaken..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Furdinand het volgende:
Creamy bacon pizza van Domino's over 20 minuten hier omnomnomnom
Gewoon negeren ..?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dames en heren, ik ga ervandoor.
En om wat voor reden zouden wij schuldig zijn? Posten als een achterlijk aandachtshoertje heeft kennelijk zo z'n consequenties.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
gvd wat hebben jullie gedaan P_z mag hier niet meer posten van de mods
jij binnenkort ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
gvd wat hebben jullie gedaan P_z mag hier niet meer posten van de mods
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij binnenkort ook.
[ afbeelding ]
Ik kan niet boos kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier word ik nieuwsgierig naar..
[..]
Lasagne over 2 uur klaarmaken..
Je moet ook echt boos zijn wil je goed boos kunnen kijken. Of een actrice zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan niet boos kijkenIk probeer Klip altijd woedend aan te kijken, zodat ie diep onder de indruk is. Maar hij gaat altijd lachen
Ja oke. Ik ben ook niet vaak echt boosquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook echt boos zijn wil je goed boos kunnen kijken. Of een actrice zijn.
Ik kijk gewoon neutraal en meteen zeggen mensen: wat kijk je boos.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook echt boos zijn wil je goed boos kunnen kijken. Of een actrice zijn.
Omdat je te veel lacht en dat normaal is geworden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan blijkbaar wel boos kijken als ik helemaal niet boos probeer te kijken/boos ben. Maar gewoon als ik tv zit te kijken ofzo. Hoe vaak mijn moeder wel niet vraagt waarom ik toch zo boos ben.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon neutraal en meteen zeggen mensen: wat kijk je boos.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat je te veel lacht en dat normaal is geworden..
ik ken een jongen die ook boos heet, hij was vet lievvvquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Furdinand het volgende:
ik kende vroeger een jongen die heette boos toen kwam ik hem heel veel jaar later tegen en had hij zijn naam laten veranderen naar sander.
deze anekdote wordt mede mogelijk gemaakt door Furdinand's jeugd.
deze jongen was nogal vreemd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ken een jongen die ook boos heet, hij was vet lievvv
inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zou je je kind Boos noemen? Dan vraag je er gewoon om dat ie gepest wordt.
Of beer, of sterre.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zou je je kind Boos noemen? Dan vraag je er gewoon om dat ie gepest wordt.
Was het niet Li?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef HappyBob het volgende:
Ik noem mijn kind later Mohammed. Meest voorkomende naam en alles.. minste kans om gepest te worden dan toch?
Als achternaam, denk ik. Al die Chinezen heten zo toch?quote:
quote:Li is de meest voorkomende achternaam ter wereld
Waarschijnlijk is de meest voorkomende achternaam ter wereld de Chinese naam Li. Er zijn zo'n 87 miljoen mensen die zo heten - meer dus dan het aantal inwoners van Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk bij elkaar. In Guinness world records 1997 wordt de naam Zhang (ook gespeld als Chang) nog als recordhouder vermeld, maar na nieuw onderzoek bleek dat die naam niet alleen ingehaald was door Li, maar ook door Wang.
quote:De meest voorkomende naam ter wereld is Mohammed. Hierbij zijn wel de variaties meegerekend zoals: Mohammad, Mohammed, Mohamed, Muhammed, Mahommed, Mehmed, Mehmet, Mahomet etc. Geschat wordt dat meer dan 15 miljoen mensen zo heten.
klinkt als dagobertquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wang.
Mahomet vind ik best vreemd klinken
het mooiste is nog dat het in het chinees zelf geen li isquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat het in het chinees zelf geen li is
Ze hebben daar ander alfabet en alles..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat het in het chinees zelf geen li is
Straks zit er echte confetti doorquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:10 schreef Bloempje. het volgende:
Omnomnom, ik heb bitterkoekjesvla.
Er lag ook confettivla in de koelkast, maar dat vertrouwde ik niet.
Grutjes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
ik brief alles door naar Appel hoor en dat wordt pikstraf
juf furdi begont met naar doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
Kunnen de kindjes misschien hun irritante bezigheden in een ander topic voortzetten vanaf nu? Dankjulliewel.
Wees een vent en los het zelf op, zonder anderen er mee lastig te vallen.quote:
Wat moet ik oplossen? Blijkbaar wil hij me weghebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wees een vent en los het zelf op, zonder anderen er mee lastig te vallen.
Bloempjequote:
Hmm, beetje niet alles lezen enzo, dan is het goed te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bloempje
is het hier gezellig nu?
Negeer het, je hoeft helemaal niet weg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat moet ik oplossen? Blijkbaar wil hij me weghebben.
ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, beetje niet alles lezen enzo, dan is het goed te doen.
aaaaaahkoetjie koetjie aa koequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat moet ik oplossen? Blijkbaar wil hij me weghebben.
Gratis dan toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
aaaaaahkoetjie koetjie aa koe
mijn pizza was koud en te laat rot Domino's
Bellen en klagen!! Eis je geld terug en een nieuwe pizzaquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
aaaaaahkoetjie koetjie aa koe
mijn pizza was koud en te laat rot Domino's
Kook jij je pizza altijd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
krijg je ervan als je pizza bestelt ipv normaal te koken
weet je hoeveel werk het is om zelf pizza te maken? ff bellen is een stuk makkelijker..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
krijg je ervan als je pizza bestelt ipv normaal te koken
hoe is het met appeltje?quote:
Wel goed hoor. Met jou?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het met appeltje?
ga je ook bellen voor pizza?
Beach, jij bent veranderd en dat is jammer.quote:
Maar zelf maken is wel lekkerderquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je hoeveel werk het is om zelf pizza te maken? ff bellen is een stuk makkelijker..
goed, bijna weekendquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met jou?
Verleidelijk wel, ja.
daar ben ik het uiteraard wel mee eens..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zelf maken is wel lekkerder
Nee man. Dönerpizza van de New York Pizzaquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zelf maken is wel lekkerder
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man. Dönerpizza van de New York Pizza
Vind Klips minder leuk
Beweren ze ook nog dat het echt lamsvlees is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vind Klips minder leuk
Waarschijnlijk is het pure kanker. Kanmenietschelen. Ik eet het toch bijna nooit en het is heul lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beweren ze ook nog dat het echt lamsvlees is?
Nee sorry, maar zelf maken is echt wel beter
wij hebben hier geen domino'squote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vind Klips minder leuk
Dat klinkt echt heel sufquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vraag aan je ouders of we morgen pizza mogen eten
Ohja, oké.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vraag aan je ouders of we morgen pizza mogen eten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikmakerij, eten doet me niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef Furdinand het volgende:
ik ben dan wel suf maar ik heb wel Pringles! HA!
Kletskoek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dikmakerij, eten doet me niks.
samen kijken dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Omdatappel het volgende:
Zo naar als je eindelijk een leuke film hebt bedacht om te kijken, maar dat dan het downloaden zo sloooooommm gaat.
*mompelt iets over smeerkaas*quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat jij in mijn hoofd kan kijken? Kletskoek.
Ik vreet die shit alleen als ik dronken benquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het pure kanker. Kanmenietschelen. Ik eet het toch bijna nooit en het is heul lekker
AH. Kijk, dan gaat het over op dit momentquote:
Nee hoor..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AH. Kijk, dan gaat het over op dit momentMaar normaal houd jij echt heus wel van eten
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik alleen als ik honger heb.quote:![]()
Ik heb vaak hongerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik alleen als ik honger heb.
awwwwquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb duidelijk teveel gegeten net, hou eens op over eten te praten.
Qft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bleghh ik zit ook overvolik wil eroverheen kotsen en het in de oven stoppen
Je eet op Ibiza tijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over anderhalf uur op mijn bordje
pfoe, nee das te laat. moet niet zoiets eten vlak voordat ik ga slapenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over anderhalf uur op mijn bordje
Doe eens normaal, malle jongen. En zeg tegen P_z dat hij me niet zo moet lastig vallen.quote:
Dan maar iets langer wakker blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pfoe, nee das te laat. moet niet zoiets eten vlak voordat ik ga slapen
Tot ziens.quote:
WATWATWAT, wrom!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit die berichtennnn!!! omg.
Geen geintje.Edit.
Hè, hoe?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom. Kan tegen me gebruikt worden dit dat.
FURDINAND GO.
mijn ouders ook. krijg ik telefoontje, "doe eens lief dit datquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè, hoe?Je ouders lezen mee hier?
Klopt. En ik had het zelf ook nog ge-edit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb je gisternacht niet gequote toch?
Nee dat niet, maar je weet nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè, hoe?Je ouders lezen mee hier?
Hè, wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn ouders ook. krijg ik telefoontje, "doe eens lief dit dat"
Goed zo.quote:
Sjonge, jakkie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je weet nooit.Gekke mensen op de wereld..
Die van mij sturen altijd DMquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn ouders ook. krijg ik telefoontje, "doe eens lief dit dat"
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef Furdinand het volgende:
Wisten jullie dat een verlamde arm een vorm van pathologische fysiologie is?
appelquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Flikker eens op, godverdomme.
Negeren is de beste optiequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Flikker eens op, godverdomme.
BOEHOE IK ZEG ALLEEN MAAR JWZquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn zo goed en alles boehoe
Ja, nu word ik even pissig.quote:
NEE IK ZEG NIKS IK VIND DIT LEUKE SCquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wat lief zeg van je !!!! volgens mij deed jij net zo hard mee,
rot op jij bent niet gewild hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
NEE IK ZEG NIKS IK VIND DIT LEUKE SC
jeeh een lieve appel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Sorry Cosmo, kusje.
Ik zal weer lief doen.
hmm, die moeten we in grtd ook hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[warning]Als nu iedereen even naar zijn eigen hokje/kliekje/sc gaat en lief gaat doen, dan is iedereen weer blij. Genoeg gezeik over en weer.[/warning]
Ik zoek de helft altijd opquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik leer die woorden allemaal nu jonge ik weet zoveel nieuwe woordjes
appels dark side. i like itquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nu word ik even pissig.
Jezus man, stel kleuters met breininhoud van een halve fucking pinda. Ga over je moeder kwijlen ofzo.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ohja, vergeet steeds dat ik niet mag reageren.
Breininhoud zegt natuurlijk niets over je intelligentie. Elk mens heeft hetzelfde volume hersenen maar de intelligenties verschillen per persoon. Het gaat om de verbinding op neurologisch niveau en niet om de inhoud.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, nu word ik even pissig.
Jezus man, stel kleuters met breininhoud van een halve fucking pinda. Ga over je moeder kwijlen ofzo.
Waarom zou ik? Iedereen is vrij om te posten hier, zolang het maar normaal gebeurt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Cosmo regel dat zij hier niet meer mag posten
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Post niet als je toch niks liefs te melden hebt.
Ga een spelletje spelen, weet ik het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Cosmo., ik kan me bijna niet inhouden.
zweetteef en normaal in 1 zinquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Iedereen is vrij om te posten hier, zolang het maar normaal gebeurt.
Geeft niet schatjequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik helemaal blij omdat het EK bijna begon dit dat alles. Grootste domper van de dag.
Wat dan? Ik heb er niets over gezien?quote:
Dit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb er niets over gezien?
Ik doe wel grijze UI.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geeft niet schatjeKun je er langer naar uitkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |