Grutjes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
ik brief alles door naar Appel hoor en dat wordt pikstraf
juf furdi begont met naar doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
Kunnen de kindjes misschien hun irritante bezigheden in een ander topic voortzetten vanaf nu? Dankjulliewel.
Wees een vent en los het zelf op, zonder anderen er mee lastig te vallen.quote:
Wat moet ik oplossen? Blijkbaar wil hij me weghebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wees een vent en los het zelf op, zonder anderen er mee lastig te vallen.
Bloempjequote:
Hmm, beetje niet alles lezen enzo, dan is het goed te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bloempje
is het hier gezellig nu?
Negeer het, je hoeft helemaal niet weg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat moet ik oplossen? Blijkbaar wil hij me weghebben.
ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, beetje niet alles lezen enzo, dan is het goed te doen.
aaaaaahkoetjie koetjie aa koequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat moet ik oplossen? Blijkbaar wil hij me weghebben.
Gratis dan toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
aaaaaahkoetjie koetjie aa koe
mijn pizza was koud en te laat rot Domino's
Bellen en klagen!! Eis je geld terug en een nieuwe pizzaquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
aaaaaahkoetjie koetjie aa koe
mijn pizza was koud en te laat rot Domino's
Kook jij je pizza altijd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
krijg je ervan als je pizza bestelt ipv normaal te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |