quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikmakerij, eten doet me niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef Furdinand het volgende:
ik ben dan wel suf maar ik heb wel Pringles! HA!
Kletskoek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dikmakerij, eten doet me niks.
samen kijken dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Omdatappel het volgende:
Zo naar als je eindelijk een leuke film hebt bedacht om te kijken, maar dat dan het downloaden zo sloooooommm gaat.
*mompelt iets over smeerkaas*quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat jij in mijn hoofd kan kijken? Kletskoek.
Ik vreet die shit alleen als ik dronken benquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het pure kanker. Kanmenietschelen. Ik eet het toch bijna nooit en het is heul lekker
AH. Kijk, dan gaat het over op dit momentquote:
Nee hoor..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AH. Kijk, dan gaat het over op dit momentMaar normaal houd jij echt heus wel van eten
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik alleen als ik honger heb.quote:![]()
Ik heb vaak hongerquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik alleen als ik honger heb.
awwwwquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb duidelijk teveel gegeten net, hou eens op over eten te praten.
Qft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bleghh ik zit ook overvolik wil eroverheen kotsen en het in de oven stoppen
Je eet op Ibiza tijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Over anderhalf uur op mijn bordje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |